چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم


چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم .چطور مردان را دیوانه خود کنیم ؟ چطور یک مرد را به سمت خود جذب کنیم؟ چطور دیگران را شیفته خود کنیم؟

سوال هایتان را درباره ی نحوه جذاب بودن و یافتن عشق واقعی از این طریق را در سربرگ تازه بخوانید. در سربرگ تازه روانشناسان متعهد و مجربی درباره ی روانشناسی جذب به صورت تخصصی تحقیق میکنند. در ادامه نتیجه این تحقیقات علمی را خواهید دید.

چطور مردان را دیوانه خود کنیم ؟

اگر به دنبال راهی برای دیوانه کردن مرد مورد علاقه تان هستید، بهتر است بدانید که دو چیز همیشه مردان را به سمت شما جذب میکند. اول از همه جذابیت ظاهری و در مرحله دوم جذابیت شخصیت شما.

در ادامه توضیحات بیشتری درباره ی جذابیت ظاهری و جذابیت شخصیت برای جذب مردان خواهیم داد. برای اینکه زندگی موفقی را با مرد موردعلاق تان شروع کنید ملاک های ازدواج موفق را بخوانید.

جذابیت ظاهری

جذابیت ظاهری اولین قدم برای جذب شدن به سمت جنس مخالف است. بخواهید یا نخواهید هرقدر هم که زیبا باشید، اگر از نظر مرد مورد نظرتان زیبا دیده نشوید شانس شما برای جذب او به سمت خودتان تقریبا صفر است.

داشتن جذابیت ظاهری به این معنی نیست که باید لباس های آنچنانی بپوشید و خودتان را زیاد آرایش کنید. بلکه داشتن ظاهری اراسته و رفتار های سنجیده و صحیح به اندازه کافی بر ناخودآگاه مرد مورد علاقه تان تاثیر میگذارد. از این طریق نیز میتوان فکر او را به خود مشغول کرد.

برای آنکه ظاهر جذابی داشته باشید میتوانید مقاله چطور یک پسر را به خود جذب کنم را بخوانید. البته این را بدانید که ظاهر کاملا به سلیقه هر شخص بستگی دارد. گاهی اساسا ظاهر کسی به اصطلاح به دل نمینشیند. پس بهتر است بر جذابیت شخصیت تمرکز کنید.

جذابیت شخصیت

موضوعی بسیار مهم تر و قابل توجه تر برای وابسته کردن مردان شخصیت شماست. بسیار مهم است که شما شخصیت مثبت و مهربانی داشته باشید.

درباره ی داشتن شخصیت مثبت و مهربان، راهکار ها و تاثیر آن بر شیفته و دیوانه کردن مردان در مقاله راه های عاشق کردن  یک مرد و راه های دلبری کردن برای پسر به صورت کامل توضیح داده ایم.

چطور یک مرد را به سمت خود جذب کنیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم
چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

برای آنکه یک مرد را به سمت خود جذب کنیم به خصوص اگر میخواهیم یک مرد مغرور را به خود جذب کنیم لازم است به او حس مفید بودن ر القا کنید.

به علاوه برای آنکه یک مرد را به سمت خود بکشید باید کاری کنید که اودر کنار شما حس خوبی داشته باشد. با این کار او بار های و بار ها به دنبال شما می آید.

از این طریق میتوانید همیشه برای او جذاب و دست نیافتنی باشید. و به سوال خود یعنی چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم را پاسخ خواهید داد.

حس مفید بودن

همانطور که پیش از این نیز گفتیم،برای مردان مفید بودن و به ثمر رسیدن تلاش هایشان بسیار اهمیت دارد.پس اگر میخواهید قلب یک پسر را تسخیر کنید، باید نشان دهید که تلاش های او برایتان مهم و مفید است.

اگر مرد ها حس کنند که میتوانند در کنار شما شخص مفیدی باشند، میتوانند شما را بخندانند و در کل شما را خوشحال کنند، هرروز بیشتر و بیشتر سعی میکنند به سمت شما بیایند. و به سمت شما جذب میشوند. این موضوع در جذب پسر ها در فضای مجازی نیز به شما کمک میکند.

برای جذب مردان به او احساس خوبی بدهید

برای جذب مردان لازم است به او احساس خوبی بدهید. این حس خوب میتواند با زدن حرف های قشنگ، انجام رفتار هایی با احساس خوب و دقت به نحوه صحبت کردنتان مردان را هرچه بیشتر به سمت شما بکشاند.

زدن حرف های قشنگ مثل تعریف کردن از دیگران، لبخند زدن و بیهوده صحبت نکردن، میتواندشما را به زنی جذاب تبدیل میکند. میتوانید بیشتر مردان را به خود جذب کنید.

با رفتار های قشنگ مانند محبت کردن، مثبت اندیشی و فعال کردن قانون جذب عشق، هرروز میتوان بیشتر و بیشتر فکر دیگران را به خود مشغول کرد. با محبت کردن به علاوه میتوان زندگی شیرین تری را برای خودمان نیز به ارمغان آوریم.

علاوه بر آن ب نحوه صحبت کردنتان دقت کنید. زیاد صحبت نکنید و سعی کنید شنونده خوبی باشید. با داشتن رفتار و شخصیت جذاب حتی میتوان یک پسر غریبه را دیوانه خود کرد.

چطور دیگران را شیفته خود کنیم ؟

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم
چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

برای آنکه بدانید چطور دیگران را شیفته خود کنیم ؟ و چطور برای یک مرد دست نیافتنی باشیم لازم است بتوانید شنونده خوبی باشیم. برای توانایی کنترل صحبت کردن و ناخودآگاهتان نیز میتوانید در دوره های مربوط به روانشناسی شرکت کنید.

همچنین برای شیفته کردن دیگران در دوره های روانشناسی نیز میتوانید شرکت کنید. تا پس از اصلاح خطا ها و ایراد های شخصیتتان، راه های شیفته کردن و تسخیر قلب دیگران را نیز یاد بگیید.

شنونده خوبی باشید

شنونده خوبی باشید. به این معنی که وقتی کسی صحبت میکند، مدام وسط حرف هایش نپرید. معمولا کسی به دنبال نظر شما نیست. پس بیخودی دخالت نکنید. این کار شما را چندان مورد علاقه و محترم نشان نمیدهد.

به ویژه اگر مرد مورد علاقه تان خجالتی است. شنیدن حرف هایش بدون دخالت و اظهار نظر میتواند به راحتی او را به سمت شما جذب کند. برای جذب مرد های خجالتی لازم است بیش از پیش رفتارتان را کنترل کنید.

دوره های روانشناسی

شرکت در دوره های روانشناسی میتواند راهکار های جذب مردان و دیوانه کردن آنها را به شما بیاموزد. اما ابتدا باید بدانید برای جذب چه کسی میخواهید تلاش کنید. تا بتوانید پس از اصلاح صحیح شخصیت خود، به ایده آل های فرد مورد نظرتان نیز به صورت صحیح نزدیکتر شوید.

؛؛شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *