تست عشق

تست عشق


تست عشق

تست عشق واقعی یکی از پر طرفدار ترین موضوعات در میان افراد و بخصوص زنان عاشق است. اگر میخواهید بدانید واقعا عاشق او هستید یا نه با سربرگ تازه همراه باشید. در نهایت جواب تست را خواهید دید.

برای آنکه بدانید واقعا عاشق هستید لازم است به چند نکته توجه کنید.این سه نکته از نظر روانشناسی میتواند عشق شما را ثابت کند:

  • اول آنکه آیا عشقتان فکرتان را درگیر خود میکند؟
  • آیا میتوانید تمام وقتتان را در کنار او بگذرانید؟
  • آیا با ایرادهای شخصیتش کنار میآیید؟

آیا عشقتان فکرتان را درگیر خود میکند

اگر مرتبا خصوص هنگام خواب به او فکر میکنید و در هر شرایطی اولین کسی که میخواهیددرباره ی هر موضوعی با او صحبت کنید، پسر یا دختر مورد علاقه تان است، پس شما حقیقتا دچار یک علاقه شده اید.

پس اگر جوابتان به این سوال مثبت است میتوانید تست زیر را انجام دهید. برای انجام تست زیر لازم است به سوال های تست عشق واقعی پاسخ درست را از یک تا ده درباره ی احساساتتان بدهید. تا ببینید آیا واقعا عاشق هستید یا خیر!

آیاهنگام خواب به او فکر میکنید؟

اگر هنگام خواب مدام به او فکر میکنید. اگر فکر کردنتان به فرد مورد علاقه تان باعث کم خوابی و یا حتی بیخوابی شما شده استو پس مغز شما به صورت ناخودآگاه درگیر عشق با او شده است.

زیرا مغز به صورت غیر ارادی در پایان روز سعی میکند آنچه را که در طول روز تجربه کرده جمع بندی کند. و بررسی کند به هدف کلی زندگی چند قدم نزدیک تر شده است.

پس اگر در هنگام خواب به کسی که دوستش دارید فکر میکنید، شما به او جذب شده اید. و مغزتان به صورت غیر ارادی میخواهد شما را به عشقتان نزدیک کند.

حال اگر میخواهید پسر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید نیز میتوانید در مقاله های دیگر راههای جذب مردان را نیز بخوانید. از یک تا ده به خودتان نمره دهید! در پایان به میزان علاقه خود بر اساس تست عشق واقعی به او پی خواهید برد.

آیا در هرشرایطی میخواهید با او صحبت کنید؟

آیا وقتی درباره ی موضوعی خبر جدیدی را میشنوید، و یا وقتی موضوع خنده داری را متوجه میشوید، اولین کسی که میخواهید با او صحبت کنید عشقتان است؟

اگر پاسختان به این سوال نیز مثبت است. پس شما به انجام تست عشق و سپس دانستن چگونه پسری را به خود جذب کنم نیاز دارید. اگر یک پسر هستید و میخواهید بدنید چطور دختر مورد علاقه ام را جذب کنم پس با ما همراه باشید.

از یک تا ده به خودتان امتیاز دهید. تا تست عشق را تکمیل کنیم.

تست عشق
تست عشق

آیا میتوانید تمام وقتتان را در کنار عشقتان بگذرانید؟

برخی افراد ادعا میکنند که عاشق کسی شده اند اما در حقیقت بش از چند روز نمتوانند مداوم در کنار شخص مورد علاقه شان بمانند. حتی اگر مدتی میان آنها دعوا یا بحثی پیش بیاید از آن خوشحال هم میشوند.

این بدان معناست که شما در واقع جذب این فرد نشده اید بلکه فقط برای فرار از تنهایی به سمت او کشیده شده اید.

میتوانید یک هفته کامل در کنارش باشید؟

اگر شما واقعا عاشق هستید باید بتوانید یک هفته کامل شبامه روز در کنار عشقتان باشید. نه اینکه دلتان بخواهد هر چند روز یکبار از او دور شوید تا دوباره دلتان تنگ شود.

درست است که میگویند برای گرم نگه داشتن عشق با نیمه گمشده تان لارم است گاهی از هم دور شوید. اما این برای وقتی است که شما چندین سال است با مرد مورد علاقه تان ازدواج کرده اید. و برای ایجاد تنوع این کار را انجام میدهند.

شما در حال حاضر فقط در حال عاشق کردن طرف مقابل و مشغول تجدید حس علاقه تان به او هستید. پس با خودتان روراست باشید. اگر نمیتوانید یک هفته تمام او را درکنار خود تحمل کنید، شما عاشق نیستید.

چند روز میتوانید در کنار او دوام بیاورید؟ از صفر تا ده به خودتان امتیازی برای در کنار او بودن بدهید.

آیا برای بهتر شدن رابطه تان تلاش میکنید؟

برخی افراد ادعا میکنند که عاشق طرف مقابلشان هستند و بدنبال تست عشق میگردند. اما در شرایط بحرانی و وقتی به یک اختلاف نظر برمیخورند، برای بهتر شدن وضعیت تلاشی نمیکنند.

وقتی طرف مقابلشان به آنها آنچه کهمیخواهند را نمیدهد، سعی میکنند رابطه را به پایان برسانند. یا اصلا برایشان مهم نیست که چه پیش می آید. این افراد کاملا معنای دوست داشتن را اشتباه متوجه شده اند. و صرفا جذب ظاهر و جنسیت طرف مقابلشان هستند.

اگر کسی واقعا عاشق باشد و تست عشق هم این را ثابت کرده باشد، در هنگام مشاجرات و اختلاف نظر ها با تحقیق درباره ی راه های برگرداندن عشق سعی میکنند زندگی بهتری را برای هردویشان بسازد.

پس اگر شما هم وقتی دچار سردی در رابطه میشوید یا به مشکلی برمیخورید، تلاشتان نزدیک کردن دوباره قلب هایتان بهم است. و تلاش میکنید رابطه بهتری را بسازید،میتوانید خودتان را یک عاشق واقعی بدانید.

از صفر تا ده به تلاش خود برای بهتر شدن رابطه تان چند میدهید؟

آیا ایراد های شخصیتش را میتوانید تحمل کنید؟

همه انسان ها دارای اخلاق های بد و ایراد های شخصیتی هستند. اما مهم این است که چگونه با ایراد های شخصیتی و اخلاق های بد او کنار بیایید. اگر واقعا عاشق او باشید واقع بین هستید اما این مشکلات در مقابل عشقتان چندان چشم گیر نیستند.

کنار آمدن با اخلاق های بد طرف مقابل جزو تکنیک های صحیح رابطه است. درباره ی کنار آمدن با ایراد های شخصیت طرف مقابل چه امتیازی به خود میدهید؟

واقع بین هستید؟

اگر شما سن مناسب براب عاشق شدن را داشته باشید. و مناسب داشتن یک رابطه باشید، میتوانید این موضوع را درک کنید که فرد مورد علاقه شما هرگز کامل و بی نقص نیست.

ممکن است دوستانتان و یا هرکسی که با او برخورد داشته است، به شما این موضوع را گوشزد کند. که عشقتان فلان اخلاق بد را دارد.

اگر خیلی افراطی و بی تجربه باشید، سریعا این موضوع را تکذیب میکنید. و با فردی که این حرف را به شما زده به بحث و جدل میپردازید تا از عشقتان دفاع کنید. حتی ممکن است از او بابت انتقادش ناراحت شوید.

اگر واقعا عاشق این فرد نباشید، بدون لحظه ای درنگ به فرد مورد نظر زنگ میزنید. به شدت از او انتقاد میکنید و بی دلیل از او عصبانی میشوید.

که این خود نشان دهنده نا کافی بودن اطلاعات شما درباره ی عشق و ازدواج و خام بودن علاقه تان است. و تست عشق میتواند به شما در فهمیدن این موضوع کمک کند.

اما اگر واقع بین باشید، این موضوع را مورد بررسی قرار خواهید داد. رفتارهایش را در شرایط مشابه زیر نظر میگیرید. غیر مستقیم و گاهی مواقع حتی مستقیم این موضوع را با وی در میان میگذارید و صحت آنرا تایید یا رد میکنید.

پس باید خودتان را محک بزنید. آیا در مقابل ایراد های شخصیتی و اخلاق های بد طرف مقابل واقع بین هستید یا خیر؟ از یک تا ده به خودتان نمره دهید. تا پاسخ تست عشق واقعی را بدانید. چقدر با اخلاق های بد او کنار می آیید؟

با اخلاق های بد عشقتان کنار می آیید؟

اگر بفهمید مرد یا زن مورد علاقه تان اخلاقی دارد که شما آنرا نمیپسندید چه واکنشی نشان خواهید داد؟ همانطور که گفته شد شما باید واقع بینانه عمل کنید.

حال فرض کنیم شما رفتار های او را بررسی کردید، با او صحبت کردید و نهایتا جواب سوال شما مثبت بود. بله مرد مورد علاقه شما فلان ویژگی بد شخصیتی را دارد.

حال نوبت به راه حل میرسد. آیا راه حل شما برای این مشکل تمام کردن رابطه است؟ یا باوجود این ویژگی بد تصمیم میگیرید به رابطه تان ادامه دهید و به کمک هم مشکلتان را حل کنید؟

اگر شما واقعا عاشق باشید میتوانید با وجود اخلاق های بد پسر مورد علاقه تان با آو کنار بیایید. در صورتی که هنوز به عشقتان مطمئن نیستید میتوانید از مشاوره آنلاین برای راهنمایی و کنار آمدن با رفتار عشقتان کمک بگیرید.

جواب تست عشق واقعی

امتیاز 0 تا 20 : شما عاشق نیستید. بلکه فقط جذب جنس مخالفتان شده اید. بهتر است که به فکر رابطه عاطفی بین خودتان و پسر مورد علاقه تان نباشید.

امتیاز از 20 تا 40 : شما تا حدی عاشق پسر مورد نظرتان هستید. اما هنوز کامل او را نمیشناسید. و یا آ»ادگی عاشق شدن را ندارید. بهتر است که از یک روانشناس کمک بگیرید.

از 40 تا 60: میتوان با اطمینان گفت که شما عاشق هستید. حال برای کنترل این عشق باید آموزش ببینید. و در صورت تمایل طرف مقابل با او وارد رابطه شوید. برای شروع صحیح یک رابطه و داشتن عشقی موفق باید از یک مشاور متعهد کمک بگیرید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ  با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *