چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یک پسر را تور کنیم


چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یک پسر را تور کنیم در واقع جمله ای عامیانه است. معادل روانشناسی جمله چگونه یک پسر را تور کنیم همان چطور یک پسر را جذب خود کنیم . یا چطور یک پسر را دیوانه خود کنیم میباشد.

بهتر است بدانید برای آنکه یک پسر را تور کنید لازم است راه های دلبری برای پسر را بلد باشید. دلبری کردن صرفا انجام حرکات تحریک کننده نیست. دلبری کردن بیشتر جنبه ذاتی دارد. در سربرگ تازه با استفاده از ترفند های روانشناسی یاد میگیریم “چطور یک پسر را تور کنیم .”

چگونه یک پسر را تور کنیم
چگونه یک پسر را تور کنیم

چطور یک پسر را جذب خود کنیم

برای آنکه بدانیم چطور یک پسر را جذب خود کنیم پیش از هرچیز باید بدانیم قلب عاطفی مرد ها کجاست ؟ یعنی درواقع مردها چطور عاشق میشوند ؟ تا با استفاده از روش های زنانه بتوانیم یک مرد را وابسته کنیم.

یکی از معروف ترین محققان در زمینه جذب مردان به خود به نام “Grant Langston” در یکی از تحقیقات خود نوشته است:

پس شما برای آنکه بدانید چطور یک پسر را جذب خود کنید. لازم است ویژگی های زنانه تان را بیشتر مورد توجه داشت باشید. نکته دوم برای جذب یک پسر و به اصطلاح تور کردن پسر ، القای حس غرور و مردانگی به وی است.

ویژگی های زنانه برای تور کردن پسر

برای تور کردن پسر ، داشتن ویژگی های زنانه  و دانستن راه های دلبری برای پسر لازم است. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • مهربان بودن
  • دوست داشتنی بودن
  • متعهد بودن
  • شوخ طبعی
  • جذابیت جنسی
  • داشتن انرژی مثبت

اگر یک مرد، در شما همه این ویژگی ها را ببیند. بی شک به سمت شما جذب میشود. پس یکی از راه های جذب کردن پسر ها، داشتن این ویژگی هاست.

القای حس غرور و مردانگی

مردان دوست دارند برای زنی که در کنار آنهاست مانند یک قهرمان باشند. یکی از موثر ترین راه های جذب مردان نیز دانستن این نیاز است. حتی اگر مردی که دوستش دارید چندان هم نمیتواند قهرمان زندگیتان باشد. یا اگر شما آنقدر مستقل هستید که نیازی به یک نجات دهنده در زندگیتان ندارید.

بازهم برای تور کردن پسر مورد علاقه تان و  مجذوب کردن مردان لازم است او را قهرمان زندگیتان کنید. حتی برای انجام کار های کوچک میتوانید از او کمک بخواهید. هیچ مردی نیست که از قدرتمند بودن و کمک کردن به زن ها بدش بیاید.

پس راه حل برای تور کردن پسر ها این است که به او حس غرور و مردانگی القا کنید. از او تشکر کنید. بگذارید تاثیر مثبتش را در زندگیتان حس کند. با این کار او تمام مدت به دنبال انجام کارهای بیشتر برای شما و دریافت حس مردانگی بیشتر میگردد.

پس با این روش میتوان فکر دیگران را به خود مشغول کرد. به خصوص برای عاشق کردن پسر های مغرور ، القای حس مردانگی و غرور بیش از پیش اهمیت پیدا میکند.این درواقع یکی از مهارت های همسرداری است.

چطور یک پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه یک پسر را تور کنیم
چگونه یک پسر را تور کنیم

آیا میخواهید بدانید چطور یک پسر را دیوانه خود کنید و چطور او را تور کنید ؟ پس برای جذب پسر ها و به خصوص جذب یک پسر غریبه که تازه با او آشنا شده اید، دو چیز را هرگز فراموش نکنید.

 اول از همه تشکر کردن .و نکته دوم مثبت بودن. برای جذب کردن مردان و عاشق کردن آنها تشکر کنید و مثبت باشید. در ادامه توضیحات کاملی درباره ی این ویژگی ها میدهیم.

برای دیوانه کردن مردان تشکر کنید

بله این بسیار موضوع ساده ای است. برای دیوانه کردن مردان کافیست تشکر کنید. این را بدانید که مردان با وجود ظاهری خشن دارای روحیه ای بسیار کودکانه هستند.

مردان برای وابسته شدن به یک زن نیاز به گرفتن تایید از زن مورد نظرشان دارند. یکی از دلایلی که مردان علاقه بسیار زیادی به مادشان دارند، دریافت مداوم این تایید در کودکی از مادشان بوده است.

پس به راحتی با تایید آنها، آفرین گفتن، تشکر کردن و نشان دادن رضایتان از کارهای مردان میتوان مرد را شیفته خود کرد. پس جواب سوم برای سوال چگونه یک پسر را تور کنم همین تایید و تشکر کردن پسر است.

برای جذب کردن پسر های خجالتی این ویژگی تشکر کردن و القای حس غرور را در خود تقویت کنید. چرا که افراد خجالتی برای نشان دادن خود حقیقیشان و صمیمی شدن با شما بیشتر نیاز به این حس دارند.

اگر میخواهید یک پسر را تور کنید مثبت باشید

اگر میخواهید یک پسر را تور کنید سعی کنید مثبت باشید. مثبت بودن به چه معناست؟ اول از همه مثبت بودن به معنی داشتن انرژی مثبت در اطراف خود است. در مقاله راه های عاشق کردن مردان  مفصلا درباره ی مثبت اندیش بودن و مراحل جذب عشق با قانون جذب صحبت کردیم.

اما در اینجا برای تور کردن یک پسر به جنبه نوینی از مثبت بودن میپردازیم. برخی از خانم ها بسیار محتاط هستند. این دسته از خانم ها معمولا بدست آوردن تجربیات تازه را دوست ندارند.

مثلا اگر به فوتبال علاقه ای دارند، هرگز حتی تماشا کردن آنرا همراه پسر مورد علاقه شان امتحان نمیکنند. یا مثلا اگر هیجان را دوست ندارند، هرگز پیشنهاد رفتن به شهربازی را قبول نمیکنند.

تجربه ثابت کرده است که شاید مردان برای دوستی های کوتاه مدت و اندکی خوش گذرانی در کنار اینگونه زن ها بمانند. اما هیچگاه به دنبال جذب عشق و ازدواج در این افراد نخواهند بود.

این موضوع کاملا ریشه روانشناسی و مربوط به ضمیر ناخودآگاه مردان میباشد. ضمیر ناخودآگاه مردان به دنبال زنی برای ازدواج میگردد که در سختی ها کنارش باشد.

حال اگر شما با مسائلی به سادگی فوتبال و شهر بازی نمیتوانید کنار بیایید، پس زن خوبی برای زندگی نخواهید بود. ضمیر ناخودآگاه این را به خوبی درک میکند و ضمیر ناخودآگاه منشا احساسات است. پس به صورت ناخودآگاه آن مرد به سمت شما جذب نخواهد شد.

راه های عاشق کردن مردان

همیشه برای شیفته و دلباخته کردن مردن یک قدم از آنها جلوتر باشید. برای مردان دست نیافتنی باشید. و یا در صورت نیاز میتوانید راه های عاشق کردن مردان را در دوره های آموشی روانشناسی به صورت کامل یاد بگیرید.

چگونه یک پسر را تور کنیم
چگونه یک پسر را تور کنیم

برای مردان دست نیافتنی باشید

مردان ذاتا تلاش برای بدست آوردن چیز های سخت را دوست دارند. پس اگر از آن دسته زن هایی هستید که خود را به راحتی در اختیار مردان قرار میدهند بدنید که برای تور کردن پسر ها لازم است برای آنها دست نیافتنی باشید.

مردان چیزی را که به راحتی بدست بیاورند هرگز دوست نخواهند داشت. پس برای آنکه بتوانید مردان را عاشق کنید، مدام در دسترس نباشید.و سعی کنید برای یک مرد دست نیافتنی باشید.

هوش یکی از مهمترین موارد در جذب مردان است. برخی دختر ها به واسطه تبلیغات منفی خیال میکنند خنگ بودن دختر ها ویژگی مثبتی در جذب مردان است. درحالی که کاملا برعکس است.

هوش بالا یکی از مواردی است که مردان را به شدت حت تاثیر قرار میدهد. سعی نکنید مدام خود را درمانده نشان دهید. عالی بودن شما را دست نیافتنی و جذاب نشان میدهد.

دست نیافتنی بودن به خصوص برای جذب پسر در فضای مجازی بسیار موثر است. زیرا تنها راه ارتباططی شما فضای مجازی است و در این صورت شما نمیتوانید از جنبه های دیگر شخصیتتان پرده برداری کنید.

پس دست نیافتنی بودن به معنای این است که شما به دنبال او نیستید. این کار ما را جذاب تر میکند. برای اطلاعات دقیق تر مقاله چطور یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنم را بخوانید.

دوره های روانشناسی

اگر میخواهید راه های عاشق کردن مردان را به صورت تخصصی تر یاد بگیرید، میتوانید در دوره های روانشناسی شرکت کنید. در دوره های روانشناسی مطالب گسترده تری را میتوانید به صورت تخصصی آموزش ببینید.

هرچند که ما در سربرگ تازه با امید کمک به تمامی اغشار جامعه برای داشتن زندگی عاطفی بهتر سعی در ارائه مطالب مفیدی در ساوبسایت روانشناسی سربرگ تازه دارد. اما برای گذراندن دوره های تخصصی روانشناسی میتوانید با ما همراه باشید.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *