تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه

تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه


تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه

تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه از دست رفته چقدر میتواند دقیق باشد؟ متاسفانه جامعه روانشناسی هیچ گونه تست برگشت عشق ای را معرفی نکرده . قواعد طراحی آزمون روانشناسی اجازه طرح تست برای سنجش احتمال بازگشت معشوق را نمی دهد چون این آزمون باید احتمال تصمیم گیری فرد دیگری را بسنجد که بیشتر به پیش بینی شباهت دارد تا به آزمون روانشناسی.

تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه

گرچه نمی توان یک آزمون روانشناسی دقیق برای تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه طراحی کرد ولی می توان با تحلیل رابطه عاطفی و بررسی ویژگی ها و شرایط ارتباط راجع به احتمال بازگشت معشوق و یا احتمال موفقیت در برگرداندن عشق به یک نتیجه گیری نزدیک به واقعیت رسید.

آزمونی که به کمک تیم روانشناسی سربرگ تازه طراحی شده است با توجه به کیفیت و ماهیت رابطه احتمال تقریبی بازگشت به رابطه را اندازه گیری می کند،  برای شرکت در آزمون تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه سوالات آزمون آنلاین را با دقت پاسخ دهید.

0%

وضعیت ارتباط شما چگونه است؟

رابطه مشترک شما چند وقت بوده؟

تفاوت سنی شما چقدر است؟

چه مدت از پایان رابطه شما گذشته؟

وضعیت ارتباط شما با عشقتان در شبکه های اجتماعی چگونه است؟

رابطه شما چگونه به اتمام رسید؟

احساس طرف مقابل نسبت به جدایی چگونه بود؟

هدف طرف مقابل از ارتباط با شما چه چیزی بود؟

قبل از جدایی رابطه در چه شرایطی بود؟

چقدر در زندگی او حضور داشتید؟

رابطه شما چه زمانی احساسی شد؟

دلیل جدایی چه چیزی بود؟

آیا احساس می کنید این شخص انتخاب درستی است؟

تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه
رابطه سمی احتمال بازگشت عشق 10 درصد تا 24 درصد.
رابطه شما دارای ویژگی های یک رابطه سمی است، روابط سمی روابطی هستند که قابلیت اصلاح و بهبود زیادی ندارند، در این روابط یکی از طرفین مشکلات روحی شدیدی را تجربه می کند و مدام به شکل های گوناگون مورد سوء استفاده قرار می گیرد. در اینگونه روابط عشق یک کلمه ویران شده است این رابطه ها شباهتی به رابطه های عاشقانه ندارند. افرادی که به اینگونه روابط ادامه می دهند معمولا دچار وابستگی ناسالم هستند، هیچ علت منطقی یا دلیل ارزشمندی برای ادامه دادن این روابط وجود ندارد اما افرادی که رابطه سمی را تجربه می کنند به دلایل روانشناسی مختلف مانند سبک دلبستگی نا ایمن، عقده حقارت، تنهایی و افسردگی شدید نمی توانند از رابطه خارج شوند حتی با وجود اینکه خود نیز به خوبی از اشتباه بودن این ارتباط آگاه هستند. اگر شما در یک رابطه سمی به سر می برید بجای تلاش برای برگرداندن عشقتان باید به خود کمک کنید، باید علت این وابستگی را پیدا کنید، و به دنبال ریشه های مشکلات خود بگردید چون در روابط سمی افراد هیچ چیزی بدست نمی آورند و روز به روز بیشتر آسیب می بینند.
رابطه نا ایمن احتمال بازگشت عشق 25 درصد تا 49 درصد.
رابطه شما نا ایمن است به این معنی که ویژگی های این ارتباط باعث به وجود آمدن چالش های زیادی خواهد شد، روابط نا ایمن به دلیل تفاوت ها و مشکلاتی که طرفین با آن دست پنجه نرم می کنند جزء روابط پویا و موفق قلمداد نمی شوند. یک رابطه نا ایمن آینده تقریبا نا مشخصی دارد. احتمال بازگشت دوباره در این روابط نسبتا قوی است اما اگر نتیجه تست شما نا ایمن باشد قبل از هرگونه تصمیم و یا تلاش برای برگرداندن عشقتان باید خوب راجع به بازگشت فکر کنید، دلایل خود را برای ادامه دادن این ارتباط مشخص کنید و حتما با یک کارشناس متخصص در زمینه روابط عاطفی مشورت کنید.
رابطه ایمن احتمال بازگشت عشق 50 درصد تا 74 درصد.
تبریک میگویم شما یک رابطه ایمن دارید، روابط ایمن پتانسیل بالایی برای بازگشت دوباره دارند، این روابط اصول و قواعد یک رابطه سالم و موفق را شامل می شوند، و برای حفظ آن می توانید تلاش کنید. روابط ایمن بعد از شناخت و تعامل کافی شکل میگیرند و طرفین به سادگی و با سرعت این ارتباط را فراموش نخواهند کرد. هرچند درصد احتمال برگشت عشق در روابط ایمن درصد بالایی است اما هیچ وقت نمی توانید از تمام احساسات طرف مقابل خود مطلع باشید و شرایط او را بصورت کامل بسنجید بنابراین تنها به درصد احتمال بازگشت عشقتان تکیه نکنید او را با کمک تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه برای بازگشت دوباره به رابطه ترغیب کنید.
رابطه ارزشمند احتمال بازگشت عشق 75 درصد تا 100 در صد.
رابطه شما یک رابطه ارزشمند است، روابط تنها زمانی به ارزشمندی می رسند که طرفین مدت زمان کافی با یکدیگر تعامل داشته باشند، به شناخت نسبی از هم برسند و درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد. اگر رابطه شما ارزشمند باشد به این معنی است که مشکلات سر راهتان قوی تر از پیوند عاطفی شما نیستند بنابراین امیدواری زیادی برای بازگشت دوباره عشقتان وجود دارد. اما حتی در روابط ارزشمند نیز احتمال شکست وجود دارد بنابراین اگر تصمیم دارید دست روی دست بگذارید و هیچ گونه تلاش مستقیم و یا حتی غیر مستقیم برای جذب عشق از دست رفته تان نکنید احتمال شکست شما در بازگشت دوباره افزایش پیدا می کند.

چه رابطه هایی شانس بازگشت ندارند

پیش از انجام آزمون بازگشت عشق باید واقعیت ها را درنظر بگیرید، اگر رابطه شما جزء روابط غیر قابل بازگشت باشد یا ارزش تلاش و صبر برای بازگشت را نداشته باشد به صلاح فردی تان است این ارتباط را فراموش کنید. روابط عاطفی موفق دارای استاندارد های زیادی هستند و روابط نا سالم نیز نشانه های مشخصی دارند رابطه شما در کدام یک از دسته های زیر قرار می گیرد؟

  1. رابطه های مجازی: رابطه هایی که در شبکه های اجتماعی شکل میگیرند معمولا هرگز به مرحله دیدار نمیرسند و بعد از جدایی نیز نمی توان احتمال بازگشت زیادی برای آنها در نظر گرفت، چون دارای هیچ یک از ویژگی های یک رابطه عاطفی کامل نیستند و ارزش صرف وقت و انرژی شما را ندارند.
  2. رابطه های از راه دور: رابطه های راه دور یا long distance relationship معمولا دوام زیادی ندارند و در صورت دائمی بودن فاصله احتمال بازگشت دوباره در این نوع روابط ضعیف است.
  3. رابطه فرد متاهل با شخص سوم: روابطی که یکی از طرفین یا هر دو آنها متاهل هیچ، هیچ شانسی برای بازگشت ندارند، ورد به چنین روابطی تنها نتایج منفی مانند افزایش اضطراب، افسردگی و فروپاشی کامل زندگی تان را به همراه دارد.
  4. رابطه یکطرفه: روابطی که از آغاز بصورت یکطرفه شروع می شوند شانس بالایی برای بازگشت دوباره معشوق خود ندارند و در صورت بازگشت نیز نمی توان توقع برآورده شدن انتظاراتی که از یک رابطه عاطفی داریم را از این نوع روابط داشت.

اگر میخواهید هیچ کاری نکنید و فقط منتظر بازگشت معشوق خود باشید احتمال اینکه به هدفتان برسید شاید کمی دور از انتظار باشد. اما با استفاده از روش های صحیح برگرداندن عشق که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج آموزش داده می شود شانس شما برای ترمیم یا بازگرداندن عشقتان به میزان چشمیگیری افزایش پیدا می کند.

نظرات و نتایج دوره های بازگشت به عشق و ازدواج سربرگ تازه

نقش زمان در احتمال بازگشت به رابطه

طول عمر رابطه در احتمال بازگشت دوباره آن نقش مهمی ایفا می کند، مدت زمان ارتباط تعیین کننده میزان تعلق دو فرد به یک دیگر است، هرچه شخص مدت زمان بیشتری را صرف رابطه و شخص مقابل کرده باشد ارزش بیشتر برای آن ارتباط قائل خواهد بود.

روابطی که مدت کوتاهی بعد از آشنایی به اتمام می رسند احتمال بازگشت آنها بسیار اندک است و ارزش صرف زمان و انرژی را ندارند. اگر رابطه شما کمتر از یک ماه طول کشیده کاملا آن را فراموش کنید. اگر ارتباط شما بین 2 تا 6 ماه دوام آورده امیدی به ترمیم رابطه وجود دارد. هر چه مدت زمان بیشتری را در ارتباط بوده باشید میتوانید به نتیجه تلاش های خود امیدوار تر باشید.

هدف طرف مقابل در رابطه

نیت و هدفی که شخص مقابل در ارتباط با شما دنبال می کرده روی درصد احتمال بازگشت او تاثیر دارد. روابطی که الویت اول آنها رفع نیاز ها و رسیدن به اهداف شخصی باشد بعد از جدایی احتمال رجوع دوباره در آنها زیاد نیست و حتی اگر بازگشت هم اتفاق بی افتد فرد مقابل تنها به دنبال استفاده های شخصی خواهد بود نه داشتن یک رابطه عاطفی ایده آل. اگر احساس می کنید یکی از این 5 مورد هدف عشقتان بوده باید بدانید احتمال بازگشت او کم است.

  1. روابطی که رابطه جنسی در آنها الویت اول است.
  2. طرف مقابل از ابتدا انتظارات مالی داشت.
  3. فرد مقابل برای تنها نبودن رابطه را شروع کرده باشد.
  4. شخص مورد نظر برای فراموش کردن عشق قبلی خود وارد رابطه شده باشد.
  5. روابطی که شخص مقابل هیچ اهمیتی به ارتباط و آینده آن نمی دهد.

اختلافات فرهنگی

یکی از عواملی که اهمیت بسیار زیادی در دوام ارتباط و احتمال بازگشت دوباره آن دارد اشتراکات و اختلافات فرهنگی دو شریک عاطفی است. اگر دو فرد تفاوت زیادی در فرهنگ خانوادگی داشته باشند مشکلات جدی را تجربه خواهند کرد. البته تفاوت فرهنگی را میتوان نادیده گرفت و امیدی به شروع دوباره ارتباط داشت اما این تفاوت ها همیشه نقطه شروع مشکلات خواهند بود.

سرعت احساسات در رابطه

روابطی که خیلی زود و هیجانی شروع می شوند پایانی مشابه نیز دارند، یعنی با همان سرعت آتشینی که شروع شدند و به جملات عاشقانه و ابراز احساسات شدید رسیدند، سرد می شوند و به پایان می رسند. اگر ارتباط شما این ویژگی را داشت شاید نباید خیلی روی نتیجه تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه حساب باز کنید!

روابط هیجانی ماهیت سالمی ندارند چون یا تحت تاثیر غرایز جنسی هستند یا به واسطه ویژگی های شخصیتی منفی و دردسر ساز یکی از طرفین یا هر دو آنها با سرعت و به شکل هیجانی شروع می شوند.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

09129305020

2 دیدگاه

  • اگر رابطه یک رابطه ارزشمند باشد و الان باید به درس خوندن اهمیت بدیم هردوتامون چون کنکوری هستیم و همین ۲ ماه پیش هم ترکم کرد به دلیلی که شاید مطمعن نیستم ولی تست که گرفتم زده بود ۷۵ درصد. به نظر شما این تصمیم درستیه که فعلا از هم دور باشیم تا به اهداف و رتبه و دانشگاه و رشته عالی دست پیدا کنیم و بعد من برای خواستگاری با خانوادم برم برای ازدواج بهم جواب مثبت میده؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز درصدی که کسب کردید قابل توجه هست اما در پاسخ به سوالتون باید حتما با روانشناسان سربرگ تازه جلسه کاملی داشته باشید تا بتونن با تحلیل دقیق رابطه شما پاسخ این سوال را بدهند. برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *