چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم


چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم موضوعی مهم برای خانم ها به حساب می آید. چرا که زنان ذاتا به سمت مرد های مغرور کشیده میشوند. این جاذبه یکی از کوچکترین نمونه های عملکرد قانون جذب است.

در سربرگ تازه میتوانید درباره ی قانون جذب بخوانید. برای عاشق کردن پسر مورد علاقه تان همین الان به سراغ قانون جذب بروید. چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنم؟

از آنجایی که مرد ها به چالش کشیده شدن و تلاش کردن برای دست یافتن به هدفشان را دوست دارند ،یک سوال رایج دیگر خانم ها این است که : چطور برای یک مرد دست نیافتنی باشیم؟

این سوالها را هر خانمی قبل از شروع یک رابطه عاشقانه  ممکن است داشته باشد. برای پیدا کردن پاسخ سوال های از قبیل ” چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم ” با ما همراه باشید.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟
چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

قانون جذب برای عاشق کردن مرد مغرور

همانطور که در مقاله قانون جذب عشق خواندید، ساده ترین تعریف قانون جذب برای عاشق کردن ، فکر کردن به موضوع های مثبت است.هرچقدر انرژی مثبت بیشتری اطراف شما را گرفته باشد فرد جذاب تری دیده میشوید. به چیزهای مثبت فکر کنید تا برایتان اتفاق بیوفتد. قانون جذب را دست کم نگیرید.

اگر عشق شما واقعی است و به آن مطمئن هستید ، آنرا تصور کنید. با تصور کردن همراه با ایمان قلبی به اتفاق افتادن  آن، اتفاق را به سمت خود جذب میکنید.پس مثبت بیاندیشید و در برخورد با آن مرد مغرور ضععیف نباشید. ترسو نباشید. برای ابراز علاقه از اتفاقات ناگوار نترسید و آمادگی مقابله با آنرا داشته باشید.

برای جذب مرد مغرور ضعیف نباشید

برخی خانم ها از نظر روحی شخصیت آسیب پذیری دارند. به ویژه برای جذب مرد مغرور به سمت خودشان ضعیف تر هم میشوند. این را به خاطر داشته باشید که قدرت روحی زن باید به قدری باشد که مرد به آن تکیه کند.

پس برای جذب مرد مغرور ضعیف نباشید. خود را قابل احترام و لایق بهترین ها بدانید. هیچکس به گدا ها چیز خوبی نمیدهد.شما بهترینید و لایق بهترین ها هستید. حتی برای جذب مرد مغرور نیز هیچ چیز کم ندارید.

برای ابراز علاقه نترسید

ابراز علاقه نباید به صورت مستقیم و خیلی افراطی باشد. در حد لبخند یا نگاه برای تاثیر گذاشتن بر ناخودآگاه پسر مورد علاقه تان استفاده کنید. ضمیر ناخودآگاه خیلی قوی تر از آنچه که شما فکر میکنید است.

شما هرروز برای باز کردن درب از دست راست خود استفاده میکنید و حتی متوجه این عمل ضمیر ناخودآگاه نمیشوید. پس برای ناخودآگاه پسر مغرور مورد علاقه تان برای ضمیر ناخودآگاهش شرایط مطلوبی بوجود بیاورید. قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه میتوانند باعث جذب پسر مغرور مورد علاقه تان شوند.

چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنم؟

برای جذب افراد به ویژه افراد مغرور از لحاظ روانشناسی لازم است شخصیت قابل توجهی داشته باشید. افرادی که دارای شخصیتی کاریزماتیک هستند ناخوداگاه دیگران را به سمت خود جذب میکنند.

حتی اگر دارای ظاهر زیبایی نیستید از طریق قدرت ذهن خود میتوانید جذاب دیده شوید . و پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید.با کسب اطلاعات درباره ی شخصیت وی نیز میتوانید پسر مغرور را به خود جذب کنید. سربرگ تازه به توضیح کامل این موضوع میپردازد.

چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

قدرت ذهن برای جذب پسر مغرور

قدرت ذهن برای جذب پسر مورد علاقه بسیار موثر است. برخی  افراد خیال میکنند اگر هوش خود را مخفی کنند و خود را نیازمند نشان دهند جذاب تر هستند. اما این موضوع دقیقا مخالف قدرت ذهن برای جذب میباشد.

برای استفاده از قدرت ذهن نیاز به اعتماد بنفس و هوش کافی در معاشرت برای جذب مرد مورد علاقه خود نیاز دارید.برای اینکه قدرت نفوذ به ذهن دیگران را در خود افزایش دهید درباره ی راههای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه بخوانید.

کسب اطلاعات درباره ی شخصیت مغرور

با داشتن اطلاعات کافی درباره ی شخصیت مرد مورد نظرتان میتوانید همدلی را میان خودتان افزایش دهید. همدلی کلید ایجاد صمیمیت است. همدلی به معنی هم نطر بودن نیست بلکه همدلی به معنی درک احساسات طرف مقابل بدون قضاوت و حتی راهکار میباشد.

کسب اطلاعات درباره ی شخصیت مغرور طرف مقابل چندان هم سخت نیست. دوست های مشترک ، شبکه های اجتماعی و حتی ماه تولدش میتواند اطلاعات کافی را در اختیا شما قرار دهد.در سربرگ تازه میتوانید اطلاعاتی درباره ویژگی های متولدین ماه های مختلف پیدا کنید.

چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم
چطور یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چطور برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

رفتار هر شخص نشان دهنده ویژگی های شخصیت اوست. زبان بدن را فراموش نکنید. برای تاثیر بر ناخودآگاه مرد مورد علاقه تان از زبان بدن نیز استفاده کنید. حرکات و صحبت های شما ویترینی برای جذب مرد مورد علاقه تان میباشد.

پس این دو کلید برای سوال ” چطور برای یک مرد دست نیافتنی باشیم است”. زبان بدن و نحوه صحبت کردن. نکات بیشتر را در مقاله دیگر جذب مردان در سربرگ تازه میتوانید بخوانید.

زبان بدن برای جذب مردان

زبان بدن درست مثل کلمات عمل میکند. هر حرکت کوچکی در بدن شما خصوصا در قرار های اول ، میتواند تاثیر گذاری شما را کم یا زیاد کند. مثلا اگر شما مدام دستانتان را بی دلیل تکان دهید مرد مورد علاقه تان ر متوجه بیقراری و اضطراب خود میکنید.

بیقراری یک زن در قرار ملاقاتش با مردان اصلا جالب نیست. این کار شما را فردی بدون اعتماد بنفس نشان میدهد.  برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی زبان بدن مقاله زبان بدن برای موفقیت را بخوانید.

به صحبت های خود برای جذب مرد مورد علاقه تان دقت کنید

هیچکس افراد پر حرف را دوست مدارد. پرگویی شما را بی دقت و حواس پرت نشان میدهد. خصوصا در قرار های اول با مرد مورد علاقه تان پرگویی نکنید. پشت سر دیگران ، دوستانتان و حتی خانواده تان صحبت نکنید.

حتی اگر شخصی برون گرا هستید آنرا کنترل کنید. افرادی که بی مقدمه سفره دل خود را باز میکنند چندان مورد توجه قرار نمیگیرند. مهارت های رفتاری را در معاشرت با دیگران یاد بگیرید تا زندگی نوفق تری داشته باشید.

،،برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *