معجزه بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق


معجزه بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق خواسته قلبی هر کسی هست و هر انسانی تلاش بسیار زیادی می کند تا معجزه بازگشت معشوق در زندگی خود تجربه کند، ممکن است شما برای دیدن معجزه بازگشت معشوق دست به کار های زیادی زده باشید.

از دعا، طلسم، فال سحر جادو گرفته تا کتاب و دوره و صدتا چیز دیگه. اما متاسفانه معجزه بازگشت معشوق برای شما اتفاق نیفتاد و هنوز در تلاش برای برگرداندن معشوق از دست رفته خود هستید.

اما معجزه برای برگشت معشوق دور از انتظار نیست، شما را با 2 روش معجزه آسا آشنا خواهم کرد که عشق از دست رفته تان را به شما بر می گرداند. دقیقا مانند افرادی که این معجزه را در زندگی خود تجربه کرده اند، به صدای این دوستان گوش کنید.

معجزه بازگشت معشوق واقعی یا خیالی؟

معجزه برگشت عشق وعده وسوسه کننده ای است اما قبل از وسوسه شدن خوب دقت کنید که چه راهی رو برای برگرداندن معشوق خودتون انتخاب می کنید. بزرگ ترین دارایی شما برای برگرداندن معشوق از دست رفته زمانه، اگر شما زمانتون رو از دست بدید دیگه هیچی ندارید!

امروزه دو قطب در حال رقابت هستند برای حل کردن مشکلات زندگی، مثل مشکل تمام شدن یک رابطه عاطفی. یکی از این قطب ها تکنیک nlp برای بازگشت عشق است و دیگری طلسم و دعا برای بازگشت معشوق.

اما کدام یک واقعیت دارند؟ کدام روش می تواند تجربه معجزه بازگشت معشوق را در رابطه به واقعیت تبدیل کند؟ ما هر دوی این روش ها و نتایج آنها را بررسی خواهیم کرد و این تصمیم را که این معجزه واقعا حاصل کدام روش است را به عهده خودتان می گذاریم.

معجزه شگفت انگیز nlp و جذب معشوق

در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج مراحلی که باید برای ترمیم یک رابطه تمام شده و برگرداندن آن باید از 6 دوره عبور کنید. این شش مرحله به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن معشوق خود را برگردانید، به نظر یکی دیگر از کسانی که با این کمک این کتاب موفق شدن گوش کنید.

معجزه بازگشت معشوق
معجزه بازگشت معشوق

1. دوره ممنوعیت ارتباط

پیش از هر اقدامی باید موضع و موقعیت خود را مشخص کنید. سطح دوره ممنوعیت ارتباط، باتوجه به شرایط هر رابطه مشخص می شود. وضعیت رابطه خود را بسنجید.

  1. ارتباط بصورت کامل قطع شده.
  2. ارتباط فقط بخاطر اصرار های شما ادامه دارد.
  3. ارتباط تحت شرایطی شبیه اجبار برقرار است.
  4. ارتباط بخاطر احترام یا دلسوزی ادامه دارد.

رفتار غلط با معشوق خود را کنار بذارید.

اگر رابطه شما در یکی از 4 وضعیت ذکر شده قرار دارد، شما باید وارد دوره کامل ممنوعیت ارتباط بشوید و قوانین قطع ارتباط را رعایت کنید.

  1. تماس و پیام ممنوع (هر گونه حرف آخر یا امتحان شانس آخر ممنوع ).
  2. ارسال واسطه ممنوع (واسطه کردن دیگران چه به شکل مستقیم چه به شکل غیر مستقیم و مثلا زیرکانه که شخص دیگری بصورت غیر مستقیم از خوبی های شما حرف بزند اکیدا ممنوع).
  3. جلب ترحم و دلسوزی ممنوع (آشکار کردن وضعیت بد روحی ممنوع).
  4. تعقیب گریز ممنوع (دخالت در زندگی و کار های شخصی طرف مقابل ممنوع).
  5. مجازی جای احساسات نیست (هرگونه فعالیت مربوط به رابطه عاطفی از عکس نوشته یا کپشن احساسی فلسفی ممنوع).

به عشق خود جملات منفی نگوید

اگر رابطه تمام نشده ولی دچار سردی و فاصله شده است نیاز نیست ارتباط شما بصورت کامل قطع شود، اما برای ترمیم رابطه ابتدا باید از القا های منفی و ارسال موج غلط دست بردارید ” از گفتن چنین حرف های اجتناب کنید”.

  1. تو دیگه دوستم نداری، به من اهمیت نمی دی.
  2. تکلیف منو مشخص کند، هدفت از رابطه چیه.
  3. دوستات برات مهم تر از من هستند.
  4. تو مشکوکی، با کس دیگه ای رابطه داری.
  5. چرا به من زنگ نمی زنی، چرا پیام نمی دی.
2. دوره تحلیل رابطه عاطفی

دوره دوم بازگشت معشوق نیاز به بینش گسترده دارد. شما باید تفکرات و تعصبات شخصی را کنار بذارید، باید خارج از چهارچوب بینش خود به رابطه نگاه کنید. یک رابطه عاطفی برای اینکه به بقای خود ادامه دهد و به سمت یک آینده مشخص “ازدواج” ختم شود، چک لیست خاص خود را دارد.

چک لیست عشق ایده آل

رابطه ایده آل برای هر شخصی قوانین و انتظارات خاص خود را دارد، اما یکسری معیار ها و قوانین منطقی و طبیعی برای روابط وجود دارد که اگر در یک رابطه عاطفی رعایت نشود آن رابطه با شکست مواجه خواهد شد.

  1. فاکتور های جذابیت

رابطه را میتوان مثل یک گیاه یا حتی یک جاندار در نظر داشت که به چیز های مختلف برای بقا، سلامت و شادابی نیاز دارد. یکی از چیز هایی که لازمه یک رابطه سالم و ایده آل است حفظ جذابیت شما برای معشوقتان است.

وقتی یک رابطه شکل می گیرد، طرفین بخاطر ویژگی هایی که از نظرشان جذاب است به سمت طرف مقابل کشش پیدا می کنند. ویژگی های جذابی که شما میتوانید در یک رابطه داشته باشید از مسائل اولیه مثل تیپ و ظاهر گرفته تا نوع رفتار و برخورد شخص مورد نظر، و حتی نوع شوخی کردن یا مهارت های برقراری ارتباط طرف مقابل.

وقتی یک رابطه عاطفی وارد چرخه زندگی شما شد، طبق روند طبیعی روزمرگی به سراغ این بخش از زندگی شما هم خواهد آمد. تاثیر منفی زیاد این اتفاق غیر قابل نادیده گرفتن است. وقتی شما به مرور بخاطر اتفاقات جذابیت های رفتاری خود را از دست می دهید سرنوشت خوبی در انتظار عشق معشوقتان به شما نیست.

فرض کنید شما بخاطر مغرور بودن و یک کلام بودن، مورد توجه معشوقتان قرار گرفتید (ویژگی های که زنان زیادی جذب آن می شوند) اما بخاطر اشتباهات و سهل انگاری های خود آنقدر مجبور به معذرت خواهی اصرار شده اید که دیگر این ویژگی جذاب در شما وجود ندارد.

یا بخاطر مشغله های کاری دیگر وقت نمی کنید با تیپ و ظاهری که همیشه داشتید و عشقتان توجه زیادی به آن می کرد ظاهر شوید و بجای آن همیشه ظاهری معمولی دارید، دیگر از آراستگی و ادکلن های خوشبو نیست.

  1. امتیاز های رفتاری
  2. قوانین احساسی
  3. زبان بدن
  4. تیپ شخصیتی
  5. کاریزما
  6. هوش هیجانی
  7. معیار های فردی
  8.  نیاز های ناخودآگاه

دعا برای بازگشت سریع معشوق واقعیت دارد؟

حجت‌الاسلام حسین محمدی کارشناس متافیزیک در پاسخ به اینکه «سر کتاب» واقعیت دارد، این چنین ابراز می‌دارد: از آقایان باید بپرسید که آیا برای حرف‌هایی که می‌زنند سندی یا مدرکی دارند، از کجا می‌گویند، در حالی که هیچ دلیل و مدرکی ندارند.
وی با تأکید بر اینکه در آیات قرآن کریم و در روایات معصومین (ع) هیچ‌گونه تأییدی نسبت به این مسائل وجود ندارد، می‌افزاید: خود اهل بیت (ع) از اهل جادو و جنبل هم دوری می‌کردند، روایات‌هایی که به صورت تام، مناجات با پروردگار است، هیچ رابطی به اینکه در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد یا محبت زیاد شود، ندارد.
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه عمده دعانویسان شیادانی هستند که برای جلب منفعت یا برای اینکه خودشان را بزرگ نشان دهند تا مردم به دور آن‌ها جمع شوند، این قبیل کار‌ها را خرافه می‌داند و بیان می‌دارد: این‌ها هیچ چیزی نیست، ما که عمری در علوم غریبه کار کردیم، در کتب روایی چنین مطالبی را ندیدیم.
وی درباره فرآیند «سر کتاب» ادامه می‌دهد: دعانویسان کتابی برای خودشان دارند، آن‌ها اسم شخص و اسم مادرش را به حروف ابجد در می‌آورد، ۱۲ و ۱۲ ختم می‌کنند، مثلاً آخرش ۳ می‌ماند و بر اساس چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک یا به صورت‌های دیگر می‌گویند طبع شما این جوری است، مشکلات و بیماری‌هایتان این است، کاملاً این مطالب ذوقی است و دلیل و مدرک علمی و نقلی ندارد.
این کارشناس دینی با بیان اینکه نه نقلی و نه عقلی نمی‌توان به این مسائل رسید، می‌گوید: ممکن است مطالبی که دعانویس می‌گوید درست باشد و هم ممکن است غلط باشد، اما هیچ دلیل عقلی نداریم، علمای ما هم نیاوردند، آنچه که در کتاب‌های علوم غریبه نوشته شده است بر پایه موجودات برزخی است که شامل «جن» می‌شود.

طلسم بیقراری شدید معشوق

در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با اب گلاب و زعفران نوشته شود . بخورات: جاوی و عنبر :: سپس یکی را به مطلوب بخورانند و یکی را طالب با خود نگه دارد .
فقط در امر حلال استفاده شود
بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

دعا برای احضار سریع معشوق

نقش زیر در باب حب ودوستی بسیار ازموده ومجرب است .اگر مطلوب از اوناراضی گردیده است یا به او التفات نمی کند ،پس باید به ساعت زهره یا مشتری وغیر ان(ساعات قبلا کاملا ذکر شده) ،این نقش معظم را بر پارچه کاغذ با احتیاط بنویسد وتعویذ را در بویان وبخورات داده(در حین نوشتن باید با بویان وبخورات مکان را وتعویذ را خوشبو کرد) وسپس طالب بر بازوی خویش ببندد .ان شاالله مطلوب مطیع فرمان گردد: ۷۸۶

۴۳۲
۴۳۹
۴۳۴
۴۳۷
۴۳۵
۴۳۳
۴۳۶
۴۳۱
۴۳۸

ذکر برای بازگشت معشوق

برای تسخیر قلب و رفع کدورت بین دو شخص این عمل انجام شود:ابتدا دو رکعت نماز به همین نیت بخواند. در هر رکعت بعد از حمد (ایه ی ۷/سوره ی ممتحنه)را هفت مرتبه بخواند:«عسی الله ان یجعل بینکم ….(تا) والله غفور رحیم»

سپس بعد از سلام نماز ۷۷(هفتاد وهفت) مرتبه بگوید:

«اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش را ببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ».

ان شخص انچنان مسخر گردد که تصور ان ممکن نیست .این عمل به تجربه ثابت شده است

چگونه معجزه بازگشت معشوق را پیدا کنیم.

معجزه بازگشت معشوق
معجزه بازگشت معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق خود را در کوتاه ترین زمان برگردانید باید بدانید که تنها دعا کردن باعث بازگشت معشوق شما نخواهد شد. همانطور که خداوند در قرآن فرموده دعای بدون عمل مستجاب نخواهد شد. رسول الله روی در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه مردی شد، آن مرد بیکار بود و چند فرزند داشت اما تنها کاری که میکرد این بود که دعا کند و از خداوند بخواهد که به او پول اعطا کند. حضرت محمد به او گفت تو تنت سالم هست ولی نشسته ای تا خداوند لقمه را در دهان تو بذارد. اگر بدنبال کار نباشی و برای پیدا کردن روزی خود تلاش نکنی و عرق نریزی خداوند دعای تو را مستجاب نخواهد کرد.

برگرداندن معشوق نیز شامل این قانون الهی میشود. که هر چیزی را میخواهید با تمام توان باید برای آن تلاش کنید. برگرداندن معشوق با کمک روانشناسی و دعا قرآنی میتواند به نتیجه برسد، بازگشت عشق در پروفروش ترین کتاب سال 95 تا 98 یعنی کتاب بازگشت عشق به شش مرحله تقصیم شده است.

  • مرحله اول” آشنایی با عواملی که رابطه شما را سست کرده است، شناسایی رفتار غلط شما و تشخیص تنش ها و کاستی های رابطه. این مرحله برای این است که شما دلایل طرف مقابل برای جدایی را تشخیص دهید و آنها را ازبین ببرید.
  • مرحله دوم” ایجاد فاکتور های لازم و یادگیری عوامل ایجاد وابستگی در افراد، شناخت ناخودآگاه و برنامه ریزی آن، برطرف کردن نیاز های شخص برای نیاز مند کردن فرد (نیاز به بودن با شما)
  • مرحله سوم” افزایش اعتماد بنفس، ازبین بردن ضعف ها و ترس ها، خود شناسی، خود باوری، افزایش پتانسیل ها
  • مرحله چهارم” ایجاد نقات قوت و جذب، آشنایی با روش های تاثیر گذاری غیر مستقیم، برقراری ارتباط محسسوس و غیر مستقیم باشخص.
  • مرحله پنجم” فعال سازی قانون جذب و استفاده از آن، مهارت های ارتباطی و تکنیک های ان ال پی
  • مرحله ششم” برقراری ارتباط کلامی و غیر کلامی، نحوه صحبت کردن صحیح، نحوه ارسال پیام، زبان بدن، ترغیب شخص به ایجاد رابطه، ایجاد احساس عشق در فرد.

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند، برای دانلود کتاب بازگشت به عشق روی لینک کتاب کلیک کنید.

فال برگشتن معشوق

هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

معجزه برگشتن معشوق

برای معجزه بازگشت معشوق فقط با دعا امکان پذیر نیست باید برای دیدن معجزه بازگشت معشوق و برگشتن عشقمان دست به کار هم بشیم. اولین قدم برای متقاعد کردن یک شخص به بازگشت این است که عوامل منفی را که باعث جدایی شده است را شناسایی و ازبین ببرید.

اشتباهات بازگشت به رابطه

چون اکثر افراد در هنگام جدایی تحت تاثیر احساسات شدید هستند بصورت غریزی دست به کار هایی برای بازگشت معشوق خود می زنند که کاملا اشتباه است کار هایی مانند جلب ترحم، تماس و پیام های زیاد، اصرار و التماس و … توصیه می کنم راجب این اشتباهات بیشتر مطالعه کنید.

راه حل شش مرحله ای بازگشت معشوق

در کتاب بازگشت عشق به شش مرحله بازگشت معشوق به رابطه اشاره شده است، مراحل این کتاب بر اساس علوم رواشناسی طراحی شده است در این کتاب به شما آموزش داده می شود که چگونه از طریق قانون جذب و تکنیک های nlp عشق ناخودآگاه معشوقتان را با اصولی صحیح برنامه ریزی کنید. ضریب موفقیت در بازگشت رابطه با کمک تکنیک های روانشناسی بسیار بالا است زیرا شما با کارکرد مغز و ناخودآگاه انسان آشنا می شود و با یک طرح مناسب می توانید عشق خود را بازگردانید، این شش مرحله در کتاب بازگشت به عشق تصویر کشده شده است که می توانید با این مراحل بیشتر آشنا شوید.

کتاب بازگشت به عشق

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند. اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از طلسم و دعا نمیبینید. انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان نیست بله ایمان به خود است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در این کتاب تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بدانیم:

کتاب بازگشت به عشق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

3 دیدگاه

  • سلام شب بخیرمیشه الان شوهرمواحصاری انی کنیدبرگرده الان 20روزه باهام خیلی صردشده خواهش گیکنم ومشب برگرده خونه دارم دق گیکنم

    • ما دعا نویس نیستیم چند مقاله راجب دعا نوشته شده برای نیاز جامعه و در همان مقالات دعا بصورت علمی رد شده تیم روانشناسی سربرگ تازه آموزش مهارت های ارتباطی تکنیک های ان ال پی و قانون جذب را آموزش می دهد این تکنیک ها شامل تکنیک های بازگشت عشق میباشند. در ضمن دوست عزیز دعا و طلسم خرافات است تنها دعا های قرآنی واقعیت دارند آما دعا نزد پروردگار باعث آرامش قلب و حضور خداوند کنار ما میشود نه اینکه مشکل ما را حل کند حتی خداوند هم فرموده است که انسان اختیار کامل دارد و او دخالت مستقیم نمی کند. بهتره مشکلات خود را از طریق روانشناسی حل کنید کاری که همه در جهان انجام میدن نه سحر جادو که برای کلاهبرداری هستند اگر سری به کانال تلگرامی سربرگ تازه و سایت سربرگ تازه بزنید ویس ها و کامنت های صدها نفر را مشاهده می کنید که از راه تکنیک های علمی سربرگ تازه به موفقیت رسیدند. مشکلی که شما الان دارید تجربه می کنید به دلیل اتفاقات، حرف ها، برخورد، واکنش ها و شرایط خاص پیش آمده بخاطر دعا نبوده پس با دعا حل نمیشه با روانشناسی و ایجاد اتفاقات مثبت، احساس مثبت، کم کردن تنش، قانون جذب، تکنیک های ان ال پی، تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه و … میتونید مشکلتون رو حل کنید. در صورتی که مایل بودید میتونید مشکلتون رو مطرح کنید تا بنده از دیدگاه روانشناسی پاسخ شما رو بدم.

      برای دریافت مشاوره میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم مشاورین سربرگ تازه پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام شب بخیرمیشه الان شوهرمواحصاری انی کنیدبرگرده الان 20روزه باهام خیلی صردشده خواهش گیکنم ومشب برگرده خونه دارم دق گیکنمجواب روکجاببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *