دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق


دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق موضوع این مقاله می باشد اما جداز ارائه دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق در این مقاله تصمیم داریم برسی کنیم آیا دعا می تواند اثر گذار باشد یا خیر؟ آیا دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق به تنهایی کافی است تا معشوق خود را برگردانیم؟ جز دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق آیا راه کار دیگری برای بازگشت معشوق وجود دارد؟ آیا علم روانشناسی راه حل کاملی برای این مشکل ارئه کرده است؟ اگر علاقه مند به دانستن دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق و پیدا کردن پاسخ های این سوالا هستید توصیه می کنم با ما باشید.

دعایی برای رفع اختلاف و برگشتن معشوق

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

 

دعا برای اشتی فوری

اگر شوهر به زن محبت نمی‌کند، زن می‌تواند آیات زیر را بر قند و نبات بخواند و بدمد و بدهد تا شوهرش از آن قند و نبات بخورد. یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

دعا برای آشتی بین دو دوست

باید توجه داشت که قرآن کریم، کتاب انسان‌سازى است و هدف آن، هدایت انسان به سوى کمال و برآوردن نیازهاى بشر در این مسیر است. این هدف، عمدتاً در محورهای اعتقادیات، اخلاقیات و احکام، پی‌ریزى شده است؛ بنابراین قرآن کتاب کیهان‌شناسى، زیست‌شناسى، طبابت و… نیست، بلکه شأنش بالاتر از این معناست.

اما قرآن می‌تواند عاملى معنوى براى شفاى امراض جسمى و روحی باشد. در این مورد نیز هم خود قرآن اشاره دارد: «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً»؛ «و آنچه از قرآن نازل می‌کنیم (همه مایه) شفا و رحمت براى مؤمنان است و ستمگران را جز خسارت نمی‌افزاید». و هم از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روایات و احادیث متعددى به دست ما رسیده است، ولی با تحقیق و جستجو در منابع حدیثی در می یابیم که چیزی همانند دستور بالا در منابع فقهی وجود ندارد و تنها در کتاب‌های مربوط به علوم غریبه و طلسمات چنین چیزی آمده است که نمی‌توان منشأ آن را روایات دانست.

به علاوه؛ شرع مقدس برای جلب محبت و مهربانی میان زن و شوهر آداب و دستوراتی دارد که لازم است یک مسلمان به آنها که جنبه الهی دارند و برآمده از وحی است، پایبند باشد و در زندگی خود اجرا نماید.

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق
دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

امام صادق (ع) سفارشات زیر را به هر یک از زن و شوهر ارائه فرموده‌اند:

«مرد در پیوند میان خود و همسرش از سه چیز بی‌نیاز نیست:

همدلى با زن تا از این راه محبت و دلبستگى زن را به خود جلب کند. حُسن خلق و متوجه کردن دل زن به سوى خویش با قیافه‌اى که در چشم زن خوشایند باشد. توسعه دادن در معیشت همسر. زن هم در ارتباط میان خود و همسر همدلش از سه خصلت بی‌نیاز نیست:

خویشتن‌داری از هر آلودگى تا دل شوهر در اعتماد به وى در هر خوش و ناخوش مطمئن باشد. مراقب حال شوهر بودن تا اگر لغزشى از او سر زد شوهر با او مهربان باشد. اظهار عشق به شوهر با دل‌رُبایى و زیبا ساختن خویش در چشم وى».

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

 

رفع کدورت معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق خود را در کوتاه ترین زمان برگردانید باید بدانید که تنها دعا کردن باعث بازگشت معشوق شما نخواهد شد. همانطور که خداوند در قرآن فرموده دعای بدون عمل مستجاب نخواهد شد. رسول الله روی در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه مردی شد، آن مرد بیکار بود و چند فرزند داشت اما تنها کاری که میکرد این بود که دعا کند و از خداوند بخواهد که به او پول اعطا کند. حضرت محمد به او گفت تو تنت سالم هست ولی نشسته ای تا خداوند لقمه را در دهان تو بذارد. اگر بدنبال کار نباشی و برای پیدا کردن روزی خود تلاش نکنی و عرق نریزی خداوند دعای تو را مستجاب نخواهد کرد.

برگرداندن معشوق نیز شامل این قانون الهی میشود. که هر چیزی را میخواهید با تمام توان باید برای آن تلاش کنید. برگرداندن معشوق با کمک روانشناسی و دعا قرآنی میتواند به نتیجه برسد، بازگشت عشق در پروفروش ترین کتاب سال 95 تا 98 یعنی کتاب بازگشت عشق  به شش مرحله تقصیم شده است.

  • مرحله اول” آشنایی با عواملی که رابطه شما را سست کرده است، شناسایی رفتار غلط شما و تشخیص تنش ها و کاستی های رابطه. این مرحله برای این است که شما دلایل طرف مقابل برای جدایی را تشخیص دهید و آنها را ازبین ببرید.
  • مرحله دوم” ایجاد فاکتور های لازم و یادگیری عوامل ایجاد وابستگی در افراد، شناخت ناخودآگاه و برنامه ریزی آن، برطرف کردن نیاز های شخص برای نیاز مند کردن فرد (نیاز به بودن با شما)
  • مرحله سوم” افزایش اعتماد بنفس، ازبین بردن ضعف ها و ترس ها، خود شناسی، خود باوری، افزایش پتانسیل ها
  • مرحله چهارم” ایجاد نقات قوت و جذب، آشنایی با روش های تاثیر گذاری غیر مستقیم، برقراری ارتباط محسسوس و غیر مستقیم باشخص.
  • مرحله پنجم” فعال سازی قانون جذب و استفاده از آن، مهارت های ارتباطی و تکنیک های ان ال پی
  • مرحله ششم” برقراری ارتباط کلامی و غیر کلامی، نحوه صحبت کردن صحیح، نحوه ارسال پیام، زبان بدن، ترغیب شخص به ایجاد رابطه، ایجاد احساس عشق در فرد.

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند، برای دانلود کتاب بازگشت به عشق روی لینک کتاب کلیک کنید.

دعا برای رفع کدورت برگشت عشق

به مدت چهل روز ، هر روز 1333 اگر نتوانست ، 666 مرتبه و اگر باز هم نتانستید کافی است 66 مرتبه این اذکار را بخوانید :

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

علامه طباطبایی ( رحمه الله علیه ) گفته است که دو آیه ی شریفه ی

(وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ) و ( ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ) بسیار در بازگرداندن معشوق و آشتی با معشوق موثر و معتبر هستند. کلمه ی ادعو و دعوت ، هر دو به خواستن و طالب بودن اشار دارند که به بازگشت معشوق منجر میشود. آیه ی شریفه ی ( وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ ) را سه مرتبه بخوانید و شخص مد نظر بدمید که حتما میان آن ها آشتی رخ خواهد داد و حتی امکان عذرخواهی طرف مقابل هم هست. برای رفع قهر و ایجاد آشتی ، آیه ی پنجاه و چهار و پنجاه و پنچ و پنجاه و شش از سوره ی مبارکه ی اعراف را بخوانید :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

دعا و تاثیر آن برای بازگشت عشق

روایات بسیاری راجب تاثیر دعا در بازگشت عشق وجود دارد عشق اگر پاک باشد سرچشمه نزدیک شدن به خداوند است همان طور که رسول الله فرمودند هر کسی ازدواج کند دین خود را کامل کرده است. از دیرباز یاد گرفتیم هر چه که می خواهیم و یا هر مشکلی داریم از خداوند درخواست کنیم نه از دیگران. اما آیا دعا کردن به تنهایی کافی است؟ آیا طلسم جادو واقعیت دارد؟

این که در منزل بنشینیم و دس به دعا برداریم و هیچ کار دیگری نکنیم هیچ گاه باعث نمی شود عشقمان به رابطه بازگردد و کدورت میان ما و عشقمان ازبین برود، در کنار دعا و عبادت شما باید مقدمات جذب عشق خود را با آموزش ها لازم و مفید مانند قانون جذب عشق و تکنیک های روانشناسی بازگشت به رابطه فراهم کنید. ترکیب عمل و دعا همیشه موفق خواهد بود و همیشه نتیجه بخش است.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *