طلسم قوی برای بازگشت معشوق


طلسم قوی برای بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق، آیات، دعا ها و طلسم های برای اهدافی مانند بازگشت معشوق مورد استفاده قرار می گرد درخواست برای طلسم قوی برای بازگشت معشوق بسیار زیاد است عده زیادی از مردم میخواهند یک طلسم قوی برای بازگشت معشوق پیدا کنند، و متاسفانه استفاده طلسم قوی برای بازگشت معشوق تنها کاری است که آنها انجام می دهند بدون اینکه در کنار استفاده از طلسم قوی برای بازگشت معشوق کار مثبتی هم در جهت برگشتن عشق خود انجام دهند در این مقاله چند نمونه از معروف ترین طلسم قوی برای بازگشت معشوق برای شما بیان می کنم و در انتها راه کار علمی نیز برای بازگشت عشق ارئه خواهم کرد توصیه می کنم علاوه بر خواندن طلسم قوی برای بازگشت معشوق یکی زمان هم برای راه کار روانشناسی بازگشت عشق بذارید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

معجزه بازگشت معشوق

طلسم بازگشت معشوق از راه دور برای بیقرار کردن معشوق و برگرداندن شخص از راه دور باید این عزیمت رو در ساعت سعد طالع و به اذن استاد بنویسی و همراه خود کنی شک نیست که شخص دیوانه تو میگردد و برمیگردد. بخشی از این عزیمه از آیات قرآن و موکلین و خدام این آیات میباشد و در استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید که در راه نادرست و به نیت غیر شرعی استفاده نکنید.
این عزیمت بدین شرح میباشد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

قویترین طلسم بازگشت معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق خود را در کوتاه ترین زمان برگردانید باید بدانید که تنها دعا کردن باعث بازگشت معشوق شما نخواهد شد. همانطور که خداوند در قرآن فرموده دعای بدون عمل مستجاب نخواهد شد. رسول الله روی در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه مردی شد، آن مرد بیکار بود و چند فرزند داشت اما تنها کاری که میکرد این بود که دعا کند و از خداوند بخواهد که به او پول اعطا کند. حضرت محمد به او گفت تو تنت سالم هست ولی نشسته ای تا خداوند لقمه را در دهان تو بذارد. اگر بدنبال کار نباشی و برای پیدا کردن روزی خود تلاش نکنی و عرق نریزی خداوند دعای تو را مستجاب نخواهد کرد.

برگرداندن معشوق نیز شامل این قانون الهی میشود. که هر چیزی را میخواهید با تمام توان باید برای آن تلاش کنید. برگرداندن معشوق با کمک روانشناسی و دعا قرآنی میتواند به نتیجه برسد، بازگشت عشق در پروفروش ترین کتاب سال 95 تا 98 یعنی کتاب بازگشت عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه به شش مرحله تقصیم شده است.

  • مرحله اول” آشنایی با عواملی که رابطه شما را سست کرده است، شناسایی رفتار غلط شما و تشخیص تنش ها و کاستی های رابطه. این مرحله برای این است که شما دلایل طرف مقابل برای جدایی را تشخیص دهید و آنها را ازبین ببرید.
  • مرحله دوم” ایجاد فاکتور های لازم و یادگیری عوامل ایجاد وابستگی در افراد، شناخت ناخودآگاه و برنامه ریزی آن، برطرف کردن نیاز های شخص برای نیاز مند کردن فرد (نیاز به بودن با شما)
  • مرحله سوم” افزایش اعتماد بنفس، ازبین بردن ضعف ها و ترس ها، خود شناسی، خود باوری، افزایش پتانسیل ها
  • مرحله چهارم” ایجاد نقات قوت و جذب، آشنایی با روش های تاثیر گذاری غیر مستقیم، برقراری ارتباط محسسوس و غیر مستقیم باشخص.
  • مرحله پنجم” فعال سازی قانون جذب و استفاده از آن، مهارت های ارتباطی و تکنیک های ان ال پی
  • مرحله ششم” برقراری ارتباط کلامی و غیر کلامی، نحوه صحبت کردن صحیح، نحوه ارسال پیام، زبان بدن، ترغیب شخص به ایجاد رابطه، ایجاد احساس عشق در فرد.

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند، اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از فرشته ها، دعا و طلسم و تصویر سازی ها، آرزو کردن ها نمیبینید. انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان نیست بله ایمان به خود است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در دانلود کتاب بازگشت به عشق تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

دعا برای احضار آنی معشوق

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است

طلسم قوی برای بازگشت معشوق
طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

طلسمات زیر رو بر روی یه ورق آهنی بنویسید و آهن رو بر روی آتش نگه دارید و مقداری هم نبات بر روی آن بریزید اسم طرف را هم با حروف مقطعه بنویس
الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

تاثیر دعا برای بازگشت معشوق

اگر منبع طلسم قوی برای بازگشت معشوق طلسمی خارج از دین باشد که توصیه می شود از آن استفاده نکنید تنها دعا های قرآنی کاربرد دارند. مسئله ای که همیشه در استفاده از طلسم و دعا برای بازگشت معشوق فوری مطرح بود این است که آیا فقط دعا کردن برای بازگشت عشق کافی است؟

قطعا پاسخ منفی است، ما برای رسیدن به هر هدفی باید از خداوند کمک بخواهیم اما خداوند فرموده است که برای اهداف خود در کنار ایمان و عبادت تلاش هم بکنید نه اینکه هیچ کاری نکنید و فقط دست به دامان خدا باشید تا همه کار ها را بجای شما انجام دهد، توجه داشته باشید که دعا ما را در مسیر خود کمک می کند نه اینکه تا دعا کنیم به هدف خود برسیم چون همانطور که خداوند به شما اهمیت می دهد به معشوق شما نیز اهمیت می دهد و هیچ وقت قدرت انتخاب و اختیار را از او نمی گیرد تا عاشق معشوق شما شود. پس راه حل مناسب این است که شما با یک برنامه ریزی مشکلات را حل کنید و عشقتان را عاشق خود کنید و از خداوند کمک بخواهید تا شما را یاری کند

طلسم قوی برای بازگشت معشوق
طلسم قوی برای بازگشت معشوق

بازگشت معشوق به رابطه از دست رفته

هر رابطه ای که به پایان می رسد برای آن یک دلیل وجود دارد و باید دلیل آن را پیدا کرد، بعد از یافتن دلایل جدایی رابطه به کمک تحلیل روانشناختی شما باید اشتباهات خود و تلخی های رابطه را جبران کنید. اما در راه برگرداندن معشوق از دست رفته باید از یکسری اشتباهات خطرناک مانند؛ اصرار، التماس، تماس گرفتن زیاد، ارسال واسطه و… جدا خود داری کنید.

این اشتباهات باعث می شوند شما هر کاری که انجام دهید موفق به بازگشت معشوق خود نشوید، بازگرداندن معشوق در کتاب بازگشت عشق به شش مرحله کاملا عملی تقسیم شده است طبق این شش مرحله در مدت کمتر از یک ماه با داشتن برنامه ریزی و اصول خاص و استفاده از تکنیک های روانشناسی عشق می توان معشوق را به رابطه از دست رفته بازگرداند.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

10 دیدگاه

  • سلام استاد .من شوهرمو دوس ندارم .واقعا نمیتونم کنارش باشم .دارم عذاب میکشم .یه نفر دیگه رو دوس دارم .البته اهل حروم نیستم قضاوت نکنید دست خودم نیست .شوهرم فهمید بخشیدم بیشتر از قبل هم محبت میکنه اما نمیتونم من اون شخصو دوس دارم .باهاش ارتباط ندارم .این دعاها برا من جواب نمیده ؟من باید چه کار کنم اون شخص برگرده میخواسم جدا شم شوهرم تهدیدش کرد رفت .اینطوری هم به خودش ظلم کرد هم من .میشه کمکم کنید .خواهش میکنم .جوابمو فقط به جیمیلم بدید .اینجا پابلیک نکنید .ممنون

  • سلام ،من مدت ۸ ماه نامزد ام رفته ،پیشنهاد ازدواج و نامزدی از طرف این خانم بود به حد باور نکردنی ،اما به یکباره همه چیز عوض شد و از امروز به فردا این خانم رفت و ارتباط قطع شد .برای برگرداندن ایشان هم حدود سه ماه پیش در دام کلاهبردار حلیمه سرحانی و تیم اش افتادم و کلی پول و وقت ام هدر رفت ،و با توجه به نتیجه حتمی ،که اول بمن گفته شد ،هیچ نتیجه ای نگرفتم .حالا از شما سوالی دارم ،امکان و راهی هست ..من بیشتر دعا های شما را هم قبلا امتحان کردم ولی متاسفانه هنوز نتیجه ای نگرفتم ،ممنون میشم از راهنمایی شما
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز من دعا نویس نیستم در ابتدای همین مقاله هم گفتم دلیل نوشتن این مقاله اینکه مردم سوال زیادی میپرسن و خیلی سمت این چیز ها میرن در ابتدای مقاله گفته شده که هدف برسی علمی این موضوع هست و در انتهای مقاله هم نتیجه این برسی منتشر شده. کار سربرگ تازه مشاوره و آموزش تکنیک های بازگشت هست شما میتونید مشکلتون ر به تیم پشتیبانی سربرگ تازه اطلاع بدید و مشاوره بگیرید راه ارتباطی از طریق تلگرام و واتس آپ با این شماره هست: 09129305020

  • سلام خسته نباشید استاد من خیلی تعریف شما رو شنیدم توی سایت های مختلف راجب خودتون کتابتون خوندم واقعا خوشحالم سایت خودتون رو پیدا کردم استاد. سوالی که من داشتم اینکه برای بازگشت عشق وقتی ما با طرف ارتباطی نداریم صحبت نمی کنیم آشنا نداریم چیکار باید کرد توی این شرایط چطور میشه از تکنیک های شما استفاده کرد رابطه های امروزی واقعا چیزی جز یه شماره تلفن ندارن که اگر خاموش بشه همه چیز تموم میشه شما چه چیزی پیشنهاد می کنید؟

    • سلام دوست عزیز. ببینید فقط یکی دو در صد از روابط دنیا هستند که حالا با هم فامیل هستند، دوست مشترک دارن، همسایه یا همکلاسی هستند یا همکارن بقیه روابط در تمام دنیا به همین شکل هست افراد ارتباط از طریق دیگری را ندارند این مسئله ای هست که تمام شرکت کنندگان ما هم با اون روبرو هستند اما این شرایط رو میشه با ترکیب تکنیک های ان ال پی، قانون جذب، تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه مهارت های ارتباطی و … کنترل کرد

  • سلام من کتاب بازگشت عشق رو از دوستم گرفتم که توی دوره ها شرکت کرده بود اول امیدوارم راضی باشید. دوم اینکه این کتاب باعث شد من با شما آشنا بشم منو دوستم دوست دخترامون باهم دوست صمیمی هستن هر اتفاقی برای رابطه اونا میفته من تاوانشو پس میدم اونا بحثشون میشه ما هم بحثمون میشه واقعا خسته شدم از این وضعیت الان به لطف کتاب شما هممون آشتی هستیم اما دلم میخواد شما که انقدر وارد هستید یه راهی بگید من انجام بدم دیگه اینطوری نشه که بخاطر رابطه دوستم رابطه من هم مشکل پیدا کنه اخه تصمیم من ازدواجه

    • سلام باید دید ریشه این موضوع از کجاست آیا طرف مقابل شما احساس دین به دوستش داره و برای همین وقتی قهر هستن احساس می کنه باید قهر کنه تا هوای دوستش رو داشته باشه یا نه ناخودآگاهش فکر می کنه باید تقلید کنه و یا حتی ممکنه بخاطر عدم احساس امنیت ایشون باشه که این رفتار رو دارن.برای همین باید تحلیل و تست انجام بشه بعد از مشخص شدن دلیل باید روش کار کرد تا شرایط رو تغییر داد و در کل باید یک بستر امن برای رابطه خودتون بسازید و مهم تر از همه باید رابطه خودتون رو مستقل کنید مثلا همه چیز رو 4 نفری انجام ندید تایم های 2 نفری مخصوص خودتون داشته باشید تایم هایی که توش کار های مهم بکنید کار هایی که احساس استقلال بده مثلا چیز خصوصی داشته باشید بین خودتون لحظات خاص خوش داشته باشید. برای مشاوره بیشتر میتونید توی تلگرام یا واتس آپ به مشاورین سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

  • سلام استاد رابطه ما کات شده بود بعد از چند ماه که دوباره پیام دادم بهشون طوری برخورد کرد که حرفمون کشید به اینکه هر دو بهم گفتیم فراموش کن موافق باشی و اینکه به درد هم نمیخوریم و از این حرفا البته من از روی عصبانیت گفتم وگرنه پیش قدم توی ارتباط مجدد نمیشدم و حالا ایشون کات کرده منم دیگه پیام ندادم به نظرتون بازم میشه امید به برگشت شخصی که این حرفا رو زد و پایان داد به رابطه بود با شرکت کردن توی دوره هاتون؟

    • سلام عرض شد تحلیل این رابطه بستگی به شراط و اتفاقاتی که توش رخ داده دارد مثلا دلیل جدایی شما و نوع رابطه شما بدون اینها نمیشه نظری داد.
      شما میتونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *