شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم شوهرم ازم سرد شده

شوهرم ازم سرد شده چیکار کنم شوهرم ازم سرد شده


نامزدم سرد شده چیکار کنم

نامزدم سرد شده چیکار کنم؟ سرد شدن در مرحله نامزدی مسئله کوچک و بی اهمیتی نیست و قطعا باعث بروز مشکلاتی خاص می شود و حتی احتمال جدایی به شدت احساس می شود. قطعا تجربه سرد مزاج بودن نامزد تجربه جالبی نیست و احساسات درد ناک و احساس خطر را به همراه دارد اما وقتی شما در شرایطی قرار دارید که نامزدم سرد شده نباید عجولانه و احساسی عمل کنید. اگر از نامزدتان جدا شده اید یا نامزدتان قصد جدا شدن دارد مقاله چگونه عشق خود را برگردانیم مناسب شما است.

نامزدم سرد شده چیکار کنم - نامزدم سرد مزاج است
نامزدم سرد شده چیکار کنم – نامزدم سرد مزاج است

نامزدم سرد شده

نشانه های که می توان با آن تشخیص داد آیا نامزدم سرد مزاجهنامزدم سرد شده چیکار کنم.

  • کمتر از گذشته برای شما وقت می ذارد
  • کمتر توجه می کند
  • در ابراز احساسات و علاقه سرد رفتار می کند
  • دیگر با شما سر مسائل بحث نمی کند و دیگر از مخالفت ها و نظر های قبل خبری نیست
  • یا سر هر چیز کوچکی بهانه گیر می شود و یک اختلاف را استارت می زند
  • با دوستانش وقت بیشتری میگذراند تا با شما
  • به خواسته ها و نیاز های شما توجه نمی کند
  • راجب مراحل ازدواج صحبتی نمی کند یا قصد وقت کشی دارد

نامزدم از من سرد شده چیکار کنم

برای اینکه نامزد سرد شده خود را مجدد به حالت قبلی برگردانم باید چیکار کنم؟ نامزدم سرد شده چیکار کنم ؟ باید ابتدا دلیل اینکه چرا نامزدم سرد است را بدانم! شما تنها زمانی می توانید موفق بشید که از سرد شدن بیش ازحد نامزد خودتان جلوگیری کنید باید ابتدا بتوانید بر دلایلی که نامزد شما بخاطر آن سرد شده است را تشخیص دهید.

شاید شما هم جزء کسانی باشید که بگوید نامزدم سرد شده ولی نامزدم بی دلیل از من سرد شده است! اما به هیچ عنوان اینگونه نیست، اگر شما دلیلی پیدا نمی کنید به این معنی نیست که نامزدتان نیز دلیلی برای سرد شدن ندارد.

هزاران مراجعه کننده به موسسه سربرگ تازه مراجعه می کنند و می گویند نامزدم سرد شده چیکار کنم خیلی از این افراد ابتدا حاضر نیستند بپذیرند که دلیلی وجود دارد که نامزد آنها سرد شده، بدون پذیرش دلیل سرد شدن نامزدشان فقط می گویند نامزدم سرد شده چیکار کنم. این کار غیر ممکن است اگر شما می خواهید وسیله ای را تعمییر کنید باید بدانید چرا این وسیله خراب شده و چه مشکلی دارد. در مورد مشکل بازگرداندن عشق به رابطه هم این موضوع صدق می کند. در ادامه ما میخواهیم راجب این دلایل صحبت کنیم.

چرا نامزدم سرد است

سرد شدن شخص از نامزد خود هم یک احساس است که فرد روی آن کنترل ندارد و از طرفی هم یک انتخاب است، اما نقطه مشترک این دو حالت احساساتی است که بوجود می آیند. وقتی نامزد شما از شما سرد شده احساسش ازبین نرفته بلکه احساسی جدید ایجاد شده است که کاملا منفی می باشد. تمام تصمیماتی که انسان ها می گیرند بر اساس احساسات آنها است و منشاء احساسات ضمیر ناخودآگاه است، ناخودآگاه کنترل 100 در صد احساسات و 98 درصد از تصمیمات و اعمال انسان را در دست دارد. افکار و باور های که به ناخودآگاه انسان تزریق می شوند باعث ایجاد احساسات می شود و سپس ناخودآگاه بر اساس احساسات بوجود آمده اقدامات را برنامه ریزی می کند.

در واقع اگر روزی نامزد شما عاشقتان بوده و شما را برای ازدواج انتخاب کرده است به این دلیل بوده که افکار و باور های او احساساتی مثبت نسبت به شما بوجود آورده بودند حال که نامزدتان با شما سرد شده است به این دلیل است که اتفاقات و حالت های اجاد شده است که باعث بوجود آمدن افکار و احساسات منفی شده است. در مقاله نامزدم سرد شده چیکار کنم میخواهیم ابتدا دلایل سرد شدن نامزد را برسی کنیم.

نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است

نامزدم باهام سرد شده

چه دلایلی باعث می شود نامزدم ازم سرد بشه؟ چه چیزی می تواند باعث سرد مزاج شدن نامزدم بشود؟

  • تنش

شاید فکر کنید بحث ها و تنش هایی که در رابطه ایجاد می شوند بعد از حل شدن و صلح کردن به دست فراموشی سپرده می شود، ولی هرگز اینطور نبوده و ناخودآگاه نامزد شما باتوجه به میزان احساسات منفی و تنش ها برنامه ریزی می شود و راجب رابطه بصورت ناخودآگاه تصمیم می گیرد.

  • فشار

گاهی وقت ها در یک رابطه افراد به نامزد خود فشار زیادی می آورند، این کار به عمد انجام نمی شود ممکن است شما هم مرتکب این اشتباه شده باشید و به دلیل ترس هایی که دارید یا نگرانی ها و یا ترس منصرف شدن نامزدتون و یا طولانی شدن مدت نامزدی این کار را کرده باشید اما این کار ترس از تعهد و ازدواج را افزایش می دهد.

  • نیاز

بعد اصلی ارتباط میان انسان ها نیاز است، مانند ارتباط استاد و شاگرد، کارفرما و کارگر، پزشک و بیمار، فرزند و والدین، دو دوست و …. رابطه عاشقانه نیز از این قاعده مستثنا نیست، انسان های نیاز ها خودآگاه و نیاز ها ناخودآگاه زیادی دارند نیاز های خودآگاه جنبه مادی دارند مانند هدیه، امکانات، رابطه زناشویی و … اما نیاز های ناخودآگاه عمیق تر هستند و اهمیت بسیار زیادی دارند، مانند احساس امنیت، دریافت محبت، احساس اعتماد به نفس، شجاعت، حمایت، پشتیبانی، تشویق، احساسی که نامزد شما با بودن با شما و ازدواج با شما دریافت می کنید اهمیت بسیار زیادی دارند از این رو قانون جذب در روابط تاثیر بالایی دارد که نباید از آن ساده رد شد.

  • معیار

در ابتدای شکل گیری رابطه معیار های سطحی وجود دارند مانند معیارهای ظاهری و مادی که فقط ابتدای رابطه مورد استفاده هستند، ولی معیار های عمقی نیز وجود دارند که اهیمت بالاتری دارند، مثلا اینکه نامزد شما هگام شرایط دشوار چگونه برخورد می کند، آیا مرد زندگی یا زن زندگی است، آیا می تواند حامی شما باشد آیا به شما آرامش می دهد یا باعث می شود شما پیشرفت کنید یا جلوی پیشرفت شما را می گیرد! چه تاثیری روی آرزو ها و اهداف شما دارد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد یا باعث کاهش اعتماد به نفس شما است؟! این معیار ها باتوجه به شخصیت هر فردی متفاوت است ولی اگر این معیار ها نادیده گرفته شود نتیجه یکسان است آن هم سرد شدن نامزدتان خواهد بود.

  • احساس

احساسی که من به نامزدم دارم مهم است و باعث می شود من به عنوان یکی از ستون های این رابطه در رابطه استوار باشم اما احساسی که نامزدم به من و رابطه با من دارد چه؟ در اصل این احساس اهمیت بیشتری دارد چون وقتی شما رابطه را می خواهید مشخص کننده سرنوشت رابطه نامزد شما است، عوامل زیادی روی احساساتی که در یک شخص شکل می گیرد تاثیر دارد مانند واکنش های شما یا ارتعاش های که ارسال می کنید، تنش ها و.. احساسی که در نامزد شما ایجاد می شود سرنوشت ساز خواهد بود.

  • القا

وقتی ما به طرف مقابل خودمان جهت می دهیم باعث می شویم رفتار طرف مقابل باتوجه به ارتعاش هایی که خودمان صادر می کنیم شکل بگیرد. مثلا وقتی میگوییم تو من را دوست نداری، تو برای من وقت نمی گذاری، تو دیگر به من اهمیت نمی دهی، تو با فرد دیگری هستی و … در مرور زمان شما باعث می شوید در ناخود اگاهِ طرف مقابل تصویری جدید شکل بگیرد ( من اورا دوست ندارم، من برای او وقت ندارم، من لیاقت شخص بهتری را دارم ). این ارتعاش ها تاثیر خود را در مدت زمان نشان خواهد داد و ارتعاشی که شما ارسال کردید تبدیل به حس واقعی ایشان می شود. گاهی خود ما عامل اصلی بروز فاصله یا خیانت هستیم بی آنکه متوجه این موضوع شده باشیم.

  • انتظار

هر یک از ما انتظاراتی از طرف مقابل خود بخصوص نامزدمان داریم، هم شما این انتظارات را از نامزدتان دارید هم ایشان، انتظارات بالاتر از توان فرد به رابطه صدمه می زند همچنین برآورده نشدن انتظارات ناخودآگاه شخص نیز آسیب جدی به میزان وابستگی رابطه می رساند.

  • ترس از تعهد

شخصیت، نقاط قوت، نقاط ضعف، باورها، اهداف و ترس انسان در دوران کودکی پایه ریزی می شود و مانند گِلِ کوزه گری شکل می گیرد. تاثیرات زندگی، رفتار اطرافیان، فشار ها، محدودیت ها، مشکلات و ترس های به وجود آمده مانند دست کوزه گر به انسان شکل می دهد. تجربیات و شکل گیریِ شخصیت باعث می شود شخص از احساساتی که تداعی گر احساس اجبار، اسارت و زندان است فراری باشد. در نتیجه شخص، نسبت به تعهد و مسئولیت پذیری مقاومت می کند، برای شکستن این مانع و سد هیچ گاه اجبار و اصرار و شرط گذاشتن جواب گو نیست و همیشه این شکل از تلاش برای قانع کردن شخص با شکست مواجه می شود. بسیار ساده است ما نمی توانیم احساسی که در فرد در طی سال ها شکل  گرفته شده با درخواست و خواستن ازبین برود.

نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است
نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است

نامزدم ازم سرد شده

اگر دسترس به مشاور و روانشناس ندارید، پس باید خودتان دست بکار شوید تا از سرد شدن بیشتر نامزد خود جلوگیری کنید، سرد شدن نامزد و سرد مزاج شدن او به احتمال زیاد جدایی از نامزد را به همراه خواهد داشت.

روانشاس خود باشید!

شما باید تبدیل به یک تحلیلگر شوید، اصلا جای نگرانی نیست من به شما آموزش می دهم که چگونه به سادگی روانشناس رابطه خود باشید. یک کاغذ و قلم بردارید به گوشه ای خلوت بروید، زمانی ک هیچ کاری ندارید و در کمترین حالت استرس قرار دارید، راجب خودتان بنویسید، راجب خواسته ها و آرزو هایتان راجب علایق و اهدافتان، معیار های که از یک رابطه دارید را یاداشت کنید سپس به آن نگاه کنید. کاغذ را کنار بگذارید فردا مجدد به سراغ آن بروید و مطالعه کنید. در این اندیشه باشید که شما چقدر برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده اید. چقدر برای بدست آوردن این معیارها در رابطه لایق بوده اید، به چه میزان از انتظار های که دارید برای برآورده کردن انتظار های درونی نامزدتان زحمت کشیدید! سپس آن را به روی کاغذ بیاورید و روز بعد کمی بیشتر فکر کنید هر چه را که راجب نامزد خود می دانید بنویسید، چه واکنش هایی در شرایط مختلف نشان می دهد، دلیل این واکنش ها چیست؟ چقدر ترسو است و چقدر شجاع. آیا بلند پروازی دارد؟ بلند پروازی های او چیست؟ چقدر برای اهدافش تلاش می کنید؟ به چه میزان تحمل دارد؟ و روز بعد خواسته هایی که از او می دانید را یاداشت کنید، خوب فکر کنید ببنید با رفتارش سعی داشته چه چیزی را از شما بدست بیاورد، کمبود هایی که برایش گذاشتید را بنویسید، کار هایی که هر انسانی نیاز دارد اما او بیان نکرده یا شما به او نداده اید را یاداشت کنید.

روز بعد منفی های رابطه را که بر اثر سوء تفاهم پیش آمده بنویسید. سپس مشکلاتی که شما و ایشان باعث ایجادش شده اید را یاد داشت کنید. بعد از انجام این تمرین شما یک دید کلی نسبت به آن چیزی که باید از رابطه حذف شود و آن چیزی که باید در رابطه ایجاد شود را بدست آورده اید. حال وقت عمل کردن به تکنیک های nlp  عشق و قانون جذب عشق است تا رابطه خود و نامزدتان را ترمیم کنید.

نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است
نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است

راه حل نامزدم سرد شده است قدم اول

قانون جذب این مسئله را مطرح می کند که انرژی های هم نام یکدیگر را جذب می کنند در نتیجه اگر شما انرژی و ارتعاش منفی داشته باشید، انرژی و ارتعاش منفی دریافت می کنید پس نکته مهم در قدم اول این است که شما کاملا مثبت شوید نه فقط در رفتار بلکه در باور و رفتار و عمل هر چقدر نامزد شما سرد باشد ما باید مثبت تر عمل کنید تا از تاثیر قانون جذب عشق استفاده کنید.

باید تمام باور های منفی خود را ازبین ببرید و باید باور های مثبت در طرف مقابل خود ایجاد کنید، برای هدف باید از تکنیک های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه استفاده کرد. معیار ها و نیاز هایی که بالا راجب آن صحبت کردیم را باید شکل بدید و بوجود بیاورید.

نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است
نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است

راه حل نامزدم سرد شده چیکار کنم قدم دوم

یکی از مهم ترین نکاتی که وجود دارد اعتماد به نفس است، اعتماد به نفس به شما شخصیت، قدرت، نفوذ و اعتبار می دهد اگر شما خودتان را قبول نداشته باشید آیا می توانید از دیگران چنین انتظاری داشته باشید؟! قطعا خیر پس شما باید اعتماد به نفس بالایی را بدست بیاورید برای این کار نیاز به تکنیک های ان ال پی خود باوری دارید، بعد دیگر اعتماد به نفس شما باید به شکل مثبت در نامزدتان اعتماد به نفس ایجاد کنید (نه به گونه ای که احساس برتری نسبت به شما پیدا کند). ایجاد احساس اعتماد به نفس باعث ایجاد نیاز در نامزد شما می شود که بسیار مورد نیاز و تاثیر گذار است.

راه حل نامزدم ازم سرد شده قدم سوم

در مرحله سوم شما باید با استفاده از تکنیک های ان ال پی به ناخودآگاه طرف مقابل خودتان نفوذ کنید و ناخودآگاه او را در جهت اهدافتان برنامه ریزی کنید و کنترل خودتان را روی ایشان افزایش دهید

نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است
نامزدم سرد شده چیکار کنم نامزدم سرد مزاج است

راه حل نامزدم سرد شده است مرحله آخر

در مرحله آخر شما باید از سیاست های رفتاری استفاده کنید باید سرد و گرم شوید باید احساس کنجکاوی، ترس، نگرانی، حسادت، عشق، هیجان، تنوع، امنیت، پیشرفت و از همه مهم تر احساس نیاز در نامزد خودتان ایجاد کنید.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

 

مقالات مرتبط:

چگونه عشق خود را برگردانیم

زبان بدن در عشق

چگونه با اعتماد بنفس باشیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

2 دیدگاه

  • من 4 ساله با یه پسری هستم که خیلیم عاشق هم بودیم این آقا اوایل وتا یک سال پیش هم خیلی بود. خیلی باهم کنار میومدیم و خیلی سختی هارو کشیدیم اما یک کار پیدا کرد و خیلی درگیر کاراش شد و همه چیزو تو کاراش میبینه. حرفشم اینه که بخاطر ایندمون باید تلاش کنم ولی خوب دیگه هیج احساسی بینمون ردو بدل نمیشه و حتی زمانیم که بهم زنگ میزنه فقط راجب کارش باهام حرف میزنه. زندگی تکراری و بدون عاطفه و هیچ ذوق و شوقی. لطفا کمکم کنید باید چیکار کنم

    • در پاسخ به نازیلا
      یکی از اشتباهات بزرگی که باعث میشه یک رابطه دچار مشکل شود این است که مدت زمان رابطه دوستی بیش از 6 ماه شود. هر رابطه ای حداقل بعد از ماه سوم به سمت هدف دار شدن پیش برود وقتی این اتفاق نمی افتد و مدت زمان رابطه به یک سال چند سال میرسد باعث بروز مشکلی به نام یکنواختی میشود بصورتی که طرفین برای یک دیگر عادی میشوند و دیگر جذابیت سابق خود را ندارند و جذابیت رابطه تبدیل به یک احساس عادی تبدیل میشود. یک کوه را تصور کنید هر کوهنوردی به شددت علاقه دارد که به این کوه صعود کند ولی وقتی به هدف خود رسید دیگر این کوه آن جذابیت را ندارد. روابط هم دقیقا به همین شکل است وقتی مدت زمان رابطه زیاد میشود وقتی دو طرف تمام احساسات و اتفاقات را تجربه میکنند از جذابیت رابطه کم میشود و دیگر شخص هیجانی برای ادامه رابطه یا هدف دار شدن رابطه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *