چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم


چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

  • چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم
  • چطور یک پسر را دیوانه خود کنیم
  • چگونه دلبری کنیم برای مرد
  • چطور به قلب مردان نفوذ کنیم
  • قلب عاطفی مردان کجاست

همه خانم ها سوالهای مشابه چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم را مدام از خود میپرسند. برای یافتن پاسخ سوال های خود با سربرگ تازه همراه باشید. سایت روانشناسی سربرگ تازه با استفاده از تکنیک های روانشناسی، شما را به جذاب ترین زن برای همسر یا دوست پسرتان تبدیل میکند.

چطور یک پسر را دیوانه خود کنم

پیش از آنکه بخواهید یک پسر را دیوانه خود کنید لازم است به یک سوال اساسی پاسخ دهید. آیا من زن مناسبی برای او هستم؟ آیا شخصیت هایمان باهم تناسب دارد؟ اگر جواب این سوال را نمیدانید، پس فعلا جذب کردن مردان به سمت خود را متوقف کنید.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، قدم اول برای وابسته و عاشق کردن دیگران خودشناسی است.باداشتن تعریف صحیحی از شخصیت خود میتوانید به راحتی افرادی که با شخصیت شما کنار می آیند را پیداکنید.

پس از یافتن پاسخ برای آیا زن مناسبی برای او هستم ، نوبت به اهمیت به درخواستهای او میرسد. در مرحله دوم شما باید بدانید که آیا او میتواند نیاز های من را براورده کند؟ آیا او نیز با خواسته هایم سازگار هست؟

آیا من زن مناسبی برای او هستم؟

برای پاسخ به این سوال به ویژگیهای اخلاقی خود توجه کنید. آیا آنچه که او به دنبالش است را در شخصیت خود میبینید؟ مثلا اگر او در زندگی خود نیاز به همسری دارد که زندگیش را کنترل و برنامه ریزی کند. آیا شما میتوانید این نیاز او را برآورده کنید؟

مثلا در این مثال اگر شما خودتان هم شخصیت وابسته و بازیگوشی دارید، نمیتوانید زوج خوبی را با این فرد تشکیل دهید و ممکن است رابطه تان به جدایی بکشد. پس به نیاز های شخصیتی او توجه کنید، آنها را در خود جستجو و بررسی کنید. سپس به دنبال راه های عاشق کردن یک مرد باسید.

آیا او میتواند نیاز های مرا براورده کند؟

همانطور که شما باید برای مرد موردعلاقه تان کافی و مناسب باشید، او نیز باید بتواند قلب شما را در طول رابطه عاشق خود نگه دارد. درست است که شما الان عاشق او شده اید اما فروکش کردن این عشق پس از وارد رابطه شدن اصلا بعید نیست. پس آن مرد نیز باید بتواند شما را عاشق کند.

پس از یافتن پاسخ سوالهای اساسی “آیا من زن مناسبی برای او هستم” و “آیا او میتواند نیاز های مرا براورده کند” به سراغ یافتن پاسخ سوال چطور قلب یک پسر را تسخیر کنم بروید.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم
چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چطور به قلب مردان نفوذ کنیم؟

برای نفوذ به قلب مردان کافی است راه های دلبری کردن را بلد باشید. یکی از راه های دلبری کردن از مرد مورد علاقه تان ایجاد حس کافی و مفید بودن برای اوست. اما توجه کنید که برای دلبری کردن خود را وابسته نشان ندهید.

ایجاد حس کافی بودن

ایجاد حس کافی بودن در مردان بسیار مهم است. همانطور که میدانید، ضمیر ناخودآگاه منشا احساسات است. پس برای مجدوب کردن مردان باید راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه مردان را بلد باشید.

یکی از موثر ترین راه ها برای نفوذ به ذهن مردان و مشغول کردن فکر دیگران به خود، ایجاد حس نیاز است. به این معنی که شما برای مردتان زنانگی و ظرافت ذاتی خود را حفظ کنید. تا او هم از قدرت و حس تلاشگری خود برای شما استفاده کند.

طبق تحقیقات جنس زن ذاتا، جنس لطیف و معشوق است. و جنس مرد، جنس تلاشگر و خشن است. این به معنی ضعیف بودن یا تحت سلطه بودن جنس زن نیست. بلکه هر دو جنس در نوع صحیح عاشق و معشوق بودن، از نقش خود لذت میبرند. و عوض شدن این جایگاه موجب اختلالات احساسی میشود.

وابسته نباشید

گاهی خانم ها ایجاد حس کافی بودن و معشوق بودن را با وابسته بودن اشتباه میگیرند. وابسته بودن ویژگی بسیار منفی ای در روابط با جنس مخالف است. زن های مستقل و توانا همیشه جذاب تر هستند. وابسته بودن در نهایت شما را بازیچه دست مردان خواهد کرد.

درست است که جنس زن لطیف است و برای عاشق کردن مرد ها و به ویژه عاشق کردن پسر های مغرور لازم است نیاز خود را نشان دهید و آنها را به خود جذب کنید.

اما این را فراموش نکنید که مردان از زنهای وابسته و نیازمند محبت بیزارند. اگر شما از آن دسته زنهایی هستید که بدون اجازه دوست پسرتان کاری نمیکنید، مدام و لحظه به لحظه با او در تماسید، وقتی کنار او هستید ابراز ناتوانی و نیاز شدیدی از خود نشان میدهید، بدانید که هرگز نمیتوانید در شیفته کردن دیگران موفق شوید.

قلب عاطفی مردان کجاست

قلب عاطفی مردان در غرور آنهاست. اگر بتوانید به عنوان یک زن،شخصیتی محکم داشته باشید و در کنار آن هرگز غرور مردتان را جریحه دار نکنید، میتوانید مردان را به سمت خود جذب کنید.

با تکنیک های جذب عشق در سربرگ تازه میتوانید دیگران را عاشق کنید.این را در نظر داشته باشید که اگر در فضای مجازی با پسر مورد علاقه تان آشنا شده اید، راهکار های چگونه یک پسر را در فضای مجازی به خود جذب کنیم را حتما مطالعه کنید.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *