ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق


ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق یکی از آیات قرآنی است که بسیار توصیه شده است ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار موثر و الهی است در این مقاله تصمیم داریم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق را به شما آموزش دهیم آما هدف این مقاله فقط آموزش و ارئه دعا های قرآنی برای بازگشت معشوق مانند ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق نیست ما در این مجموعه دعا ها تصمیم داریم پاسخ یک ابهام بزرگ را بدهیم. آیا دعا برای بازگشت عشق کافی است؟

ختم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

روزانه شش بار ختم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بردارید تا خداوند شما را یاری کند برای برگرداندن عشقتان.

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ (1) اللَّهُ الصَّمَدُ (2) لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ (3) وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ (4) قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ (1) مِن شَرِّ مَا خَلَقَ (2) وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ (3) وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ (4) وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ (5) قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ (1) مَلِكِ النَّاسِ (2) إِلَٰهِ النَّاسِ (3) مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ (4) الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ (5) مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ (6)

ذکر برای بازگشت معشوق

اگر شخصی دچار سختی بشود یا حاجتی داشته باشد که هیچ جای امیدی برای بر اوردن ان نباشد در اخر شب واگر ثلث سوم جمعه باشد بهتر است بر خیزد و وضو بگیرد ودو رکعت نماز حاجت بخواند وبعد از نماز هفتاد بار این دعا را بخواند به اذن خدا مطلب حاصل شود و بسیار مجرب است.

یا ابصر الناظرین یا اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین یا اکرم الاکرمین یا ارحم الراحمین ویا احکم الحاکمین بعد از دعا دست خود را بلند کند واز قاضی الحاجات حاجت خود را بخواهد که روا است ان شاءالله تعالی اللئالی فیض کاشانی (ره)

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق
ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

اگر کسی هر روز یکصد مرتبه سوره ی حمد را به ترتیبی که خواهد آمد بخواند، خداوند نیازهای کلی و جزئی او را برآورده می سازد؛ پس از نماز صبح٢١ مرتبه،پس از نماز ظهر ٢٢ مرتبه، پس از نماز عصر ٢٣ مرتبه، پس از نماز مغرب ٢۴ مرتبه، پس از نماز عشا ١٠ مرتبه بخواند.

خداوند حاجت او را برآورده می سازد. اگر حاجت او برآورده نشد هفته دوم نیز آن را ادامه دهد. در برخی از نسخه ها شروع این ختم را روز ۵شنبه دانسته اند و خوب است بین «بسم الله الرحمن الرحیم» و «ایاک نعبد» حاجت خود را مد نظر بیاورید.

ذکر الصمد برای بازگشت عشق

برای اینکه بتوانید معشوق خود را در کوتاه ترین زمان برگردانید باید بدانید که تنها دعا کردن باعث بازگشت معشوق شما نخواهد شد. همانطور که خداوند در قرآن فرموده دعای بدون عمل مستجاب نخواهد شد. رسول الله روی در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه مردی شد، آن مرد بیکار بود و چند فرزند داشت اما تنها کاری که میکرد این بود که دعا کند و از خداوند بخواهد که به او پول اعطا کند. حضرت محمد به او گفت تو تنت سالم هست ولی نشسته ای تا خداوند لقمه را در دهان تو بذارد. اگر بدنبال کار نباشی و برای پیدا کردن روزی خود تلاش نکنی و عرق نریزی خداوند دعای تو را مستجاب نخواهد کرد.

برگرداندن معشوق نیز شامل این قانون الهی میشود. که هر چیزی را میخواهید با تمام توان باید برای آن تلاش کنید. برگرداندن معشوق با کمک روانشناسی و دعا قرآنی میتواند به نتیجه برسد، بازگشت عشق در پروفروش ترین کتاب سال 95 تا 98 یعنی کتاب بازگشت عشق به شش مرحله تقصیم شده است.

  • مرحله اول” آشنایی با عواملی که رابطه شما را سست کرده است، شناسایی رفتار غلط شما و تشخیص تنش ها و کاستی های رابطه. این مرحله برای این است که شما دلایل طرف مقابل برای جدایی را تشخیص دهید و آنها را ازبین ببرید.
  • مرحله دوم” ایجاد فاکتور های لازم و یادگیری عوامل ایجاد وابستگی در افراد، شناخت ناخودآگاه و برنامه ریزی آن، برطرف کردن نیاز های شخص برای نیاز مند کردن فرد (نیاز به بودن با شما)
  • مرحله سوم” افزایش اعتماد بنفس، ازبین بردن ضعف ها و ترس ها، خود شناسی، خود باوری، افزایش پتانسیل ها
  • مرحله چهارم” ایجاد نقات قوت و جذب، آشنایی با روش های تاثیر گذاری غیر مستقیم، برقراری ارتباط محسسوس و غیر مستقیم باشخص.
  • مرحله پنجم” فعال سازی قانون جذب و استفاده از آن، مهارت های ارتباطی و تکنیک های ان ال پی
  • مرحله ششم” برقراری ارتباط کلامی و غیر کلامی، نحوه صحبت کردن صحیح، نحوه ارسال پیام، زبان بدن، ترغیب شخص به ایجاد رابطه، ایجاد احساس عشق در فرد.

کتاب بازگشت به عشق

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند. اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از دعا ها و تصویر سازی های آرزو کردن ها نمیبینید. انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان یا نوشتن طلسم دعا نیست بله ایمان به خود است.

یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود.

شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق

اکنون برای دعای بازگشت معشوق فوری بنویسد سوره «فاتح الکتاب» و «اخلاص» و «فلق» و «ناس» و بنویسد این آیات زیر را و بعد این تعویض را نزد خود نگه دارد:
ویَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا«طه/۱۰۷-۱۰۵» یُسَبِّحُونَ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ لَا یَفْتُرُونَ«انبیاء /۲۰» وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا«اسراء / ۸۲» وَلَمَّا جَاء مُوسَى لِمِیقَاتِنَا وَکَلَّمَهُ رَبُّهُ قَالَ رَبِّ أَرِنِی أَنظُرْ إِلَیْکَ قَالَ لَن تَرَانِی وَلَکِنِ انظُرْ إِلَى الْجَبَلِ فَإِنِ اسْتَقَرَّ مَکَانَهُ فَسَوْفَ تَرَانِی فَلَمَّا تَجَلَّى رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَکًّا وَخَرَّ موسَى صَعِقًا فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ سُبْحَانَکَ تُبْتُ إِلَیْکَ وَأَنَاْ أَوَّلُ الْمُؤْمِنِینَ «اعراف /۱۴۳» مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیَانِ بَیْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا یَبْغِیَانِ«الرحمن / ۲۰ و ۱۹» فَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنِ اضْرِب بِّعَصَاکَ الْبَحْرَ فَانفَلَقَ فَکَانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ الْعَظِیمِ«شعراء / ۶۳» وَهُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَیْنَهُمَا بَرْزَخًا وَحِجْرًا َّحْجُورًا«فرقان /۵۴» وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْمًا«طه / ۱۱۱» وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا«طلاق / ۳»

ختم قل هوالله برای بازگشت معشوق

بہ تجربه رسیده است ڪہ مدت ۱۸ روز ،روزے سه بار سوره توحید را بہ این طریق بخواند:

آیہ ے ((الله الصمد))را ۱۰۰۰بار تکرار کند و هر روز بعد از تمام شدن این کار یک بار آیه نور((الله نورالسموات و الارض…))آیه۳۴سوره نور و یک بار آیه آخر سوره ((انا فتحنا….)) که اول آن ((اشداءُ علی الکفار)) است تا آخر سوره بخواند

بہ شرط طهارت ،قبله و مکان خلوت هرکس انجام دهد غیر ممکن است که به حاجت نرسد همچنین از مقاتل بن سلیمان نقل شده است: ڪہ مدت ۷ هفت روز، بعد ازنمازصبح روزے ۱۰۰بار سوره توحید را بخوان ومیان ختم صحبت نکن
هنوز هفتہ تمام نشده بہ حاجتش خواهد رسید…

بازگشت عشق در شش مرحله

درکنار دعا و ذکر باید از شیوه های علمی و عملی استفاده کنید تا بتوانید یک رابطه را از دست رفته را برگردانید یکی از راه های بازگرداندن عشق به رابطه بهره گیری از تکنیک های روانشناسی بازگشت عشق است که به شما کمک می کند در شش مرحله عشق خود را برگردانید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

4 دیدگاه

  • سلام خدا خیرتون بده من مقاله شما رو که کامل خوندم تازه عقلم اومد سر جاش بخدا 6 ماهه هر چی حقوق میگرفتم میدادم به این دعا نویسا همه میگفتن دعاتون کردن اما از بس بی نتیجه بود سایت شما رو میخوندم که دیدم گفتید جز دعا برای خدا استفاده از روش های علمی بهترین نتیجه رو میده کنجکاو شدم مقالتون رو خوندم فوق العاده بود بعد نظر شرکت کنندگانتون رو که توی کانال تلگرامتون خوندم جذب کارتون شدم خدا رو شکر خدا روشکر الان تازه همسرم شروع کرده به بهتر شدن حالا باهم حرف میزنیم قبلا زنگ میزدم فحش میداد بهم خدا خیرت بده داداش

  • آقا سلام من توی دورهاتون ثبت نام کردم مشاوره گرفتم آموزش دیدم همسرم هم الان برگشته خدا رو شکر یکم اختلاف داریم هنوز اما بازم شکر همه چیز داره درست میشه من فقط یه مشکل دارم گوشیم گم شد الان دیگه کتاب رو ندارم چطوری میتونم دوباره کتاب رو بگیرم ازتون؟

    • در پاسخ به جواد
      سلام عرض شد. توی واتس آپ یا تلگرام پیام بدید از تیم پشتیبانی درخواست کنید کتاب رو براتون ارسال کنن
      09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *