تبدیل دوست پسر به شوهر

این سوال که چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم توسط بسیاری از افراد عاشق پرسیده می‌شود. این نوشته برای شماست تا توجه مردتان را به سمت ازدواج با شما جلب کنید.

اگر می‌خواهید دوست پسرتان به شما وابسته شود، باید مطمئن شود که او آدم مناسب شماست. دقت کنید که سازش پذیر و قابل انعطاف باشید تا جذب شما شود.

پاسخ به سوال چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم؟

ازدواج باید تنها هدف یک ارتباط “سالم” باشد. زمانی می توانیم به یک ارتباط بگویم ارتباط سالم که چند اصل در آن رابطه برقرار باشد.

  1. رابطه یکطرفه نباشد.
  2. رابطه با هدف مالی و یا جنسی شروع نشده باشد.
  3. در مواردی مثل سن، تحصیلات، مادیات، فرهنگ و … دختر و پسر در یک سطح نزدیک به یکدیگر باشند.
  4. از لحاظ تیپ شخصیتی با یکدیگر سازگاری داشته باشند.
  5. پسر و دختر باید از لحاظ منطقی، احساسی و روانی آمادگی برای ازدواج داشته باشند.

برای اینکه دوست پسر خود را به ازدواج بکشانید، نیاز به عمل جراحی یا وسواس بر روی تیپ و ظاهر نداشته باشد. البته تا جایی که میتوانید سعی کنید همیشه در بهترین حالت خود باشید اما نه برای دیده شدن و نه برای گدایی عشق بلکه برای در اوج بودن خودتان!

پسری که از لحاظ ذهنی پذیرای ازدواج باشد و تصمیم به ازدواج بگیرید، قطعا یک بینش مشخص با توجه به محیط اطراف خود از ازدواج دارد. پسران به ظاهر اهمیت می دهند اما ظاهر تنها یکی از معیار هایی است که در شروع رابطه مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از مدتی ظاهر طرفین برای یکدیگر مسئله عادی می شود و نوبت به اصل ماجرا می رسد.

چگونه یک مرد را به ازدواج بکشانیم؟

انسان ها برای ازدواج معیار هایی دارند، برخی از این معیار ها بین همه ما مشترک است و برخی دیگر به شخصیت افرد بستگی دارد. “کلید عاشق کردن انسان ها شناختن و درک شخصیت واقعی آنها است” با تحلیل درست از شخصیت افراد متوجه می شویم که چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند؟

ترفندهای ازدواج با دوست پسر

در این قسمت ترفندهای مهم ازدواج با دوست پسر را بیان می‌کنیم تا بتوانیم به کمک این ترفندها و این مراحل مرد را به سمت خود بکشانیم.

مرحله 1: مطمئن شوید که برای ازدواج آماده هستید

بهترین راه برای اینکه دوست پسرتان با شما ازدواج کند این است که مطمئن شوید که برای ازدواج آماده هستید. اگر آماده نیستید، پس بهتر است صبر کنید و به دوست پسرتان فشار نیاورید تا با شما ازدواج کند.

مرحله 2: احساس خود و آنچه را که می‌خواهید، به اشتراک بگذارید

مهم است که هر دوی شما یک طرز تفکر و دید داشته باشید. خواسته خود از ادامه دوستی را بیان کنید و تعهد خود را نشان دهید و از دوست پسرتان نیز همین را بخواهید.

انتظارات خود از یکدیگر را به اشتراک بگذارید و علاقه ی قلبی خود را به تشکیل زندگی مشترک نشان دهید.

مرحله 3: از ادواج با دیدی مثبت سخن بگویید

ازدواج یکی از زیباترین تعهدات است. ازدواج می‌تواند یک عمر شادی، رضایت و عشق به همراه داشته باشد. با این وجود ازدواج به تصمیم جدی و فکر شده نیاز دارد.

به دوست پسرتان یادآوری کنید که ازدواج می‌تواند فواید زیادی برای شما و زندگی تان داشته باشد. ازدواج فقط مربوط به روز عروسی نیست. زندگی مشترک شامل روزهایی خواهد شد که شما با چالش های زیادی روبرو می‌شوید و کسی را در این روزها خواهید داشت تا با هم مشکلات را حل کرده و پیشرفت کنید

مرحله 4: او باید تنها کسی باشد که در زندگی شما اهمیت دارد

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم این است که او احساس کند تنها چیزی است که در زندگی شما اهمیت دارد. باید کاری کنید که او احساس کند مهم ترین فرد دنیاست و هر کاری برایش انجام می دهید.

همچنین باید به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و به او اهمیت می دهید. شما می توانید این کار را با انجام کارهایی مانند پختن غذای مورد علاقه اش یا خرید هدیه ای برای تولدش نشان دهید. به او بگویید “دوستت دارم” و “من به تو اهمیت می دهم”.

مرحله 5: شانه ای باشید تا هنگام نیاز به آن تکیه کند

راه دیگری برای پاسخ به سوال چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم این است که در سختی ها شانه ای برای گریه کردن داشته باشد. شما باید زمانی که او به شما نیاز دارد کنار او باشید.برای تبدیل دوست پسر به شوهر به فریاد کمک او پاسخ دهید تا حسن نیست خود را ثابت کنید.

مرحله 6: وجودش را جشن بگیرید

برای تبدیل دوست پسر به شوهر و وابسته کردن دوست پسر به خود، از وجود او قدردانی کنید و احساس دوست داشتنی بودن به او بدهید. همچنین نشان خواهد داد که شما به رابطه متعهد هستید و برای دوام آن تلاش می‌کنید. مرد شما سزاوار این قدردانی از طرف شماست اگر در لحظات سخت کنار شما بوده و به شما احساس ارزشمند بودن داده است. سپاسگزار باشید که توانسته زندگی خود را با شما به اشتراک بگذارد. به او بگویید که او برای شما بسیار مهم است و نمی دانید که بدون او چه خواهید کرد. از او تشکر کنید که در لحظات خوب و بد در کنار شما بوده است.

چگونه دوست پسرمان را به ازدواج بکشانیم؟

دلبری کردن از هر پسری ممکن است اما به دو شرط: 1.پسر مورد نظرتان را تا جای ممکن بشناسید و درک کنید. 2. مهارت های دلبری کردن از پسر را بیاموزید. برای وابسته کردن دوست پسر خود ابتدا نشانه های پسری که قصد ازدواج دارد را بدانید و سپس تاثیر روانی رفتار با دیگران را بشناسید و به این 8 اصل وابسته سازی توجه کنید.

تعهد در رابطه نباید رفتاری داشته باشید که نشان دهنده عدم تعهد شما باشد. اگر واقعا می خواهید بدانید چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟ به شما می گویم اجازه ندهید باور منفی و غلطی نسبت به شما شکل بگیرد چون با وجود بد بینی هیچ وقت یک پسر وابسته دختر نمی شود.

1.احساس امنیت

احساس آرامش و امنیت در رابطه عاشقانه فقط به یک مسئله محدود نمی شود. ما باید از لحاظ ذهنی و احساسی در یک رابطه امنیت داشته باشیم. این امنیت می تواند در خصوص هر چیزی باشد، راز هایی که ما با معشوق خود به اشتراک می گذاریم یا امنیت روانی و نداشتن بحث درگیری های همیشگی در رابطه.

2.احترام برای کشاندن یک مرد به سمت ازدواج

به جرعت باید گفت احترام شاه کلید ارتباط انسان ها با یکدیگر است. دختری که به یک پسر احترام بگذارد می تواند به عمق قلب آن پسر نفوذ کند. احترام قدرت جادویی دارد وقتی به یک فرد احترام می گذارید نه تنها شخصیت او را ارج نهاده اید بلکه خودتان نیز به عنوان یک فرد متشخص و سطح بالا دیده خواهید شد.

3.ارتباط موثر با نزدیکان

رابطه شما با دوستان و نزدیکان پسری که میخواهید وابسته کنید می تواند به نفع شما باشد و در عین حال به ضررتان! اطرافیان عشقتان بسیار نقش پررنگی در رابطه دارند. اگر آنها با شما خوب باشند و شما را دوست داشته باشند همه چیز بر وفق مراد تان خواهد بود، حتی عشقتان نیز بیشتر به شما وابسته می شود.

اما اگر آنها کمی باشما مشکل داشته باشن محدودیت ها به سمت رابطه شما سرازیر خواهد شد. مثلا زمان های محدود تری میتوانید با طرف مقابل صحبت یا ملاقات کنید. اطرافیان ممکن است کم کم روی احساس پسری که دوستش دارید تاثیر بگذارند و وابستگی او را نسبت به شما کم کنند، شما باید روابط پویا و مثبتی با نزدیکان طرف مقابل داشته باشید.

جذب مرد برای ازدواج

4.اعتماد به نفس بالا برای چگونه یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم؟

عنصر اعتماد به نفس در مرکز زندگی و روابط عاطفی و اجتماعی قرار دارد. برقراری رابطه برای وابسته کردن پسر بدون داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس مانند این است که بخواهیم با یک دست کف بزنیم! اعتماد به نفس شما “زبان شناختن” شما است یعنی شما با اعتماد به نفس تان تعریف می شوید. مثلا ممکن است شما فردی هنرمند باشید اما چون اعتماد به نفس ندارید هیچ کس متوجه این استعداد شما نخواهد شد.

5.مهر محبت

محبت واقعی محبتی است که از سر عشق باشد. مهم نیست شما چقدر تلاش می کنید تابصورت برنامه ریزی شده رفتار کنید، اگر اعمال شما همرا

 

ه با محبت واقعی ” محبت بدون انتظار و چشم داشت” نباشد هرگز تاثیر جادویی محبت را نخواهید دید.

6.مهارت های ارتباطی

نحوه برقراری ارتباط صحیح یا مهارت های ارتباطی همان الگو های رفتاری هستند که ما در طول روز از خود بروز می دهیم. مثل نحوه ابراز مشکلات و گلایه هایمان یا مدل ابراز علاقه ای که داریم، طرز بیان خواسته ها و مهم ترین آنها نحوه “واکنش” نشان دادن به مسائلی که در رابطه رخ می دهد. این که چگونه رابطه خوبی با دوست پسرتان داشته باشید، مسئله ای مهمی می‌تواند باشد.

 

چرا هدفمند بودن اهمیت دارد؟! چگونه با هدفندی یک مرد را به سمت ازدواج بکشانیم ؟ پسران جذب دختران قوی می شوند و آنها را برای ازدواج انتخاب می کنند نه دختری که هیچ هدف یا برنامه در زندگی برای شخص خودش ندارد و همه چیز را حول محور ازدواج می بیند.

از خود بپرسید چرا یک پسر دوست پسر تبدیل به شوهر می‌شود؟ وابستگی برای یک پسر زمان اتفاق می افتد که ذهنش درگیر موارد مثبت رابطه شده باشد. مثل زمان هایی که پسر و دختر لحظات مفرح و خوشی را پشت سر می گذارند. یا اتفاقات جدیدی را با یکدیگر تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: تست احساس طرف مقابل

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *