چگونه عشقم را برگردانم

چگونه عشقم را برگردانم


چگونه به رابطه قبلی برگردیم

اخیرا در رابطه عاطفی خود باشکست مواجه شده اید، زنگ زدن پیام دادن ابراز احساسات انجام دادن کارهایی که قبلا برای عشقتان انجام میدادید و یا حتی انجام کار هایی که نمیکردید یا توانش را نداشتید حتی دوست نداشتید آن کارها را انجام بدید هم منجر به رسیدن به پاسخ  چگونه به رابطه قبلی برگردیم نشده است؟ هر کسی را که میشناختید واسطه کردید دوستان خودتان دوستان مشترک خانواده ها یا هر شخصی که ممکن بود به شما کمک کند هم کاری از دستش برنیامد؟

اشتباهاتی که در مسیر برگشت به رابطه قبلی صورت میگیرد

هیچ کس علاقه ای ندارد کسی را که به او احساس پیدا کرده را به راحتی از دست بدهد برای همین دست به هرکاری میزند کار های که شاید غریزه وی به او بگوید درست است، شاید صدای در ذهن شما مدام فریاد بزند نترس او ارزشش را دارد به او التماس کن برمیگردد نشانش بده چقدر دوستش داری برمیگردد، به او بفهمان بدون او میمیری حتما اگر این را ببیند تحمل نمیکند و به عشق تو پی میبرد و دوباره برمیگردد!

ترمیم رابطه شکست خورده- ترمیم یک رابطه

عشق شما میداند چقدر اورا دوست دارید اما فقط دیگر این مسائل برای او اهمیت ندارد. باخود میپرسید چطور مگر امکانش هست او عاشقم بود؟ بله باید به شما بگویم امکانش وجود دارد شاید حتی برای خودتان هم در گذشته پیش آمده باشد که دیگر کسی را دوست نداشته باشید.

مراحل برگشت به رابطه قبلی

در اینجا باید به شما بگویم اگر سوالتان چگونه به رابطه قبلی برگردیم است باید چند نکته را بدانید.

  1. دست از انجام اشتباهات بردارید چون هیچ تاثیری نخواهد داشت بلکه شما را از عشقتان دورتر میکند اشتباهاتی مانند:

1.التماس و اصرار

2.تماس مداوم

3.ارسال واسطه

4.ابراز احساسات

5.دردسترس بودن

6.ایجاد احساس ترحم

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است. انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین میرود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما میشود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر میشود. انسان ها دوست دارن با اشخاص با ارزش باشن نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد.

  1. به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش میکشد اگر اتفاقی رخ میدهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده میشوید.
  2. مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا میکند پس فاصله بگیرید.

همان گونه که شما خودتان هم خوب میدانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء میشود و انسان نبود آن را احساس میکند.

پس هدف ما از قطع ارتباط چیست؟ ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء

  1. بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم. باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه ایجاد کردن راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.
  2. افزایش اعتماد بنفس
  3. افزایش امتیازات
  4. ایجاد احساس عشق
  5. کنجکاوی
  6. ایجاد حساسیت
  7. ایجاد حسادت
  8. برای رسیدن به پاسخ سوال خود که چگونه به رابطه قبلی برگردیم برگردیم است باید مهارت هایی را که در آن مشکل داریم و مهارت هایی که نیاز به تقویت دارن را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:
  9. مهارت های ارتباطی
  10. تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه
  11. برنامه ریزی ناخود آگاه دیگران
  12. نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم
  13. ایجاد جذابیت برای طرف مقابل و سایرین
  14. مهارت های مطیع کردن
  15. مهارت های ایجاد بازخورد مناسب

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته میشود ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک میکند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *