نامه نوشتن به فرشته عشق - نامه به فرشته معشوق

نامه نوشتن به فرشته عشق - نامه به فرشته معشوق


نامه نوشتن به فرشته عشق

نامه نوشتن به فرشته عشق به عنوان یک روش جدید برای رسیدن به خواسته های عمیق انسان مطرح شده است. طرف داران نامه نوشتن به فرشته عشق کاترین پاندر و اما کورتیس هاپکینز اساتید مطرح ماوراالطبیعه و متافیزیک هستند. ما در سربرگ تازه با یک تحقیق گسترده راهنمای کاملی جهت نامه نوشتن به فرشته معشوق را برای شما آماده کردیم.

نامه نوشتن به فرشته عشق به عنوان یک نظریه مطرح شده است نه بخشی از مذهب، اما در تمام مذهب های الهی راجب فرشتگانی که برای هر انسانی وجود دارد صحبت شده است، دین مبین اسلام نیز اشاره به چندین فرشته دارد که در اطراف هر مسلمان هستند تا خواسته های عرفانی او را برآورده کنند.

اما دیگاه مذهب به فرشتگان اطراف انسان متفاوت تر از دیدگان نظریه ارتباط از طریق نامه با فرشتگان است. در این مقاله تصمیم داریم راجب نامه نوشتن به فرشته صحبت کنیم، و به برخی سوالاتی که در ذهن مخاطبان ایجاد می شود پاسخ دهیم.

سوالاتی مانند؛ آیا روش ارسال نامه به فرشته و رسیدن به اهدافی مانند عشق واقعیت دارد؟ آیا با ارسال نامه به فرشتگان می توانیم به عشق خود برسیم؟ آیا جز نامه نوشتن به فرشته عشق راهی هست که ما به خواسته های خود برسیم؟

چگونه به فرشته خود نامه بنویسیم

روشی که برای نوشتن نامه به فرشتگان مطرح شده است به این صورت است که شما باید نام فرشته ای که می خواهید را در ابتدای نامه خود بنویسید، یک نمونه کامل از نامه به فرشته عشق را در ادامه بررسی می کنیم تا بتوانید ارتباط مستقیم با فرشته عشق طرف مقابل برقرار کنید با نامه نوشتن به فرشته شخص مورد نظر.

به فرشته عشق ………

اگر میخواهید عشق را جذب کنید به فرشته خود باید نامه بنویسید (نام خود را باید در بخش نقطه چین بنویسید)، اما اگر می خواهید یک فرد خاص را جذب کنید باید به فرشته او نامه ارسال کنید، در بخش نقطه چین نام شخص مورد نظر را مقابل نام فرشته بنویسید.

نامه نوشتن به فرشته عشق
نامه نوشتن به فرشته عشق

متن نامه به یک فرشته

{مثلا عاشق کردن عشقمان با کمک فرشته عشق}

ای فرشته مهربان عشق، از تو می خواهم با قدرت الهی که داری مهر من را در دل محبوبم قرار دهی و او را عاشق من کنی تا من بتوانم به وصال عشق او دست یابم.

این یک مثال کامل از نوشتن و ارسال یک نامه با هدف مثبت به فرشته مهربان عشق بود! در نظریه توصیه شده نامه را 15 بار در 15 روز بنویسید و آن را در آب روان قرار دهید (آب رود یا جوی)

حالا که با نحوه نوشتن و نگارش نامه به فرشته ها آشنا شدید و مثالی هم برای نامه نوشتن به فرشته عشق را بیان کردیم. اما قبل از اینکه قلم کاغذ بردارید 15 روز وقت بگذارید کار های مثل نامه نوشتن به فرشته عشق،نامه نوشتن به فرشته نگهبان، نامه نوشتن به فرشته ثروت و نامه نوشتن به فرشته های دیگه انجام بدید توصیه می کنم کمی هم وقت بذارید تا با دیدگاه روانشناسی راجب نامه نوشتن به فرشته آشنا بشید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

واقعیت نامه نوشتن به فرشتگان

تفکر پشت نامه نوشتن به فرشته عشق، در واقع بر اساس نظریه کائنات است، اگر شما می خواهید با نوشتن نامه به هدف خود برسید در واقع خواسته خود را به کائنات و قانون جذب سپرده اید، که کار کاملا عاقلانه ای نیست.

چون قانون جذب و کائنات قوانین سخت و منظمی دارند. من به شخصه هر وقت مشکلی یا نیازی داشته باشم، راجب موضوع مورد نظر یا راجب انتخاب روش بسیار حساس هستم، و تا زمانی که کاملا مطمعن باشم که روش درسته اقدام نمی کنم.

به شما هم توصیه می کنم قبل از اینکه 15 روز زمان را برای نامه نوشتن به فرشته عشق بذارید، نظر و دیدگاه روانشناسی را راجب این موضوع بررسی کنید. تا با انتخاب اشتباه زمان با ارزش خود را از دست ندهید.

روانشناسی امکان وجود چنین چیزی را رد می کند، اگر در سایت یا کانال های تلگرامی دیده و شنیده اید که این کار نتیجه می دهد، بدانید تمام اون نظر ها جعلی هستند. اگر در نزدیکان خود فردی را می شناسید که با دعا و طلسم یا نامه نوشتن به فرشته عشق نتیجه گرفته تعجب نکنید، موفقیت این افراد ربطی به دعا و طلسم ندارد.

فقط زمان موفقیت با زمان استفاده از این موارد یکی شده، مثلا کسانی که از این خرافات برای بازگشت عشق استفاده می کنند، رابطه آنها به خاطر دلایل دیگر مثلا وابستگی احساسی طرف مقابل دوباره شروع شده اما افراد فکر می کنند بخاطر دعا ها یا نامه نوشتن عشقشان برگشته که کاملا اشتباه است. در هیچ منبع و کتابی نامه نوشتن به فرشتگان تایید نشده و هیچ شخص مطرحی راجب این موضوع اظهار نظر نکرده.

اگر نامه نوشتن به فرشته عشق خیالی است، پس برای رسیدن به اهدافمان چه کار باید انجام دهیم؟ برای رسیدن به خواسته ها می توان از روش های جایگزین علمی و تست شده استفاده کرد، اگر هدف شما عاشق کردن یک فرد و شروع یک رابطه جدید است، مقاله قانون جذب عشق را مطالعه کنید، اما اگر هدف شما بازگشت عشق است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ارسال نامه به فرشته ها

یک اختلاف نظر در این باره وجود دارد که آیا منظور از فرستادن نامه به فرشتگان همان فرشتگان الهی هستند یا ضمیر ناخودآگاه؟ اگر بخواهیم با فرشتگان الهی ارتباط برقرار کنیم قطعا ارسال نامه راه آن نخواهد بود چون در هیچ دینی گفته نشده که برای ارتباط با خداوند و فرشتگانش نامه نگاری انجام دهیم! راه ارتباط با خداوند عبادت است پس اگر می خواهید نیروی الهی و فرشتگان خداوند به شما مدد برسانند راه آن عبادت در نزد پروردگار است.

فرشته ضمیر ناخودآگاه

اما نظریه ارسال نامه برای ارتباط با ضمیر ناخودآگاه خود و یا ضمیر ناخودآگاه یک شخص دیگر است، از دید روانشناسی نامه نوشتن به فرشته عشق (یا همان ضمیر ناخودآگاه) امکان پذیر است چون بحث کلمات تاکیدی مطرح می شود و این کار به نوعی استفاده از کلمات تاکیدی است.

اما این که شما یک نامه بنویسید و داخل آب بندازید یا آتش بزنید، تا با ناخودآگاه یک شخص دیگر ارتباط برقرار کنید و اهدافی مانند عشق را در نظر داشته باشید کاری بیش از حد بی پایه و اساس خواهد بود! و باید از کلمات تاکیدی و اگیزشی استفاده کنید.

شاید برای افرادی که با قانون جذب آشنایی دارند و قدرت آن را لمس کرده اند سوال پیش بیاید که اگر نامه نوشتن به فرشته عشق بی فایده است پس این مقاله می خواهد بگوید قانون جذب هم الکی است؟!!!

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

فرشته قانون جذب!

باید عرض کنم خیر قانون جذب نظریه ای است که بار ها و بارها ثابت شده و در جهان پیرامون قابل رویت و اثبات است ما می توانیم از قانون جذب برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم، اما واقعیت قانون جذب هم فقط استفاده از کلمات تاکیدی نیست.

فقط با داشتن افکار مثبت نمی توان قانون جذب و قانون جذب عشق را فعال کرده بلکه باید از ارسال ارتعاشات و مدیریت سیگنال ها بهره جست تا به اهداف خود برسیم.

نامه نوشتن به فرشته عشق
نامه نوشتن به فرشته عشق

نامه نوشتن به فرشته بازگشت به عشق

همانطور که در کلیپ بالا توضیح داده شد، ما در سربرگ تازه، در طی 4 سال تحقیق و پژوهش توانستیم با ترکیب تکنیک هایی مانند؛ قانون جذب، تکنیک های nlp عشق، نظریه اثر پروانه ای، روانکاوی، روانشناسی و … دوره ای را طراحی کنیم که احتمال و ضریب موفقیت آن نزدیک به 90 در صد است. 70 درصد این دوره ها در قالب کتاب بازگشت عشق ارائه شده است.

نظر تون چیه که بازگشت به عشق را از دیدگاه کامل علم روانشناسی برسی کنیم؟ خب اگر موافق هستید شروع می کنیم! اگر موافق هستید پس تا انتها با ما باشید. بازگشت به عشق از دیدگاه شما تفاوت زیادی با دیدگاه عشقتان دارد، موفقیت در برگرداندن عشق زمانی حاصل می شود که دو دیدگاه دیگر را نیز برسی کنیم. “برگشت به رابطه از نظر طرف مقابل و از دیدگاه روانشناسی”

یکی از بهترین کار های که خانم ها برای جذب مردان می توانند انجام دهند استفاده از مهارت های زنانه است! آیا می دانید چگونه می توان یک پسر را دیوانه خود کنیم؟

ناخودآگاه کلید متقاعد سازی برای برگشت

مغز انسان را می توان بزرگترین و قدرتمند ترین ابر رایانه جهان دانست، و ذهن را نیز می توان به عنوان قوی ترین نرم افزار جهان “برترین هوش” به رسمیت قبول کرد.

ذهن ناهوشیار و هوشیار وظیفه برنامه ریزی و کنترل؛ باورها، افکار، احساسات، تصمیمات، ضعف ها و واکنش های انسان را که در مجموع رفتار خوانده می شوند برعهده دارند. نقش خودآگاه یا ضمیر هوشیار در کنترل زندگی انسان 8 درصد است و 92 درصد باقی مانده در اختیار ضمیر ناخودآگاه است.

چگونه جدایی اتفاق افتاد؟

ماهیت جدایی را می شناسید؟ جدایی در واقع مانند هر رفتار دیگر یک تصمیم است که در ناخودآگاه اتخاذ شده، ما تصمیم می گیریم، رابطه خود را تمام کنیم یا تصمیم میگیریم یک رابطه جدید را شروع کنیم، ما حتی تصمیم می گیریم چه کسی را دوست داشته باشیم و چه کسی را نداشته باشیم. تصمیم جدایی عشقتان در واقع فرمانی است که از ناخودآگاه او صادر شده است.

اما تصمیم جدایی چگونه شکل می گیرد؟ ناخودآگاه از دنیای پیرامون ما ارتعاشات و سیگنال ها ” بر اساس قانون ارتعاش ” را دریافت می کند، این سیگنال ها در ناخودآگاه تحلیل و برسی می شوند، پس ناخودآگاه از نتایج بدست آمده در فرمان های خود استفاده می کند. “

برنامه ناخودآگاه انسان ها با یکدیگر متفاوت است” برای همین افراد به شرایط مشترک واکنش های مختلف نشان می دهند، از این رو باید رفتار صحیح در مقابل تیپ های شخصیتی را بشناسید.

سیگنال های ورودی افکار انسان را شکل می دهند، “مثلا؛ خبری می شنویم و راجب آن فکر می کنیم” افکار باورهای ما را می سازند، باورها احساسات انسان را تغییر می دهند، احساسات انسان تصمیم هایش را مشخص می کنند.

تصمیم جدایی یا بازگشت به رابطه  یکی از احساسی ترین تصمیماتی است که انسان در طول زندگی خود می گیرد.

اگر قصد شما بازگرداندن معشوق از دست رفته خود است، باید دقیقا همین مراحل را طی کنید، با ارسال ارتعاشات به ناخودآگاه عشقتان نفوذ کنید، وقتی مشکل اینگونه به وجود آمده قطعا تنها با همین روند از بین می رود، پس انتظار دیگری نباید داشت.

تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق

در کتاب بازگشت به عشق ، شش فصل مربوط به شش مرحله بازگشت به عشق وجود دارد که یک به یک آنها را بررسی می کنیم.

جزئیات در بازگشت به عشق نقش اصلی را بازی می کنند، موفقیت در سایه صبر و تلاش ممکن است، توضیحاتی که در ادامه مطرح می کنم نیاز است دقیق و کامل اجرا شود تا شما هم بتوانید جزء آن دسته از افرادی باشید که در بازگشت به عشق موفق هستند.

فصل اول شناخت

فصل اول بازگشت به عشق چهار قدم دارد، که باید همه آنها به بهترین شکل ممکن اجرا شود. یکی از بزرگترین تجربه هایی که ما در سربرگ تازه کسب کردیم، این است که بدون تحلیل و بررسی نباید وارد پروسه بازگشت به عشق شد، تلاش بدون برنامه ریزی و سنجش، محکوم به شکست است.

موفقیت در این هدف نیاز مند سرمایه گذاری است، باید زمان و تلاش را چاشنی کارتان کنید تا به عشق خود برسید. فصل اول اشاره به راه های تحلیل و بررسی مشکلات رابطه و طرفین دارد، چند رهنمود  در فصل یک بیان می شود مانند؛ تکنیک واقعیت گرایی، تکنیک تحلیل، تکنیک پیشبینی و تکنیک برنامه ریزی عصبی کلامی.

قدم اول: استراتژی عمل

باتوجه به تجربه ما در سربرگ تازه خوانندگان سایت اکثرا یا در شرایط مشخصی به سر می برند.

  1. رابطه سرد و خنثی است.
  2. جدایی کامل اتفاق افتاده است.
  3. رابطه بخاطر اصرار یک از طرفین ادامه دارد.
  4. طرف مقابل واکنش های منفی شدیدی نشان می دهد.
  5. طرف مقابل هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

اگر شما در شرایط گزینه یک هستید، بهترین کار حفظ رابطه است اما باید رابطه را مدیریت کنید، از گفتن کلاماتی مانند؛ چرا عوض شدی، دیگه دوستم نداری، دلت میخواد بیشتر با دوستات وقت بگذرونی تا با من، تکلیف منو مشخص کن، هدف چیه و.. کاملا خود داری کنید.

اما اگر در شرایط 2 تا 5 هستید قطع ارتباط تنها عمل درست است (به استثنای متاهلین). در اینجا باید از تکنیک واقعیت گرایی استفاده کنید و واقعیت رابطه خود را بپذیرید، در بازگشت به رابطه 13 اشتباه خطرناک هستند که اکثر افراد با مرتکب شدن آنها احتمال موفقیت آنها را بسیار کاهش می دهد. قطع ارتباط برای اکثر انسان ها کار بسیار سختی است، جدا از دلتنگی و افسردگی بعد از جدایی، قطع ارتباط نگرانی هایی را برای افراد به وجود می آورد.

  • اگر قطع ارتباط کنم فکر می کنه برام مهم نیست و میره!
  • اینطوری خیالش راحت میشه که من حالم خوبه راحت تر میره!
  • اگه بعدا بگه چرا رفتی هیچ کاری نکردی چی اگه این رو بهونه کنه که برنگرده چی؟
  • اگر دیگه بهش زنگ نزنم جلو چشمش نباشم راحت منو فراموش می کنه!
  • قطع ارتباط کنم که میره با کس دیگه همه چیز تموم میشه!
  • ارتباط که نداشته باشم آخه چطوری برش گردونم؟
قدم دوم: خود تحلیلی رابطه

چرا رابطه شما به سردی یا جدایی ختم شده؟ دلایل بسیاری برای اتمام یک رابطه وجود دارد، که در کتاب بازگشت به عشق این دلایل بصورت کامل برسی شده است.

در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره می کنم، بعضی از مراجعه کنندگان ما در سربرگ تازه، زمانی که در این مرحله قرار می گیرند، فکر می کنند دلیل اصلی جدایی خود را می دانند (بجز روابطی که بخاطر دلایل مشخص تمام شده) و یا فکر می کنند که رابطه آنها بی دلیل و یک شبه تمام شده است.اما روانشناسی اثبات می کند هیچ رابطه ای بدوت دلیل و به یک باره تمام نمی شود.

حتی روابطی که برای تمام شدن آنها نمی توان دلیلی منطقی پیدا کرد نیز بدون دلیل تمام نشده اند! دلیل اتمام این روابط عدم رضایت از رابطه است.

  1. تنش*
  2. دخالت و تاثیر دیگران
  3. کمبود
  4. مقایسه
  5. برطرف نشدن نیازهای ناخودآگاه*
  6. نبود معیارهای ناخودآگاه*
  7. دروغ و پنهان کاری
  8. کمبود محبت
  9. مادیات
  10. عدم ارتباط قوی (میزان صمیمیت کم)
  11. روزمرگی

پیدا شدن دلیل یا دلایل جدایی سر آغاز تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق است، در این قدم باید دلایل مشکلات رابطه و عوامل تاثیر گذار در جدایی را از بین موارد بالا مشخص کرد. اگر دلایل جدایی پا برجا باشن طرف مقابل هیچ دلیل و انگیزه ای برای بازگشت نخواهد داشت، پس بعد از مشخص شدن باید این دلایل از میان برداشته شوند.

قدم سوم: تحلیل تیپ شخصیتی

شناخت طرف مقابل یک برگ برنده با ارزش است، این شناخت می تواند در طراحی رفتار ما تاثیر زیادی داشته باشد. شناخت مواردی مانند؛ ضعف ها، ترس ها، معیارها، نیازها، کمبودها، اهداف، رویا، محدودیت ها و…باعث می شود بتوانیم، تکنیک های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم هدف مندی طراحی کنیم.

تحلیل تیپ شخصیتی محدودیت های صد راه شما و خط قرمز های طرف مقابل را مشخص می کند، میتوان با این اطلاعات بهترین تصمیمات را گرفت، بهترین واکنش ها را نشان داد و بهترین تاثیر گذاری را داشت.

قدم چهارم: خود تحلیلی

این قدم اهمیت به مراتب بالاتری دارد، خود تحلیلی کمک می کند، فرد ضعف ها، ترس ها، محدودیت ها، معایب و اشتباهات خود را تشخیص دهد و در سدد ازبین بردن آنها بر آید. باید برای بازگشت طرف مقابل انگیزه و دلیل جدید ایجاد کرد تا احتمال بازگشت را تا حد ممکن افزایش داد. جهت آشنایی با سایر مراحل می توانید کتاب بازگشت به عشق را بصورت رایگان دانلود کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مطالعه مقالات بیشتر:

روانشناسی بلاک شدن توسط عشق

42 دیدگاه

  • سلام تو رو خدا این نامه نوشتن به فرشته عشق چیه …یکی جواب بده حقیقت داره با عقل جور در نمیاد اخه من میخام یه کتاب بنویسم در مورد قانون جذب و رابطه عشق به کمک نیاز دارم

    • سلام عرض شد. در سایت در مقاله مربوط به فرشتگان توضیح داده شده که این قضیه خرافات است و واقعیت ندارد کمی فکر کنید یک فرشته برای هر کس وجود داشته باشه و نامه های آتش زده رو بخونه! مثلا یکی فارسی بلده یکی دیگه عربی! اصلا چنین چیزی با عق جور درمیاد! در مقاله نوشته شده که نامه نوشتن به فرشته ابتدا یک نظریه برای تربیت ناخودآگاه بوده بعدا انحراف پیدا کرده شده خرافت. بهتره مشکلات خود را از طریق روانشناسی حل کنید کاری که همه در جهان انجام میدن نه راه های تخیلی که وجود خارجی ندارن. فرشتگان واقعی خداوند در زندگی انسان ها دخالت مستقیم ندارند و هیچ کاری انجام نمیدهند چون خدا وند انسان را موجودی صاحب اختیار آفرده و اختیار او را نمی گیرد چون زندگی یک امتحان بیان شده. اگر سری به کانال تلگرامی سربرگ تازه و سایت سربرگ تازه بزنید ویس ها و کامنت های صدها نفر را مشاهده می کنید که از راه تکنیک های علمی سربرگ تازه به موفقیت رسیدند. مشکلی که شما الان دارید تجربه می کنید به دلیل اتفاقات، حرف ها، برخورد، واکنش ها و شرایط خاص پیش آمده بخاطر فرشتگان پس با نامه نوشتن حل نمیشه با روانشناسی، قانون جذب، تکنیک های ان ال پی، تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه و … میتونید مشکلتون رو حل کنید.

      • دوست من اینها همه تصورات هستش که با باورشون خودت ایمان میاری واتفاق میفته برات شما برو پیش جوشکار اصلی خداوند بزرگ هیچ روشی هم نمیخواد هر مدلی دلت خواست بگو میخوای این طور بشه و چنین خواهد شد تمام
        موفق بیدار و باعشق الهی باشی

        • سلام دوست عزیز اگر شما با نوشتن نامه و آتش زدنش به هدفی رسیدید خوشحال میشم با ما و خوانندگانمون درمیان بذارید

    • چرا با عقل جور نیاد ما بدنیا اومدیم که با تفکر خودمون بتونیم همه چی رو به دست بیاریم و جذب کنیم من واقعا نتیجه گرفتم

    • سلام عزيزم بله واقعيت داره يكى از خواص نامه نوشتن به فرشته عشق اينه اگر اون شخص تو طرح الهى مون نباشه بعد از نامه نوشتن از سرمون ميوفته و خودمون فراموشش مى كنيم,

  • سلام
    من ی نفرو خیلی دوسش دارم ، اما اون نمیدونه
    وقتی نامه رو نوشتم ، توی آب روون هم انداختم ، تاثیر داره؟

      • سلام .من سالهاست واسه ی هر خواسته ای به فرشته ی اون خواسته نامه میدم .و از یک روز تا ۲ ماه جواب گرفتم .من ۱۵ تا نامه رو با هم مینویسم و بعد میسوزونم توی سینک ظرفشویی . عالییییه

        • نامه به فرشته صرفا یک نظریه برای روشنگری تاثیر افکار و باور ها در اتفاقات روزمره هست و به هیچ عنوان با نوشتن نامه به فرشته های خیالی کسی هیچ نتیجه ای نمیگیره هدف از انتشار این مقاله ترویج خرافات نیست بلکه روشنگری بیشتر برای مخاطب هست تا با اصل نظریه آشنا بشن نه خرافاتی که بعد از آن شکل گرفته

    • سلام عرض شد در همین مقاله نوشته شده که نامه به فرشته ها خرافاته و بجای اون باید از چه روش علمی استفاده کرد

  • سلام خب شما میگید نویسنده این نظریه گفته که نظریه انحراف پیدا کرده و اینطور نیست که یک نامه بنویسیم و فرشته ای اون رو بخونه و برآورده کنه گفتید که این کار برای پرورش ضمیر ناخودآگاه بوده . حالا شما میگید از چه روشی میتونیم استفاده کنیم برای برگرداندن عشقمون؟

    • سلام دوست عزیز بله چیزی به اسم نامه نوشتن به فرشته وجود نداره و در واقع اینها خرافات جدید هستند خرافات قدیمی هم میشه همون طلسم دعا و … شما برای بازگشت عشق باید از تکنیک های روانشناسی ان ال پی و قانون جذب استفاده کنید. برای مشاوره میتوانید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

    • میشه ب من ی نوع جذب کردن فرد خاص رو بگین؟
      من ی نفرو خیلی دوسش دارم. اما اون نمیدونه
      هر شب ، هرروز کارم شده گریه?
      من واقعا دوسش دارم
      چیکار کنم؟
      انقد نماز میخونم، دعا میکنم ، نذر میکنم ولی احساس میکنم بهم دیگ نمیرسیم?
      من چ خاکی تو سرم کنم؟?

    • سلام عرض شد در واقع فقط بنده ردش نمی کنم روانشناسی ردش میکنه و حتی خود نویسنده این نظریه هم برداشت افراطی که از نظریه نامه ایجاد شده را رد کرده میتونید به زبان انگلیسری تحقیق کنید

    • میشه ب من ی نوع جذب کردن فرد خاص رو بگین؟
      من ی نفرو خیلی دوسش دارم. اما اون نمیدونه
      هر شب ، هرروز کارم شده گریه?
      من واقعا دوسش دارم
      چیکار کنم؟
      انقد نماز میخونم، دعا میکنم ، نذر میکنم ولی احساس میکنم بهم دیگ نمیرسیم?
      من چ خاکی تو سرم کنم؟?بنظرتون برم بهش بگم ک دوسش دارم؟?
      آخه من دل و جرئت ندارم
      الان من چ غلطی کنم
      خداااااااا??

      • در پاسخ یه دخترعااشششق
        سلام عرض شد شما حتی مشکلتون هم مشخص نیست فقط از احساستون گفتید. میتونید به تیم پشتیبانی پیام بدید و سوالاتتون رو بپرسید. ارتباط از طریق تلگرام و واتس آپ : 09129305020

        • خودمم میدونم مشکلم مشخص نیست
          من چیکار کنم؟
          من ی پسریو دوسش دارم اون نمیدونه
          چیکار کنم؟

          • عزیزم منظورم اینکه شما وقتی سوال میپرسید چطور مشکلم رو حل کنم باید بگید چه مشکلی

    • شما به طرف حرف دلت رو بزن حتی اگه جوابش منفی باشه بهتر از اینه که بعدا به خودت بگی چرا نگفتی اگه میگفتی شایر قبول میکرد بلا تکلیفی سمه ، خودتو رو نجات بده

      • من میخوام عشقم برگرده باهام کات کرده خیلی باهاش حرف زدم اما اون عصبانیتر شد 😔😔😔😔من نمیتونم نادیدش بگیرم. این واقعا مسخرس که روانشناسا میگن وقتی طرف رفته توام رابطع رو ترک کن. مثل اینع که بری یه خونه بگیری با هزارتا زحمت بعد یکی بگه این خونرو بفروش بره. اون قلب منه عشقمه همه چیزمه.

        • سلام برای آشنایی با تکنیک های ترمیم رابطه می تونید کتاب بازگشت به عشق را تهیه کنید یا با روانشناسان تیم سربرگ تازه مشاوره داشته باشید. 09129305020

  • سلام استاد بزرگ من یک معذرت خواهی بهتون بدهکارم من به تیم شما پیام دادم و ازشون راجع به نامه نوشتن به فرشته عشق بیشتر توضیح خواستم و با دلایل زیادی بهم توضیح دادن که این موضوع خرافاته ولی من قبول نکردم چون توی سایت های دیگه دیده بودم مردم کامنت گذاشتن و گفتند با نامه نوشتن به فرشته عشق موفق شدن حقیقتش چون راه های روانشناسی و مشاوره برای برگشت عشقم خیلی سخت بود من میخواستم راحت و سریع به عشقم برسم به یکی از این سایت ها پول دادم که نامه به فرشته رو بهم یاد بده اون سایت دیگه جوابمو نداد پولمم خوردن ولی من دو ماه نشستم نامه نوشتم هی سوزوندم هی توی آب انداختم باورتون نمیشه تا کجا رفتم که برسم به یه رودخونه آخه سمت شهر ما رودخونه نداره اما هیچ نتیجه ای نداد فقط زمانمو از دست دادم الان خیلی پشیمونم خیلی زیاااااد اما دیگه فایده نداره کاش همون موقع به حرف شما اعتماد می کردم. خلاصه خیلی ممنونم با این که هزینه ای از من نگرفتید اما خیلی برام زمان گذاشتید تا مشکلم حل بشه اما خودم مقاومت کردم و الانم تاوانشو دادم به قول شما ضعف های ما باعث میشه به سمت وعده های تو خالی اما رویایی کشیده بشیم

  • اگه اسم شخص مورد نظر رو ندونی میشه نامه نوشت!
    یا حین نوشتن نامه تجسم کرد؟!!

    • در این مقاله کامل راجع به نامه به فرشته توضیح داده شده و گفته شده که واقعیتش چیز دیگری هست. اگر شما انتظار دارید کسی که حتی اسمش رو نمی دونید با نوشتن نامه به فرشته خیالی بدستش بیارید فقط وقتتون رو تلف می کنید

  • تو بگو تخیل ولی به قول قدیمی‌ها به یه سنگم هم اعتقاد داشته باشی اون سنگ جا به جا میشه یعنی خدا به آدما این قدرت رو داده که با اعتقاد و ایمانشون سنگ رو جا به جا کنن چه برسه به فرشته ها که وجود دارند و همیشه همراهمون هستند ….ببخشید توهین نباشه ولی شما روانشناساااا فقط دکان باز کردین ما همه خوب میدونیم که خداوند هر چی که آفریده همه معجزه هستند و معجزه میکنن که فرشته ها هم جزی از آفریده خداوند هست

  • پس چرا تله پاتی حقیقت داره؟
    نامه نوشتن یه جور کمک خواستن ازخداست فرشته ها هم در ارتباط یا خدا هستند

    • روابط انسان ها بیشتر دست خوش اخلافات، سلیقه ها ، مشکلات و رفتار انسان ها میشه تا دست خوش کمک فرشتگان نامه خوان یا هر خرافات دیگری .

  • سلام و درود
    بخاطر مطالب مفید تون
    من به کمک شما نیاز دارم
    راستش دو سال است که عاشق یه دختر هستم و اون دختر را توسط قانون جذب جذب کردم خوب چون اونا نمیشناختم یعنی هیچ آشنایی با هم نداشتیم اول بهش چندین نامه نوشتم ‌احساساتم رو بهش گفتم و و اونم علاقمن من شد و این پروسه نامه نوشتن من شش ماه طول کشید یعنی شش ماه فقط بهش نامه می نوشتم و در این مدت شش اونا فقط در مسیر راه می دیدم چون هر روز سر وظیفه خودش میرفت
    بعدی از شش ماه رفتم باهاش حضوری حرف زدم و شمارشو بهم داد وباهم در فظای مجازی معرفی شدیم و مدت چند ماه باهم در ارتباط بودیم تا اینکه دعوامون و بلاک شدم و بعداز سه ماه دوباره آنبلاک شدم
    وباهاش تماس گرفتم اما درست روی خوش نشان نداد و بعد از اون روز تا ۴ ماه دیگر باهاش تماس نگرفتم اما بعد از چهار ماه باهاش تماس گرفتم وحظوری حرف زدیم اما بازهم حاظر نشد نشد که با هم رابطه داشت باشیم اما در این از تمرینات قانون جذب استفاده کردم و بعد از اون روزی که باهم حضوری حرف دیگر باهاش تماس صوتی و یا حضوری نداشتم که تابه حال یازده ماه میگذرد اما در طول این مدت یک سری از سیگنال های مثبت علائم بهم نشون میداد که هنوزم ازم خوشش میاد و بعد از یازده ماه چند روز قبل بهش زنگ زدم جوابمو داد اما روی خوش نشون نداد حتا بالا یک حمله کرد
    وبعد چند روز تماس منو بلاک کرد از همه جا هم شمارمو و هم انستا اما هنوزم یک سری علائم بهم نشون میده مثل تغییر دادن پروفایل این جور چیزا و منم بعد از واکنش شدید و اظطرس آلود از خودم نشون ندادم اما نمی‌دونم چیکار کنم لطفا راهنمای یک کنید پاسخم را لطفا در ایمیلم بفرستید ممنون

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. برای ارتباط ساده تر با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید از طریق تلگرام یا واتس آپ اقدام بفرماید: 09129305020

  • خببب ، در واقع من یه سری از این جور موارد بی خطر رو امتحان کردم و مثلا از 5 تای اونا 3 تاش جواب داد بهم .
    اینا فقط و فقط به اعتقاد و باور فرد مربوطه که اعتقاد به انجام کارش با این روش داره یا نه .
    اگه ذهن به یک چیز‌باور داشته باشه ، در جهان ماده و کائنات و کارما ، اون چیز خواسته یا ناخواسته به وجود میاد .
    امتحانش ضرری نداره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *