چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم


چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم ؟ چطور جذاب و دست نیافتنی باشیم؟ چطور جذاب باشیم و دیگران را به سمت خود جذب کنیم؟ پاسخ این سوال ها را باید در مباحث روانشناسی جستجو کرد.

چرا که تاثیر بر احساسات هر فرد باید طی قدم های برنامه ریزی شده ای صورت بگیرد. تا این تاثیر دائمی و ماندگار باشد. پس اگر به فکر آن هستید که همسر ، دوست و یا حتی یک غریبه را برای همیشه دیوانه خود کنید، با سربرگ تازه همراه باشید.

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم
چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

چطور جذاب باشیم و دیگران را به سمت خود جذب کنیم

همه ما انسان ها بطور ذاتی علاقه داریم دیگران را به سمت خود جذب کنیم. و بسیاری از اافراد مدام به دنبال یافتن جوابی برای این سوال ها هستند: چطور فکر دیگران را به خود مشغول کنیم؟ و یا چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟

اگر شما هم به دنبال جذب دیگران و به ویژه جذب مردان به سمت خود هستید ، در ابتدا باید بدانید که تعالی شخصیت شما امری حیاتی برای جذاب بودن است.

همانطور که بار ها و بارها در گوشه و کنار شنیده اید، ظاهر انسان ها معیار خوبی برای علاقه مند شدن به آنها نیست. چرا که ممکن است در ظاهری زیبا شخصیتی زشت و غیر قابل تحمل وجود داشته باشد. و یا بالعکس ، شخصیتی دست نیافتنی و بسیار زیبا در ظاهری نه چندان زیبا باشد. پس این قانون در مورد شما هم صدق میکند.

برای تعالی شخصیت خود و جذب دیگران به سمت خود از این طریق دو اصل ابتدایی وجود دارد. اول خودشناسی و دوم خود باوری. اگر بتوانید این دو خصوصیت شخصیتی را در خود پرورش دهید مطمئن باشید به فردی جذاب نه تنها برای مردان بلکه برای همگان تبدیل میشوید.

خودشناسی

خودشناسی به معنای داشتن  شناخت دقیق و صحیح از ویژگیهای شخصیت خود میباشد.شما پیش از آنکه بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید ، باید بدانید چه شخصیتی مورد علاقه شماست. برای اینکه بدانید چجور شخصیتی را میپسندید باید تعریف صحیحی از شخصیت خود داشته باشید.

شناخت صحیح شخصیتتان کار دشواری نیست. کافی است به ضمیر ناخودآگاه خود توجه کنید. ضمیر ناخودآگاه درواقع همان علایق و واکنش های شخصی و بی دلیل شماست. مثلا برخی افراد مزه تلخ را دوست دارند. هیچ دلیل خاصی هم برای این کار ندارند. پس این یکی از ویژگی های ضمیر ناخودآگاه این فرد است.

مثلا برخی افراد در هنگام ترس به صورت غیر ارادی جیغ میکشند. حتی اگر آن چیز واقعا ترسناک نباشد. این نیز یکی از ویژگی های ضمیر ناخودآگاه است. البته ضمیر ناخودآگاه منشا احساسات است و کارکرد آن بسیار پیچیده تر از آنچه گفتیم است.

به صورت کلی برای شناخت خود لازم است بر ضمیر ناخودآگاه تمرکز کنیم و سعی کنیم انرا کنترل و تربیت کنیم. برای داشتن تجربه ای متفاوت از آنچه که هستید و رسیدن به خودشناسی میتوانید از یک روانشناس خوب کمک بگیرید. مطمئن باشید این شناخت سفر هیجان انگیزی به درون ذهن شما خواهد بود.

خود باوری

برای وابسته کردن دیگران به خود، پس از دستیابی به تعریف صحیحی از آنچه که در درون شما وجود دارد. و انجام اصلاحات احتمالی، نوبت به ایجاد خودباوری میرسد. خودباوری به معنای داشتن ایمان قلبی به توانایی های بینظیر خودمان است.

این روزها کمبود و یا حتی نبود خودباوری در افراد به خصوص در جامعه ما موج میزند. به این دلیل است که بسیاری از افرا خیال میکنندیکی از راه های عاشق کردن یک مرد یا یک زن فیلم بازی کردن و تغییر دادن خود است.

یا حتی دست به کارهای غیر عقلانی و عمل های جراحی برای جذاب بودن بزنند. این باور از نظر روانشناسی کاملا غلط است

خودباوری به شما اعتماد بنفس کافی را برای انجام هر کاری میدهد. اگر این ویژگی را در ناخودآگاه و باور خود پرورش دهید بی شک با باور به کافی بودن و تلاشتان برای بهتر شدن به هرآنچه که میخواهید حتی جذب دیگران به سمت خود خواهید رسید.

خودباوری ناشی از تلاش است. هربار که شما با تلاش بسیار به هدفی میرسید، ناخودآگاه شما به این باور میرسد که رسیدن به خواسته ها کار سختی نیست و فقط نیاز به تلاش دارد.

پس برای هدف و چالش بعدی انرژی بیشتری خواهید داشت. این یک چرخه است که شروع آن باید با تلاش اولیه شما باشد. با رسیدن به اولین دستاورد، ناخودآگاه شما بقیه کار را انجام میدهد.

چطور دست نیافتنی باشیم

جذاب بودن و دست نیافتنی بودن دو مقوله ی کاملا متفاوت اند. جذاب بودن میتواند جنبه ظاهری هم داشته باشد اما دست نیافتنی بودن کاملا موضوعی رفتاری است. شما با داشتن رفتاری صحیح میتوانید درکنار شخصی زندگی کنید اما برای او دست نیافتنی باشید.

دست نیافتنی بودن و جذاب بودن بیشتر برای خانم ها راه حلی برای وابسته کردن دیگران به خود است. زیرا همانطور که میدانید یکی از راههای داشتن ازدواج موفق  برای آنهاست.

برای جذاب بودن سعی کنید بیشتر شنونده خوبی باشید. اجازه دهید دیگران بخواهند کشفتان کنند. نکته دیگر آنکه مدام در دسترس نباشید. در ادامه درباره ی این دو موضوع توضیح خواهیم داد.

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم
چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

شنونده خوبی باشید

بیشتر گوش کنید. برای اینکه دیگران را به سمت خود جذب کنید لازم است مانند یک معما باشید. خیلی راجع به خودتان صحبت نکنید. مدام درباره ی همه مسائل زندگیتان توضیح ندهید. لازم نیست دیگران همه چیز را درباره ی شما بدانند. به جای صحبت کردن زیادی ، شنونده خوبی باشید.

یک لبخند روی لب داشته باشید، با دقت به حرف های دیگران گوش کنید. به خصوص به صحبت های کسی که میخواهید به سمت شما جذب شود. با گوش دادن بیشتر اولا میتوانید اطلاعات بیشتری درباره ی او کسب کنید. ثانیا سکوت و کمتر صحبت کردن راجع به خودتان شما را مانند معمای جذابی میکند که فکر دیگران را مشغول کرده و همه میخواهند او را حل کند

این را بدانید که شما هم برای دلبری کردن برای پسر مورد علاقه تان نیاز به اطلاعات کافی درباره ی او ، اطرافیانش و زندگی اش دارید. پس صبور باشید و سعی کنید شنونده خوبی برای حرف هایش باشید.

مدام در دسترس نباشید

خانم ها در کنترل کردن احساساتشان ضعیف تر از آقایان عمل میکنند. این امری ثابت شده از نظر روانشناسی است. به همین دلیل است که بیشتر خانم ها با همسرانشان تماس میگیرند و جویای احوالش میشوند.

سریعتر صبرشان برای اینکه بدانند دوست پسر یا همسرشان کجاست کلافه میشوند. علاقه دارند مدام با او در ارتباط باشند. این یک توانایی فردی است. که زنان را

اما طی تحقیقات علمی انجام شده روی زوج های موفق، ثابت شده است که مردهایی که خانم هایشان کمتر پیگیر رفت و آمد، روابط ، ساعت ورود و خروج به منزل و … میباشند، کمتر دست به خیانت و دوری از همسرانشان میزنند.

البته لازم به ذکر است که اگر نشانه های خیانت را در همسرتان میبینید، نیازی به اجرای این روش نیست. هرچه سریعتر از روانشناس متعهد و دلسوز برای بازگشت عشق خود کمک بگیرید.

اما بخاطر داشته باشید که در شرایط عادی زندگی و یا رابطه تان هیچگاه به اصطلاح نخود هر آش نباشید. مردتان را گاهی تنها بگذارید ، خواهید دید که اگر مدتی خودتان را کنترل کنید و به سمتش نروید، خودش به دنبال شما می آید. و به این طریق میتوانید دوست پسر خود را وابسته کنید.

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم
چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

تاثیر بر احساسات

همانطور که گفته شد برای جذب دیگران به سمت خود، برای جذب مردان ، جذب پسر های مغرور و حتی جذب خانم های زیبا به سمت خود در قدم اول باید خودتان را به بهترین آنچه که هستید تبدیل کنید. بهترین بودن صرفا از نظر ظاهر نیست بلکه بهترین بودن 90 دصد به شخصیت شما بستگی دارد.

همانطور که میدانید، جذب عشق و ازدواج به وسیله ظاهر، بسیار ضعیف و ناپایدار است. پس برای جذب عشق حقیقی به سمت خود و پاسخ به سوال چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم.

کافی است سعی کنی شخصیت زیبایی داشته باشید. با داشتن شخصیت زیبا تاثیر عمیقی بر احساسات فرد مورد علاقه تان خواهید گذاشت. پس دست به کار شوید و اولین قدم یعنی خودشناسی را شروع کنید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *