دعای بازگشت معشوق در سه روز

دعای بازگشت معشوق در سه روز


دعای بازگشت معشوق در سه روز

دعای بازگشت معشوق در سه روز بحث امروز در سربرگ تازه تفکیک دعا هایی که واقعی نیستن و برخی منابع بدون تحقیق و بررسی منتشر شده اند از دعا هایی که قرآنی هستند جدا کرده ایم. توجه داشته باشید هدف ما از انتشار این مقاله بررسی صحت این ادعا هست، می خواهیم از نظرات مختلف این موضوع را بررسی کنیم که آیا دعا می تواند معشوق را برگرداند؟

آیا اصلا هیچ یک از این دعا ها واقعی هستند؟ دعای بازگشت معشوق در سه روز واقعا می تواند معشوق کسی را در طی سه روز برگرداند؟! یا صرفا باعث تلف شدن وقت شخص می شود و زمان خود را برای جذب معشوقش در این روز ها و شب ها از دست می دهد؟ آیا نیرویی وجود دارد که با آن بتوان معشوق خود را در مدت زمان سه روز متقاعد به بازگشت کرد؟

در ادامه چند مورد از دعا هایی که برای بازگشت معشوق در سه روز استفاده می شوند را ذکر خواهیم کرد و به اصلی ترین مشکل شما یعنی شک به این دعا میپردازیم.

دعا برای بازگشت معشوق خود در سه روز

یکی از دعا هایی که حداقل میدانیم خرافات نیست و دعای قرآنی هست، دعای زیر است که برای برگشتن عشق در مدت چند روز مورد مثلا سه روز استفاده قرار می گیرد، بهتر است قبل از خواندن آیه بازگشت عشق در 3 روز غسل کنید، جسم و روح انسان باید در محضر خداوند پاکیزه و منزه باشد، تا دعای او مورد مقبولیت قرار بگیرد. یکی از ارکان دعا این است که شما به آن باور قلبی داشته باشید، اگر شکی در وجود شما نسبت به قدرت خدا و عبادت در درگاه او ایجاد شود احتمال مستجاب شدن دعا صفر است.

با نام خدا نیت کرده و غسل کند و در ایامی به جز قمر در عقرب در محلی آرام به مدت 3 روز و در روز اول ۱۰۰ مرتبه سوره کوثر را به میوه ای بخواند و به خورد محبوبش بدهد .در روز دوم این دعا را ۱۰۰ مرتبه قرائت و نیز ۱۰۰ مرتبه به نوشیدنی شیرین یا آب پاک بخواند و به خورد محبوبش دهد :

{وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ}

و در روز سوم آیات ۱۶۵ و ۱۶۶ و ۱۶۷ سوره بقره را با گلاب و زعفران نوشته و با خود همراه کند و در روز آخر به نیت جلب محبوبش تا میتواند بر ذکر یا الله مداومت ورزد که اگر چنین کند ان شاءالله محبت محبوبش به او زیاد شود.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

این آیه از قرآن آورده شده و در بعضی منابع به عنوان دعایی برای گرفتن حاجت از خدا بیان شده است. دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای محبت و بی قرار کردن معشوق. بسم الله الرحمن الرحيم اللهمَّ اِنّي اَعشَر خَلقَك وَ انس مِن نَسَبِهِم مرجانه یامرجان يامَن شوش يادَرمان يامَن كادَ يامَن سَقون يامَن فاح يا كَرياح يافَرقون يابَرخون يارَشوا يادرماق ياشوباش يادردايا يامرحوش يا فراشايارقراب يادرمان يابرخون يامكنون ياجوجهال

يامردون ياحرمان يا مراق يامرنون يادرمان يامرحوثانُ هُوَالّذي صَلَح اباح وجعل بَينَها برزَخاً وَ حَجَراً مَحجوراً يامرفان ياكرغان يامرمون يالسان يافرمان يا مرشان ياسافقون يامرمار ياسوماشان ياسومادان ياحيران ياذالخاس يا درمان يادرنون يانبات يازمراشات يادرمافات ياقبوس ياقدّوس ياربّ الملائِكةِ والرِّوح يادربونات يادرسوماق يادرشوباش يادربودان يادرسواعش يادرياب يادرجلال يابرهان يابرلام ياستوتون يامنّان ياديّان ياسبحان ياقدّوس وَ تَوَكّل عَلي العرش الرّحمن فَسئَل به خَيراً

انتصران يامردان يامولان و بالله و من الله والي الله اللهمَّ لَكَ اسلَمتَ نَفسي وَ اِلَيكَ وَجَهتَ وَجهي وَ الَيكَ وَ افوّضتَ امري و اليك الجات ظَهري فاحفَظني بِحِفظِ الايمان من بين يدي و من خَلفي وَ عَن يَميني وَ عَن شِمالي وَمِن فَوقي وَمِن تَحتي وَ ما قَبلي وَادفع ُ عَنّي بِحَولِكَ وَ قُوَّتِكَ فَانهُ لا حَولَ وَلا قُوَّةَ الاّ بالله اَلعَليّ العَظيم.

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

یک بار آیه الکرسی را تا «هو العلی العظیم» می‌خوانی: اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَوَتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَوَتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ؛

و بعد تسبیحات فاطمه زهرا سلام الله علیها را می‌گویی و بعد سه بار سوره توحید «قل هو الله احد» را می‌خوانی و بعد سه بار صلوات می‌گویی: اللهم صل علی محمد و آل محمد؛

و بعد سه بار آیه مبارکه: وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا (سوره طلاق آیه 2 و 3)
هرکس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه برونشو ( و نجات از مشکلات) برایش فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد، و هرکس بر خداوند توکل کند خدا او را بس است (وکفایت امرش را می‌کند)، خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند، و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است.

دعای بازگشت معشوق در سه روز
دعای بازگشت معشوق در سه روز

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

روایت آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی چنین است: قدرت مند ترین دعای بازگشت معشوق فوری
امام و مرحوم ابوی بالا سر حضرت امام رضا علیه‌السلام، آشیخ حسنعلی را می‌بینند. می‌آیند که با ایشان صحبت کنند، ایشان زیارت می‌خواندند و اشاره می‌کنند بروید جلوی مدرسه حاج ملا جعفر، زیارت را که خواندم، به آنجا می‌آیم.
به آنجا می‌آیند و ظاهراً امام به ایشان می‌گویند: «شما را به این حضرت رضا علیه‌السلام قسم می‌دهیم که علم کیمیا را به ما یاد بدهید.»
ایشان می‌گویند: «اگر همه کوه‌های عالم را طلا کنید، آیا اطمینان دارید که از آنها سوء استفاده‌ای نشود؟»
امام می‌گویند: «نه، اطمینان ندارم.»

می‌گویند: «پس چه اصراری دارید چیزی را که ممکن است موجب خسران شود، یاد بگیرید؟ اما من چیزی را به شما یاد می‌دهم که برایتان خسارتی ندارد و محتاج دیگران هم نمی‌شوید.»
این را نشنیده بودم، بعداً از اخوی بزرگ حاج آقا موسی شنیدم و کاملش را برایم بیان کردند.
ایشان می‌گویند آشیخ می‌گفتند اول آیة‌الکرسی می‌خوانید، بعد تسبیحات حضرت زهرا«سلام الله علیها»، بعد سه قل هو الله و سه صلوات و سه مرتبه « وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا» (سوره طلاق، آیات 2 و 3.)
پدرم می‌فرمودند بعد از آن دیگر هیچ وقت محتاج نشدم.

برای بازگشت عشق طی سه روز میتوان به دعا تکیه کرد؟

دعا و عبادت در ادیان نقش مهمی دارد، عبادت بهترین راه ارتباط با خداوند و طلب کردن حاجت است، اما خداوند حاجتی را برآورده می کند که سه ویژگی داشته باشد، نیت خالصانه، حاجت به ضرر کسی نباشد، باور به کرم خداوند و تلاش که مهمترین چیزی است که باعث اجابت دعا میشود.

طبق احادیث پیغمبر اسلام در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه فردی شد که با سوز آه در حال عبادت و دعا کردن بود این مرد از خدا وند پول طلب می کرد، روز های بعد باز هم این مرد به مسجد می آمد و دعا میخواند شرایط به جایی رسید که این مرد بیشتر روز شب ها را در مسجد سپری می کرد و دعا میخواند اشک میریخت.

روزی پیغمبر اسلام رو به مرد کرد و گفت نشسته ای و از خدا میخواهی که کار تو را انجام دهد؟ وقتی کل روز در مسجد هستی چطور حاجت تو را برآورده کند؟ انتظار داری آسمان باز شود و خدا برایت پول بفرستد!

پیغمبر فرمود خداوند کسی را مورد مرحمت خود قرار میدهد که جز دعا برای رسیدن به حاجت خود سخت تلاش کند آن وقت خداوند در های رحمت را به روی او باز می کند، نشستن دعا کردن هیچ وقت کار ساز نخواهد بود، باید برای رسیدن به حاجت خود نیز تلاش کنیم.

برگشتن معشوق در سه روز

اما چگونه می توان برای بازگشت معشوق تلاش کرد، ابتدا باید یک واقعیت را برای شما بیان کنم، دلیل اینکه مردم در گوگل دعای برگرداندن معشوق در یک روز را جستجو می کنند، دلتنگی و افسردگی بعد از جدایی است، اما به راستی میتوان سه روزه کسی را که رفته برگرداند؟

اگر در رابطه شما یک بحث یا مشکل وجود دارد که به قهر کردن ختم شده بله میتوانید سه روزه با عشق خود آشتی کنید، اجازه دهید یکی دو روز فاصله بین شما و معشوقتان باشد و بعد از آن با او ارتباط برقرار کنید و سعی کنید مشکل را با آرامش و حس خوب حل کنید.

اما اگر رابطه شما کاملا تمام شده، یا مشکل به قدری بزرگ هست که ممکن است رابطه برای همیشه تمام شود، نمیتوان انتظار داشت سه روزه یا هفت روزه عشقمان به رابطه برگردد. دعا میتواند در موفقیت انسان در ترمیم رابطه و بازگش معشوق تاثیر زیادی داشته باشد مانند:

  • آرامش قلبی
  • امید
  • نزدیکی با خدا
  • پشتیبانی خداوند

برگشتن معشوق با طلسم جادو یا با ارسال انرژی افکار مثبت ممکن نیست و این موارد کاملا بدون فایده هستند، تنها یک چیز است که میتواند به بازگشت معشوق به رابطه از دست رفته در روز های جدایی کمک کند و آن هم علم روانشناسی است.

روانشناسی به شاخه های مختلفی تقصیم میشود که از هر کدام میتوان چیزی آموخت و در راه بازگشت معشوق از دست رفته به رابطه استفاده کرد. یکی از بزرگ ترین اتفاقات در علم روانشناسی کشف زبان برنامه ریزی عصبی کلامی ناخود آگاه است که به اختصار به آن تکنیک ها nlp گفته میشود. استفاده از تکنیک های ان ال پی بهترین و کاربردی ترین روشی است که درصد بالایی در جذب معشوق برای بازگشت به رابطه دارد.

برای برگرداندن معشوق از کجا شروع کنم؟

بازگشت معشوق در سه روز یک روز
بازگشت معشوق در سه روز یک روز

اما راه حلی جدا از دعای بازگشت معشوق در سه روز چیست؟ بر اساس روانشناسی درمان هر بیماری، یا حل هر مشکلی نیاز به ابتدایی ترین قدم یعنی تجزیه و تحلیل ریشه ای مشکل دارد. از این رو ما راه حل، فصل اول کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه را برسی خواهیم کرد.

پس اگر از عشقتان جدا شده اید و فکر می کنید مشکل خود را خوب میشناسید باید عرض کنم نکات و مواردی هستند که تنها از دیدگاه روانشناسی قابل برسی و تحلیل میباشند. بعضی از مراجعه کنندگان تیم سربرگ تازه اذان دارند که رابطه آنها بدون دلیل تمام شده است.

اما روانشناسی تحلیلی ثابت کرده است چنین چیزی ممکن نیست و حتی آن دسته از روابطی که واقعا نمیتوان دلیلی برای تمام شدن آنها پیدا کرد هم دلیل دارند، دلیلی مانند نارضایتی و روزمرگی در رابطه. دلایل جدایی در روابط میتوانند بسیار گسترده باشد و صرفا بخاطر یک دلیل رابطه تمام نشده باشد.

عوامل جدایی از معشوق

تنش: هر شخصی باتوجه به خصوصیات اخلاقی از تنش ها تاثیر میگیرد. گاهی مسئله یک تنش بزرگ است و گاهی تنش های پی در پی رابطه دلیل جدایی میشوند. تنش های زیاد در زندگی هر چند کوچک میتوانند تاثیرات منفی رو ناخودآگاه فرد بذارند و رفته رفته احساس فرد کم شود، زمانی که احساس عشق کم میشود، فرد بیشتر به خودش و خواسته های خودش اهمیت میدهد تا طرف مقابل. در این شرایط فرد مشکلات و نارضایتی های رابطه را پر رنگ تر میبیند.

دخالت اطرافیان: اطرافیان ما از جهات مختلفی بر روی رابطه ما تاثیر دارند، از نظر ها و صحبت ها گرفته تا کنایه ها و کنجکاوی و قضاوت ها. همیشه باید به تاثیرات اطرافیان بر رابطه خود واقف باشید. احساسی که اطرافیان شما برای عشقتان به وجود می آورند و احساسی که اطرافیان عشقتان نسبت به شما به وجود می آورند میتواند دلیل استحکام رابطه شما یا سستی آن شود.

کمبود: کمبود در یک رابطه فقط به کمبود های مالی خطم نمیشود، کم بود های روابط حالت های مختلفی دارد، مانند کمبود هیجان، توجه، امید، امنیت و … نباید اجازه دهید در یک رابطه قیاس رخ دهد، و عشتقان خودش را با دوستان یا دیگر افراد مقایسه کند. زمانی که یک رابطه به این نقطه برسد آسیب های زیادی ایجاد شده که اصلاح آن زمان و تلاش می خواهد.

کمبود محبت: محبت برای برخی از تیپ های شخصیتی و افرادی که از ابتدا دچار کمبود محبت هستند اهمیت بسیاری دارد، این خلاء بزرگ میتواند باعث کاهش شدید علاقه در افراد شود، اما برطرف کردن آن با شناخت از طرف مقابل میتواند بسیار ساده باشد.

و اما مهم ترین ها!

نبودن معیار های ناخودآگاه: معیار ها یکی از دو فاکتور اصلی دوام یک رابطه هستند، قبل از دوستی یا ازدواج معیارهای اولیه ای وجود دارند که برای انتخاب شریک عاطفی در نظر گرفته میشوند، مانند معیار های جمعی که عبارتند از: مادیات، ظاهر، شغل، جایگاه اجتماعی، رفتار شخص در جامعه و … وقتی دو فرد یکدیگر را انتخاب می کنند این معیار ها معمولا تمام شده هستند مگر در موارد خاص.

اما معیارهای مهمتری نیز وجود دارند که فردی هستند و در طول زندگی فرد به وجود آماده اند مانند: اینکه طرف مقابل پیش دیگران چطور با من رفتار می کند، احساسات رابطه تا چه حدی دلخواه من است، اعتماد به نفس که با وجود این فرد دارم چقدر است؟

در بحث ها و تنش ها چطور رفتار می کند، مهارت برقراری ارتباط با دیگران را دارد یا جمع گریز است و…  “منبع کامل” در کتاب بازگشت به عشق تمام معیار های فردی توضیح داده شده است.

برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاه: نیاز های ناخودآگاه اصلی ترین عامل وابستگی است، این نیاز ها تحت تاثیر، کمبود ها، ترس ها، اتفاقات، اهداف، فشار عوامل بیرونی (خانواده، دوستان، روابط عاطفی، اجتماع و…) به وجود می آیند. نیاز های ناخودآگاه حالت ها و شرایط زیادی دارد که به 22 حالت آن  فراگیرترند. چند مورد را با ذکر مثال بیان می کنیم.

  • امنیت در رابطه: امنیت احساسی است که جنبه های مختلفی دارد، از راز داری گرفته تا امنیت مالی و یا احساس امنیت داشتن تکیه گاه.
  • هدف مند بودن ارتباط: برای برخی از افراد “معمولا زن ها” هدف مند بودن روابط اهمیت زیادی دارد و در طولانی مدتت انتظار بیشتر میشود.
  •  تنش: هیچ کس از تنش خوشش نمی آید اما بعضی افراد به دلیل شرایط زندگی به شددت نسبت به بحث و اختلاف حساس هستند.
  • اعتماد به نفس: اعتماد به نفسی که شما به عشقتان می دهد و اعتماد به نفسی که از بودن با شما پیش دیگران قرار دارد.
  • ترس: در یک رابطه نباید عامل ایجاد ترس باشیم، باید به برطرف شدن ترس های طرف مقابل نیز کمک کنیم.
  • تعهد: برای هر انسانی اهمیت دارد و در بعضی مواقع شکستن آن جبران ناپذیر است.
  • محبت: نیاز احساسی که میتواند باعث حل خیلی از مشکلات شود یا دلیل آنها.

روز مرگی: روزمرگی چیزی نیست که شما دوست داشته باشید در رابطه آن را تجربه کنید، این اتفاق باعث فاصله گرفتن طرفین و رو آوردن به دیگران میشود. هیجانات در یک رابطه باعث نزدیکی دو فرد میشود، طنز یکی از راه های ورود به قلب انسان ها است، اگر شما بتوانید عشقتان را از ته دل بخندانید، میتوانید او را به شددت عاشق خود کنید.

بعضی افراد اهمیت زیادی به هیجانات و اتفاقات رابطه می دهند و روزمرگی را تحمل نمی کنند، هرچه روزمرگی در رابطه بیشتر باشد، میل طرفین برای دیدن یکدیگر کمتر کمتر میشود و فاصله زیادی را ایجاد می کند که حتی شرایط جذب شدن توسط فرد دیگر را هم به وجود می آورد.

بی هدفی: هدف یکی از معیار های اصلی هر انسانی است، فردی که در زندگی خود هدفی ندارد از نظر دیگران جذاب نیست، اما داشتن هدف، برنامه ریزی و تلاش از نظر هر کسی جذاب است. افراد موفق روابط اجتماعی خود را بسیار عالی مدیریت می کنند، چون یکی از مهم ترین فاکتور های جذب را در خود دارند.

بی هدفی شما باعث توقف زندگی تان می شود، این توقف مسری است و میتواند به طرف مقابل شما نیز سرایط کند و باعث توقف او شود، اگر شما در یک رابطه فردی بی هدف باشید ولی عشقتان زندگی هدف مندی داشته باشد، با پیشرفت طرف مقابل و ثابت بودن زندگی شما احساس نا همسانی ایجاد میشود، و دیر یا زود فرد شما را مناسب خود نخواهد دید.

دروغ: یک عامل مخرب که گاها غیر عمدی و بسیار ساده باعث ایجاد مشکل و یا فروپاشی روابط میشود، در مسائل مهم هیچ وقت دروغ نگوید حتی اگر حقیقت برای شما مشکل ساز میشود، شما باید با صداقت خود عشقتان را جذب کنید نه اینکه با پنهان کاری مقدمات جدایی را فراهم کنید.

خیانت: برای بعضی از افراد تاثیر شکست در اثر خیانت بسیار شدیدتر از دیگران است، آنها میتوانند آسیب بزرگی از این اتفاق را تجربه کنند، و هرگز به شما اعتماد نکنند.

برگشتن معشوق در سی روز

برگشت معشوق در سه روز غیر منطقی است اما بازگشت معشوق در طی سی روز بجای سه روز کاری عملی است. کتاب بازگشت عشق قدم بعدی برای متقاعد کردن طرف مقابل و ترمیم رابطه عاطفی را توضیح می دهد. در این کتاب ترمیم و بازگشت معشوق به شش مرحله تقسیم شده است که با مرحله اول آن یا همان فصل اول آشنا شدید.  اما در پنج فصل بعدی کتاب چه چیزی آموزش داده میشود؟

  • مهارت تحلیل و آنالیز
  • مهارت های ارتباطی
  • تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه
  • زبان بدن
  • تکنیک متقاعد سازی
  • تکنیک جذبه
  • قانون جذب
  • قانون ارتعاش
  • تکنیک های NLP
  • تکنیک احساس عشق
  • هوش هیجانی
  • هوش عاطفی
  • هوش اجتماعی
  • استراتژی
  • پیشرفت
  • اعتماد به نفس
  • افزایش امتیازات
  • غلبه بر مشکلات
  • مقابله با ترس
  • افزایش هوشیاری
  • ارتباط مستقیم با ناخودآگاه
  • کنترل برنامه ریزی ناخودآگاه
  • افزایش جذابیت
  • افزایش تاثیر گذاری
  • کاهش تاثیر پذیری
  • شناخت زبان ناخودآگاه

آیا مایل به آشنایی بیشتر و دانلود کتاب بازگشت به عشق هستید؟

تاثیر دعا برای بازگشت معشوق

دعا کردن یکی از راه هایی است که در ادیان مختلف توصیه شده است برای رسیدن به خواسته ها پاک، اما چیزی که به آن توجه نمی کنیم. این است که آیا صرفا با دعا کردن می توان کاری کرد تا معشوق ما بازگردد؟ یعنی ما هیچ کاری نکنیم و همه چیز را به خداوند بسپاریم و ما او همه کار ها را برای ما انجام دهد.

پروردگار فرموده اند که باید در کنار توکل به او برای اهداف هم تلاش کنیم در نتیجه دعای بی تلاش هیچ وقت ثمر نخواهد داشت، اما اگر این دعا ها را استفاده کنید و در کنار آن از یک شیوه علمی بر اساس روانشناسی عشق برای بازگشت معشوق استفاده کنید می توانید عشق خود را با شش حرکت ساده متقاعد به بازگشت کنید.

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

18 دیدگاه

  • سلام آقای دکتر عزیز من ستاره .. هستم، وقتی شوهرم ولم کرده بود حاظر نبود برگرده بخدا دست به هر کاری که فکر کنید زدم فال دعا و طلسم انقدر هزینه کردم که باورتون نمیشه حتی ماشینمو فروختم برای پول دعا یک سال هر کار عجیب مسخره ای بگید کردم ولی هیچی به هیچی توی توی گوگل با سایت شما آشنا شدم وقتی این دعا ها رو از نظر علمی برسی کردید و ردش کردید اول حرفتونو باور نکردم راستش گفتم چی میدونه آخه عذر می خوام البته!! اما نظرم راجب مقاله هاتون جذب شد یک روز کامل باور کنید داخل سایتتون چرخ زدم 100 تا مقاله خوندم اصلا انگار این مقاله ها خود من بود زندگیم تازه فهمیدم چیکار کردم چقدر وقتمو حدر دادم مشاورینتون اگر اشتباه نکنم خانم گلرویی دوره های شما رو به من معرفی کردن خدا هم ایشون خیر بده هم شمارو باورم نمیشه الان با کمک شما همسرم خودش راضی به صحبت شده میگه میخواد مشکلو حل کنه جایی اینکه جدا بشه خواستم صمیمانه تشکر کنم ازتون دلیل اینکه من توی نظر سنجیتون شرکت نکردم چون نمیخواستم صدام توی کانال باشه برای همین تصمیم گرفتم براتون اینجا پیغام بذارم که دوستانی هم که مثل من زندگیشون رو اسیر ای خرافات کردن شاید بیدار بشن دنبال راه علمی درست باشن به قول شما چیزی که طی چند سال خراب شده با چهار تا کلمه عربی درست نمیشه و نیاز به اجرای تکنیک های روانشناسی داره از صمیم قلب ازتون مچکرم عاشق سایتتونم خدا حفظتون کنه

    • سلام دوست عزیز شما به بنده و تیم ما لطف دارید امید وارم که در تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید

      • سلام دوستان بعد 7 سال ولم کرد رفت الانم نمیدونم با کیه بلاک کرده منو انگار نه انگار 7 سال با هم زندگی کردیم دارم دیوانه میشم خدایا کمکم کن..

        • سلام وقت بخیر دوست عزیز. اگر نیاز به مشاوره دارید میتونید از طریق واتس آپ و تلگرام با مشاورین سربرگ تازه در ارتباط باشید: 09129305020

  • من ی نفرو دوسش دارم?خیلی هم زیاد
    ولی اون نمیدونه
    منم از حالش خبردار نیستم
    چ دعایی بخونم ک باهم ارتباط برقرار کنیم،

    • سلام عرض شد دوست عزیز در همین مقاله نوشته شده بجای دعا از چه چیزی باید استفاده کنید

  • سلام راستش وقتی اول دعا رو دیدم توی سایت شما خیلی تعجب کردم گفتم آخه یه سایت روانشناسی چرا باید راجب دعا حرف بزنه بعد که مقالات رو خوندم به دوتا نتیجه رسیدم یکی اینکه شما سعی کردید نشون بدید که طلسم خرافاته و دعا هم بدون عمل مستجاب نمیشه و مورد بعدی اینکه راه حل بازگشت عشق رو به صورت علمی گفتید و این باعث شد ممتوجه بشم کارتون چقدر دقیقه و چیزی که بهش رسیدم اینکه راجب دعا کردن در نزد پروردگار گفتید من از وقتی شروع کردم در کنار اجرای مراحل شما به خدا هم دعا کنم واقعا حال خودم 360 در جه تغییر کرده و تونستم تکنیک ها رو درست انجام بدم امروز صبح هم عشقم بهم پیام داد و من اینو مدیون راهنمایی های شما و تیم خوبتون هستم از همتون تشکر می کنم مخصوصا از سرکار خانم پیرزاده که این همه من رو کمک کردن

    • سلام دوست عزیز ممنونم ازتون شما به بنده و تیم سربرگ تازه لطف دارید هدف ما ارائه بهترین خدمات به کاربرانمون هست

      • سلام برای پرسیدن سوالاتتون می تونید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام و واتس آپ پیام بدید.
        09129305020
        02191305059

  • سلام من یکم راجب شما تحقیق کردم ویس های شرکت کنندگان توی کانالتون رو گوش کردم مثل اینکه تعداد آدم های راضی از شما خیلی زیاده تصمیم گرفتم شانسم رو با شما امتحان کنم فقط یه سوال دارم شما توی این دوره ها علاوه بر تکنیک های ان ال پی و جذب دعا های قرآنی هم میدید؟

    • سلام عرض شد. خیر دوره ها راجب دعا نیست راجب روانشناسی مهارت ارتباطی تکنیک های ان ال پی و قانون جذب …. هست. در همین مقاله هم نوشته شده دعا خرافات هست مگر دعای قرآنی که اون هم برای کمک گرفتن از خدا هست نه اینکه همه کار ها رو برای ما بکنه

  • آیا کسی که بهت خیانت کرده راهی برای برگشتش هست این دورها میتونن بهم کمک کنن خواهش میکنم خیلی دعا کردم تو گوگل یه متن نوشتم یهو کانال شما و….چشمام باز شد این چه کانالی مشاوره و….چه دورهایی به دوستامم معرفی کردم میگفتن تو هر سوراخی سرک میکشی اینو از کجا پیدا کردی خواهش مبکنم راجب خیانت عشق من بگید چیکار میشه کرد ۲۰ روز کلا قط ارتلاط کردیم به هم فرصت فکر کردن دادیم گفت بر میگردم اما خبری ازش نیس چیکار کنم من بهش پیام بدم بی‌ارزش نمیشم

    • اگر برید داخل کانال تلگرامی ما ویس های کسانی که این دوره ها رو شرکت کردن میتونید گوش کنید نزدیک به 120 نفر توی نظر سنجی ما شرکت کردن و این یک آمار فوق العادست در حالی که بقیه همکاران ما حتی یک ویس هم ندارن و دلیلش کیفیت بالای دوره های ما هست که تضمین می کنیم بهترینه اگر بعد از شرکت شما دوره ای رو معرفی کنید که بهتر از دوره ما باشه هزینه پکیج رو کامل بهتون برمیگردونیم ما تا این حد به کاری که انجام می دیم اعتماد داریم

  • سلام
    من و یه شخصی هم رو خیلی دوست داریم(خیلی زیاد) و هر دو متاهل هستیم، ایشان قصد جدا شدن از همسرشان را دارند ولی تهدید شده و محدود شده اند حتی تلفن هم ندارند. واقعا هم قصد ازدواج داریم.
    به نظر شما دعا برای ما هم اثر گذار هست؟
    میتوانیم امید وار باشیم؟ اولا واقعا میخواهیم دو ما خطایی نمیکنیم.

    • سلام وقت بخیر بهتره بعد از اینکه هر دو جدا شدید برای شروع ارتباط پیش مشاور برید

  • سلام، بخاطر جواب ندادن پدرم به کسی که هفت سال برای داشتنش جنگیدم. دیروز همه چیز روتموم کردیم. بهم گفت دیگه خانوادم نمیذارن، درحالیکه تو این مدت کاری کرد که من به بابام حاضر شدم بگم هیچوقت بخاطر دردی که باعثش شدی نمیبخشمت. همیشه بهم میگفت تو ترسویی هیچی نمیگی… اخرش بهم گفت ببین من یه زن میخوام… زندگی میخوام… بابات زندگیمو خراب کرد. پیامدادن عذابمه. درحالیکه ماهفته قبل بیرون بودیم و هیچوقت آویزون هم نبودیم. داغونم…. همه ی وجودم درد داره. همه ی وجودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *