قانون جذب عشق

قانون جذب عشق


قانون جذب عشق

کتاب بازگشت به عشق برای ازدواج، این کتاب به کنترل احساسات، کنترل هوش هیجانی شما کمک می کنه کتاب بازگشت به عشق به شما کمک میکنه دید روشنی به رابطه خودتون داشته باشید، که آیا عشقی که قصد برگرداندن آن را با کمک کتاب بازگشت به عشق دارید فرد مناسبی هست و یا صرفا بخاطر وابستگی های کورکورانه و ضعف های احساسی میخواهید این فرد را برگردانید. وقتی این مرحله را انجام بدید میتوانید وابستگی و ضعف خود رو کنترل کنید و این کار به شما کمک میکنه تا کار های درست و تکنیک های کتاب رو انجام بدید و دیگر اشتباهی مرتکب نشید. در کتاب بازگشت به عشق شما با مفهوم ناخودآگاه آشنا میشوید و ریشه های روانی عشق و وابستگی رو بهتر میشناید و این مهارت کمک میکنه شما بتونید هر کسی رو وابسته خودتون بکنید، دانلود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج.

قانون جذب عشق در باره چه چیزی صحبت می کند؟

 قانون جذب عشق، قانون جذب عشق از دست رفته”و اشتباهاتی که اکثر مردم برای بازگرداندن عشق از دست رفته خود مرتکب می شوند”، قانون ارسال ارتعاش، قدرت جذبه در کلام، قدرت جذب در زبان بدن، مثبت سازی تصویر ذهنی، اصلاح باور و فعال سازی قدرت جذب مورد برسی قرار می گیرد. پیش از برسی قانون جذب عشق یا هر موضوع دیگری بهتر است راجب قانون جذب بدانیم، واقعیت قانون جذب تفاوت های خاصی با چیزی که احتمالا راجب قانون جذب شنیده اید دارد، در این مقاله ما با بزرگ نمایی تصمیم نداریم فقط مخاطب بدست بیاوریم، هدف ما این است که قانون جذبی را به شما معرفی کنیم که مورد تائید بزرگترین و مطرح ترین روانشناسان جهان است و از نظر علمی می توان آن را پذیرفت و به سادگی با آن به نتیجه رسید. (این یک مقاله مرجع است برای هدایت شما به مقالات مورد نیازتان، بعد از مطالعه این مقاله برای آشنایی کامل با مطلب مورد نظر حتما لینک ها را مطالعه کنید)

قانون جذب

قانون جذب چیست؟ کوتاه ترین معنی برای قانون جذب یعنی داشتن افکار و باور مثبت و جذب اتفاقات مثبت و یا داشتن افکار و باور منفی و جذب انرژی و اتفاقات منفی. این یک تعرف کلی از قانون جذب است، اما قانون جذب فقط به این موضوع ختم نمی شود، اگر شما ذهنی منفی باف داشته باشید فقط اتفاقات منفی و انرژی منفی را جذب نمی کنید بلکه رشته سرنوشت خود و حتی اطرافیان خود را تحت تاثیر انرژی های منفی قرار می دهید.

قانون جذب بسیار گسترده تر از من و شما است، هر شخص یک نیروی جذب دارد، راجب نیرویی نامرئی و جادویی صحبت نمی کنم! نیروی جذب هر شخص ارتعاشات ساطح شده از او می باشد ارتعاشات هر شخص با ارتعاش های اطرافیانش هم جهت می شود و یک طیف از نیرو را می سازد، و ارتعاش های یک خانواده با ارتعاش های خانواده های دیگر هم جهت می شود و ارتعاش تمام خانواده ها یک شهر را هم جهت می کند و در ادامه یک کشور و….. در نتیجه ارتعاش تمام انسان ها یک واقعیت محض را ایجاد می کند، که نتیجه آن جو حاکم بر سیاره زمین است.

این ارتعاش ها زیبایی ها و زشتی های دنیای ما را بوجود آورده اند، جشن ها کمک های بشر دوستانه، جنگ ها، گرم شدن زمین و هر چیز دیگر به دست ارتعاشات ما شکل گرفته. به همین سادگی اگر تمام ارتعاش ها مثبت بود زمین تبدیل به بهشت می شد و اگر تمام ارتعاش ها منفی بود همه جای جهان پر از جنگ و بدی ها می شد. اما به دلیل وجود ارتعاش های متفاوت یک تعادل نسبی برقرار است. در اختصار به مجموعه عملکرد این ارتعاش های گسترده، نظریه اثر پروانه گفته می شود که در ادامه راجب آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

واقعیت قانون جذب

برخی طرفداران افراطی قانون جذب ادعا دارند که با داشتن افکار مثبت می توان به هر چیزی رسید کافی است شما ذهنتان را از منفی ها خالی کنید، و هر روز باور های مثبت را ایجاد کنید، کلمات انگیزشی را روزانه ده ها بار با خود تکرار کنید، و با داشتن افکار مثبت هر چیزی که می خواهید بدست خواهید آورد و کائنات آن را به شما می دهد.

اما استفاده از قانون جذب به این سادگی ها هم نیست، اینکه فقط بنشینیم و به خواسته هایمان فکر کنیم و بگیم که من بهش می رسم من بدستش میارم هیچ وقت باعث نمی شود که ما به خواسته های خود برسیم، اشتباه نکنید راجب اینکه باید در کنار اصول جذب تلاش هم بکنیم صحبت نمی کنم این موضوع جایگاه خود را دارد، نیاز اصلی برای فعال شدن قانون جذب مدیریت ارتعاش ها و سیگنال های عصبی رفتاری است، برای اینکه متد جذب درست اجرا شود و قانون جاذبه (قانون جذب) برای ما به درستی فعال شود باید بتوانیم سیگنال های ورودی و خروجی را کنترل ومدیریت کنیم. تسلط بر سیگنال ها و ارتعاشات، اصلی ترین بخش از تکنیک های فعال سازی قانون جذب می باشد، برا آشنایی بیشتر حتما سری به این تکنیک ها بزنید.

قانون جذب عشق حسین رجب پور
قانون جذب عشق

متد قانون جذب عشق

قانون جذب عشق چیست؟ آیا تفاوتی با قانون جذب دارد؟ آیا قانون جذب عشق مانند قانون جذب قدرت مند است؟ بله قانون جذب عشق تفاوت کلی با متد جذب ندارد اصول جاذبه هر دو یک سان است، اما قانون جذب عشق منحصرا به جذب یک فرد برای روابط عاطفی استفاده می شود.

اولین دستور متد جذبه برای جذب عشق مانند متد قوانین جاذبه داشتن افکار مثبت است افکار مثبت باید طبق اصول خاص پیداه شود، برای این کار باید باور های ناخودآگاه کاملا اصلاح و بهینه سازی شوند سپس جملات انگیزیشی صحیح  بکار گرفته شود. از خود باوری، خود سازی و افزایش اعتماد به نفس که بگذریم برای جذب یک شخص و اجرای قانون جذب عشق مهم ترین اصل مهارت های ارتباطی است، مهارت های ارتباطی به شما کمک می کند تا روابط اجتماعی و عاطفی قدرت مندی را پایه گذاری کنید، در حفظ روابط خود موفق باشید، به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنید و همیشه روی احساسات عشقتان کنترل داشته باشید تا رابطه شما چار سردی عشق نشود.

عواملی چون زبان بدن، لحن گفتار، جهت دهی به باور های دیگران، القای احساس و افکار از اصول پایه ای و ارزشمند قانون جذب عشق هستند، برای جذب یک فرد خاص شما باید روابط خود را در اجتماع گسترش دهید و دایره نزدیکان خود را بدون محدودیت کنید، شاید در نگاه اول این کار بسیار سخت و دشوار باشد اما در کتاب قانون جذب عشق گسترش روابط و مهارت های ارتباطی به شما آموخته می شود تا بتوانید به عشق ایده آل خود دست پیدا کنید و او را برای همیشه حفظ کنید.

قانون جذب عشق از راه دور

همیشه این سوال مطرح است آیا برای جذب یک شخص می توان از راه دور کاری کرد؟ می توانم عشق از دست رفته خود را از راه دور برگردانم قانون جذب عشق از راه دور امکان پذیر است؟ قانون جذب چه راه کاری برای جذب عشق از راه دور ارائه می کند.

تصور این که از راه دور چگونه یک شخص را جذب کنیم شاید کمی دشوار باشد و فکر کنید که باید خیلی تلاش کرد و از این کار خسته خواهید شد، اما اینطور نیست! با قانون جذب عشق از راه دور حتی می توان از راه دور کسی را جذب خود کرد، در دنیای امروز روابط میان انسان ها بسیار گسترده است، دنیا دیگر بزرگ نیست هیچ کس دیگر گم نمی شود، قانون جذب عشق از راه دور با اجرای متد نظریه دنیایی کوچک، اثر پروانه ای و سیگنال های جذب با کمی تلاش و تمرکز هدفی دست یافتنی است. باید از ابزار های ارتباط جمعی و نظریه های روانشناسی و تکنیک های ارتباط غیر مستقیم استفاده کنید برای جذب عشق خود از راه دور.

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته جزء آن دسته اهدافی است که نیاز و انگیزه بیشتری را برای مردم دارد. بدست آوردن چیزی که نداریم بسیار مهم است، اما برگرداندن چیزی که از دست داده ایم اهمیت بیشتری برای ما دارد، برای جذب عشق از دست رفته اکثر افراد به دلیل نا آشنا بودن با روانشناسی و نداشتن منبع صحیح و کاملی که به آنها بگوید چگونه عشق از دست رفته خود را جذب کنند از غریزه خود کمک می گیرند، غریزه ای که در این موارد 99 در صد اشتباه می کند. در دیدگاه قانون جذب عشق  این اشتباهات از هزاران رابطه الگو برداری شده است و در یک منبع کامل در اختیار شما قرار می گیرد تا شما از این گرداب دور بمانید.

غریزه انسان در دسترس ترین و ساده ترین راه کار ممکن را به او پیشنهاد می کند تا هرچه سریع تر به هدفش برسد. من هر کاری میکنم که عشقم برگردد! این حرف به تنهایی یکی از بزرگ ترین اشتباهات بازگرداندن عشق از دست رفته است، اتفاقا شما برای برگرداندن عشق خود نباید هر کاری بکنید چون انجام هر کاری نه تنها نتیجه ای ندارد بلکه باعث می شود از عشق خود دور تر بشید.

قانون جذب عشق حسین رجب پور
قانون جذب عشق

احساس دلتنگی برای عشق از دست رفته

بی شک این احساس بسیار آزار دهنده است و باعث می شود کار هایی بکنید که غرور شما با آن مشکل بزرگی دارد، اما نباید خود را سرزنش کنید چون هر کس دیگر هم جای شما بود شاید اشتباهات زیادی را مرتکب می شد. اکنون باید احساس خود را بشناسید و آن را کنترل کنید، اشتباهاتی که مانع راه شما است را بشناسید و از آن ها دوری کنید. احساس می کنید نیمه گمشده خود را داشته اید ولی بی خبر بودید حالا که او را از دست داده اید بسیار غمگین هستید، می خواهید عشقتان را برگردانید؟ این هیچ اشکالی ندارد هر چقدر رابطه شما مشکل داشته باشد شما مجاز هستید یک بار دیگر تلاش کنید تا همه چیز را درست کنید و این کار اشتباه نیست.

اشتباهات برای بازگرداندن عشق رفته

این اشتباهات با سماجت شروع می شود، اصرار به این که شما می خواهید عشقتان سریع به رابطه برگردد و حتی یک روز هم از شما جدا نشود، چون نمی توانید خود را بدون عشقتان تصور کنید، چون از این ترس دارید که اگر یک روز از شما دور شود او را برای همیشه از دست خواهید داد، یا اگر نبود شما را احساس کند می گوید برای برگرداندن من تلاشی نکرد پس بهتر که تمام شود! می ترسید اگر دوری شما بیشتر از یک روز شود عشقتان با شاهزاده سوار بر اسب سفید یا با یک فرشته آزو ها آشنا شود که برای همیشه او را از شما بدزدد.

اما واقعیت رنگ بوی دیگری دارد اصرار و حضور مداوم شما باعث نمی شود که تصمیم عشقتان تغییر کند، زیرا عشق شما و یا هر شخصی که تصمیم به تمام کردن یک رابطه گرفته است برای این تصمیم خود دلایلی دارد و تصمیم شخص هیچ گاه با اصرار و خواسته های شما تغییر نخواهد کرد. متاسفانه مهم نیست که چقدر شما می خواهید این رابطه تمام نشود، چقدر برای این رابطه انگیزه دارید و چقدر می خواهید تلاش کنید همه چیز بهتر شود یا گذشته هر چه که بوده است جبران شود، چون دلایل عشقتان برای جدایی بخاطر احساس منفی است که در او بوجود آمده و صرفا خواستن شما و یا نیاز شما به عشقتان نمی تواند این احساس را تغییر دهد.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

بازگشت به رابطه زمانی امکان پذیر است که این احساسات تغییر کند تا تصمیم عشقتان نیز عوض شود، احساسات یک فرد زمانی متحول می شود که باورش از نو ساخته شود. برای بازگرداندن عشق یک راه کار صحیح وجود دارد و ده ها راه کار غلط برای بازگرداندن عشق از دست رفته که باید با مطالعه و افزایش آگاهی از این اشتباهات دوری کنید که مبادا ناخواسته و نادانسته مرتکب آنان شوید و شانس بازگشت را کمتر از گذشته کنید. مرجع کاملی از این اشتباهات را می توانید در مقاله راه حل های اشتباه بازگشت به رابطه مطالعه کنید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

بیپتر بخوانید:

نامه نوشتن به فرشته عشق

وقتی عشقت بلاک می کنه

16 دیدگاه

  • قانون جذب واقعیه واقعیه منتها نه به اون شکلی که همه میگن ازراه دورو این جور حرفا واقعا حرفای شما حرف نداره نوع بینشتون و عقیدتون راجب قانون جذب عالیه من در کنار شما بهترین زندگی رو بدست اوردم و تا یاد دارم از شما تعریف میکنم و دعاگوتون هستم. من حالم خیلی خوبه خیلی آرومم در مواجه با تنش ها سعی میکنم بهترین رفتار رو داشته باشم و خدارو شاکرم.

        • در پاسخ به مهناز
          سلام عرض شد دوست عزیز شما میتونید با ارسال پیام به شماره 09129305020 در واتس آپ یا تلگرام مشکلتون رو مطرح کنید روانشناسان تیم سربرگ تازه راهنمایتون می کنن

  • عذر میخوام ک پیامم رو دارم طولانی مینویسم ولی تمام کننده اون بود و الان با کسی ک همه ی نیاز هاشو برطرف میکنه در ارتباط هستش و اینکه دچار سو تفاهم شده و از من مطمعن نیست و ممکن توی این مدت زمان فرد جدید اونو ب خودش علاقه مند کنه من ارتباطمو قطع کردم و میخام بدونم با وجود یک فرد دیگه من بعد از مدتی خودم باهاش حرف بزنم بهتره یا یک واسطه ؟یا اینکه کلا بیخیالش بشم ??
    برنامه ریزی عصبی کلامی چی هستش؟?

    • در پاسخ به Parasto

      سلام عرض شد. بعد از اتمام یک رابطه حداقل به 6 ماه زمان نیاز است تا شخص بتواند تمام کمبود ها و اثرات ناشی از جدایی را فراموش کند و به روال عادی برگردد. روابطی که زودتر از این زمان شکل بگیرد روابط واکنشی نام دارد و دوام زیادی ندارد زیرا این روابط بر اثر کمبود ها و احساست منفی شکل گرفته و پایه و اساس آن معیار های اصلیِ شخص نیست و صرفاً برای خارج شدن از حالات رو حی و برطرف کردن موقتی نیازها و کمبود ها است. به همین دلیل این روابط زودتر از روابط دیگر دچار فروپاشی خواهد شد.
      اینکه طرف مقابل ما وارد یک رابطه شده حتی به آن بدی که شما فکر می کنید نیست و جالبی کار اینجاست که شما می توانید این موضوع را به عنوان یک موقعیت در نظر بگیرید. وقتی طرف مقابل حاضر به بازگشت به رابطه نیست تحت تاثیر قرار دادَنش کمی دشوار خواهد بود ولی وقتی وارد یک رابطه واکنشی شود قطعا در این رابطه دچار مشکل خواهد شد. بحث ها و مواردی پیش خواهد آمد که باعث می شود یا به یاد شما بیفتد یا اینکه علائم ناراحتی خودشان را نشان بدهند. در این شرایط فرد شکننده و بسیار قابل نفوذ خواهد بود. تفاوتی ندارد این رابطه یک رابطه جدید باشد یا رابطه ای از گذشته، دلیل شکل گیری و نتیجه ی رابطه همان خواهد بود.

      برای آشنایی با مراحل و دریافت مشاوره میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام من همون دختریم ک توواتساپ بهتون اس دادم عشقم یه ماهه بلاکم کرده اونم دوسم داره ولی بخاطرحرفایی ک زدم نمیخادباهم باشیم چیکارکنم واسم برگرده

    • در پاسخ به maryam
      سلام عرض شد مشاوره ها رو همکاران پاسخ میدن در همون واتس آپ پیگیر سوالاتتون باشید

  • سلام من بدجوری سر عشقم قاطی کردم و پدرشم جواب منفی داده ولی با خوندن متن های شما امیدوار به برگشتش شدم و امید وارم کمکم کنید تا به ازدواج با عشقم برسم

    • سلام عرض شد شما میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام ارسال کنید مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد: 09129305020

      • سلاپ استاد منی که همه ی اشتباهای مخرب رو مرتکب شدم مثل تهدید خواهش گریه واسطه فرستادن منم میتونم امیدداشته باشم؟رابطمون ۶ساله بود

        • سلام عزیزم وقتی رابطه طولانی داشتید یعنی عمق ارتباط زیاد بوده و این باعث میشه یک پیوند های عمیقی به وجود بیاد که حتی با جدایی هم گسستنی نباشه. برای اینکه بتونیم دقیق تر پاسخ بدیم نیاز به جلسات مشاوره هست. شما میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید تا موردتون بررسی بشه: 09129305020

  • سلام من کسی رو دوست دارم که اون خودش عاشق شخص دیگری است و الان بمن گفت که ممنون میشم با هم حرف نزنیم ولی من خلی دوسش دارم و میخوام برگده کنارم باید چکاری انجام بدم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام برای ارتباط با مشاورین سربرگ تازه میتونید توی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

  • سلام چند وقت پیش من وارد رابطه ای شدم وعاشق طرف مقابل شدم اما این وسط من باحرف هوایی که بهش زده بودم اونو از خودم سردکردم و بعد ترمتوجه شدم که اون بهم خیانت کرده چند روز پیش برگشته بود اما من بالحن بدی باهاش حرف زدم و بهش گفتم که قصد دارم فراموشت کنم و نمیخوامت ایااحتمال برگشت به رابطه واسه من وجود داره؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز. برای پاسخ به این سوال رابطه شما و تمام جوانب اون باید توسط یک روانشناس بررسی بشه صرفا با این توضیح هات امکان پاسخگویی به این سوال اساسی نیست. برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه می تونید از طریق واتس آپ یا تلگرام اقدام کنید یا تماس بگیرید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *