بهترین راه برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندن عشقم


بهترین راه برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندن عشقم موضوع مورد بحث ما در این مقاله است، بهترین راه برای برگشتن عشقمان چیزی است که تقریبا همه ما حداقل یک بار در زندگی به دنبال آن میرویم، هدف از مقاله برترین راه های برگرداندن عشق این است که، حاشیه ها را حذف کنیم تا زمان ارزشمند کاربران سایت روانشناسی سربرگ تازه را هدر ندیم. همه ما میدانیم اگر هر کاری را طبق اصول انجام بدهیم میتوانیم در آن موفق بشیم و مهم نیست که چقدر سختی و مشکلات پیش رو داشته باشیم، اگر انگیزه کافی و تلاش کافی باشد تقریبا هیچ هدفی نیست که دست یافتن به آن ممکن نباشد. برای اینکه بهترین راه ها را برای ترمیم و بازگشت عشق خود استفاده کنیم نیز باید با اصول صحیح مراحل بازگشت به عشق آشنا باشیم، آیا آماده هستید برای رسیدن به هدف خود از این اصول پیروی کنید؟

  • کنترل احساسات
  • فاصله گرفتن از مشکل
  • طرح استراتژی منظم
  • ازبین بردن ضعف ها
  • از میان بردن مشکلات رابطه
  • پیشرفت و افزایش امتیاز
  • برقراری ارتباط صحیح

طرح کلی بهترین راه های برگرداندن عشق از این اصول پیروی می کند، البته مرحل ترمیم رابطه به این خلاصه ای نیست و قطعا اگر بخواهیم از بهترین و تاثیر گذار ترین راه ها استفاده کنیم نیاز به مطالعه، آموزش و تلاش بیشتری دارد. اما جای هیچ نگرانی نیست، تیم تخصصی سربرگ تازه  به شما کمک می کند تا هر گونه اطلاعات و مشاوره ای برای یادگیری برترین راه های برگرداندن معشوق که نیاز است را بدست بیاورید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

ما در سربرگ تازه چند تکلیف خاص و اصولی به شما ارائه می کنیم که انجام دادن آنها احتمال موفقیت شما را تا درصد بسیار زیادی افزایش می دهد. برای انتخاب بهترین راه ابتدا باید واقعیت گرایی کنیم، تکلیف اول تحلیل شرایط: یک رابطه میتواند در وضعیت های مختلفی باشد، اما دو حالت اصلی وجود دارد که میتوان روابط را بین این دو دسته تقصیم بندی کرد. روابطی که تمام شده یا روابطی که سرد شده اند. گاهی در رابطه افراد خواهان پذیرش واقعیت در رابطه نیستند، مثلا یک شخصی حاظر نیست قبول کند رابطه اش واقعا تمام شده و مدام به تماس اسرار ادامه می دهد و یا فردی که رابطه اش سرد شده ولی نمیخواهد قبول کند مشکلی وجود دارد یا از روی ترس یا از خودخواهی طوری رفتار می کند که انگار مشکلی نیست.

تکلیف دوم برای بازگشت به رابطه

با توجه به این که رابطه شما دقیقا در کدام حالت قرار دارد تکلیف دوم شما مشخص میشود، تکلیف دوم این است که برای ارتباط تصمیم بگیریم، اگر رابطه تمام شده است و شخص واقعا نمیخواد در رابطه باشد، شما باید ارتباط خود را قطع کنید و دیگر هیچ تماس یا پیامی نداشته باشید. و اگر رابطه شما سرد شده است ارتباط را حفظ کنید اما در حال حاظر انتظارات خود را از روی رابطه بردارید و به طرف مقابل خود نگوید چرا تغییر کردی، دیگه مثله قبل نیستی و چرا دیگه دوستم نداری. اما در این شرایط اکثر افراد دچار اشتباهاتی میشوند، در کتاب بازگشت به عشق  این حالات باگ ناخودآگاه نامیده شده است، که فعالیت های ناخودآگاه بسیار عمیق و پیچیده هستند که تحلیل آن در کتاب آورده شده است.

سومین تکلیف برگرداندن معشوق

سومین وظیفه شما باید این باشد که از چند کار دوری کنید. در شرایطی که یک شخص عشق خود را از دست داده تحت تاثیر شدید احساسات است و اشتباها ممکن است دست به هر کاری بزند.

  • نصیحت گرفتن از همه
  • تعقیب و تحقیق اشتباه
  • توی چشم بودن،تردیب دادن دیدار های اتفاقی
  • یاد آوری خاطره ها
  • ارسال عکس، آهنگ و فیلم
  • ناپدید شدن
تکلیف چهارم

تکلیف چهارم شما عقب کشیدن و برنامه ریزی کردن است. در این مرحله شما باید هیچ کاری نکنید! چون هر تصمیمی که بگیرید هر کاری که انجام بدید هر حرفی که بزنید تحت تاثیر احساسات ناشی از جدایی یا اضطراب ناشی از سردی خواهد بود. برای همین شما باید با دیدی جز دید خودتان به رابطه نگاه کنید و از بیرون ماجرا برای قدم بعدی تصمیم بگیرید و آماده شوید این کار به شما کمک می کنید تصمیمات منطقی تر و کاربردی تری بگیرید، تا نسبت به زمانی که بصورت لحظه ای بر اثر فوران احساسات رفتار می کردید. مرحله چهارم مرحله برنامه ریزی طرح ریختن است که دقیقا برای برای بازگشت یا ترمیم رابطه خود چه کاری انجام دهید، تقیریبا تمام مراحل ترمیم رابطه شبیه به بازگشت به رابطه است، جز برخی نکات و تکنیک ها که برای روابط سرد متفاوت است. در کتاب بازگشت به عشق استراتژی ترمیم رابطه و بازگشت به عشق مطرح میشود این کتاب مراحل ترمیم و بازگشت به را به شش مرحله تقسیم بندی می کند، تکنیک شش مرحله ای بر اساس اصول و قواعد روانشناسی، رفتار شناسی، شخصیت شناسی، تحلی، درمان، تکنیک های nlp، قانون جذب، قانون ارتعاش، برنامه ریزی عصبی کلامی، زبان بدن و مهارت های ارتباط طراحی شده است.

موانع بازگشت

زمانی که در تلاش برای بازگشت از طریق بهترین راه های ممکن هستید، ممکن است یکسری اتفاقات خاص رخ دهد، مثلا اتفاقی طرف مقابل خود را جا های مختلف ببینید، کسی برای شما از او خبر بیاورد، مشکلات زندگی شما بیشتر شود، رقیب جدیدی پیدا کنید. اما اگر با آگاهی و استراتژی مهارت های ارتباطی و کنترلی لازم را داشته باشید میتوانید با این مشکلات مقابله کنید. همچنین ممکن است یکسری احساسات ناراحت کننده ای را تجربه کنید مانند: افسردگی بعد از جدایی یا سردی، نامیدی و يأس، شک، ترس، نگرانی، سرخوردگی، عجولی و…  برای مقابله و درمان تمام این احساسات راه حل و تکنیک های منحصر به فرد و نتیجه بخش وجود دارد فقط کافی است شما اراده درست عمل کردن را داشته باشید.

مرحله اول بهترین انتخاب!

مرحله اول تکنیک تحلیل: قطعا برای جدایی و فروپاشی هر رابطه ای حداقل یک دلیل وجود دارد، شاید با خودتان بگوید همه چیز بین من و عشقم خوب بود و همدیگر را دوست داشتیم ولی بی دلیل رفتارش تغییر کردو ناگهان خواست که از هم جدا شویم. تحقیقات روانشناسی ثابت میکند شما کاملا اشتباه میکنید، حتی اگر سوء تفاهم، بحث، تنش، کمبود، اختلاف، شرایط منفی، دخالت اطرافیان، دروغ، و موارد این چنینی باعث جدایی شما نبوده پس دلایل ناخودآگاه مطرح میشوند. دلیل مثلا یکی از دلایل ناخودآگاه میتواند عدم رضایت طرف مقابل باشد، این عدم رضایت میتواند از هر جایی شروع شود، مثلا معیار های خودآگاه و یا ناخودآگاه و یا برطرف طرف مقابل نادیده گرفته شود ویا نیاز های او در رابطه برطرف نشود. هر شخصی انتظارات خاص خود را دارد مانند میزان محبت میزان حمایت یا شرایط مادی و یا نوع برخورد شما و … معیار ها و خواسته های یک شخص دلیل عاشق شدن آن فرد میباشد که اگر این معیار ها وجود نداشته باشند، رابطه ارزش خود را از دست می دهد و سردی یا جدایی را به همراه خواهد داشت. همانطور که از نام تکنیک تحلیل مشخص است شما باید مهارت های تحلیلی پیدا کنید، در این مرحله شما باید شناخت کافی راجب سیستم ناخودآگاه داشته باشید، درک  و اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید یک آنالیزور خوب برای رابطه خودتون باشید.

مرحله دوم کتاب بازگشت به عشق

در مرحله دوم وقتی دلایل ناخودآگاه و اصلی رو پیدا کردید میتونید استراتژی خودتون رو بچینید، در این مرحله شما باید مشکلات و ضعف های شخصیتی، رفتاری و یا هر مشکلی که در زندگی دارید را مشخص کنید و با کمک مشاور دلایل مشکلات و ضعف های خود و رابطه را ریشه یابی کنید، بعد از این کار شما باید این ضعف ها و مشکلات رو ازبین ببرید. شاید با خود بگوید من همه مشکلات رو میدونم و خودم هم ضعفی ندارم اما مطمعن باشید این طور نیست چون هیچ کسی کامل نیست و قطعا اگر رابطه ای تمام میشود نقص هایی وجود دارد.

فرض کنید یک شرکت تولید اتوموبیل یکی از مدل های خود را ده سال پیش تولید کرده و دیگه این مدل توی بورس نیست اما هزینه طراحی یک خودروی جدید بسیار پر خرج است، حالا این شرکت تصمیم گرفته است مدل قدیمی را دوباره تولید کنید، اما چرا مردم باید یک ماشین قدیمی را که برای استاندارد های 10 ساله پیش ساخته شده بود را خریداری کنند؟  راه های ترغیب مردم برای خرید این مدل چیست؟  شرکت میتواند قیمت خودرورا از هر خودروی دیگر کمتر اعلام کند، در نتیجه یکسری از مردم خودرو را خریداری می کنند اما اکثریت حاظر به خرید آن نخواهند شد. در یک رابطه شما نباید انقدر ارزش خود را پایین بیاورید که طرف مقابل برگردد، مثلا با التماس اسرار یا با ایجاد ترحم و دلسوزی یا باج دادن!

بهترین راه برای این شرکت چیست؟ بهترین کار این است که به این خودرو امکانات جدید و به روزی اضافه کنند، مانند خودروی فلوکس واگن که دوباره به شکلی متفاوت و به روز تولید شد، یک نکته پنهان در داستان فلوکس واگن هست که کاملا راجب روابط هم سرچ می کند، چرا در این دهه کردم خودرویی که یک مدل قدیمی است و باز سازی شده است را خریداری کردن، آن هم در صورتی که طرح خاصی مانند فلکس در این دهه مورد توجه نیست و ظاهر ماشین ها کاملا متفاوت است! دلیل آن ناخودآگاه خریداران است! چون یک نوستالژی را با امکانات جدید و جالب دوست دارند، چون از قبل ذهنیت مثبتی به این خودرو داشتند. در یک رابطه عاطفی هم این موضوع صدق می کند، شما برای عشقتان قدیمی تر هستید، الویت هستید، نوستالژی هستید با احساسات مثبت و عاشقانه گره خوردید، پس از آن استفاده کنید و با اشتباهات آن را هدر ندید.

اشتباهات خطر ناک

در بخشی از فصل اول کتاب بازگشت به رابطه، نویسنده 13 اشتباه اصلی و بسیار خطرناک برای یک رابطه را بیان کرده است، و بصورت ریشه ای دلایل اینکه افراد این اشتباهات را مرتکب میشوند توضیح داده است و راه حل دوری از این اشتباهات را به زبانی ساده بیان کرده است، شما میتوانید بصورت خلاصه و مفید این 13 اشتباه را در مقاله ای با نام اشتباهات خطرناک برای بازگشت به عشق مطالعه کنید.

مرحله سوم بازگشت به رابطه

بهترین راه برای برگرداندن عشقم تکالیف برای برگرداندن عشقمان
بهترین راه برای برگرداندن عشقم تکالیف برای برگرداندن عشقمان

اما تکالیف و تمرین های شما برای رسیدن به بهترین راه ها و کار های لازم جهت بازگشت و ترمیم رابطه به اینجا ختم نمیشود و شما بعد از این مراحل هم هنوز به آموزش و اطلاعات نیاز دارید. در این مرحله شما باید با شناخت کافی از طرف مقابلتون دقیقا متوجه بشید، چه معیار ها و چه نیاز هایی دارد، چه چیزی میتواند روی او تاثیر بذارد، چه چیزی توجه او را جلب می کند، نقاط قوت و ضعف های او چیست، در زندگی چه کمبود هایی دارد، الان به چه چیزی نیاز دارد و….. بعد از بدست آوردن این اطلاعات شما باید روی بدست آوردن امتیازات و پیشرفت تمرکز کنید. چند فاکتور در این مرحله وجود دارد که باید آنها را بدست آورید مانند:

  • اعتماد به نفس
  • ازبین بردن ترس ها
  • کنترل هوش هیجانی
  • افزایش هوش عاطفی و اجتماعی
  • پیشرفت در کار یا تحصیل و غیره
  • زندگی با برنامه و هدف مند
  • گسترش و بهبود روابط اجتماعی
  • یادگیری تکنیک ایجاد احساس: عشق، حسادت، ترس و کنکاوی

مرحله چهارم

در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم را آغاز کنید، در واقع باید یک پل ارتباطی بوجود آورید که غیر مستقیم باشد و مستقیم با عشقتان ارتباط نداشته باشید،در این مرحله به کمک تکنیک های nlp عشق و گسترش روابط خود باید از ابزار و تکنیک های خاصی استفاده کنید که با توجه به شرایط شما و رابطه ای که دارید این تکنیک ها مشخص میشوند. چند مورد از این تکنیک ها را به عنوان مثالی برای درک بیشتر راجب مرحله چهارم کتاب بیان می کنیم.

  • اگر دوست مشترک دارید از آن استفاده غیر مستقیم بکنید
  • اگر شخص تاثیر گذاری در زندگی عشقتان وجود دارد تائید آن شخص را بدست آورید
  • اگر ویژگی خاصی روی او تاثیر گذار است آن را بشناسید
  • از شبکه ها اجتماعی با کمک برنامه Multipurpose (یک برنامه هدف مند و جهت دار برای تمام فعالیت های شبکه اجتماعی که در کتاب بازگشت به عشق با نام تکنیک Multipurpose توضیح داده شده است) به بهترین شکل استفاده کنید.

اما اگر ما شرایط انجام این کار ها را نداشته باشیم چه؟ اگر دوست مشترکی نداشته باشیم، اگر دیدار اتفاقی ممکن نباشد، اگر طرف مقابل در شبکات اجتماعی ما را بلاک کرده باشد چه؟ باید یک نکته را در نظر بگیرید اگر هیچ ارتباط و دسترسی ندارید نباید نگران شوید چون این مشکل فقط مشکل شما نیست و مشکل 99 در صد از افرادی هست که رابطه خود را از دست داده اند. فقط 1 در صد از انسان ها هستند که با عشق خود هم کلاسی، همکار، همسایه و فامیل هستند و یا دوست مشترک و پل ارتباطی  دارند. اگر شما این شرایط را ندارید باید از تکنیک هایی استفاده کنید که میتواند این مشکل را برای شما حل کند، تکنیک های مانند: قانون جذب، قانون ارتعاش، نظریه پروانه ای و…

برای مطالعه ادامه این مراحل و آموزش تکنیک شش مرحله ای کتاب بازگشت به عشق  میتوانید این کتاب را دانلود کنید و به آموزش تکنیک های کتاب بپردازید، برای دانلود رایگان کتاب بازگشت به عشق تنها وارد سایت سربرگ تازه بشید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

16 دیدگاه

  • سلام علیکم سلام علیکم…سربرگ تازه عزیز و محترم گل گلاب ممنون بابت این همه کمک و این همه صبوری در برابر بی قراری های من که بالاخره درست شدو فهمیدم که چطور می تونم کاری کنم که دیگران به من احترام بزارن رفتار خود من باعث شده بود که بقیه و عشق من به خودش اجازه بده هر کاری دلش میخواد با من بکنه والا به خدا هر کسی خودش مقصر چنین رفتارهایی هست. خلاصه مطلب که من خیلی خیلی راضیم و ممنونم و تشکر میکنم بابت تمام راهنمایی ها و کمک های بسیااار فراوانتون. حال دلم خوبه عشقم برگشته و راضی ام خداراشکر و میدونم که دیگه به خودش اجازه نمیده که هروقت دلش میخواد بره و بیاد. مخلصتون طاها منصوری

    • تفکری که دیگران از ما دارند توسط خود ما بوجود میاد ما به دیگران می گیم که چطوری با ما رفتار کنن چطوری راجب ما فکر کنن و چه احساسی به ما داشته باشند حالا ما هستیم که باید خودمان در ناخودآگاه دیگران به بهترین شکل تثبیت کنیم تا در روابط همیشه موفق باشیم

  • با سلام من با یکی از دوستام که دختر هستن خیلی مشکل دارم بهم اهمیت نمیده توجه نمی کنه براش مهم نیستم رفتار های بد با من زیاد انجام میده می خواستم ببینم چی کار کنم درست بشه

    • در پاسخ به هستی پاینده آزاد
      سلام هستی جان کاری که شما باید انجام بدی اینکه مدتی قطع ارتباط کنی تا احساسات منفی دوستت کم بشه سپس می تونی اون رو جذب کنی و رابطه خودت رو ترمیم کنی برای اطلاعت راجب مهارت های ارتباط اجتماعی می تونی به تیپ پشتیبانی پیام بدی تماس از طریق تلگرام و واتس آپ 09129305020

  • سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. در رابطه با برگرداندن عشق از دست رفته باید عرض کنم شما نمره وااان هستید من خوب خودتون خوب میدونید یک مادر پیرو مریض داشتم که خانمم با زندگی با مادرم مشکل داشتن و حرفشون این بود که یا خونه جدا بگیرم برای مادرم یا خانه سالمندان ببرم خوب منم نمیتونستم واقعا و خانمم قهر کردن و رفتن واقعا ممنونم ازتون من بین دوراهی گیر کرده بودم و نمیدونستم چه کنم خدارو شکر میکنم که با شما آشنا شدم خواستم تشکر کنم ازتون الان یک ماهه که دورم با شما تموم شده و راستش خیلی ناامید شده بودم اما طبق فرمایشات شما پیش رفتم و خداراشکر خانمم یک قرار ملاقات گذاشتن و باهاشون صحبت کردم و الان همه چیز خوبه. اما خیلی میترسم هر لحظه باز مشکل پیش بیاد و دلم میخواد همیشه با شما در ارتباط باشم آیا امکانش هست و شرایطش چطوره؟ ببخشید من امیررضا گلاب هستم

    • در پاسخ به امیررضا
      سلام امیر رضا جان خوشحالم که پیشرفت کردی. اصلا نگران نباش شما هر سوال و مشکلی داشتی میتونی با تیم پشتیبانی درمیان بذاری و اگر نیاز بود خود بنده پاسخت رو بدم حتما این کار را خواهم کرد.

  • سلام استاد عزیزوگرامی
    ببخشید من حدود 1ماهی میشه باپسری آشنا شدم و قصد دوتایی ما ازدواج بوده وبا نیت خیر جلو آمده باوجود اینکه میدونم مشغله زیادی داره اوایل سر همه مباحث وقت بیشتری می‌گذاشتیم صحبت میکردیم اما نمی دونم یه چند وقتی حتی حالشون که میپرسم بزور جوابم میدن البته مطمئنم سرش شلوغه مشغله کاری زیاد دارن اما بیحوصله شدم به ایشون پیام دادم که چرا تحویل نمیگیری وی خورده گلگی حسابی بهشون برخورده که غرور مر دونم آسیب دیده خیلی پسر خوبیه منم دوسش دارم اونم دوسم داره اما زیاد بروز نمیده تروخدا راهنمایی کنید چیکار کنم بهم میگه دیگه حالم ازپیامات بد میشه راهنماییم کنید لطفا

    • سلا عرض شد ببینید شما یک رابطه یک ماهه را جوری تعریف میکنید که انگار یک رابطه یک ساله است اینکه دو نفر توی یک ماه رابطه قصد ازدواج دارن نشان از ناپختگی و احساسات سطحی دو فرد است یا شما هنوز به بلوغ کامل نرسیدید یا هنوز از لحاظ احساسی کامل نشدید که یک رابطه کوتاه مدت را اینطور برداشت کردید همه افرادی که مثل شما توی این شرایط قرار میگیرند رابطشون به سرعت تمام میشه چرا چون انتظاراتی که از رابطه دارند انتظارات یک رابطه عمیق است و هیچ رابطه ای در یک ماه عمیق نمیشه شاید شما بگید نه رابطه ما بسیار عمیق است خب شما اشتباه می کنید چون شما از لحاظ احساسی آمادگی کامل را ندارید و وارد هر رابطه ای دیگری هم بشید همین احساسات را خواهید داشت وقتی شما از رابطه یک ماهه انتظارات رابطه چند ساله را داشته باشید نتیجه ان میشود اشتباهات گوناگون و حاصلش هم تموم شدن رابطه ای است که در واقع هنوز به صورت جدی هم شروع نشده از این رو راه حل شما ترمیم رابطه نیست بلکه ایجاد رابطه است و باید شخص را به خود جذب کنید و مهارت های ارتباطی را بیاموزید و زیاده روی نکنید

      برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • با سلام مدت 2 سال از همسرم بدون طلاق جدا هستم در دو کشور مختلف به هر عنوان هر کدام که قصد برگشت به رابطه را داشتیم متاسفانه بحث و دعوا پیش آمد باز هم به نتیجه نرسیدیم تصمیم به طلاق نداریم ولی دنبال راه چاره میگردیم لطفا راهنمایی بفرمائید

    • در پاسخ به زهرا رستگار
      سلام عرض شد کاری که شما باید بکنید اینکه عوامل اختلاف در زندگیتون رو مشخص کنید و اون ها رو ازبین ببرید و احساس منفی که در ناخودآگاه همسرتون ایجاد شده است را ازبین ببرید و احساس مثبت ایجاد کنید برای دریافت مشاوره میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه از طریق واتس آپ و تلگرام پیام ارسال کنید: 09129305020

  • با سلام…من حدود هشت ماه با یه اقا وارد رابطه شدم،اون خیلی به گذشته من بد بین هست،با اینکه تمام خقیقتها رو میدونه از گذشتم…خیلی هم بهم شکاک هست،یه بار بخاطره اینکه یه سیم کارت گذاشتم رو گوشیم اونم خداشاهده فقط بخاطره استفاده از بسته اینترنت و هیچ قصد دیگه ای نداشتم ولی بهش نگفتم…چون گفتم اگع بگم قبول نمیکنه که سیم کارتو بذارم ولی بر اثر یه موضوعی لو رفتم و فهمید،هرچی قسم خوردم که بخدا غقط واسه نت گذاشتم بهم گف تو داری خیانت میکنی،و جدا شد ازم،بعد از یک روز پشیمون شد و برگشت و گف نمیتونه بدونه من باشه بشرطیکه اشتباهمو تکرار نکنم…روزها گذشت حدود چهل روز گذشت و من دوبارهدسیم کارتو گذاشتم که از بسته اینترنتی اون استفادهدکنم و واقعا دلیله دیگه ای نداشت،ولی باز هم بر اثر بی احتیاطی خودم لو رفتم با اینکه واقعا هیچ کاره دیگه ای باسیم کارت نداشتم،ولی وقتی دوباره فهمید من تکرار کردم بهم گف واقعا برات متاسفم و من هرچی پیام دادمو قسم خوردم چون زیاد پول نداشتم نت بخرم فقط از نتش استفاده کردمو ‌.. براش فایده نداشت حرفام…بنظره شما چیکار کنم؟خیلی دوسش دارم،تو زندگیم همیشه نسبت به خونوادم پول، کار، و غیره انتخابه اولم اونه،خیلی بهش احترام میذارم،بدون اجازش جایی نمیرم،اونم نسبت به من هینجوریه،ولی نمیدونم برمیگرده یان؟فعلا با هم ازدواج نکردیم بهم گف تا وقتی اعتماد کامل بهم نداشته فکره ازدواج و نداره…که این موضوع باعث بدتر شدن اعتمادش شد

    • سلام عرض شد. ببینید دوست عزیز وقتی فردی دچار وسواس شکاکی هست باید بهش کمک کرد درمان بشه از طرفی هم شما نباید دلیل های بیشتری برای شک کردن طرف مقابل به وجود بیارید یک بار اشتباه کردید اوکی طرفتونم کنار اومد وقتی دیدید نتیجه کارتون چی بوده واقعا تکرار این کار با این بهانه برای هر کسی غیر قابل باور هست و طرف مقابل شما شک کردنش منطقی و قابل قبوله شما نباید عمدا این شرایط رو بوجود میاوردید. در حال حاظر تنها کاری که باید بکنید قطع ارتباط هست پیام ندید تماس نگیرید اون خطر و هم که باعث مشکل شده خاموش کنید استفاده نکنید شما میتونستید مثلا با انتقال دادن خط به نام طرف مقابل مشکل رو کامل حل کنید وقتی میگید فقط برای نت بوده.

      برای آموزش مراحل بازگشت عشق میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام بدید و سوالات خود را بپرسید: 09129305020

  • سلام استاد عزیزوگرامی
    ببخشید من حدود ۵ماه که با پسره اشنا شدم اول اشنای خیلی خوب بود و خیلی هم دوستم داشت حدودا ۲ یا ۳ ماه باهام سنگین بود و ازم سرد میشد بعد یه چند روز باز خوب شد باز دوباره بد شد نمیدونم چرا اینجوری شده اوایل اشناییمون بهم یکسره پیام میداد ولی یه چند ماه که گذشت پیام دادن عشقم کم شده من پیام میدم میده عشقم پیام نمیده حالا احساس میکنم ازم دور شده قرارها هم کم شده به نظر شما من بهش پیام بدم مه عشقم برگرده یا نه میشه راهنمایی کنید

    • سلام عرض شد. رفتار متناقض طرف مقابل به دلیل احساسات دوگانه به وجود می آید، احساس دوگانه به این معنی است که شخص در ناخودآگاه خود با دو احساس مثبت و منفی روبرو است. احساس منفی به دلیل تنش های رابطه یا نکاتِ منفیِ شما به وجود می آید، احساس مثبت به دلیل امتیازات و رفتار مناسب و خوشی های مرتبط با شما شکل می گیرد. در رابطه ها ما یا با احساس مثبت شخص مواجه هستیم یا با احساس منفی شخص ولی در شرایطی در اعمال شخص تناقض رفتاری مشاهده می شود یعنی در بعضی موارد و مسائل خوب برخورد می کند ودر موارد دیگر برخورد منفی. این حالت احساس دوگانه است که به دلیل وجود هر دو احساس در کنار هم به وجود می آید. توجه داشته باشید شما با یک اشتباه کوچک و خطا می توانید باعث شوید احساس منفی برای همیشه بر ناخودآگاه شخص چیره شود.

      شما می تونید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان از رواشناسان ما بپرسید.

      09129305020

  • سلام.من ۵ سال با کسی هستم دونفر هم واقعا عاشق هم بودیم ولی فاصله داشتیم دو شهر بودیم سالی چندبار همو میدیدیم صبح ظهر شب در تماس بودیم ولی اون همیشه میگفت کمه و بیشتر میخوام باشی.منم شاغل حدود ۲ ماه دوتا دعوا کردیم و چند روز باهاش تماس نگرفتم ولی بعد چند روز تماس گرفتم الان بهم گفته من سرد شدم بهت و حسی بهت ندارم بعد چکار کنم که نظرش عوض کنم خیلی باهاش حرف زدم میگه نظرم عوض نمیشه

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *