0%

وضعیت ارتباط شما چگونه است؟

رابطه مشترک شما چند وقت بوده؟

تفاوت سنی شما چقدر است؟

چه مدت از پایان رابطه شما گذشته؟

وضعیت ارتباط شما با عشقتان در شبکه های اجتماعی چگونه است؟

رابطه شما چگونه به اتمام رسید؟

احساس طرف مقابل نسبت به جدایی چگونه بود؟

هدف طرف مقابل از ارتباط با شما چه چیزی بود؟

قبل از جدایی رابطه در چه شرایطی بود؟

چقدر در زندگی او حضور داشتید؟

رابطه شما چه زمانی احساسی شد؟

دلیل جدایی چه چیزی بود؟

آیا احساس می کنید این شخص انتخاب درستی است؟

تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه
رابطه سمی احتمال بازگشت عشق 10 درصد تا 24 درصد.
رابطه شما دارای ویژگی های یک رابطه سمی است، روابط سمی روابطی هستند که قابلیت اصلاح و بهبود زیادی ندارند، در این روابط یکی از طرفین مشکلات روحی شدیدی را تجربه می کند و مدام به شکل های گوناگون مورد سوء استفاده قرار می گیرد. در اینگونه روابط عشق یک کلمه ویران شده است این رابطه ها شباهتی به رابطه های عاشقانه ندارند. افرادی که به اینگونه روابط ادامه می دهند معمولا دچار وابستگی ناسالم هستند، هیچ علت منطقی یا دلیل ارزشمندی برای ادامه دادن این روابط وجود ندارد اما افرادی که رابطه سمی را تجربه می کنند به دلایل روانشناسی مختلف مانند سبک دلبستگی نا ایمن، عقده حقارت، تنهایی و افسردگی شدید نمی توانند از رابطه خارج شوند حتی با وجود اینکه خود نیز به خوبی از اشتباه بودن این ارتباط آگاه هستند. اگر شما در یک رابطه سمی به سر می برید بجای تلاش برای برگرداندن عشقتان باید به خود کمک کنید، باید علت این وابستگی را پیدا کنید، و به دنبال ریشه های مشکلات خود بگردید چون در روابط سمی افراد هیچ چیزی بدست نمی آورند و روز به روز بیشتر آسیب می بینند.
رابطه نا ایمن احتمال بازگشت عشق 25 درصد تا 49 درصد.
رابطه شما نا ایمن است به این معنی که ویژگی های این ارتباط باعث به وجود آمدن چالش های زیادی خواهد شد، روابط نا ایمن به دلیل تفاوت ها و مشکلاتی که طرفین با آن دست پنجه نرم می کنند جزء روابط پویا و موفق قلمداد نمی شوند. یک رابطه نا ایمن آینده تقریبا نا مشخصی دارد. احتمال بازگشت دوباره در این روابط نسبتا قوی است اما اگر نتیجه تست شما نا ایمن باشد قبل از هرگونه تصمیم و یا تلاش برای برگرداندن عشقتان باید خوب راجع به بازگشت فکر کنید، دلایل خود را برای ادامه دادن این ارتباط مشخص کنید و حتما با یک کارشناس متخصص در زمینه روابط عاطفی مشورت کنید.
رابطه ایمن احتمال بازگشت عشق 50 درصد تا 74 درصد.
تبریک میگویم شما یک رابطه ایمن دارید، روابط ایمن پتانسیل بالایی برای بازگشت دوباره دارند، این روابط اصول و قواعد یک رابطه سالم و موفق را شامل می شوند، و برای حفظ آن می توانید تلاش کنید. روابط ایمن بعد از شناخت و تعامل کافی شکل میگیرند و طرفین به سادگی و با سرعت این ارتباط را فراموش نخواهند کرد. هرچند درصد احتمال برگشت عشق در روابط ایمن درصد بالایی است اما هیچ وقت نمی توانید از تمام احساسات طرف مقابل خود مطلع باشید و شرایط او را بصورت کامل بسنجید بنابراین تنها به درصد احتمال بازگشت عشقتان تکیه نکنید او را با کمک تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه برای بازگشت دوباره به رابطه ترغیب کنید.
رابطه ارزشمند احتمال بازگشت عشق 75 درصد تا 100 در صد.
رابطه شما یک رابطه ارزشمند است، روابط تنها زمانی به ارزشمندی می رسند که طرفین مدت زمان کافی با یکدیگر تعامل داشته باشند، به شناخت نسبی از هم برسند و درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد. اگر رابطه شما ارزشمند باشد به این معنی است که مشکلات سر راهتان قوی تر از پیوند عاطفی شما نیستند بنابراین امیدواری زیادی برای بازگشت دوباره عشقتان وجود دارد. اما حتی در روابط ارزشمند نیز احتمال شکست وجود دارد بنابراین اگر تصمیم دارید دست روی دست بگذارید و هیچ گونه تلاش مستقیم و یا حتی غیر مستقیم برای جذب عشق از دست رفته تان نکنید احتمال شکست شما در بازگشت دوباره افزایش پیدا می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *