شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم شوهرم ازم سرد شده

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم شوهرم ازم سرد شده


شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم ؟ در این مقاله تصمیم داریم دلایل سرد شدن مردان و تغییر ناگهانی مردان را برسی کنیم.

شوهرم ازم سرد شده

اینکه شما در حال مطالعه این مقاله هستید نشان دهنده این است که شما بدنبال پاسخ چرا شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم هستید. اکثر کسانی که این مشکل را دارند و احساس می کنند شوهرشان از آنها سرد شده است و یا شوهر آها خیلی بی احساس است فکر می کنند این اتفاق یک دفه افتاده است و این سردی به تازگی ایجاد شده است، اما دوستان عزیز باید عرض کنم خیر شما کاملا در اشتباه هستید هیچ رابطه ای بی دلیل و یک دفه سرد نمی شود. شوهر شما هم از این قانون مستثنا نیست، و صد در صد سرد شدن همسر شما دلایل و ریشه هایی دارد که در ادامه مقاله شوهرم سرد است آن را برسی خواهیم کرد.

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

چیکار کنم شوهرم خیلی بی احساسه

  • شوهرتان سرد شده است و برای شما وقت کافی نمی گذارد
  • علاقه ای به تفریح کردن در کنار شما ندارد – دیگر با هم نمی خندید
  • رابطه زناشویی شما بسیار کم شده است – حتی احساس می کنید این رابطه کم هم به اجبار صورت می گیرد!
  • شوهرتان کم توجی می کند – متوجه تغییرات ظاهری شما نمی شود
  • ابراز علاقه در رابطه شما و جود ندارد
  • حتی حوصله بحث کردن با شما سر مسائل مختلف را ندارد
  • وقت خودش را با دوستانش می گذراند
  • تعصب های او کاهش یافته است

اگر هر کدام از این شرایط را در رابطه خود احساس می کنید باید عرض کنم شما در چند قدمی فروپاشی زندگی خود یا طلاق عاطفی هستید. پس باید هرچه سریع تر دست به کار شوید.

چرا شوهرم ازم سرد شده

پیش از هرچیز مایل هستم دیگاه شما را به عشق و ازدواج تغییر بدم تا شما بتوانید مشکل خودتان یعنی وقتی شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم را حل کنید. توجه داشته باشید عشق یک اتفاق ماورائی نیست و احساس عاشقی در کائنات رقم نمی خورد عشق یک نیاز است انسان ها عاشق می شوند چون به یک همدم و همسر نیاز دارند. ازدواح در ذات انسان است برای تولید مثل و بقای نسل اما بعد دیگر ازداج روابط احساسی است.

تمام رابطه های میان انسان ها بر اساس نیاز شکل می گیرد، رابطه رئیس و کارمند (پیشرفت و درآمد) رابطه دانش آموز با استاد(کسب درامد- یادگیری) رابطه دو دوست (حمایت-تفریح-پشتیبانی-در دل) رابطه فرزند با پدر مادر (حمایت- امنیت- تامین زندگی).

هر نوع رابطه ای که میان انسان ها وجود دارد تماما بر اساس یکسری نیاز ها ناخودآگاه است، بجز رابطه والدین با فرزند که تمام عشق است. رابطه عاشقانه نیز از این قانون پیروی می کند و دو فرد عاشق به یکدیگر نیاز ها خودآگاه {نیاز های مادی گرایانه} و نیز های ناخودآگاه {نیاز ها معنوی و روحی} دارند.

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

مشکل از آن جا شروع می شود که نیاز های ناخودآگاه افراد در رابطه نادیده گرفته بشود، مغز و باور انسان به دو بخش تقسیم می شود: خود آگاه و ناخود آگاه. خود آگاهِ ما بخشی است که ما با آن کاری را انجام می دهیم، حرف می زنیم، می شنویم اما ناخود آگاهِ ما که اصلی ترین بخش وجودی ما است خود آگاه را کنترل می کند یعنی در هنگام حرف زدن، 90 درصد کلماتِ ما توسط ناخود آگاه انتخاب می شود بدون این که ما این موضوع رو متوجه شویم. برای همین، بعضی اوقات حرفی را می زنیم و یا کاری را انجام می دهیم که باعث پشیمانی ما می شود و با خود فکر می کنیم چرا این کار را انجام دادیم. احتمالاً این اتفاق برای شما هم رخ داده است که دلیلِ این نوع اتفاقات، ناخود آگاه ما است.

طیف گسترده ای از زندگی ما توسط ناخود آگاهمان بررسی می شود. شاید برایتان پیش آمده شخصی را ملاقات کنید و اصلا از این شخص خوشتان نیاید با اینکه این شخص هیچ کار بدی در حق شما انجام نداده است ولی شما یک احساس منفی نسبت به این شخص دارید. دلیل این احساس، کاملاً ناخود اگاه است و ممکن است ریشه ی آن به دوران کودکی یا نوجوانی یا حتی چند ماه پیش شما برگردد. چرا؟ ممکن است در گذشته شخصی با اسم ایشان، ظاهری شبیه ایشان و یا رفتاری مانند ایشان باعث ناراحتی شما شده باشد. حالا این شخص که یک شباهت با اون فرد دارد بصورت ناخود آگاه باعث ناراحتی شما می شود. این موضوع در روابط هم صدق می کند، ناخود آگاه در روابط، اهمیت زیادی دارد.

نقش ناخود آگاه در روابط:

  1. توجه شما به ناخود آگاهِ طرف مقابلتان و شناخت نیازهایش.
  2. توجه شما به تاثیرِ کارهایی که بر روی ناخود آگاه طرف مقابلتان انجام می دهید.

ممکن است در شرایطی، طرفِ مقابل شما نیاز به حمایتِ عاطفی یا حمایتِ کلامی داشته باشد ولی شما این کار را انجام ندهید یا متوجه این موضوع نشوید. نیازهای ناخودآگاه، تاثیرِ بیشتری روی دوام یک رابطه می گذارند تا بحث هایی که به عنوان مشکل مطرح میشود و بیشتر بهانه هستند.

چیزی که باعث می شود ما عاشق شخصی بشویم، تاثیر آن فرد در ناخود اگاهِ ما است. پس باید برای نفوذ به دیگران و ایجاد احساس عشق بتوانیم ناخود اگاهِ طرف مقابل را بشناسیم و نیازهایش را برطرف کنیم.

نیاز های ناخود آگاه چیست؟ نیازهایی مانندِ حمایت، محبت رفتاری، ارزش ورزیدن و تشویق کردن.

گاهی وقت ها افراد، نیازهایِ ناخود آگاه را با نیازهای خود آگاه اشتباه می گیرند و بجای برآورده کردنِ نیازهای ناخود آگاه به

نیازهای خود آگاهِ طرف مقابلشان رسیدگی می کنند که این کار باعث تغییرِ رابطه عاطفی به رابطه ابزاری می شود و در آخر مساوی است با مرگِ رابطه چون دیگر شما در این شرایط چیز جدیدی برای ارائه به خود آگاهِ طرف مقابل خود ندارید.

نیازهای خودآگاه چیست؟ سکس، مادیات،هدیه، ابراز احساسات کلامی و ….

چرا شوهرم دوسم نداره

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

مبحث بعدی که در روابطی که مرد در آنها سرد شده است تنش ها و فشار های یک رابطه هستند. زمانی که شما به دلیل فشار ها و سختی های زندگی خسته هستید و بحث ها و مشکلاتی در رابطه پیش می آید که باعث ایجاد تنش می شود. شاید شما این تنش ها را کنترل کنید و سپس با همسر خود آشتی کنید اما این تنش ها در رابطه و ناخودآگاه شوهر شما تاثیر خود را خواهد گذاشت و به مرور زمان باعث جهت گیری همسرتان می شود و احساس ایشان نسبت به شما تغییر می کند و این موضوع به تنهایی می تواند باعث سرد شدن شوهر شما از زندگی باشد.

گاهی افراد در ناخودآگاه خود مشکلاتی را تجربه می کنند مانند افسردگی، بی حوصلگی، خستگی و کمی از وظایف خود دور می مانند یا به دلایلی دیگر مردان توانایی انجام یکسری کارها را ندارند و همسر آنها با ایجاد فشار های درخواست هایی را دارد این کار نیز باعث جهت گیری همسر می شود و سردی شوهر را به همراه دارد.

شوهرم سرد است

معیار- در یک رابطه معیار را می توان بخش قدرت مندی از احساس دانست. معیار های قبل از ازدواج و آشنایی بیشتر ظاهری و مادی هستند و مربوط به خودآگاه می شوند و بعد از ازدواج دیگر اهمیت نخواهند داشت اما معیار های دیگری وجود دارند که اهمیت بسیار زیادی دارند. این معیار های برای همه افراد متفاوت است اما می تواند چند نمونه را به عنوان معیار های اصلی نام برد. احساس امنیت در رابطه، پیشرفت و تعالی با ازدواج، احساس آرامش، نظر اطرافیان کیفیت زندگی مشترک و… زمانی که معیار های یک شخص از رابطه برطرف نشود سرد شدن شوهر دور از انتظار نیست.

شوهرم سرده

حال برای گرم کردن یک رابطه زناشویی باید چه کرد؟ چگونه می توان مردی را که سرد شده گرم کرد! شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم ؟ برای ترمیم یک رابطه با شوهری که سرد شده است نیاز به تکنیک های nlp عشق و قانون جذب است، همانطور که متوجه شدید چگونه دلایل ناخودآگاه باعث سرد شدن شوهر شما شده است، باید این را بدانید که ترمیم یک رابطه با شوهری که سرد شده است حرف زدن و درخواست کردن اتفاق نمی افتد و باید همه چیز را ریشه ای حل کنید و ناخودآگاه همسرتان را مجدد برنامه ریزی کنید. اگر هسمرتان شما را ترک کرده سری به مقاله چگونه عشق خود را برگردانیم بزنید.

از القای احساس منفی دوری کنید

وقتی ما به طرف مقابل خودمان جهت می دهیم باعث می شویم رفتار طرف مقابل باتوجه به ارتعاش هایی که خودمان صادر می کنیم شکل بگیرد. مثلا وقتی میگوییم تو من را دوست نداری، تو برای من وقت نمی گذاری، تو دیگر به من اهمیت نمی دهی، تو با فرد دیگری هستی و … در مرور زمان شما باعث می شوید در ناخود اگاهِ طرف مقابل تصویری جدید شکل بگیرد ( من اورا دوست ندارم، من برای او وقت ندارم، من لیاقت شخص بهتری را دارم ). این ارتعاش ها تاثیر خود را در مدت زمان نشان خواهد داد و ارتعاشی که شما ارسال کردید تبدیل به حس واقعی ایشان می شود. گاهی خود ما عامل اصلی بروز فاصله یا خیانت هستیم بی آنکه متوجه این موضوع شده باشیم.

مراحل حل سردی رفتار شوهر

در اولین مرحله برای حل مشکل سرد شدن شوهر شما باید ابتدا آرامش خود را حفظ کنید اگر فشاری به همسرتان می آورید یا بحث و تنشی بین شما است آن را کاهش دهید. حتی اگر بتوانید به بهانه ای مدتی فاصله بگیرید که بسیار عالی می شود، برای جلوگیری از سرد شدن همسر باید ابتدا احساس منفی که در شوهر شما ایجاد شده ازبین برود سپس باید خلاء نبود شما احساس شود، اگر این فاصله را ایجاد کنید به این هدف خواهید رسید.

مراحل درمان سردی رفتار شوهر در زندگی

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

شما باید نیاز های ناخودآگاه همسر خوتان را تشخیص بدید و باعث ایجاد معیار های او باشید. شما باید با افزایش اعتماد بنفس و پیشرفت فردی جذابیت خودتان را افزایش بدید تا بتوانید همسر و دیگران را تحت تاثیر قرار بدید. وقتی دیگران راجب جذابیت و موفقیت ما حرف بزنند طرف مقابل، ما را شخصی جذاب می بیند چون جذابیتِ غیرمستقیم تاثیر بیشتری دارد. ما ناخودآگاه، دوست داریم با اشخاصی دوست شویم که در مدرسه مورد توجه همه هستند.  مثلا شما اگر در محیط دانشگاه باشید جذب فردی می شوید که مدام جلوی شما از امتیازات خود می گوید و خود را فردی ایده آل معرفی می کند یا جذب کسی می شوید که دیگران او را فردی ایده آل معرفی کرده و از امتیاز های او صحبت می کنند؟؟

مرحله جذب شوهر

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

شما باید از قانون جذب عشق استفاده کنید تا احساسات مثبت همسرتان را افزایش بدید و با فعال سازی قانون جذب شوهرخودتان را بصورت کامل مجذوب خود بکنید.

مرحله آخر برای حل مشکل سردی شوهر در زندگی

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم - شوهرم ازم سرد شده
شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم – شوهرم ازم سرد شده

مهم ترین بخش حل این مشکل بهره گیری از تکنیک های nlp عشق است، یعنی برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه همسرتان. در این تکنیک ها شما باید به ناخودآگاه همسر خودتان نفوذ کنید و ناخودآگاه او را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنید. زمانی سردی شوهرتان ازبین می رود که تمام احساسات منفی که نسبت به شما و زندگی زناشویی پیدا کرده است ازبین برود و احساسات جدیدی ایجاد شود برای حل این مسائل باید شما در ناخودآگاه همسرتان با احساس مثبت مرتبط باشید. از این رو کتاب شش فصل از بازگشت عشق را به شما معرفی می کنم.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

چگونه رابطه از دست رفته را ترمیم کنیم

زبان بدن در عشق

چگونه با اعتماد بنفس باشیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

3 دیدگاه

  • سلام و عرض خسته نباشید خدمت تیم خوب سربرگ تازه.آقای دکتر مهدوی هستم من دوره هام تموم شده باشما و ازتون ممنون و سپاسگزارم بابت راهکارهای مفید و ارزشمندتون. خوشبختانه رفتار نامزم با من خیلی بهتر شده و تلاش خودش رو برای خوشحال کردن من میکنه ولی یکسری سوالات و انجام چگونه واکنشی در مقابل رفتار ایشون فکرمو درگیر کرده ازتون میخوام اگر مقدوره براتون باز هم کمک کنید.ممنوووونم

    • در پاسخ به ارزش نداره هیچییی
      سلام دوست عزیز. باید دید راجب چه رفتاری حرف میزنید. بهتره به تیپ پشتیبانی پیام بدید تا سریع تر پاسختون داده بشه چون کامنت ها زیاده و نمی رسم هر روز پاسخ بدم.
      09129305020 تماس از طریق تلگرام و واتس آپ

    • در پاسخ به ارزش نداره هیچییی
      سلام دوست عزیز باید رابطه شما مجدد مورد تحلیل و برسی قرار بگیره تا بهترین واکنش مشخص بشه می تونید از خانم گلرویی در تلگرام یا واتس آپ بخواهید این کار را برای شما انجام بدن. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *