قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته


قانون جذب عشق از دست رفته

آیا یک رابطه با قانون جذب برگشت پذیر است؟

باید بدانید قانون جذب عشق با وجود اینکه تکنیکی از قانون جذب می باشد، اما تفاوت زیادی با با  قانون جذب دارد. قانون جذب یک پروژه در حال اجرا، در جهان هستی است، و قانون جذب عشق و جذب عشق از دست رفته یکی از صدها موردی هستند که قانون جذب بر روی آنها تاثیر می گذارد. پس اول باید قانون جذب را به درستی شناخت. سپس قدرت و محدودیت های قانون جذب را مشخص کرد، تا به اهداف خود برسیم. حساسیت شما دوستان را نمی دونم، اما من به شخصه، قبل از پذیرش هر چیزی و صرف انرژی برای اون، حتما باید اطلاعات و شناخت کافی رو داشته باشم. برای همین توضیحات و مطالعات خودم رو که در زمینه قانون جذب عشق از دست رفته هست، بصورت علمی و همراه با بروز ترین دیدگاه های روانشناسی بیان می کنم.

ماهیت قانون جذب

آیا قانون جذب واقعی است؟ قطعا هر فردی که به دنبال استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته است، این سوال را از خود می پرسد. برای رسیدن به این پاسخ باید، ماهیت و ساختار قانون جذب را برسی کرد. من قانون جذب را به هیچ عنوان رد نمی کنم، اما مخالف سرسخت یکسری از باورها راجب قانون جذب هستم که توجیح منطقی ندارند.

باوری مانند: به هر چیزی که فکر کنی بهش میرسی، اما به هیچ عنوان اینطور نیست. شما اگر سالها به 10 میلیارد تومان فکر کنید، اگر هر روز خود را خوشبخت تر و ثروتمند تر تصور کنید، اگر مانند افراد ثروتمند رفتار کنید، به رستوران های شیک بروید، پس انداز خود را خرج کنید تا روی مد باشید، هیچ وقت به آن 10 میلیارد نخواهید رسید، شاید چیز هایی را که داریم هم از دست بدهید.

قانون جذب یک مسیر تعیین شده برای رسیدن هر چیزی در جای خود است، شما با فکر کردن به هدف و استفاده از جملات کلیشه ای که در اینترنت یافت می شود، هرگز به چیزی که میخواهید نمیرسید، اما  شما خودتان انتخاب می کنید، که قانون جذب چه چیز هایی را برای شما بیاورد و چه چیز هایی را از شما دور کند.

فکر کردن و تصویر سازی انسان را به خواسته هایش نمی رساند، قانون جذب یعنی، اصول جذب چیست؟ ارسال سیگنال های مثبت = دریافت سیگنال مثبت و ارسال سیگنال های منفی = دریافت سیگنال منفی. قطب های هم نام، آهنربا یکدیگر را جذب می کنند، و قطب های غیر همسان یکدیگر را دفع می کنند. پس برای رسیدن به اهداف باید با قانون جذب هم جهت شد!

قانون جذب کهن ترین ایدئولوژی است که تمام مردم دنیا تا به امروز به آن باور دارند. شاید بپرسید چطور ممکن است قانون جذب که چیزی نوین است؟ باید خدمتتان عرض کنم که قانون جذب در طول تمام تاریخ بشر و حتی جهان وجود داشته و خواهد داشت، اما چون در فرهنگ های گوناگون با نام های مختلفی شناخته می شده است، مورد توجه قرار نگرفته.

سرنوشت، تقدیر، طالع، بخت قسمت، قضا و قدر و ….  تنها نام های دیگر قانون جذب در زبان فارسی هستند. فرهنگ ها با تاثیر قانون جذب گره خورده اند، همه انسان ها باور های را در طور تاریخ حفظ کردن که هنوز درجریان است، ما هنوز معتقد هستیم، از هرچیزی بترسی سرت میاد، از این دست بدی از اون دست میگیری، به هر چیزی فکر کنی شبیه همون میشی و … پس دیگر نیاز به دلیل و سند بیشتری برای اثبات قانون جذب نیست. مطالعه بیشتر سری به مقاله قانون جذب بزنید.

واقعیت های قانون جذب عشق

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

واقعیت قانون جذب را تنها میتوان با برسی ارتعاش دانست، قانون ارتعاش برای قانون جذب مانند زبان برنامه نویسی برای کامپیوتر به کمک این زبان است که اهداف جذب محقق می شوند و قانون جذب جهان را کنترل می کند. شناخت ارتعاش باعث می شود، رمز قانون جذب را در زندگی خودمان پیدا کنیم، و با یک روش، با یک استراتژی و انجام یکسری کارها میتوانیم آنچه که میخواهیم را جذب کنیم نه با فکر کردن به خواسته مان.

قانون ارتعاش برای من جذاب ترین بخش قانون جذب عشق از دست رفته است، چون به کمک این قانون میتوانیم در روابط خود تغییرات بزرگی ایجاد کنیم. طبق قانون ارتعاش هر چیزی در جهان از خود ارتعاش دارد، زندگی انسان با ارتعاشات در آمیخته است، ارتعاشاتی که انسان دریافت می کند، زندگی او را شکل می دهند، و ارتعاشاتی که ارسال می کند، روی هستی و ارتعاشاتی که قرار است دریافت کند تاثیر میگذارد. مرکزیت قانون حلقه ارتعاش است، نقطه شروعی برای آن نیست، و ارتعاش ارسالی و دریافتی روی یکدیگر تاثیر میگذارند.

شما و هر کس دیگر یک تاثر منحصر به فرد بر روی نظم جهان دارید، اگر جهان را یک خط بی پایان (خط زمانی) تصور کنیم، هر انسان در خط زمانی، جایگاه و اهمیت خود را دارد. به عنوان مثال ما با ازبین بردن محیط زیست روی این خط زمانی تاثیر میگذاریم، و نسل های آینده  با تاثیرات ما بر روی طبعیت زندگی خواهند کرد.

اگر ارسال و دریافت ارتعاش یک حلقه است پس ما چگونه میتوان ارتعاش مثبت را ارسال و دریافت کرد؟ ما میتوان ارتعاش های ارسالی را آرام آرام تغییر دهیم، در نتیجه ارتعاش های دریافتی نیز تغییر می کنند. به این شکل هر بار که ارتعاشی ارسال می شود چیز هایی به آن اضافه می کنیم، و ماهیت ارتعاش را ارسالی و دریافتی به مرور زمان تغییر می کند.

چگونه ارتعاش خود را باز نویسی کنیم؟

برای اینکه ارتعاش را بیشتر بشناسید، یک مثال ساده میزنم. شما با سلام کردن به دیگران ارتعاش ارسال می کنید، این ارتعاش میتواند بار منفی و یا بار مثبت داشته باشد، اگر بار ارتعاش شما منفی در سلام کردن به دیگران منفی (سلامی خشک، با چهره ای عبوس) است، چگونه باید آن را اصلاح کنید؟

باید هر دفعه به ارتعاش خود بار مثبت اضافه کنید، ابتدا لبخند بزنید، در دفعات بد دست خود را نیز تکان دهید، و در دیدار ها بعدی کلمه ای به سلام اضافه کنید (خوشحالم دیدمت). ” با دخالت در ارتعاش” به این صورت ارتعاش شما از ارتعاش منفی به ارتعاش مثبت تغییر می کنید.

خب حتما برای شما هم سوال پیش اومد که چیزی ارتعاش را خلق و ساطع می کنه؟ پاسخ بسیار ساده است، ضمیر ناخودآگاه مرکز فرماندهی ذهن، مسئولیت اداره92% از ذهن انسان را بر عهده دارد، این ضمیر ناخودآگاه است که ارتعاش های ورودی را دریافت می کند، روی آنها پردازش انجام می دهد و ارتعاش خروجی را مشخص می کند.

با تربیت ناخودآگاه میتوان، با داده های موجود هر کاری کرد و ارتعاش خروجی را به هر شکلی درآورد. فرض کنید 2 فرد با یکدیگر تصادف کرده اند، یکی از آنها بسیار عصبانی و پرخواشگر است، و دیگری بسیار مودب و آرام. این دو فرد هر دو دچار یک مشکل شده اند، پس چرا رفتار آنها تا به این حد متفاوت است؟ دلیل تفاوت رفتار آنها نوع تربیت ناخودآگاهشان است. در مقاله جذب توضیحات زیادی راجب قانون جذب گفته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

اما درس های قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

چون ما میخواهیم قانون جذب عشق از دست رفته را بصورت علمی یاد بگیریم پس از تحلیل های روانشناسی استفاده می کنیم برای یادگیری راه های جذب و تسلط بر جذب فردی. قبل از برنامه ریزی ارتعاش باید اطلاعات بنیادین بازگشت عشق را بشناسید، در فصل اول کتاب بازگشت به عشق توضیحات کامل راجب این اطلاعات شرح داده شده است، بنابر این سعی می کنم خلاصه اما جامع شما را با مراحل های قانون جذب عشق از دست رفته آشنا کنم.

شکست عشقی مانند در زندگی مانند یک اپیدمی است، ضعف ها و افسردگی های شکست عشقی بر زندگی انسان تاثیر منفی دارند، مانند زمانی که فرد بخاطر شکست عشقی از درس و تحصل باز می ماند، احساس شکست عشقی مانند یک ویروس در تمام زندگی انسان با سرعت زیاد پخش میشود.

اپیدمی شدن شکست عشقی باعث میشود شما تمام موفقیت های خود را از دست بدهید، و برای شما ده ها ضعف و مشکل به وجود می آورد. مهم تر از همه باعث توقف شما میشود، نتیجه توقف هم از دست دادن زمان و در جا زدن است. اگر اکنون یا در گذشته در روابط خود مشکلات زیادی داشته اید شاید شاید جملات زیر برای پر معنی باشند.

  • رابطه ها همیشه به یک حالت تمام می شوند با شکست عشقی به همراه در د و ناراحتی.
  • همیشه دچار خلاء عاطفی و ترس از دست دادن طرف مقابل خود هستید.
  • برای عشق از دست رفته خود هر کاری کردید ولی شکست خوردید و عشق شما حاظر به برگشت نیست.
  • همیشه خودتان را مقصر فروپاشی رابطه هایتان می دانید.

آیا قبل از مطالعه این مقاله آیا اشتباهاتی مانند موارد زیر را مرتکب شدید؟

دیگران ممکن است به شما بگویند به او ابراز علاقه کن تا بداند چقدر عاشق او هستی، کسی را واسطه کن از احساس علاقه تو با خبر شود و مشکلتان را حل کند، به او بگو تا بداند چقدر بدون او زندگی برایت سخت است تا برگردد، مدام با او تماس بگیر تا نظرش تغییر کند و …

اما این پیشنهاد ها نه تنها هیچ تاثیری ندارند بلکه باعث می شوند تمام راه های شما برای جذب عشق از دست رفته تان ازبین برود. شاید برخی از این کار ها را هم امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید، اگر در شرایط بدی قرار دارید، و عشقتان به هیچ عنوان پاسخ شما را نمی دهد، کمی خودتان هم مقصر هستید، چون بجای تلاش با خودآگاهی با کار های غریزی میخواهید موفق شوید.

غریزه انسان (یکی از پروژه های همیشه در حال اجرای ناخودآگاه) وظیفه حمایت و مراقبت از انسان را به عهده دارد. زمانی که صدای بلندی به گوش میرسد، انسان بصورت غریزی پا به فرار میگذارد، اما کار غریزه به حفظ سلامت محدود نمیشود، غریزه از باید از ضمیر احساسی و روحی انسان مراقبت کند.

زمانی که فرد دچار استرس و اضطراب ناشی از جدایی است، میخواهد هر چه سریع تر عشقش را جذب کند، قطعا با عجله نمیتوان هیچ استراتژی دقیقی را استفاده کرد، پس فرد دست به هر کاری میزند تا عشقش را برگرداند، اشتباهاتی مانند: التماس، اصرار، جلب ترحم و دلسوزی و.. که در مقاله 13 اشتباه بازگشت به عشق مهم ترین آنها و راه جلوگیری از اشتباه توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید

چگونه هر پسری را دیوانه خود کنیم.

مقاله قانون جذب

تکنیک شش مرحله ای جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

در طی 4 سال سابقه نویسندگی و پژوهش سعی کردم به تمام جزئیات مراحل بازگشت به عشق توجه کنم، در این امر مراجعه کنندگان هر روز سربرگ تازه تاثیر بسیاری داشتند در روشن شدن زاویه های مهم بازگشت عشق به زندگی.

در کتاب بازگشت به عشق از دست رفته سعی کردم با زبانی ساده مفاهیم پیچیده روانشناسی را بگنجانم. در طی تحقیقاتی که در سربرگ تازه انجام دادیم، برای اولین بار یک برنامه منظم و دقیق به نام تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق شکل گرفت، که فرمول های این ش مرحله در این کتاب بصورت کامل و پایه ای بیان شده اند. دقایقی دیگر صرف شناخت خلاصه ای از تکنیک شش مرحله ای بکنید قطعا از نتیجه دریافتی رضایت کامل خواهید داشت. در ادامه مفاهیم و مراحل فصل اول این کتاب را برسی می کنیم.

تحلیل موقعیت_ تحلیل موقعیت و شرایط اولین اصلی است که در مشخص کردن استراتژی بازگشت عشق باید در نظر گرفت، شما در کدام یک از شرایط زیر قرار دارید؟

  1. رابطه کاملا تمام شده.
  2. رابطه به اصرار شما ادامه دارد.
  3. طرف مقابل کاملا سرد است.
  4. رابطه کاملا خنثی است (وقتی هر دو طرف نمیدانند چه باید کرد).

اگر در شرایطی مانند گزینه های A و B هستید باید شرایط را بپذیرید و عقب نشینی کنید، با اصرار و تلاش بیهوده، بیشتر از این خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس منفی مرتبط نکنید.

اگر در شرایط گزینه های C و D هستید، مهمترین کار شما، حفظ ارتباط است، اما تلاش نکنید آن را بهتر کنید چون اکنون ممکن نیست، شما باید رابطه را در همین شرایط و حالتی که هست حفظ کنید. دیگر جملاتی مانند: تو تغییر کردی، دیگه دوستم نداری، تکلیف من مشخص کن و… به کار نبرید، چون این جملات شما را در مسیری قرار می دهد که به جدای ختم میشود.

مشکل کار از کجاست؟_  مراجعه کنندگان ما در دوره های بازگشت به عشق سربرگ تازه واکنش های مختلفی به این سوال نشان میدهند، برخی میگویند مشکل رابطه شان را کاملا می دانند، برخی میگونید، هیچ مشکلی وجود نداشت، عده ای دیگر میگویند، دیگران رابطه ما را خراب کردن و …. اما هیچ کس به اتفاقاتی که در طول عمر رابطه افتاده است، اشاره نمی کند.

دلیل شکست تلاش برخی در همین نکته نهفته است، انسان در زندگی و در روابط تمام تصمیمات را بر پایه احساسات میگیرد، (اگر شما خشمگین باشید، رابطه را تمام می کنید، اگر خوشحال باشید، به عشقتان محبت می کنید، اگر طرف مقابلتان با پیگیری های مدام و ایجاد محدودیت، آزادی و راحتی شما را صلب کند، از او سرد میشوید).

جدایی شما به هر دلیلی اتفاق افتاده باشد، باز هم عامل اصلی تمام شدن رابطه شما احساس طرف مقابل است. حتی اگر جدایی شما بخاطر یک دروغ بوده و در کل رابطه همه چیز عالی بود، باز هم رابطه شما بخاطر احساسی که عشقتان در آن لحضه داشته تمام شده است. پس برای بازگشت باید احساس او را تغییر داد، و تغییر احساس با تحلیل تیپ شخصیتی طرف مقابل و برنامه ریزی ناخودآگاه عشقتان اتفاق می افتد.

این برنامه ریزی با اتفاقات، سخنان، خاطره ها، ارتعاش ها و… انجام می شود. که هدف آن جهت گیری ناخودآگاه انسان را نسبت به رابطه عاطفی است. تصمیم جدایی در ناخودآگاه با بررسی این نکته که آیا رابطه استاندارد های ناخودآگاه را دارد یا خیر گرفته می شود. در کتاب نزدیک به 12 صفحه راجب دلایل فروپاشی روابط توضیح داده شده، و برای طولانی تر نشدن مطلب، چند مورد را تیتر وار نام میبرم.

  • تنش*
  • کمبود محبت
  • مادیات
  • لذت نبردن از هم صحبتی
  • دور بودن از اجتماع
  • نداشتن خاطره خوب
  • تاثیر منفی دیگران
  • نیازهای ناخودآگاه*
  • معیارهای ناخودآگاه*
  • دروغ
  • مقایسه با روابط دیگر
  • خیانت
  • بی مسئولیتی
  • بی هدفی

بعد از گذشتن از این مرحله کتاب، باید طبق تمرین های کتاب، تمام ضعف های رابطه، و خودتان را لیست کرده باشید، چون تا زمانی که این لیست وجود دارد، نمیتوان طرف مقابل را برگرداند. ” کسی که یک رابطه را ترک کرده، اگر به بازگشت فکر کنند، و ببیند هیچ چیزی در رابطه تغییر نکرده و همه چیز همانطور است، دیگر دلیل و انگیزه ای برای بازگشت نخواهد داشت.

تغییر و پیشرفت

ناخودآگاهتان را باز نویسی کنید- قدم بدی در قانون جذب عشق از دست رفته، تغییر و ارتقاء برای تبدیل شدن به بهترین ورژن از خودتان است. در کتاب بازگشت به عشق نکات بسیار مهمی راجب ضعف های پنهان شخصیتی توضیح داده شده، که تعداد آنها کم نیست، و بررسی تمام آنها زمان زیادی نیاز دارد.

مثلا یکی از مهم ترین ضعف های شخصیتی که در این لیست قرار دارد، باور های غلط و منفی می باشد، باور گستردگی زیادی دارد، و فقط به رابطه معطوف نمی شود. باور های منفی در روابط و یا کل زندگی انسان همیشه هستند و هدف آنها دور نگهداشتن شما از اهدافتان است، باور های منفی زندگی که در بازگشت به عشق دخیل هستند، در مبحث ضعف های فردی، کتاب بررسی میشود، اکنون فقط به چند، باور غلط، در بازگشت عشق اشاره می کنم. او هیچ احساسی به من ندارد

  • بدون او میمیرم
  • عاشق فرد دیگری شده
  • برای خوشبخت شدن به او نیاز دارم
  • هرگز نمیتوانم او را برگردانم

این ها باور های بنیادین در بازگشت به عشق هستند، هر کدام نقشی در موفقیت یا شکست شما در قانون جذب عشق از دست رفته دارند. اصلاح باور ها مثل شخم زدن زمین برای کاشت محصولی جدید و متفاوت است. “دقیقا اتفاقی که بعد از مطالعه کتاب برای شما خواهد افتاد”

مواردی که تا به الان بررسی کردیم، 50% از تکنیک ها و بخش های فصل اول کتاب بود، این کتاب در فصل اول، مفاهیم مهم تری را نیز بررسی می کند، مانند، هوش هیجانی، هوش عاطفی، تحلیل و شناحت نیاز ها و معیار های طرف مقابل، نفوذ به ناخودآگاه، ایجاد احساس عشق و ….. آیا علاقه مند به مطالعه و شناخت بقیه مراحل تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق هستید؟

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بخوانید

تکنیک های عاشق کردن افراد مغرور

آیا پسری که رفته بر می گرده

9 دیدگاه

  • سلام عرض شد میشه لطفت بفرمایید قانون جذب برای عشق از دست رفته به چه صورت عمل میکنه؟ ادامه نوشته هاتون رو چطوری میتونم داشته باشم؟

    • سلام عرض شد برای آشنایی بیشتر با مراحل می توانید از طریق واتس آپ و تلگرام به تیپ پشتیبانی سربرگ تازه پیام ارسال کنید. 09129305020

  • یعنی میشه بازم برگرده تورو خدا یع جواب راست بهم بگین من دیوونه میشم خیلی دوس داشتیم ما همو یهو گذاشت دو ساله باهمیم ما الان ۱۷روزه پیش گفت نمیخامت یهو امروزم ۴روزه ک اصلا حرف نزدیم دارم سکته میکنم کمکم کنین برگرده چیکار کنم من ؟؟

    • برای مشاوره میتونید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • سلام من یک سال با یک پسری دوست بودم عمل نزدیکی هم داشتیم عاشقش بودم ولی او گذاشت و رفت چی کار کنم برگرده

    • سلام عرض شد. در روابط باید با شناخت تیپ شخصیتی طرف مقابل پیش برید و قدم هاتون رو با توجه به عوامل زیادی بردارید مانند فرهنگ رایج در جامعه ای که زندگی می کنید. در کشوری مثل ایران ایجاد ارتباط جنسی قبل از ازدواج اشتباه هست و اکثر افراد این عمل را برای حفظ رابطه انجام می دهند که به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. برای اینکه تیم سربرگ تازه بتونه بهتر به شما کمک کنه می تونید در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام بدید شرایط رابطه خودتان را توضیح داده و راهنمایی بگیرید.

    • سلام میتونید فصل اول کتاب را از سایت دانلود کنید یا از طریق واتس آپ دریافت کنید 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *