روانشناسی بلاک شدن از طرف عشقت

روانشناسی بلاک شدن از طرف عشقت


روانشناسی بلاک شدن از طرف عشقت

در روانشناسی بلاک شدن از طرف عشق به چند نکته مهم خواهیم پرداخت مانند؛

  • بهترین واکنش از نظر روانشناسی بعد از بلاک شدن.
  • بررسی علت‌های بلاک شدن از طرف عشقت.
  • مدیریت رفتار و احساسات بعد از بلاک شدن.
  • تکنیک هایی که به کمک آن از بلاک طرف مقابل خارج بشیم.

بلاک شدن از دیدگاه روانشناسی

اگر بخواهیم موضوعی مانند بلاک شدن از طرف عشق را از دیدگاه روانشناسی بررسی کنیم در نهایت به یک رفتار میرسیم.

رفتاری که واکنش فرد مقابل به مشکلات یا شرایط رابطه است، انفجار احساساتی که خود را به شکل یک رفتار تهاجمی و قطع تمام راه های ارتباطی نشان می دهند و به معنی زنگ خطری بلند برای فروپاشی رابطه است.

اینکه چه چیزی باعث شده شخص مقابل شما چنین رفتاری را از خود نشان دهد نیاز به تحلیل و بررسی دقیق رابطه دارد، برای مدیریت بهتر شرایط حتما با یک روانشناس تماس بگیرید.

بلاک کردن به چه معنی است؟ بلاک کردن در اکثر موارد خود “به تنهایی” به معنی پایان رابطه نیست و بیشتر یک واکنش هیجانی یا احساسی از سمت طرف مقابل است.

به همین علت تصمیمات شما بعد از بلاک شدن از سمت عشقتان و استراتژی‌ که برای ترمیم رابطه انتخاب می‌کنید اهمیت بسیاری دارد.

بهترین واکنش بعد از بلاک شدن

بعد از بلاک شدن توسط عشقتان نوبت به واکنش شما می‌رسد، اگر ذهنتان درگیر احساسات منفی باشد قطعاً بعد از این اتقاق نمی‌توانید واکنش کاملاً مناسبی داشته باشید.

شاید حتی پیش از آشنایی با سربرگ تازه واکنش های اشتباهی هم نشان دادید اما جای نگرانی نیست با افزایش مهارت های ارتباطی میتوانید شرایط را بهتر مدیریت کنید.

اولین لحظاتی که متوجه می‌شویم عشقمان بلاکمان کرده دشوارترین و حساس‌ترین لحظات هستند. بلاک شدن یک تجربه ناخوشایند است، خصوصا اگر از طرف عشقمان باشد.

وقتی با عشقتان تماس می‌گیرید یا به او پیام می‌دهید و ناگهان متوجه می‌شوید که بلاک شده‌اید، ذهنتان دستخوش هجوم احساسات منفی زیادی می‌شود.

شاید شوکه شده باشید، شاید احساس ترس از تنهایی را در یک لحظه تجربه کنید، شاید حتی خشمگین شوید.

شاید بی‌خبری از عشقتان شما را آزار بدهد یا اضطراب و افسردگی تمام وجودتان را احاطه کند، اما با وجود تمام دشواری ها باید، با واکنش مناسب رابطه خود را نجات بدید و از واکنش های غریزی بعد از بلاک شدن خوداری کنید.

۱.واکنش خنثی نشان بدید

بهترین واکنش بعد از بلاک شدن از طرف عشقت این است که هیچ واکنش مستقیمی به این اتفاق نشان ندهید. فراموش نکنید بلاک کردن در شبکه‌های اجتماعی یا تماس تلفن واکنش احساسی طرف مقابل شما به اتفاقات بوده است، بنابراین برای فروکش کردن هیجانات کمی زمان نیاز است.

۲. برای برقراری ارتبط تلاش نکنید

با شماره های ناشناس تماس نگیرید، از شبکه های اجتماعی که مسدود نیستید پیام ارسال نکنید، کسی را واسطه آشتی نکنید، به دنبال جلب ترحم و دلسوزی نباشید.

۳.هرگز طرف مقابل را بلاک نکنید

در چنین شرایطی هرگز دست به رفتار متقابل نزنید، برای تلافی کردن عشقتان را بلاک نکنید. بلاک کردن طرف مقابل ممکن است این پیغام را ارسال کند که شما توانایی کنترل هوش هیجانی خود را نداشتید و به صورت احساسی تصمیم گرفته و عمل کردید، از طرفی اگر شما هم ایشان را بلاک کنید شاید برقراری ارتباط مجدد دچار مشکلات بیشتری شود!

۴.با عواقب اشتباهات خود روبرو شوید

یکی از نکات مهم روانشناسی بلاک شدن از طرف عشقت این است که اگر مرتکب اشتباه یا اشتباهاتی شدید که منجر به بلاک شدن شده است، باید عواقب آن را بپذیرید.

گفتیم که بهترین واکنش بعد از بلاک شدن این است که هیچ واکنشی مستقیمی نداشته باشیم اما این موضوع زمانی صدق میکند که دلیل بلاک شدن اشتباه یا اشتباهات بزرگ خود ما نباشد. در این شرایط توصیه میشود مستقیما با مشاور صحبت کنید.

۵.از خود تصویر فردی ضعیف را نمایش ندید

بعد از بلاک شدن مراقب رفتارهای خود و اقدامات تان باشید. اگر می‌خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید نباید فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس دیده شوید.

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌هایی که نشان دهنده وضعیت روحی نامناسب تان است نداشته باشید، همچنین هیچگونه واکنشی در این شکبه ها نسبت به اتفاقی که در رابطه‌تان رخ داده نشان ندهید.

اگر دوست یا دوستان مشترکی دارید، آنها  را در جریان اتفاقاتی که اخیراً پشت سر گذاشتید قرار ندهید و ارتباط خود را کاملاً خصوصی حفظ کنید.

چگونه از بلاک طرف مقابل خارج شویم

یکی از بهترین روش‌هایی که به ما کمک میکند از بلاک طرف مقابل خارج شویم، استفاده از اصول ۶ مرحله ترمیم رابطه است که در کتاب بازگشت به عشق مطرح می‌شود.

بخشی از این کتاب را که به مسئله بلاک شدن پرداخته بصورت مختصر بررسی می کنیم، برای اینکه از بلاک طرف مقابل خارج شویم ابتدا باید مشکلات رابطه را ریشه یابی کنیم و راه کار مناسبی برای عبور از هر مانع داشته باشیم.

نتایج و نظرات کاربران سربرگ تازه راجع به بازگشت به عشق

۱. علت‌ بلاک شدن خود را پیدا کنید

روشن شدن دلایل واقعی بلاک کردن طرف مقابل در انتخاب راهکار مناسب برای خارج شدن از بلاک اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید شما به درستی با دلیل بلاک شدن از سمت عشقتان آشنا باشید و این مسئله برای شما یک موضوع مجهول نباشد، اما برای خارج شدن از بلاک طرف مقابل شما باید ریشه‌های عمیق مشکلات رابطه را پیدا کنید تا بتوانید با حل این معضلات عشقتان را مجاب کنید که شما را از بلاک خارج کند.

سهم شما در این اتفاق چیست؟ یکی از دلایل عمده بلاک شدن در روابط عاطفی مشکلات درون رابطه است که معمولاً به بحث و تنش ختم می شود. بروز تنش‌های دائمی در روابط در طول مدت زمان کیفیت رابطه عاطفی را به شدت کاهش میدهد و طرفین را نسبت به درستی این رابطه دچار شک و تردید می‌کند.

مثلا تفاوت‌ های فردی، اجتماعی، مالی، خانوادگی و فرهنگی از جمله مواردی هستند که می‌توانند دلایلی باشند که یک رابطه نا مناسب تلقی شود و فرد تصمیم به جدایی بگیرد. اما گاهی بلاک شدن به دلیل یک اشتباه بزرگ از سمت خود ما رخ میدهد. این اشتباه ممکن است بد رفتاری، در دست درس بودن بیش از حد، بی‌توجهی، خیانت و یا هر چیز دیگری باشد.

عشقتان از بلاک کردن چه بدست میاورد؟

هدف طرف مقابل از بلاک کردن شما چیست؟ زیر پوست رابطه شما چه رخ داده؟ اگر بتوانید به درک درست و کاملی از ضعف های رابطه عاشقانه خود برسید، بازگشت به رابطه سریع تر و ساده تر خواهد بود.

آرامش و آزادی دوباره

آنچه که در رابطه اتفاق می افتد کیفیت و مسیر عشق را تحت تاثیر قرار میدهد. محدودیت هایی که برای طرف مقابل تعریف می کنیم، انتظارات نا درستی که داریم، سخت گیری های نابجا و خود خواهی هایمان به مرور زمان ارتباط را به یک زندان تبدیل می کند.

بلاک کردن ساده ترین راه فرار است

برای عده‌ای بلاک کردن ساده‌ترین راه فرار است زیرا می‌توان با بلاک کردن صورت مسئله را پاک کرد. مشکلات شخصی، ترس از مشکلات آینده، دشواری موانع پیش رو، دخالت اطرافیان و یا حتی نگرانی از نبود هیچ آینده ای برای یک رابطه می‌تواند ترس و نگرانی زیادی را به همراه داشته باشد در نتیجه برای فرد مقابل، تمام کردن رابطه را تصمیم درستی بنظر میرسد.

تخلیه هیجانی

در برخی موارد ما شاهد این هستیم که فرد بلاک کننده به دلیل هوش هیجانی پایین خود در شرایط مختلف رفتار مشابهی نشان می دهد و بلاک کردن دیگران تبدیل به یک واکنش عادی و روتین در ارتباطات وی میشود.

جلب توجه با بلاک کردن

جلب توجه یکی دیگر از اهدافی که است افراد با بلاک کردن طرف مقابل خود دنبال می کنند. ممکن است بلاک شده باشید چون به عشقتان کم توجهی کردید یا حتی طرف مقابلتان قصد حساس کردن تان و در بدترین حالت حتی قصد سو استفاده از شما را داشته باشد.

2.احساسات خود را بعد از بلاک شدن مدیریت کنید

بلاک شدن توسط کسی که او را دوست داریم یک تجربه دردناک است. بعد از این اتفاق ذهن و روان ما مورد آماج احساسات ناخوشایند قرار میگیرد، بعد از بلاک شدن هیچ چیز مهمتر از تسلط بر احساسات نیست زیرا که احساسات مسقیما بر روی رفتار و تصمیمات ما اثر می گذارد.

برای مدیریت احساسات باید مهارت خودشناسی را که به عنوان یکی از اصول مهم در روانشناسی شناخته میشود در خود تقویت کنیم. نحوه واکنش و مواجهه ما با مشکلات اطلاعات مهمی را در مورد شخصیتمان روشن می کند.

احساساتی مانند افسردگی، ترس از تنهایی، احساس ترد شدگی و خشم یا هر حس دیگری که در این لحظه تجربه میکنید و به آنها اجازه میدهید رفتارتان را کنترل کند ریشه در ضمیر ناخودآگاه شما دارد که با آموزش قابل کنترل هستند.

3.برای خارج شدن از بلاک مهارت ارتباطی را تقویت کنید

مهارت‌های ارتباطی شامل تکنیک‌های روانشناسی هستند که باعث بهبود تمام روابط اعم از روابط دوستانه روابط شغلی روابط خانوادگی و روابط عاطفی می شوند.

به جرات می‌توان گفت پیچیده‌ترین بخش زندگی انسان روابط اجتماعی، شخصی و عاطفی است. اتفاقات بزرگ و کوچک به سادگی روابط ما را تحت شعاع قرار میدهد، برای داشتن یک رابطه موفق باید بتوانیم مهارت‌های مقابله با مسائل را بیاموزیم.

4. در زمان مناسب ارتباط برقرار کنید

بلاک شدن به معنی این است که شاید رابطه شما به لبه پرتگاه رسیده باشد، اگر رفتار خود را مدیریت نکنید و برنامه‌ریزی شده پیش نروید شاید این بلاک شدن دائمی شود.

پیش از اینکه به مرحله آخر برسید و به کسی که شما را بلاک کرده پیام بدید یا با او تماس بگیرید، باید شرایط را آماده کنید. ارسال پیام یا صحبت رو در رو آخرین قدمی است که باید برای ترمیم رابطه خود بردارید. جهت آشنایی با مراحل ترمیم رابطه می‌توانید نگاهی داشته باشید به کتاب بازگشت عشق

بیشتر بخوانید

تست احتمال بازگشت به رابطه

چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند

علائم دلتنگی در مردان مغرور

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

120 دیدگاه

  • سلام عرض شد واای دقیقا حرفاتون درسته نامزد من وقتی منو بلاک میکنه قلبم از جا کنده میشه دقیقا. اوایل خیلی بچگونه رفتار میکردم و بااین که مقصر خودش بود وقتی میدیدم بلاک کرده زنگ میزدم بهش میگفتم برا چی بلاک کردی اونم میگفت دوست دارم خییلی خیییلی بد بود مشکل زیاد داشتیم که با کمک سربرگ تونستم یادبگیرم پجوری در مقابل با مشکلات رفتارکنم واقعا ازتون ممنونم. ارادتمندتون حنا سعیدی?

      • سلام من با ی دختر صحبت میکردم خوب بود بعد با خانواده دعواش شده بود حوصله نداش گفت ممکنه چند روز مجازی نیاد گفت شمارتو بزار خودم زنگ میزنم بعد من هی پیگیر بودم پیام میدادم میگفتم کجایی نمیگی چرا میری بعد اخر شب بود گفت شبت شیک منم گفتم اگه برات مهم اینا جواب بده بعد دیدم اینستا بلاکم کرده الان چه کار کنم هم از بلاک درم بیاره و بهم حس پیدا کنه

        • سلام.من خودم دخترم وهمه دخترارو میشناسم.ببین توبهش یه دفعه نباید همه چیزو میگفتی.من خودم دوس دارم باکسی که آشنامیشم اول یه مدت باهم همینجوری حرف بزنیم راجب هرچیزی به جزعشق بینمون بعدیه مدت یکم احساس کنم که طرف مقابلم روی کارام غیرت داره ووقتی نیستم یه مدت پیگیرم باشه ودنبالم بگرده یعنی یه جورایی حس کنم نگرانمه.بعدیه مدت تازه خورده خورده احساسشو بهم بگه اینطوری یه وابستگی بهش پیداکردم که حتی اگه دوسش نداشته باشم نتونم بلاکش کنم وراحت ازذهنم ببرمش.شمام بنظرم کاراشتباهی کردید یه دفعه همه چیوگفتید چون طرفت فک میکنه شما داریددروغ میگید.حالا هم مطمعن باشید واسش مهمی چون دخترایه حس حسادت تووجودشون دارن حتی اگه ازیه نفردرحدتنفرمتنفرباشن ولی بازم از ازدست دادنش نگران هستن:)دوباره واردزندگیش بشیدولی اصلن ازعشقتون نسبت بهش حرفی نزنید تاوقتیکه حس کردید بهتون وابسته شده اونوقت باخیال راحت جلوبزید

      • سلام من یه پسر ۲۴ساله هستم و با دوس دخترم کات کردیم حدود دوماه پیش یعنی خودش کات کرد و گفت خسته شدم و اصلا نمیخام ادامه بدم من متاسفانه التماسش کردم که اشتباه بود و بعد یک هفته کشمکش و استوری غمگین و اینا کلا زدم تو فاز بیخیال نشون دادن

        پیج های همدیگه رو داشتیم و من با یه برنامه که نشون نمیداد که استوریشو دیدم،
        استوری هاشو میدیدم ولی اون نمی‌فهمید
        و خیلی وقت ها استوری غمگین میذاشت راجب دلتنگی و اینا و منم خیلی خیلی بیخیال نشون میدادم

        حتی چند روز پیش بعد دوماه یه استوری تو کلوز فرند گذاشت با اینکه منو انفالو کرده بود وقتی با اون برنامه بازش کردم دیدم که یه فیلم دونفره داخل ماشین هست که بعداً دستش رو شناختم و فهمیدم که دست خودش نیست

        بعد یه پروفایل گذاشت و نوشت که با هرکس مثل خودش

        منم بعد دوماه تسلیم احساسم شدم و تو بیو نوشتم که ازم رد شدن و منم بد شدم

        و امروز دیدم که منو از پیجش انداخته بیرون و پیجش رو هم بسته که نتونم استوری و عکساشو ببینم

        بنظرتون این به معنی اینه که دیگه هیچوقت برگشتی در کار نیست؟؟

        بنظرتون بخاطر اون بیوی من اینحوری بهش برخورده؟؟؟

        ممنون میشم راهنمایی کنید و بگید که چجوری میتونم احیا کنم رابطه رو چون واقعا تو این دوماه یه روز خوش نداشتم هرچند خوش نشون دادم خودم رو بهش

        • سلام برای ارتباط با مشاورین سربرگ تازه میتونید توی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

        • داداش گلم سلام
          ببین یه دختر وقت کات میکنه به این معنی است که دیگه هیچ وقت بر نمیگرده و وقت تو اون بیو را گذاشتی اونم فهمید که هنوزم چکش میکنی بعدیش دیگه از پیجش بیرون انداخت تورا دیگه بنظر من لازم نیست غرورت را زیر پایی کنید چون غرور خیلی مهمتر از گپ قلب است

  • سلام استاد یزدان عابدی نیا هستم چند روزی رو خدمت شما بودم خواستم ازتون تشکر کنم بایت تمام خوبی ها و راهنماییهاتون همسر بنده برگشته و خیلی سعی میکنم که مطابق صحبت هاتون رفتار کنم ببخشید میخواستم بپرسم که همسر من از وقتی برگشته خیلی شادو سرحاله و میگه خوشحالم که خیلی چیزا عوض شده ولی انرژیش خیلی زیاده و انتظار داره هرشب بیرون بریم حتی وقتی خسته از سرکار برمیگردیم و راستش من میترسم درخواستشو رد کنم و میترسم باز ناراحت بشه من چطوری این موضوع رو بگم حداقل کمتر بشه بیرون و تفریح و بنده بتونم یکم استراحت کنم

    • سلام عرض شد بسیار عالی. خب بینید دوست من در رابطه حتما باید تعادل باشد شما باید با همسرتون صحبت کنید و واضعیت زندگی رامطرح کنید و یکسری هدف گذاری ها انجام بدید مثل برنامه های پیشرفت و کنترل زندگی از این رو باید یک برنامه برای زندگی مشترک خود داشته باشید و در این برنامه روز ها ی تفریح و کار هایی دیگر را مشخص کنید و این تصمیم گیری را با هم انجام بدید.

      • سلام وقت بخیر جناب دکتر ، من بادوست دخترم ۱ سال باهم اشنا شدیم خیلی خلاصه عرض میکنم ، ایشون تجربه ۲ بار جدایی رو دارن ، یک بار از سر لجبازی ویک بار دیگه از سره دوست داشتن ، بعد جدایی اخرشون من وارد زندگیشون شدم ، خودش به من گفت ماجرای زندگیشو گفت شرایطم اینه ،منم قبول کردم واقعا دوسش داشتم ، ولی ما دعواهای خیلی الکی داشتیم که من همیشه کوتاه میومدم ،مثلا همش با دوستاتی یا کارت همش جوریه که باخانوم ها درارتباطی و این اواخر مدعی شده بودن که منت میذارم باکارام سرشون و… تودعواها اوایل من کوتاه میومدم و پیش قدم میشدم با ارامش حل میکردم وتوضیح میدادم ایشون هم کوتاه میومد ولی بعد یه مدت پرخاشگری میکردن فوش میدادن (البته فوش های زشت نه) منو تحریک بیشتر برای دعوا منم متاسفانه بهش باهمون زبون حرف میزدم ، الان ۳ هفتس باایشون ارتباط ندارم (البته چندین بار ازش خواستم فرصت بده بریم پیش مشاور حل کنیم سوتفاهمه همش ولی گوشش بدهکار نیس) میگه سره خونه وزندگی باتو بیام ازدواجم حکم مرگه چون ۳ بار میشه ،میخوام ببینم موضوع ما قابل حله یا خیر ، من خیلی منطقی هستم وآروم ،ایشون رو خیلی دوست دارم وایشون هم خیلی منو دوس داره(به گفته خودش تواین یکسال)
        ممنون میشم کمکم کنید

        • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

    • سلام من به پی وی دختری ک دوسش دارم رفتم وحرف دلمو رک وراست بهش گفتم اما اون عصبانی شد وبهم گفت پی ویشو حذف کنم و بعدبلاکم کرد
      اما بعدش متوجه شدم اون پی ویمو چک میکنه مثلا وقتی دسترسی شو به پروفیلم رو قطع میکنم اونم همین کارو میکنه
      ویامثلا تواون برنامه ک من بهش اس دادم بیشترانلاینه وهی پروفایل عوض میکنه
      خلاصه من نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید

      • سلام شما با ایشون رابطه دارید یا نه فقط از ایشون خوشتون میاد چیزی بینتون شکل نگرفته؟

      • سلام.من خودم دخترم وهمه دخترارو میشناسم.ببین توبهش یه دفعه نباید همه چیزو میگفتی.من خودم دوس دارم باکسی که آشنامیشم اول یه مدت باهم همینجوری حرف بزنیم راجب هرچیزی به جزعشق بینمون بعدیه مدت یکم احساس کنم که طرف مقابلم روی کارام غیرت داره ووقتی نیستم یه مدت پیگیرم باشه ودنبالم بگرده یعنی یه جورایی حس کنم نگرانمه.بعدیه مدت تازه خورده خورده احساسشو بهم بگه اینطوری یه وابستگی بهش پیداکردم که حتی اگه دوسش نداشته باشم نتونم بلاکش کنم وراحت ازذهنم ببرمش.شمام بنظرم کاراشتباهی کردید یه دفعه همه چیوگفتید چون طرفت فک میکنه شما داریددروغ میگید.حالا هم مطمعن باشید واسش مهمی چون دخترایه حس حسادت تووجودشون دارن حتی اگه ازیه نفردرحدتنفرمتنفرباشن ولی بازم از ازدست دادنش نگران هستن:)دوباره واردزندگیش بشیدولی اصلن ازعشقتون نسبت بهش حرفی نزنید تاوقتیکه حس کردید بهتون وابسته شده اونوقت باخیال راحت جلوبزید

  • سلام
    من و دوست پسرم ی دعوای شدید کردیم کار به جای کشید که به فحاشی نسبت بهم و در اخر به خانواده کشیده شد
    بلافاصله هر دو همو بلاک کردیم از تمام شبکه های مجازی
    من سریع از بلاک در اوردم ولی اون همچنان منو بلاک نگه داشته و هیچ راهی برای صحبت برام نزاشته بفرمایید من چیکار کنم
    میشه به ایمیلم جواب بدین؟
    ممنون

    • سلام عرض شد.
      قبل از هر چیزی باید بدانید عشق و نفرت نقطه متقابل هم هستند، مانند روز و شب یا بلند و کوتاه. نکته جالب اینجاست که اگر ایشان نسبت به شما بی تفاوت بودند باید احساس ترس و نگرانی داشتید. ببینید مثلا ما با کسی قهر می کنیم که دوستش داشته باشیم، از کسی جدا می شویم برای اینکه از او انتظار داشتیم، وقتی طرفِ مقابل ما را بلاک کند و یا واکنش منفی زیادی بروز دهد نشان گر ارزش و توقع زیادی که در ناخودآگاهِ خود نسبت به ما دارد است.
      چیزی که در هر رابطه ای اهمیت بالایی دارد احساس ما نسبت به طرف مقابل نیست. در واقع برای اینکه ما رابطه ای داشته باشیم که طبق میل ما باشه مهمترین نکته، احساسی است که طرف مقابل نسبت به ما دارد. شاید متوجه شده باشید حتی شکل گیری احساسات قبل از روابط کاملا بستگی به رفتار خود ما دارد، ما با لحن صحبت، نوع پاسخ دادن، زبان بدن و.. باعث میشیم احساسات به شکلی که هستن در شخص مورد نظر شکل بگیره ظاهر اندام موقعیت اجتماعی شرایط مادی در شکل گیری رابطه تاثیر دارد اما بعد از شکل گیری رابطه دیگر این نوع موارد اهمیت بالایی ندارند چیزی که در نظر شخص مقابل اهمیت بالایی دارد احساس فرد نسبت به ما است. خب ممکنه در ابتدا ما این احساس را بصورت ناخود آگاه حتی به بهترین شکل ایجاد کرده باشیم اما حالا چطور؟ هر انسانی ممکن است خواسته یا ناخواسته اشتباهاتی انجام بدهد که باعث ایجاد احساسات منفی در ذهن شریک عاطفی خود بشود. وقتی این احساسات منفی شکل گرفت ما بصورت غریزی میخواهیم به هر قیمتی که شده این احساسات را ازبین ببریم.

      گاها با التماس کردن اصرار کردن توجه بیش از و اینکه خودمون رو بصورت کامل در دسترس قرار بدیم هر درخواست خواسته شده یا خواسته نشده را اجابت کنیم به امید این که این احساسات منفی ازبین برود اما باید در نظر داشته باشید در این شرایط رابطه مانند مردابی میاند که هر چه بیشتر دستو پا بزنیم بیشتر در آن فرو میرویم. وقتی ما در ناخود آگاه طرف مقابل با احساس منفی مرتبط هستیم یعنی (دیدن ما صحبت با ما ابراز احساست ما یا ایجاد بحث بر سر این که چرا عشقمان تغییر کرده و دیگر مثل قبل رفتار نمیکند) بیایم با اصرار التماس خواهش و یا در دسترس قرار دادن خودمان بخواهیم این احساس منفی را از بین ببریم نتیجه کار برعکس خواهد شد (دقیقا مانند دستو پا زدن در مرداب) فکر نکنید در این شرایط تماس های شما باعث میشود عشقتان متوجه شود دوستتش دارید او این موضوع را میداند. کار های شما بجای از بین بردن احساس منفی باعث بیشتر شدن این احساس میشود.

      کمی فکر کنید کسی که از او دلخور هستید مدام بگوید مرا ببخش ولی فرصت ندهد شما کمی آرامش داشته باشید کمی کار های او را فراموش کنید آیا در این شرایط رفتار او باعث میشود شما بخشش داشته باشید یا بیشتر شما بیشتر او را به دید مزاحم خواهید دید؟ وقتی ما دست از این اصرار ها برنداریم باعث میشویم رفتار فرد بدتر از قبل شود و برای رهایی از ما راهی جز بلاک کردن و از بین بردن راه های ارتباطی نخواهد دید زیرا او فقط میخواهد آرامش لحضه ای را احساس کند. خب آیا این که ما بلاک شده باشیم یعنی دیگر هر گز نمیتوانیم رابطه را اصلاح کنیم؟ بذارید نکته مهمی را عرض کنم.

      اگر فردی واقعا برای ما بی ارزش باشد ما بصورت ناخود آگاه اورا بلاک نمیکنیم چون توانایی ایجاد احساس چه مثبت و منفی را در ما ندارد و اصلا اهمیتی به او نمیدهیم. پس اگر بلاک شدید بدانید هنوز مهم هستید هنوز طرف مقابل به صورت کامل نسبت به احساسات شما بی اهمیت نشده است. اما این هشدار را جدی بگیرید اگر به کارتان ادامه دهید حتی اگر بلاک نشده باشید بالاخره خودتان باعث بلاک شدن خواهید شد. اگر بلاک هستید این رفتار احساسات منفی را به میزانی افزایش خواهد داد که احساس منفی تبدیل به احساس ثابت خواهد شد و در نتیجه بی تفاوتی را همراه خواهد داشت.

      برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • سلام عزیزم منم دقیقا همچین موردی برام پیش اومد با فحش و دعوای شدید ۳ ماه بلاک کردیم همو و قهر بودیم ولی دوباره اشتی کردیم خیلی اذیت شدم ولی الان با هم هستیم و خوبیم
      خواستم بگم اگر وافعا دوست داشتنی در کار باشه میتونی امیدوار باشی درست میشه

      • چطور تونستی تحمل کنی واقعا سخته من الان ی هفته جواب منو نمیده..حتی زنگ هم نمیزنه..اوایل خیلی اسرار داشتم برگرده حتی حضوری رفتم پیشش میدونم بااینکارم بدترش کردم ولی خوب نشد…تازه بعد ی هفته تصمیم گرفته بره دانشگاه کلا منو فراموش کنه خیلی حالم خرابه …

  • سلام من با ی دختر صحبت میکردم خوب بود بعد با خانواده دعواش شده بود حوصله نداش گفت ممکنه چند روز مجازی نیاد گفت شمارتو بزار خودم زنگ میزنم بعد من هی پیگیر بودم پیام میدادم میگفتم کجایی نمیگی چرا میری بعد اخر شب بود گفت شبت شیک منم گفتم اگه برات مهم اینا جواب بده بعد دیدم اینستا بلاکم کرده الان چه کار کنم هم از بلاک درم بیاره و بهم حس پیدا کنه

    • در پاسخ به ابوالفضل
      سلام عرض شد عزیزم یه رابطه مجازی اصلا رابطه نیست که شما بخوای وقتت رو براش بذاری

  • سلام من با عشقم که قرار بود ازدواج کنیم و دعوامون شد سر یه مسایلی بلاکم کرد و بعد یه هفته دیدم منو از بلاک در آورده.من و اون رابطه احساسی قوی داشتیم.احساس پاکی بینموم بود.حالا بنظرتون منو از بلاک در آورده معنیش چیه و من باید چیکار کنم؟5روز از رو اشتباه هرچقد زنگ زدم پیام فرستادم نه تنها جواب نداد بلکه همه جا بلاکم کرد اما بعد یه هفته از بلاک درم آورده خیلی ممنون میشم زود جواب دید

    • در پاسخ به فینای تو
      سلام عرض شد خارج شدن از بلاک نشانه کاهش احساسات منفی و دلتنگی فرد است اما شما نباید در این زمان نسنجیده عمل کنید میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام و واتس آپ پیام بدید تا مشاورین ما راهنمایتون کنن: 09129305020

      • سلام وقتتون بخیر
        ببخشید من بعد حدود دو ماه انبلاک شدم، بعد یک دعوای شدید بلاکم کرد از همه جا و تازگی انبلاک کرده
        نشونه بازگشت هست این رفتار؟

        • سلام وقت بخیر این اتفاق میتونه به عنوان یک بازخورد مثبت درنظر گرفته بشه اما به تنهایی دلیلی برای بازگشت نیست و یا صرفا با تکیه بر این دلیل که از بلاک خارج شدید نباید از بازگشت به عشق مطمعن باشید. زیرا که باید حتما مشکلات مهم رابطه را اصلاح کنید در غیر این صورت حتی اگر بازگشتی هم اتفاق بیفته مجدد بعد از مدتی کوتاه رابطه دچار تنش های تکراری میشه

    • سلام . جمعه با عشقم دعوام شد و بعد کمی جر وبحث بلاکش کردم .اونم دو روز بعد منو از همه جا بلاک کرد !ما رابطه ی خوبی داشتیم و قصدمون ازدواج بود .
      به نظر شما از بلاک درش بیارم ؟

  • سلام
    من خیلی وقت پیش با یک دختری دعوام شد تو تلگرام که درخواست حضوری داد که من این قرار که برا دعوا بود رفتم و بسیار آرام منطقی صحبت کردیم و اصلا به دعوا نپرداختیم بعد از اون قرار دیگه پیامی نداد و من هم ندادم تا اینکه یک چیزی درموردش فهمیدم که میخاستم بدونم راسته یا نه و او دیلت اک کرد و من اک جدید پیدا کردم بهش گفتم اون هم با مدرک بهم گفت که دروغه بعد چون من ازش خوشم اومده بود بهش نگفتم و بهش هم نچسبیدم یک هفته دیگه گذشت هیچ خبری ازش نبود بهش پیام دادم به یک بهونه ای سر بحث قبلیمون گفته بود چون بهش گفته بودم خفه گفت که باید قرار جدی باهات بزارم. بعد گف هر جا گفتی میام ولی پیگیر نشد من سر این بهونه ای پیام دادم بهش بعد یک هفته تا بحث قراری که گفت بکشم وسط و اینکه اون گفت یادم نمیاد و پیامامو پاک کرده منم بهش بر خورد بهش گفتم پس بلوف زدی بای بعد که رفتم تو تل که ببینم جوابمو داده یا نه دیدم بلاکم کرده پیاما هم پاک کرده واقعا نمیدونم دلیلش چی بود و چرا مگه من چی بهش گفته بودم نظر شما چیه؟

  • سلتم.منو عشقم سر ی دیدار هم بحثمون شد که چون من نتونستم برم ناراحت شدو بهم گف بهونه اوردیو اینا.کلی حرف بهم گفت.بعد من از شدت عصبانیت نتونستم خودمو کنترل کنم و شب پامو با تیغ بریدم کاری که حتی ی بار هم بهش فکر نکرده بودم و میترسیدم و بهش گفتم،عکس فرستادم.بعدش بهم گفت اگه من نبودم این اتفاق نمیفتاد،،،صب دیدم بلاکم کرده!!!!اس دادم ک جواب یه ادمی که ناراحته بلاکه!!دست درد نکنه عزیزم…..
    الان چیکا کنم دارم دیوونه میشم تو رو خدا راهنماییم کنین..رابطمونم خیلی عمیقه تحمل ندارم

    • در پاسخ به bahare
      سلام عرض شد دوست عزیز. بحث و تنش در هر رابطه ای پیش میاد و این یک اتفاق طبیعی هست این ما هستیم که باید توانایی کنترل تنش ها ی رابطه را داشته باشیم برای اینکه در این کار موفق شویم اولین چیزی که نیاز هست اینکه بتوانیم به هوش هیجانی خود مسلط باشیم هوش هیجانی یعنی توانایی کنترل احساسات و واکنش ها در زندگی در انتهای این کامنت لینکی را قرار میدم که میتونید راجب هوش هیجانی اطلاعات کاملی بدست بیاورید.
      و اما راجب شرایط شما باید عرض کنم وقتی شما چنین کاری انجام میدید یک دید کاملا منفی رو در ناخودآگاه طرف مقابلتون ایجاد می کنید این دید که وقتی کسی بخاطر یک اختلاف تیغ برمیداره و خودش رو زخمی می کنه بعدا چه کاری می کنه اگر یک روزی مشکلی ایجاد بشه با این کار ها ممکنه برای من دردسر درست کنه. و از دید همه مردم کسی که چنین رفتاری رو داره یک شخص ضعیف و دچار مشکل هست خب عزیزم کسی جذب چنین شخصی نمیشه. و راجب اینکه چیکار کنید تا بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید و از مشاورین ما درخواست مشاوره کنید تا راهنمایتون کنن: 09129305020

      • سلام وقتتون بخیر من ی رابطه ۴ساله داشتم همو خیلی دوست داشتیم سال اول رابطه میخاست بیاد خاستگاری ولی نمیدونم ب یکباره چیشد ک صرف نظر کرد ولی رابطه باهم ادامه دادیم و خیلی همو دوست داشتیم ۲ماه هست ک رابطمون تموم شدب دلایلی و من اصلا سمتش نرفتم و اونم همینجور ،بعداز۲ماه چتد روز پیش از خودش استوری گذاشت و من حس میکنم باید تشویقش میکرد من هیچ عکس العملی از خودم نشون ندادم نسبت ب استوریش و اون همون شب بعداز اینکه من استوریشو نگا کردم بلاک کرده نمیدونم دلیل این کارش واسه اینکه من استوریشو ریپلی نکردم یا چیزی دیگه بوده ممنون میشم راهنماییم کنید ..

        • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

  • سلام‌ خسته نباشید . منو دوست پسرم ۹ ماه هست باهم هستیم و یه رابطه خیلی عالی باهم داشتیم ولی یه دفعه از ۳ هفته پیش بدون دلیل و تو اوج خوشی رابطمون رفتاراش تغییر کرد . البته میدونم تو محل کارش خیلی سرش شلوغه و ۲ هفته بهش فرصت دادم ولی هیچ تغییری نکرد . تو این ۲ هفته اصلا تلفنی حرف نزدیم و پی ام تو تلگرام هم کم میداد . کلی یه مسئله دیگه هم که هس که نمیدونم اینم اثر داره ‌. دقیقا از روز قبلش قرص چربی سوز میخورده و دیدم عوارض دارو رو داشت خیلی خسته و بیحال شده بود . ۳ هفته گذشت و بعد من بهش گفتم آخه چی شده چرا اینجوری میکنی و کلی تو چت براش نوشتم و آخر سر گفت حوصله هیچی ندارم تو تلگرام بلاک کرد . تو این ندت خیلی عصبی شده بود بعد از مصرف قرص . و اون همیشه مهربون بود .
    روم خیلی تاثیر گذاشت و من خیلی ناراحت شدم از رفتارش کلا تعجب کرده بودم واسه همبن ۲ دفعه تو اینستاگرام چند تا بهش پی ام دادم و بداخلاقی کرد یکم و تو واتساپ هم یکبار . البته تو واتساپ برخورد بد نداشت . و جند روز دیگه مصرف قرصش تموم میشه . چون میدونم یه ماهه گرفته . تروخدا راهنماییم کنین چیکار کنم خیلی نگرانم . رابطه ما خیلی خوب بود . قابل برگشت هست ؟

    • سلام عرض شد دوست عزیز چیزی که باید خدمتتون عرض کنم اینکه در واقع هیچ رابطه ای بی دلیل تموم نمیشه، حتی اون رابطه هایی که اتفاق بدی یا تنش و بحثی توش نبوده و یک باره طرف مقابل رابطه را تموم کرده هم بی دلیل تموم نشدن درسته که دلیل تمام شدن رابطه و جدایی در کیس های مثل کیس شما از دیدتون پنهان هست و واضح نمیتونید متوجه اون بشید چون نمیتونید اون رو به یک مشکل یا اتفاق افتاده نسبت بدید و فکر می کنید این شرایط بی دلیل بوجود اومده اما میشه دلایل کاملا منطقی برای اون بیان کرد که شاید تا حالا متوجه اون نشده بودید.
      اصل یک رابطه یعنی نیاز، ما انسان ها وارد رابطه های عاطفی میشیم ازدواج می کنیم چون یکسری نیاز ها داریم نیاز های خودآگاهی مانند: خوشگذرانی وقت گذراندن، تفریح کردن، رابطه جنسی و از این قبیل نیاز ها ولی نیاز هایی هم وجود دارند که بسیار عمیق تر هستند و نیاز های ناخودآگاه نام میگیرند مانند، دریافت احساس عشق، ارسال احساس عشق، درک شدن، توجه، تشویق، حمایت، همیاری و تجربه زبان عشق مثل نوازش ابراز احساس کلامی و … نیاز های ناخودآگاه دلیل اصلی وابستگی به یک شخص هست اگر نیاز اصلی و ناخودآگاه ما در یک رابطه برطرف نشه اون رابطه به ما احساس مثبت و لذت نمیده و ما از اون رابطه خارج میشیم احتمالا برای خود شما هم پیش اومده باشه که شخصی در زندگیتون باشه که کار اشتباهی نکرده مشکلی نبوده اما چون احساس شما مثبت نبوده چون هجانی برای دیدارش یا صحبت با اون و یا شوقی برای ادامه رابطه نداشتید از رابطه خارج شدید یا اصلا اجازه ندادید اون فرد به سمت شما بیاد این موضوع دقیقا به برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاه برمیگرده.

      برامشاوره میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید تا مراحل بازگشت رو براتون توضیح بدن و بلع در رابطه شما پتانسیل بازگشت رو داره.
      09129305020

  • سلام عزیزم منم دقیقا همچین موردی برام پیش اومد با فحش و دعوای شدید ۳ ماه بلاک کردیم همو و قهر بودیم ولی دوباره اشتی کردیم خیلی اذیت شدم ولی الان با هم هستیم و خوبیم
    خواستم بگم اگر وافعا دوست داشتنی در کار باشه میتونی امیدوار باشی درست میشه

    • من با دوست پسرم ۲ ماه بودم خیلی بهش گیر میدادم یا توهین میکردم ولی اون میگفت هیچ وقت ولت نمیکنم الان ولم کرده رفته بعد چند روز هم بلاک کرده نه تو اینستام هست نه تو واتساپم ۶ روزه که ولم کرده چیکار کنم
      التماسم کردم اما گفت خسته شدم به نظرتون برمیگرده

      • سلام عرض شد اگر طرف مقابل شما روزی اون حرف رو زدن تحت تاثیر احساسات وابستگی بودن ولی وقتی مدتی میگذره و احساس وابستگی کم میشه بدی های رابطه برای فرد پررنگ تر میشه اشتباه شما اینجاست که فکر کردین تا ابد ایشون همه چیز رو تحمل خواهند کرد که متاسفانه این طور نیست. شما می تونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام بدید و سوالات خودتون رو از روانشناسان ما بصورت رایگان بپرسید.

        09129305020

        • در ضمن ما نه ساله باهمیم ههههه انقدر احمقم یا نمیخوام بفهمم بابا نمیخوادت مگه زوره میدونم بهم خیانت میکنه میفهمم ولی بازم خودمو زدم به خریت دیگه این سری التماس نمیکنم بسه بسه خسته شدم بسه بسه

  • سلام به سربرگ تازه خسته نباشید لطفا منو هم کمی راهنمایی کنین من با یک اقایی اشنا شدم و این اشنایی 3 ماه و خورده ای ادامه پیدا کرد همه چیز خوب بود ما بهم احترام میگذاشتیم و احتیاجات هم رو رفع میکردیم چیزی نبود که ناراحتمون کنه تا این که 3 هفته پیش یکهو غیبش زد من 2 روز واکنشی نشون ندادم ولی روز سوم صبرم تمام شد و بهش پیام دام که کلی معذرت خواهی کرد و گفت که حالش خوب نبوده ولی هرچقدر پرسیدم چرا و چی شده چیزی نگفت و گفت که بعدا میگه اما من خیلی بهش حس امیدواری و علاقه امو نشون دادم یکی دوروز خوب بود و دوباره ناپدید شد این بار من فکر کردم که خب درگیر مشکلش است و بهتره بهش پیامی ندم تا درارامشمشکلش حلل بشه و بیاد ولی نتونستم تحمل کنم و بعد از 4 روز پیام دادم که گفت من این مدت خودم از قصد پیام ندادم ببینم تو چی کار میکنی ولی تو جوری رفتار کردی انگار من وجود ندارم درصورتی که اشتباه بود من خیلی دلم میخواست پیام بدم ولی جلوی خودمو گرفتم هرچقدر براش توضیح دادم قبول نکرد و گفت با این که منو دوست داره برام احترام قائله ولی نمیتونه بمونه و باید خداحافظی کنیم باهم میخواستم بدونم واقعا دلیل این جدایی همین ناراحتی کوچیک و قضاز روی قضاوت اشتباهه ؟ البته منو اصلا بلاک نکرده فعلا ولی نمیدونم باید چی کار کنم شبی که بهم این حرفهارو زد من خیلی احساساتی شدم و بهش گفتم نامرد که خیلی بهش برخورد ولی فرداش گفتم احساساتی شدم معذرت میخواهم و این که همون ادم قویم و خودم خودمو خوشبخت میکنم میخواستم بدونم این که منو بلاک نکرده یعنی براش اهمیتی ندارم ؟ واین که ایا امکان داره از این کار پشیمون بشه و به رابطه برگرده ؟

    • سلام عرض شد متاسفانه وقت این رو که سوالات طولانی رو پاسخ بدم ندارم شما میتونید به تیم مشاوره سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید: 09129305020

  • سلام خسته نباشید
    از احرین دیدار من با دوست پسرم گذشت خیلی خوب بود اصلا دعوا نداشتیم بعد دو هفته زنگ نزد فقط پیاما سین میکرد بهش گفتم میشه بگی چی شده من تو این دو هفته خیلی بهش پیام دادم که دیگه دوستم نداری دلت زدم زنگ نمیزنی
    بعد گفت با تو مشکلی ندارم با خودم دارم چند وقت دیگم اروم میشم
    پیامات منا بیشتر میریزه بهم
    میخوام فعلا تنها باشم ارامش پیدا کنم اجازه بده اروم میشم
    گفتم میخوای تموم کنی
    گفت فعلا بای تا خودم پیام بدم
    بعد صحبتا من چند روز بعد 4 روز پیام متنی تو دایرکت اینستاگرامش دادم منا بلاک کرد ولی واتساپ و تلگرام اصلا
    حتی تلفن تو بلک لیست نیستم .. مشکلی با هم نداشتیم نمیدونم چرا اینجوری شد دعوا نکردیم
    ممکنه راهنمایی بکنید واقعا وضعیت روحی خوببی ندارم

    • همیشه خود ما می دانیم که کار درست چیست و باید در این شرایط کمی فاصله بگیریم اما خودآگاه ما با این ترس روبرو می شود که اگر من را فراموش کند چی ؟ اما چیزی که واقعیت دارد و خود ماهم می دانیم ولی به آن توجه نمی کنیم این است که طرف مقابل، درحال حاضر هم یک جورایی مارا فراموش کرده. ما با این باور که ” اگر من تماس بگیرم یا حضور داشته باشم من را فراموش نخواهد کرد ” خودمان را توجیه می کنیم. در اصل خود ما هم می دانیم ترس ما فراموش شدن نیست ترس ما دور شدن و تنهایی است در حالی که کاملا متوجه این موضوع هستیم که تا فاصله نگیریم طرف مقابل به قولی قدر ما را نمی داند و خلاء نبود ما را احساس نمی کند. همچنین وقتی احساسات منفی و تنش ها و بحث هایی وجود دارد پافشاری ما برای ارتباط باعث افزایش این مشکلات می شود نه کاهش. خوبی قطع ارتباط این است که شخص فرصت این را دارد که کمی از احساسات منفی نسبت به ما دور شود و بعد از مدتی حتی خلاء نبود ما را احساس کند.

      برای مشاوره بیشتر میتونید در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

  • سلام و عرض ادب
    من یک پسر ۲۳ ساله هستم دقیقا یک سال پیش با دختر خانمی با هم سنو سال خودم توی دانشگاه آشنا شدم.
    ایشون دقیقا از همون روزای اول شروع ترم مدام توی کلاس توی حیاط دانشگاه با من ارتباط چشمی برقرار میکردن و زمانی که به خودم میومدم میدیرم که داره به من نگاه میکنه
    من چندین بار خواستم بهشون متذکر بشم که لطفا این کارو نکنن ولی چون آشنا بودیمو و سلام علیک داشتیم این کارو نکردم گفتم شاید ناراحت بشن.
    چند ماهی که گذشت دیدم که به ایشون علاقه مند شدم در صورتی که نمیدونستم علت نگاهاشون به من ایا از روی علاقست یا خیر
    تا اینکه بعد از چندین ماه رفتم و بهشون گفتم که واقعا بهشون علاقه مندم
    (البته این نکترو بگم هدفم این بود که اگر جوابشون نسبت به من مثبت بود ازشون خواستگاری کنم)
    البته خوش بختانه جوابشون هم مثبت بودو و فهمیدم که به من عللقه دارن
    ولی بعد اینکه فهمیدم به من علاقه داره اصلا هیچ رابطه ای باهم نداشتیم البته توی فضای مجازی گه گاهی صحبت میکردیم اما نه خیلی.
    من دیگه کلا خیلی حالم خوب بود و تلاشمو بیشتر کرده بودم که اوضاعم بهتر بشه و با خانواده صحبت کنم جهت خواستگاری .
    ولی نمیدونم چی شد یک دفعه و خیلی راحت اومد و گفت جوابش منفیه و از اون به بعد حرف زدنش خیلی رسمی شد.
    من موندمو یک حس خیلی تنهایی و غم ،طوری که واقعا ۳ هفته دچار استرس شدم و اصلا نمیتوستم کار کنم و درس بخونم و الان تازه خدارو شکر حالم بهتره. ولی واقعا هنوز به ایشون علاقه دارم و همش فک میکنم شاید این جواب منفیش از روی نازو ادای دخترونه بوده

    الان باید چیکار کنم شما چه پیشنهاد میکنید
    ایا فکر میکنید جواب منفیشون قطعیه یا صرفا همین طوری یک جواب منفی دادن ممنون میشم راهنماییم کنید

      • سلام
        من حدود یک ماه بود که با پسری اشنا شده بودم که اوایل درحد دوست خانوادگی و تفریحامون بود بعد شدیم دوس دختر پسر و خیلی رابطمون عاشقانه و خوب بود درحدی که هرشب تو این یه ماه با صدای من باید میخابید و همش از اینده و زندگی باهم حرف میزدیم و هرروز همو میدیدیم بعد یه مدت من ازش دور شدم شهر دیگه و فهمیدم کم کم روابط باز با دوستای دخترش دوباره برقرار کرده و همینا شروع بحثا و دعواها شد و من گیر میدادم و اون هم دعوا شدید میکرد چندبار گفت ازم دور شو تا یادم بره گیرهاتو و تنشات هربار نتونستم تحمل کنم و باز خبرشو گرفتم و چندین بار بلاک شدم از همه جا تا اخرسر بعد یه دیدار که رو در رو بحث بدی باهم کردیم و من هی اصرار به درست کردن اشتباهاتم داشتم به طور کامل ایشون منو برای بار چندم بلاک کردن از همه جا حتی زنگ و منم بارها از جاهای مختلف زنگو اس دادم و هربار گفتن نمیخان منو و تمومه ولی من باورم نمیشد هنوزم شبا منتظرم خبری ازش بشه توی تلگرام بلاکم نکرده بود منم هیچی مدت ده روز بود نگفته بودم ولی تموم امیدم دیدن همین انلاینی هاش بود و همش حسم میگفت برمیگرده تا امشب یهو دیدم از تلگرامم بلاکم کرده بدون اینکه من هیچ حرفی و پیامی مدتهاس داده باشم شما راهنماییم کنین من واقعا دوس دارم پشیمون شه خیلی عزاب کشیدم

        • سلام دوست عزیز. فاصله همیشه مشکلات زیادی رو برای روابط ایجاد می کنه و یک اتفاق طبیعی هست اما میشه این مشکل رو کنترل و مدیریت کرد ولی راه اون گیر دادن فشار وارد کردن نیست، چون شما از طرفتون دور هستید گیر دادن های شما نمی تونه خلاء های نبودتون رو پر کنه برعکس طرف مقابل رو به سمت رابطه های دیگه سوق میده برای همین بهتره وارد روابطی که مشکل فاصله دارن نشید ولی وقتی از قبل توی یک رابطه بودید و این مشکل به وجود اومده قدمت رابطه می تونه به شما در کنترل شرایط کمک کنه ولی خب کار ساده ای نیست نیاز به تلاش و آموزش داره. برای پرسش سوالات می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.
          09129305020
          02191305059

  • سلام وقت بخیر
    بنده پسری هستم که حدود 1ساله با دختری که هم کلاسم هست درارتباطم
    مشکل اینجاست که ایشون خیلی زود رنج هستند
    روز اخری که قرار شد دیگه با هم حرف نزنیم و تصمیم داشت رابطه رو کامل قطع کنه بخاطر این جدایی گریه می‌کرد
    ولی منو در تمام شبکه های مجازی بلاک کرده
    حتی خطمم بلاک کرده و هر بار با شماره های متفاوت بهش پیام میدم جوابم میده ولی یکم که حرف میزنیم سریع بلاک میکنه
    ما خیلی همو دوست داشتیم
    ولی آخرین بار بهم گفت دیگه دوست ندارم
    الان بنظرتون چیکار کنم
    خیلی دوس دارم مثل قبل بشیم با هم
    حتی در مورد ازدواج هم نظرش عوض شده بود و جواب نه داد.

    • سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

      اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

      برای دریافت مشاوره بیشتر میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

  • سلام خسته نباشید
    من 5ماهه با یه آقا پسر 24ساله دوست بودم چند روز پیش دعوا کردیم گفت که میخاد چند روزه پی ام نده حسشو نداره منم بهش حرف زدم اونم بلاکم کرد چیکار کنم برگرده

    • سلام در این شرایط شما به هیچ عنوان نباید اصرار کنید خواهش کنید این کار و این رفتار ها ضربه منفی به تصور ایشون راجب شما میزنه که در نتیجه باعث منفی و کمتر شدن احساس فرد میشه

  • سلام ممنون از مطالب خوبتون من میخواستم بدونم وقتی آنبلاکمون کرد چیکار کنیم شروع به صحبت باهاش کنیم یا منتظر بمونیم خودش. سر صحبت و باز کنه ؟

    • سلام دوست عزیز هدف بازگشت هدف شیرینی است اما برای رسیدن به هر هدفی باید مراحلی طی شود. قبل از برقراری ارتباط، شما باید یکسری آمادگی ها و امتیازات را در خود به وجود بیاورید تا در هنگام برقراری ارتباط واکنش منفی دریافت نکنید. شما باید با مهارت های ارتباطی و تکنیک های متقاعد کردن آشنا باشید تا بتوانید ارتباط مناسبی شکل بدهید. وقتی رابطه شما به اتمام رسیده است قطعا دلایل و تنش هایی را پشت سر گذاشته اید و زمانی که در ارتباط نبوده اید هیچ کار خاصی نکرده اید و چیزی تغییر نکرده است پس در صورت ارتباط برقرار کردن در این شرایط قطعا با واکنش منفی و یا حتی زننده روبرو خواهید شد. پس قبل از برقراری ارتباطِ مستقیم نیاز است شما حتما یکسری تاثیرات و اقدامات غیر مستقیم را انجام دهید و زمینه سازی کنید. مثلا احساس منفی را از بین ببرید، جذابیت ایجاد کنید، کنجکاوی به وجود بیاورید، احساس مثبت شکل دهید و خلاء عاطفی ایجاد کنید. برای تحریک فرد برای شکل گیری ارتباط از طرف ایشان ، بهترین کار، استفاده از تکنیک های اِن اِل پی است اما حتی اگر این اتفاق رخ نداد شما با اجرای این تکنیک ها و تاثیر گذاشتن های غیر مستقیم می توانید تا حد زیادی موفقیت در برقراری ارتباط را تضمین کنید.

  • سلام استاد بزرگ. ممنونم بابت تمام زحمت هایی که واسه امثال ما ها میکشید. من خیلی از تکنیک های کتاب بازگشت عشق خوشم اومده مخصوصا اونجایی که تکنیک هایی برای آن بلاک شدن توضیح دادید من شخصا انجام دادم و نتیجه داد امید وارم که روز به روز موفق تر باشید و باعث بوجود اومدن چنین کتاب های ارزش مندی بشید

  • سلام خیلی جالب بود توی یه مقالتون نوشته بودید هر جا درک چیزی براتون سخت بود مثل دلیلش رو متوجه نشدید یا نفهمیدید که چرا اون چیز به یک نتیجه خاص ختم میشه خودتون رو توی ذهنتون در اون موقعیت قرار بدید. اول که این روش خیلی روش خوبی بود واقعا به من کمک کرد و من خیلی چیز ها رو تونستم کنترل کنم مثل عصبی شدنم زنگ زیاد زدنم. این مطلب بلاک کردن رو که توضیح دادید خودم رو توی موقعیت قرار دادم و دیدم دقیقا همینطوره که شما میگید. خیلی ممنونم ازتون

  • سلام
    لطفاً راهنمایی بفرماید ممنون میشم من سه سال پیش با دختری که ویزیتور بود برای مغازه ام می آمد آشنا شدم صرفا بعنوان یک همکار و احساس علاقه ای که براشون داشتم رو نگفتم چون فکر می کردم برای خوشبختیش باید شرایط بهتری رو فراهم کنم بعد سه سال همه شرایط خوشبختی از نظر خونه, ماشین درامد بهتر از قبل و تحصیلات خودم رو به اتمام رسوندم و اکنون خواستم ازش خواستگاری کنم گفت نامزد دارم در حالی که تحقیق کردم ایشون باهاش دوسته جالبه بعد مطرح کردن خواستگاری که گفت نامزد دارم به هیچ عنوان سراغش نرفتم و ایشون تو صفحات اجتماعی بلاکم کرده من باید چکار کنم بدون اون می میرم اصلاً همه تلاشم به عشق اون بود اون بود که به من قدرت و دلگرمی میداد.
    قبلاً از راهنمایی دلسوزانه تون متشکرم

    • سلام دوست عزیز شما هیچ اقدامی نکردید و طرف مقابلتون هم زندگیش رو کرده وارد یه رابطه شده و رابطش هم شاید براش مهم باشه مشکل از طرف ایشون نیست از دیر اقدام کردن شما هست. در این شرایط شما باید از تکنیک های ان ال پی و جذب عشق استفاده کنید. میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه توی تلگرام یا توی واتس آپ پیام بدید راهنمایتون می کنن: 09212939541

  • خب من و ایشون قرار بود همو ببینیم. ولی من حس می‌کردم که خیلی مشتاق نیست مثلا من برنامه کاری و امتحانیمو گفتم و بهش گفتم که باهام هماهنگ کنه زمان دیدارمونو و اونم فقط می‌گفت باشه عزیزم
    روز سه‌شنبه بعد از کلی فکر کردن به کاراش، کلافه شده بودم و بعش پیام دادم که تو اصلا منو این رابطه رو می‌خوای، و ایشون گفت چی‌می‌گی بازم شروع کردی و بلاک کرد.
    من هم روی اون خط دیگه توی واتساپش بهش پیام دادم که دیگه همه‌چی تموم شد. چند ساعت بعد پیام رو خوند و بر خلاف انتظار من اونجا منو بلاک نکرد.
    حالا سوال من اینه که آیا رابطه از سمت ایشون کات شده و دیگه برنمی‌گرده
    و اینکه چرا یه جا بلاکم کرده و یه جا بلاک نیستم؟
    و اینکه احتمال اینکه آنبلاک شم چقدره؟

    • در پاسخ به ثریا
      سلام عرض شد برای پرسش سوالات شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید:
      ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام 5 سال پیش تو محل کارم همکارمو دیدم و ازش خوشم اومد.اوایلش خیلی سخت بود تا اعتمادشو جلب کنم.چون از من خیلی بدش میومد.اما بعد از 5 سال تلاش مداوم بلاخره نظرشو جلب کردم و با هم دوست شدیم.شرایطش طوری نبود که هر وقت بخواد بیاد بیرون اما هرازگاهی با هم میرفتیم بیرون و رابطمون خوب پیش میرفت.این اواخر خیلی دوستم داشت.درحدی که به کتاب خوندنم حسودی می کرد.یه روز که رفته بودیم بیرون با هم بحثمون شد و من از روی عصبانیت بی اعتنایی کردم و مجبور شد تاکسی بگیره برگرده.بهم گفت اگه رفتم دیگه تمام.مدت 2 ماه بلاکم کرده بود.بعد بواسطه یکی از آشناهاش باهاش ارتباط برقرار کردم.از بلاکی درم آورده اما کلی بهم غر زد که چرا اونو واسطه کردم..الان پیام نمیده.جواب پیامهامو زورکی و بااکراه میده و فکر میکنم دلیل بلاک نکردنش اینه که دوباره به آشناش نگم تو واسطه شو .به نظرتون چیکار کنم؟

    • در پاسخ به سجاد
      سلام عرض شد برای پرسش سوالات شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید:
      ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام خسته نباشید
    من ۲۰ سالمه و عشقم ۲۵ سالش ما ۵ ماه با هم بودیم که ایشون گفتن من فعلا کار ندارم و اینکه میخوام در ارتباط نباشیم تا کارم جور شه بیام خواستگاری البته نمیدونم بهونه بودیا نه…ما خیلی با هم خوب بودیم خیلی بهم اعتماد و اطمینان داده بود…منم بعد اون بحث که ایشون گفت من عذاب وجدان دارم تو پام نشستی نه زنگ زدم نه پیام دادم تا اینکه بعد ۲۰ روز پی ام داد و یه عکس فرستاد گفت یاد تو افتادم منم خیلی محل نزاشتم و بهش گفتم انتظار نداشتم بهم پی ام بدی و همه چی برام تموم شده اونم گفت باشه گفت فک کردی فراموشت میکنم گفتم انتظار داری بعد ۲۰ روز که رفتی من فک نکنم اینو خوند بعدشم بلاکم کرد فرداش بهش پی ام دادم منطقی ام صحبت کردم زنگم زدم ولی جواب نداد الانم ۸ روزه بلاکم ???تورو خدا راهنماییم کنید من باید چیکار کنم?

    • در پاسخ به Zahraaaa
      در همه جای سایت شماره برای پرسش سوالات گذاشته شده شما باید به اون شماره پیام بدید سوال بپرسید نه تو بخش نظرات. در واتس آپ و تلگرام میتونید به تیک پشتبانی پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید:
      09129305020

  • سلام من ی سوال مهم دارم اگه میشه جوابمو بدید
    من تو تابستون بعد ی رابطی عمیق ۳ ساله خیانت دیدم رابطه ای که من همش مهربون بودم با رضا و حتی بهش تو نمیگفتم خیلی دوسش داشتم بدی نکردم بش تا جایی ک خودش خیلی وقتا میگفت تو چرا انقد با منی ک اذیتت میکنم خوبی و دلیل رفتنشم همش میگف اخه سنمون بهم نمیخورد ولی خب من حس میکردم ک دوسم داره و کل فامیلاشون عاشق من بودن و همیشه میگفتن تو خیلی مهربونو دختر خوبی هستی تاحالا دوس دختری از رصا انقد خوب نبوده ی چند بار خیانت کرد من بحشیدم بعد اون اقا اومد و خیلی راحت دختر مورد علاقه جدیدشو بهم معرفی کرد و اون دختر گف برو من ی ماهه اومدم و خیلی عاشقشم من نتونسم اعتراض زیادی کنم فقط به دختره گفتم من وقتی پیش رضا بودم پیام شمارو تو گوشیش دیدم و اون دختر ناراحت شد و رضا هم بخاطر اینکه من این حرفو زدم بلاکم کرد حتی دعوام کرد ک چرا گفتی اونا هنوز باهمن… الان ۸ ماهه ک کاتیم حدود ی ماه پیش رضا منو از تو واتس اپ از بلاک خارج کرد حس کردم بخاطر عکسی ک اون لحظه گذاشتم اینکارو گرد چون لباسی ک خودش بم داده بود تنم بود ی بار هم استاتوس گذاشتم اومد دید گذشت تا امشب ک من استاتوس گذاشتم و نیومد ببینه بعد ۲۴ ساعت باز ی استاتوس گذاشتم تولدم بود و لباسی ک پوشیده بودم اون خریده بود دیدم طاقت نیاورد و بلاک کرد .من حس خوبی از این بلاک گرفتم حس نمیکنم بخاطر تنفر بوده باشه … نظر شما چیه یعن نباید استاتوس میزاشتم حساس کردمش؟ یعنی عصبی کردمش؟ من حس میکنم گذشته و خاطره هارو نتونس دووم بیاره و وسه فرار اینکارو کرد حس کردم از دوست داشتن بود وگرنه میتونس خیلی راحت شمارمو پاک کنه و نگه نداره . اینم بگم در حال حاضر قهر بودن با اون خانوم ی مدتیه ک قهر و اشتیشون زیاده ولی رضا خیلی تلاش میکنه ک رابطه رو نگه داره اما حس کردم عکسامو ک دید از اینکه نتونسه جام بزاره اون خانومو و اینکه نخاس شکستو بپزیره و اینکه از دوست داشتن بلاک کرد نمیدونم دلیلش چیه نظرتون چیه یعنی از نفرت بوده؟ خب میتونه شمارمو پاک کنه ک نبینه منو . من البته واکنشی ندادم و بلاک نکردم ی چیز دیگ اینکه عکس دست دوتاییشون رو پروفایل رضا بود ولی قهرن هنوز

    • سلام عرض شد برای پرسش این سوالات طولانی که پاسخ های طولانی هم دارن شما باید به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید:
      09129305020

  • سلام خسته نباشید
    من یه سوال داشتم
    انتظارم دارم پاسخم رو سریع دریافت کنم
    یه مدت پیش با عشقم دعوامون میشه اون منو بلاک میکنه منم واکنشی به این کارش ندادم تا این که چند ساعت بعدش 3بار بهم زنگ زده بود ولی چون تو رد تماس بود متوجه نشدم
    حالا بعد 3روز از بلاک درم اورده و من هیچ حرکتی نزدم با اینکه ذوق زده شدم
    اما الان دلیل اینکه چرا باید از بلاک خارجم کنه و من باید چه واکنشی نسبت به اون داشته باشم رو نمیدونم
    الان 2 روزه عکس العملی نشون ندادم
    کمکم کنید لطفا

    • سلام در همه جای سایت یک شماره هست و مشخصه که برای پرسش پاسخ باید به اون شماره توی تلگرام پیام بدید آخر هر مطلب هست اول سایت اون بالاش هست گوشه سمت راست پایین ضفحه گوشیتون لینک مستقیمش هست.
      برای پرسش پاسخ باید توی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

      • ازش متنفرم متنفرم ….همیشه اگه حق هم با من باشه منو بلاک میکنه ….بعدش این منم که با گریه و زاری و التماس باعث میشم از بلاک درم بیاره …هیچ وقت هیچ وقت باعث نشده که من یکم اروم بشم هیچ وقت کاری نکرده تو دعوا منو اروم کنه برعکس همیشه بدترم کرده بلاکم کرده از ش متنفرم از خودم بیشتر که غرورو شخصیت ندارم ترو خدا یه کاری بکنین بیخیالش شم دیگه خسته شدم بریدم

  • سلام خسته نباشید..ی سؤالی داشتم ازتون…من حدود 3ماهی میشه از عشقم جدا شدم یعنی اوت رابطه رو تموم کرد و رفت..ما اولا خیلی خوب بودیم باهم عاشق هم بودیم و قصدمونم ازدواج بود..اما اخرا نسبت بهم سرد شد اونم سر اختلافمون و تنشی ک بینمون ب وجود اومد…من ی بار بهش پیام دادم حالشو بپرسم جواب داد و اخرشم گفت ک اگ با من باش محدود میشه و اذیت میشه اونم با کلی فکر کردن..و بعدشم برام آرزوی خوشبختی کرد و رفت…جوری ک انکار هیچ وقت تو زندگیش نبودم قشنگ منو نادیده گرفت حسمو کشت….با و بعدشم گفت ک هیچکسو نمیخواد و میخواد تنها باش و وفقط ب هدفش فکر کنه..میخوام بدونم این رابطرو میشه برگردوند؟؟؟چون خیلی،مسمم حرف زد و رفت..انکار ک هیچ وقت دوسم نداشته…من هرچقدم تلاش کنم ولی اون بخواد تنها باش چ فایده ی داره؟البته اینم بگم ک از رفتارم خسته شده بود…الانم بعضی وقتا با دوستش حرف میزنم و حالشو میپرسم خوشحاله…من ب این معتقدم کسی ک حتی ی علاقه کوچیکم نسبت ب یکی داشته باش هیچ وقت نمیگه ک امیدوارم ی دختر بیاد تو زندگیت ک همیشه عاشقت باش و اون‌جوری ک میخوای باش و منم فراموش کن و دلتنگم نشو..باورم نشد ک اون ی روزی اقد روم حساس بود اخرا اقد بی تفاوت رفتار کرد….لطفا این سوالو خودتون جواب بدین چون واقعا کلافم…ب همکاراتون نسپارید….ممنون میشم…چون میخوام بدونم ک تو دوره ها شرکت کنم فایده ی داره یا ن..چون من خودم ب شخصه وقتی یکیو دوست داشته باشم و ی روز ازش جدا بشم هیچ وقت همچین حرفایی بهش نمیزنم ک تحقیر بشه و احساس پوچ بودن بهش دست بده…یا خرد بشه

    • سلام دوست عزیز. رابطه شما نیاز به تحلیل داره. می تونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام بدید و سوالاتتون رو بپرسید: 09129305020
      02191305059

  • IPسلام من به پی وی دختری ک دوسش دارم رفتم وحرف دلمو رک وراست بهش گفتم اما اون عصبانی شد وبهم گفت پی ویشو حذف کنم و بعدبلاکم کرد اما بعدش متوجه شدم اون پی ویمو چک میکنه مثلا وقتی دسترسی شو به پروفایلم رو قطع میکنم اونم همین کارو میکنه ویامثلا تواون برنامه ک من بهش اس دادم بیشترانلاینه وهی پروفایل عوض میکنه خلاصه من نمیدونم باید چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید

  • سلام حدود سه ماه پیش رابطه بعد از یه بحث و مشاجره شدید به خواستِ طرفه مقابل کات شد و ایشون من رو هم در تلگرام هم واتس اپ بلاک کردن و گفتن دیگه تحت هیچ شرایطی باهم تماس نداشته باشیم. و شماره مو هم پاک کردن. الان یک هفته ای هست که ایشون هم من رو از بلاکی دراوردن و هم شماره مو دوباره سیو کردن. اینکارشون میتونه به چه دلیل باشه؟ ممنونم

    • سلام قطعا دلیل کار ایشون رو نه ما نه کس دیگه ای نمی دونه جز خود فرد. اما این رفتار نشانه ای از کاهش تنش هست ولی اقدام شما اهمیت بسیاری داره مثلا نباید بخاطر این اتفاق برید سمت طرف مقابل و تلاش مستقیم برای بازگشت بکنید باید هوشمندانه تر رفتار کنید. شما می تونید در تلگرام یا واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه ارتباط بگیرید و سوالات خودتون رو بپرسید: 09129305020

  • من ۱ ساله ک با کسی ک دوسش دارم در رابطه هستم خیلی همدیگرو دوست داریم و اینکه حرف زدیم با خانواده ک تصمیم گرفتیم نامزد کنیم ولی متاسفانه خیلی از اوقات بی دلیل یا سر ی چیز کوچیک بلاک میشم این خیلی سخته واقعا هربار بلاکی تو روحیه میخوره همه جوره باهاش ساختم ولی خوب تنها مشکل اینه ک سر ی بحث کوچیک من بلاک میکنه

    • هیچ چیز بی دلیل نیست حتی اگر دلیل منطقی و قابل درکی نباشه شخص مقابل حتما دلایلی برای خودش داره حتی اگر اون دلایل غلط باشن شما باید عواملی که باعث این رفتار میشن رو شناسایی کنید حالا یا این عوام مربوط به رفتار شما هستند یا مشکلی در رفتار طرف مقابل ولی هر کدام که باشه راه حلی داره. شما میتونید در تلگرام یا واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه ارتباط برقرار کنید و سوالاتتون رو بپرسید: 09129305020

  • سلام. من به پسری از فامیل علاقه دارم خودش نمیدونه یعنی من چیزی به زبون نیوردم. یکبار با پیج اولم فالوش کردم بدون حتی یک پیام ولی بعد از مدتی بلاکم کرد. الان پیج دیگه ای دارم ولی نه فالوش کردم نه پیام دادم اما دوباره بی دلیل بلاکم کرده.بنظرتون علت خاصی داره؟؟

  • سلام. من به پسری از فامیل علاقه دارم خودش نمیدونه یعنی من چیزی به زبون نیوردم. یکبار با پیج اولم فالوش کردم بدون اینکه یکبار پیام ردو بدلی بشه ولی بعداز مدتی بلاکم کرد. الان هم با پیج جدیدی که دارم فالوش هم نکردم اما دوباره بلاکم کرده.علتش چی میتونه باشه؟؟

    • سلام تشخیص علت رفتار یک شخص به این صورت ممکن نیست یک روانشناس پیشگو یا غیب گو نیست باید اطلاعات داشته باشه تا بتونه با جمع بندی به یک نتیجه برسه برای پشتیبانی میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام وقتتون بخیر
    من با آقایی که یکسال از من بزرگتر هستن 5-6 سال در ارتباط بودم
    من 21 سالمه و ایشون 22 سال
    طی کاری که من کردم از دست من خیلی ناراحت شدن و اعتمادشون از بین رفت و از همه جا من رو بلاک کردن
    بعد از کلی sms دادن بهش بالاخره گفتن که من رو از واتساپ آنبلاک میکنن ولی در حد چت کردن و نه زنگی باشه و نه دیداری
    الان ایشون من رو آنبلاک کرده من باید پیش قدم بشم برای pm دادن یا صبر کنم خودش pm بده؟؟؟؟
    اینکه من رو آنبلاک کروه نشونه‌ی این هستش که قابل ترمیم این رابطه هست؟؟؟؟؟
    چجوری اعتمادش رو جلب کنم؟؟؟؟؟

    • سلام برای مشاوره می تونید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

  • سلام من ۶سال با پسری بودم عاشق هم بودیم حتی روز اخر خیلی به من محبت داشت منم همینطور هیچی براش کم نزاشتم یهو گفت میخوام تموم کنم نمیخوام بهت لطمئه بزنم بعد بلاکم کرد مگه میشه همه چیز یهو به هم بریزه😐الان۵روز سراغمو نگرفته ممکنه برگرده؟؟

    • سلام شما 6 سال در رابطه بودید پس چیزی نمی تونه یک دفعه اتفاق بیفته. وقتی شخصی یک رابطه رو ترک می کنه تفکر جدایی رو حداقل یک ماه تا چند ماه قبل توی ذهن داشته در مورد روابط طولانی بیش از یک سال این موضوع طولانی تره و ممکنه حتی شخص سالها به جدایی فکر کرده باشه اما نتونسته تصمیم بگیره. هرگز نباید فکر کنید رابطه یک دفعه یا بدون دلیل تموم شده چنین چیزی هرگز ممکن نیست. روابط نیاز به بررسی دقیق توسط کارشناس دارند شما میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و از یک جلسه مشاوره رایگان نیم ساعته که قبل از شرکت در دوره های بازگشت به عشق ازدواج استفاده کنید.

      09129305020

  • سلام ازش متنفرم هر سری سر هیچ و پوچ یا چیزهایی که خودش باعقش منو بلک میکنه از خودش بیشتر متنفرم هر سری با خواهش و التماس و عذر خواهی من کلی منت میزاره اشتی دیگه نمیخوام خسته شدم یه کاری بکنید ا کلان فراموشش کنم خسته شدم 😭

    • سلام برای ارتباط با روانشناسان تیم سربرگ تازه می تونید توی تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید: 09129305020

  • من بابت رفتاری که طرف مقابلم داشت عصبی شدم و اون بلافاصله منو همه جا بلاک کرد، البته این برخورد همیشه از طرف مقابل بوده و بعد چند وقت دوباره انبلاک شدم، ولی طرف مقابل من رفتارهای خودشو نمیبینه، چکار باید بکنم

  • سلام طرف مقابلم منو بلاک کرده بعد از رفتاری که داشته،البته هربار بلاک میکنه و دوباره انبلاک میکنه، ولی اینبار نمیخوام اصرار کنم چون اشتباه از من نبوده میشه راه نماییم کنید

  • سلام من با آقایی از انگلیس حدود یکماه آشنا شدیم من 36 سالم ایشون 60 ولی نسبت به سنش جوان تر بود. ایشون مطلقه بود.یک دختر داشت که ازدواج کرده بود . چند وقت پیش دخترش مخالفت کرد باهاش. و ایشون واتساپ منو بلاک کردن و در فیس بوک بلاک نکرد. تو فیس بوک بهش پیام دادم گفت احتیاج به فضا داره . بعد از 3 روز تو فیس بوک بهم زنگ زد و گفت دخترش موافقت کرده با ازدواجمون مشکلی نداره..منم لینک ویزا به انگلیس رو براش فرستادم گفت باشه دارم میخونم شرایط ویزا رو…بعد از دو روز حرف نزدن و سکوت دیدم ازش خبری نیست ..بعد چک کردم دیدم بدون دلیل همه جا بلاکم کرده.. حتی با ی شماره دیگم حساب بیزینس اکانت واتساپ ساختم بهش پیام دادم که من بهت اعتماد داشتم این کارت درست نبود بلاکم کردی…بعد تا خوند فورا بلاک کرد..خیلی ناراحت شدم. چون اصلا بینمون دعوا نبود.آخرین بار هم خوشحال بود که دخترش موافقت کرده. همیشه باهاش تماس ویدیویی داشتم خیلی صمیمی بودیم آدم سرحال و شوخی بود …ولی الان حدود دو هفته بلاکم …به نظرتون این آدم چه شخصیتی داره و دلیل بلاک چیه؟ایشون با اینکه شغلش معلم باز نشسته زبان انگلیسی بود..هنوز هم معلم افتخاری بود تدریس میکرد..نمیدونم دلیل کارش چیه کاش حداقل خداحافظی میکرد تکلیفم مشخص میشد که برای همیشه بلاک کرده یا نه.. نمیدونم فراموشش کنم یا نه..

    • سلام برای ارتباط با مشاورین میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام من ویه آقایی حدودا یه ماه رابطه داشتیم من اسباب کشی داشتم وچند روز بهش پیام ندادی بعد که اومدم واتساپ و اینستا دیدم بلاکم کرده اما تو تلگرام بلاک نشدم خیلی رابطی خوبی بود نمیدونم چطوری غیبش زد فک کنم که باخودش فکر کرده من طاقچه بالا گذاشتم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ممنون 🌺

    • سلام برای ارتباط با مشاورین می توانید در واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام و عرض ادب
    حدود 11 سال عاشقانه با یک دختر خانم خوب و باوقار در ارتباط بودم به طوریکه تمام مسایل مالی و احساسی یکسان داشتیم حرف هم و میفهمیدیم ناراحتی، غم، شادی و مسافرتهای داخل و خارج زیادی باهم داشتیم و از دوری و نزدیکی هم شکایتی نداشتیم همدیگر و درک میکردیم ، نقطه های ضعف و قوت هم رو نگه میداشتیم، اما رابطه طولانی شد از دید خیلی از بستگان دو طرف که تو این 11 سال در جریان بودن، یکدفعه همه چیز 180 درجه چرخید، به یکواره همه سوالهای ناگفته نمایان شد، و مهمترین آن چرا تو این مدت ازدواح نکردید ویا پیشنهادی ندادی در صورتیکه (توافقی) وبا تعهد در کنار هم بودیم فقط سندی بین ما رد و بدل نشده بود تا زمانی که ایشان گفته بود که باید بتواند اماده ازدواج شود چون سن خود را برای ازدواج مناسب نمیدانست! ، بقولی همه مسایل روی سر من مرد خراب شد گویی انگار کسی دیگر با من نبوده، تا اینکه جدایی سنگینی ایجاد شد بین من و ایشان و بهانه تراشیهای فراوان، الان نزدیک به یکسال ونیم با سردی ادامه پیدا کرده تا بلوک شدن از تمام شبکه های ارتباطی، شما امیدی در من به وجود آوردید که همه چیز پایان رو به پایان نیست و ایشان هم هنوز ازدواج نکردن، آیا با وجود این زمان طولانی از جدایی راهی برای ترمیم وجود دارد؟ اگر موفق شوم قول میدهم به کاینات که راه شما را ادامه خواهم داد با فراگیری بهتر
    با کمال تشکر

    • سلام دوست عزیز برای مشاوره میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

  • سلام عزیز اگه میشه من رو هم راهنمایی کنید ،الان تقریبا ۱۰ ماهه که با یک پسره ۲۰ساله بودم خیلی رابطه خوبی داشتیم اون به دانشگاه رفته بود و یک دوخترو تو اینستا که دانشگاهی بود فالو کرده و چون از قبل فقط من رو فالو داشت بهش گفتم که آنفالو کنه ولی نمیکردو هی منو با چیز های دیگ سرگرم میکرد یه شب بهش پیام دادم گفتم که یا اونو آنفالو میکنی یا من میرم بحثمون شدو فرداش بهم جواب ندادو بلاکم کرده الان با هرشماره ای ام میزنم سریع بلاکم می‌کنه قبلا هم وقتی عصبی میشد بلاک میکرد ولی الان خیلی نگرانم که از دستش بدم الان تقریبا یه هفته ای شده

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام یکی از اقوام تو جمع ها نگاه های زیاد بمن میکرد منم حس کردم ازم خوشش میاد، بعد ی مدت تقریبا چند ماه فالوش کردم تو اینستا و استوریاشو میدیدم اونم همینکارو کرد. بعد الان که میبینم انفالو و بلاکم کرده. دلیل اینکار چی میتونه باشه؟ واینک بعدا من چه رفتاری باید داشته باشم؟

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام
    من و یه آقایی ۸ ماه باهم بودیم من دوست داشتنش حس میکردم ولی مدام ترس داشتم از دستش بدم خیلی بهش گیر میدادم و با عکس و تماس تصویری فقط حرفاش باور میکردم،البته اونم همین کارها رو انجام میداد و مدام چکم میکرد
    چند وقت پیش بهش یهو سرد رفتار کرد منم بهش گفتم نمیخوامت دیگه….اونم بلاکم کرد
    پی ام دادم بهش و قول دادم هیچوقت نرم سمتش!اونم چندتا فحش و بد و بیراه گفت و من خداحافظی کردم….
    حالا راه حل چیه؟
    صبر کنم همچنان؟

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام وقتتون بخیر
    من دوماهه نامزد کردم ولی نامزدم یهو سرد شده چندبار بهش گفتم چرا اینطور شدی غر زدم اولش گفت خسته شدم کم برام طومار بنویس هروز بدتر شد الان میگه همه چیز تموم شده هیچی نمیخوام به خانوادش حتی اجازه نمیده راجب رابطه ما حرف بزنن باهاش میگه هیچی نمیخوام بشنوم حتی منو بلاک هم کرده از همه جا مشکل اینجاست که ما باهم رابطه جنسی داشتیم و من نمیتونم این رو قبول کنم که بهم بزنش الانم هیچ جوره نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم مامانش میگه منم نمیدونم چی میشه یا حرفش چیه اصلا راجبت حرف نمیزنه شما میشه بهم یه راهنمایی کنید که چکار باید بکنم که بااین شرایط برگرده؟ لطفا ممنونم

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

    • سلام من یه دختر ۱۵ سالم من یه دوست داشتم رابطمون خیلی جدی بود ولی همش سر موضوع های قبلی بحث پیش میومد تو آخرین پیاممون بهم گفت ازم خوشش نمیاد و بلاکم کرد ولی الان انبلاکم کرده و نوشته بهتره نباشم

  • سلام عرض شد
    من ۳۴ سال سن دارم و در تیر ماه ‍۱۴۰۱ با دختری که ۲۵ سال دارد در تالاری که مشقول به کار خدماتی است دوست شدم
    رابطه خوب و گرمی داشتیم از پیامک های صبح بخیر الی تماس ها و شب بخیر ها و بیشتر من بهش محبت میکردم و به قول گفتنی شدیدا هواشو داشتم ولی بعد از گذر ۵-۶ ماه به یکباره گفت که خواستگار براش پیدا شده و میخواهد با او زمان بیشتری بگذراند که او را بیشتر بشناسد و من مخالفتی نکردم با اینکه به خودش هم گفتم که از این موضوع شدیدا ناراحت هستم (البته ناگفته نماند که ما جفتمون میدونستیم که شرایط خوبی برای آینده با همدیگه نداریم)من خودخواهانه جواب ندادم و چون به قول خودش اون طرف میتونست آینده و آرزویی که داشت برآورده کنه با اینکه سخت بود و به خودشم گفتم که سخته برام ولی ناچارم قبول کنم و ازش خواستم که فقط باشه و ارتباطش با من قطع نکنه.
    خلاصه بعد از این صحبتها او سعی کرد رابطه اش را با من کم کند درواقع رفتارش مثل قبل نبود و حساسیت من بیشتر شد و یکبار که دیروقت از خانه خارج شد بحثمون شد که کجا رفتی با کی رفتی و….
    تا زمانی که من بعد از پیگیری های مکرر از خانواده وی متوجه شدم که اصلا خواستگاری وجود نداشته یعنی بوده ولی رد کرده
    اما خودش قبول نکرد و گفت وارد یک رابطه جدی شده و از من خواست که به انتخوابش احترام بزارم
    به جایی رسید که ۲۰ روز سراغی ازش نگرفتم و بعد از ۲۰ روز به اسرار تونستم باهاش قرار ملاقات بزارم و حرفش این بود که تصمیمش را گرفته و کسی توی زندگیش بطور جدی هست و من به تصمیمش احترام بزارم و دوستیمو باهاش قطع کنم ( با اینکه فهمیده بودم خواستگار و این چیزها دروغ بوده به روش نیاوردم)
    تا اینکه یک قرار شد به خواسته من هم فکر کنه و جواب بده (که ازش خواستم با شرایطی که داره دوستیش با من قطع کامل نکنه)
    بعد از چند پیامکی داد و گفت که فکر کرده و نمیتونه با خواسته من کنار بیاد
    من تماس تلفنی گرفتم و یک پسر جواب داد و با عصبانیت صحبت کرد که چرا زنگ میزنیو مگه نمیگه نمیخواد و …. و همان شب از همه جا بلاک شدم و نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم
    از تالاری که کار میکنه و دوستای تقریبا مشترکی داریم پیگیر شدم و گفتن که دیگه نمیخواد باهات باشه و ظاهرا با یکی دوست شده و …
    من هم توی این مدت عذاب کشیدم از نبودش
    الان میخوام بدونم آیا امکان داره برگرده ؟‌اصلا شدنی هست ؟ نیاز به کمک شدید دارم چون کل زندگیم بهم ریخته از نبودش و دوست دارم که برگرده یا به طریقی بتونم برگردونمش

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

  • نامزدم بلاکم کرد چی کار کنم اما خیلی دوستم دارد کمی کینه گرفته لطفا جواب دهید نگرانم

    ازم

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز. اگر نیاز به مشاوره دارید میتونید از طریق واتس آپ و تلگرام با مشاورین سربرگ تازه در ارتباط باشید: 09129305020

      • سلام استاد من با یک دختر زیبا از ایتا آشنا شدم و عاشقش شدم و چند روزی بود که باهم چت میکردیم و ایشون به کانال من در ایتا با خواسته خودم اومدم ولی ۲ روز هست که من هرچی به ایشون پیام میدم نمی‌بینه پیام رو و میبینم که آنلاین هست ولی پیام منو نمی‌بینه و از کانال من تازه رفته یعنی بلاکم کرده؟ و اینکه چیکار کنم دوباره بتونم بهش پیام بدم؟ درضمن من شماره ایشون رو ندارم.ممنون میشم جواب بدید.

        • سلام برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه می تونید از طریق تلگرام یا واتس آپ یا تماس با شماره زیر اقدام کنید
          09129305020

      • سلام استاد عزیز من چند ماه با یک دختری بودم و بهم پیام می‌دادیم
        بعد از یک مدتی من درخواست دوستی بهشون دادم اما ایشون قبول نکردن گفتن زوده من گفتم باشه بعد بهشون گفتم میتونم بهتون زنگ بزنم قبول نکردن و بعد من رو بلاک کردن منم اوایل استوری های دپ و غمگین میزاشتم و کاره اشتباهی کردم الان هم فالو داره و استوری و پست هامو میبینه اما بلاکم کرده میشه بگید چیکار کنم که از بلاکی دربیاره؟ ممنون میشم بگید🤝🏻

        • سلام وقت بخیر بهتره انرژی خودتون رو برای روابطی بذارید که شروع شده نه رابطه ای که هیچ وقت شکل نگرفته

  • سلام وقتتون بخیر کسی که دوسش دارم خانوادش به این رابطه رضایت ندادن و به همین خاطر خودش از ادامه دادن رابطه ناامید شد و منو بلاک کرد اما من هیچ واکنشی نسبت به این کارش نشون ندادم حدودا 3 ماه من بلاک بودم تا اینکه متوجه شدم دیشب منو از بلاکی خارج کرده به نظرتون این میتونه امیدوارکننده باشه برای بازگشت به رابطه؟ به نظرتون ممکنه توی این مدت رایت خانوادشو بدست آورده باشه؟

    • سلام وقت بخیر ممکنه این اتفاق نشانه خوبی باشه اما این موضوع کافی نیست و شما برای بازگشت به عشق باید استراتژی مناسبی داشته باشید

  • سلام من یه پسر 16 سالم یک نفر داخل کلاس مان هست من بهش علاقه دارم یک چند دفعه بهش پیام همین طوری باهاش صحبت کردم از آن سوالات شخصی نپرسیدم یک دفعه تو پیاده رو بودیم می خواستم بهش بگم ولی نتونستم شبش بهش پیام دادم یک اشاره غیر مستقیم به اون موضوع کردن فکر کنم فهمید و بلاکم کرد . الان بی زحمت یک چند تا راه به من پیشنهاد می دید

  • سلام من ی هفته است ک دوست پسرم ازم جدا شده فکر میکنم بخاطر خودم بوده یا خودش ولی منو بلاک کرد خیلی داغون بودم زنگ میزدم پیام میدادم تمام سعیمو میکردم ک برگرده حتی حضوری رفتم پیشش با مادرش صحبت کردم اما همون لحظه حالش خوب وقتی منو میدید اما وقتی میرفتم خونه دوباره همین داستان بود تا حدی ک الان منو از بلاک در آورده ولی حاضر نیست جواب پیام یا زنگمو بده…خیلی ناراحتم بابت این موضوع..بعد آخرین دیدار الان ی هفته شاید کمتر ک من خبری ازش ندارم..یعنی اون نمیخواد ک بامن حرف بزنه..تو رابطمون این اولین اتفاقیه ک بعد ۵سال برامون افتاده.ی شوک خیلی بزرگ بوده برام.نمیدونم کجای کارم اشتباه بوده ک بامن این رفتارو کرده..وقتی مقاله شمارو خوندم متوجه اشتباهاتم شدم.ولی الان دلم میخواد ک برش گردونم..ب نظر شما میتونم برش گردونم؟باید چیکار کنم تا حالش خوب بشه..از طریق خواهرش فهمیدم میخواد بره دانشگاه..اون حتی برای فراموش کردنم هر کاری داره میکنه. لطفا کمکم کنین من نمیخوام از دستش بدم…تو این شرایط برام خواستگار هم اومده گیر افتادم

    • سلام وقت بخیر برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید درتلگرام یا واتس آپ پیام بدید. 09129305020

    • سلام وقت بخیر وقتی یک رابطه دوستی چندین سال طول میکشه ابعاد اون رابطه هم به همان اندازه گسترش پیدا میکنه. برای ترمیم رابطه بعد از این شرایط بهتره که با یکی از روانشناسان دوره های بازگشت به عشق سربرگ تازه مشاوره داشته باشید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *