ترمیم و بازگشت به رابطه

ترمیم و بازگشت به رابطه


رابطه خود را چگونه دوباره شروع کنیم؟

قطعا هر کسی که از معشوق و دلداده خودش جدا شده دنبال راهی برای شروع دوباره  رابطه خودش هست، اما برای اینکه بتوان یک رابطه را از اول ساخت نباید به صرفا فقط غریزه تکیه کرد،غریزه انسان یک ثابت ذهنی است که در تمام موجودات به شکل های مختلف دیده میشود مثلا وقتی چیزی به سمت چشم شما پرتاب میشود، بصورت غریزی چشمانتان را می بندید.

انسان ها غرایز رفتاری هم دارند، مانند پرخواشگری ترس، قرار سکوت و … زمانی که یک رابطه به روز های پایانی خود نزدیک میشود و یا کاملا تمام شده، غریزه انسان برای بازگشت به رابطه فرد را متقاعد می کنید کار هایی را انجام دهد که از نظر غریزی درست است اما از نظر روانشناسی غلط است. که در ادامه برخی از این کار های غریزی را که بیشترین تاثیر منفی را میگذارند به شما معرفی می کنیم. ما در تیم سربرگ تازه مطالب کاملا علمی را که نیجه تحقیق و برسی های تیم روانشناسی سربرگ تازه است را منتشر می کنیم.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

رابطه خود را بشناسید

شناخت به ما این امکان را می دهد که دقیقا بدانیم چگونه باید یک رابطه را باز سازی کرد، دوباره ساختن یک رابطه کاری نیست که بتوان با عجله یا بدون برنامه ریزی انجام داد. همه ما نقص هایی داریم، گاهی معایب رفتاری و شخصیتی ما باعث از دست رفتن رابطه شده و یا در بعضی مواقع ایرادات و مشکلات از سمت طرف مقابل باعث بروز اختلاف می شود، هر فردی توانایی کنترل و جلوگیری از شکسته رابطه را ندارد. در این شرایط فرد یا تسلیم می شود یا با التماس اصرار میخواهد رابطه خود را ترمیم کند. اما راهی جز التماس کردن و اشتباه کردن وجود دارد که در 6 مرحله ساده بر اساس قانون جذب عشق و مهارت های ان ال پی به ما میگوید عشق خود را از چه راهی برگردانیم.

عوامل جدایی را میشناسید؟

موارد زیادی میتوانند منشاء و دلیل مشکل در یک رابطه عاطفی باشند، مواردی که تاثیر منفی روی یک ارتباط دارند قابل شناسایی و حذف هستند. چند نمونه از حالت هایی که میتواند مشکل ساز شود را در ادامه بیان می کنیم.

  • گاهی در رابطه شرایطی پیش می آید که فرد نمیتواند خشم خود را کنترل کند اما از طرفی عشقش نیاز به درک شدن دارد.
  • طرف مقابل درگیر یک مسئله یا مشکلی شده است ولی چون خود فرد نیز مشکلاتی دارد، عمدا یا سهوا به مشکل طرف مقابلش کمک نمی کند.
  • شوخی های غلط و حرف های غیر عمدی که باعث ایجاد احساس منفی میشودند.
  • برای حل مشکل یا رسیدن به هدف دروغ میگویم.
  • در نزد سایرین بجای اینکه جایگاه معشوق خود را بالا ببرد عمدا یا غیر عمد باعث کوچک شدن او میشود.
  • کمک نکردن یا رسیدگی نکردن به مشکل طرف مقابل زمانی که میتوان به سادگی کمک کرد

تکنیک ترمیم رابطه از دست رفته

  • تحلیل و ریشه یابی مشکل قبل از آشتی کردن و برگرداندن رابطه عاشقانه
  • شناخت دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه
  • حل مشکلاتی که باعث جدایی و یا قهر کردن شما از عشقتان شده
  • شروع به تغییر خود برای اینکه عشقمان را وابسته کنیم
  • جلب اعتماد از دست رفته عشقمان
  • شناخت دلایل عقب نشینی مردان یا زنان
  • آشنایی با نیاز های ناخود آگاه همسر یا دوست خود
  • استفاده نکردن از راه های غلط برای آشتی کردن با مردان و یا زنان
  • تحلیل احساس عاشقانه خود برای مشخص شدن عشق یا وابستگی سطحی
  • آموزش رفتار صحیح با طرف مقابل مخصوصا افراد مغرور و خود شیفته

احیای رابطه

 

رابطه خودمان رو چطوری از نو بسازیم
رابطه خودمان رو چطوری از نو بسازیم

احیای یک رابطه در شرایط مساعد اتفاق می افتد، ترمیم و احیا کردن روابط کاری نیست که بدون کمک از عهده آن بربیایم. یکی از مشکلاتی که افراد در مراحل بازگشت به رابطه با آن مواجه میشوند، احساس نا امدی و افسردگی بعد از جدایی است. کاملا طبیعی است که فردی بعد از جدایی دچار افسردگی و شکست روحی شود، تحمل خود را از دست بدهد بی قرار باشد. یا به این فکر کند که هیچ وقت نمیتواند عشقش را برگرداند، دیگر هر گز نمیتواند خوشبخت شود، برای همیشه تنها می ماند.

این احساسات و افکار دقیقا تبدیل میشوند به یکی از بزگرترین موانعی که در سر راه موفقیت شما قرار می گیرند، اگر در این شرایط شناخت، اطلاعات و مهارت های کافی را نداشته باشید، به ناچار تسلیم نا امید و افسردگی میشود، یا دست به اشتباهات بزرگ میزنید و یا مشکلات بزرگی در زندگیتان ایجاد می کنید، مانند مشکلات تحصیلی، شغلی، روابطی، اجتماعی، روحی روانی و جسمی. در تکنیک شش مرحله ای کتاب بازگشت عشق تکنیک های برای کنترل احساسات و افکار آموزش داده میشود که مانع ایجاد افسردگی و نا امیدی میشود.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

دلایل عقب نشینی مردان و زنان در رابطه

گاهی همسر یا دوست پسر یا دوست دختر شما انتظاراتی دارد که برآورده نمیشود نیاز ها و انتظاراتی که مد نظر ما هست مادی یا جنسی نیست این نیاز ها ناخودآگاه هست. در وابستگی و تعهد نقش این نیاز ها بسیار پر رنگ است، نیاز هایی مانند احساس امنیت در زنان، احساس وفا داری در مردان، حمایت کلامی و عملی، احساس حمایت و پشتیبانی، افزایش اعتماد به نفس و پیشرفت.

برای اینکه در بازگشت به رابطه موفق شویم و عشقمان را دیوانه وار عاشق خود کنیم باید از نیاز های خودآگاه و ناخودآگاه عشقمان اطلاع داشته باشیم. نادیده گرفتن این نیاز های عمق میتواند آسیب زیادی به یک رابطه برساند. ماهیت رابطه یعنی نیاز، بیس تمام ارتباط ها و روابط بر اساس رفع نیاز است، مثلا ارتباط دانشجو و استاد (دانشجو علم دریافت می کند، استاد حقوق میگیرد) یا رابطه دو دوست (گذراندن اوقات فراقت، همدردی و حمایت از دلایلی است که انسان به دوست نیاز دارد). عشق و رابطه نیز برای برطرف کردن نیاز های ناخودآگاه است.

مطمعنا شما برای بازگرداندن رابطه خود دست به یکسری کار ها خواهید زد که از نظرتان کاملا درست است و به شما کمک می کند. اما در واقع این اعمال کاملا غریزی هستند، اکثرا انسان ها دچار این اشتباهات میشوند، زیرا شرایط روحی نامساعد برای برگرداندن عشق قبلی  باعث سردرگمی و ناچاری میشود و در این شرایط انسان دست به هر کاری میزند تا مشکلش حل شود. در ادامه این اشتباهات را برسی خواهیم کرد، اما یک حالت خاص وجود دارد که تقریبا اکثر افراد با آن مواجه میشوند، یعنی بلاک شدن، خب وقتی عشقت بلاکت میکنه یعنی چی؟

ترمیم و بازگشت به رابطه
ترمیم و بازگشت به رابطه
1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه می کنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما می شود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو می شود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا می کند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش می دهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار می توانم او را برگردانم و قطعا برمیگردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ می دهد، عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد میکند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز میگردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید، در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی میتوند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری ندارد.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد. با خود می گوید با این کار می توانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام داده اید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند یک غلام و برده عمل کردن باعث می شود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمی کند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش یا با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق وجود دارد، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلع هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلع های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته می بینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود می گوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی میدهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

دیگر اشتباه نکنید
چگونه رابطه خود را دوباره بسازیم
چگونه رابطه خود را دوباره بسازیم

تکنیک شش مرحله ای بازگشت به رابطه

قبل از آغاز مرحله اول شما باید تصمیمات ابتدایی و پایه را بگیرید.

  • دوره ممنوعیت ارتباط.
  • تماس نگیرید.
  • پیام ارسال نکنید.
  • کسی را واسطه نکنید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

مرحله اول

در مرحله اول شما باید، وار فاز تحلیلی و رفتار شناسی بشوید. در این مرحله شما باید با تحلیل دقیق و موشکافانه مشکلات رابطه خود و اشتباهاتتان را بشناسید و آنها را مشخص کنید. شاید با خود بگوید من اشتباهی نکردم یا تمام اشتباهات خود را میدانم، اما حتی اگر این گونه فکر می کنید به شما توصیه می کنم حتما از تکنیم تحلیل در این مرحله استفاده بکنید. برخی از مشکلات ریشه ای هستند، گاهی آسیب های کوچک اما عمقی در عمق ناخودآگاه یک فرد ایجاد میشود که نتیجه آن فروپاشی یک رابطه است. مثلا انتظاری که برآورده نمیشود، واکنشی که ضربه می زند، یا کمبود هایی که عقده میشوند. حتی یک شوخی یا یک حرف در جمع میتواند بنیان رابطه دو زوج را سست کند، اگر با تاثیر ناخودآگاه در احساسات و تصمیمات آشنا باشید خواهید دانست که موارد زیادی از چشم شما پنهان مانده است.

مرحله دوم

سربرگ تازه در دوره های بازگشت به عشق به شما آموزش میدهد که چطور در مرحله دوم شرایط را به نفع خود تغییر دهید. در این مرحله شما باید تاثیر اتفاقات منفی گذشته را خنثی کنید، خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کنید تا دیگر به شما احساس منفی نداشته باشد. باید ضعف های گذشته را ازبین ببرید، باید امتیازات جدید به خود اضافه کنید (مثلا قبلا نمیتوانستید در هنگام مشکل خونسرد باشید اما اکنون این ضعف را به قوت تبدیل کرده اید)

مرحله سوم

مرحله سوم مرحله ای است که بیشترین تلاش و انرژی را نیاز دارد در این مرحله شما باید اعتماد به نفس خود را افزایش بدهید، موفقیت های شغلی یا تحصیلی پیدا کنید، روابط خود را گسترش بدید، جایگاه اجتماعی خود را ارتقا بدید، با پیشرفت در این موارد شما میتوانید به بهترین ورژن از خودتان تبدیل شوید و همین امر میتواند باعث جذب عشقتان باشد. “نکته” یک شخص ضعیف برای هیچ کس جذابیت ندارد، وقتی یک رابطه تمام شده است یعنی طرف مقابل از آن رابطه رضایت نداشته، خب حالا برای بازگشت به رابطه نباید انگیزه اضافه ای باشد؟ برای متقاعد کردن یک شخص باید به او انگیزه و دلیل بدهید، در این مرحله شما باید با افزایش امتیازات موضوعی جذاب راجب خودتان ایجاد کنید.

مرحله چهارم

شاید برای شما این سوال پی بی آید که خب من همه این کار ها را کردم اما چطوری روی طرف مقابلم تاثیر میذاره، مرحله چهارم از دوره های سربرگ تازه پاسخ سوال شما رو میده. باید در نظر داشته باشید که طبیعی هست اکنون بین شما و عشقتان پل ارتباطی یا دلیلی برای ارتباط وجود نداشته باشد، اکثر مردم مانند شما همین شرایط را برای بازگشت به رابطه از دست رفته دارند، و فقط یک در صد از افراد هستند که با شریک عاطفی خود همکار، همکلاسی، همسایه یا فامیل هستند و یا دوستان مشترک دارند. پس شرایطی که در آن قرار دارید دلیل بر عدم موفقیت شما نیست. در دوره ها راه های ارتباطی غیر مستقیم مانند، نظریه اثر پروانه ای، تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم، قانون جذب و قانون ارتعاش به شما آموزش داده میشوند تا شما از این مشکل نیز عبور کنید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

کتاب بازگشت به عشق

مراحل پنج تا شش را میتوانید در کتاب بازگشت به عشق مطالعه کنید، در این کتاب تمام 6 مرحله بصورت کامل آموزش داده شده است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود.

راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق  تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

بیشتر بخوانید:

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

6 دیدگاه

  • در مرحله ی دوم که باید احساسات منفی را از بین ببریم، چگونه اینکار را بکنیم؟

    • برای آشنایی با مراحل میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام.
    ممنون از مطالب مفیدتون.
    من با یه پسری ۵ سال دوست بودم ک البته قرار بود ازدواج کنیم.
    اما بسیار بددهن.دست بزن داشت‌.دروغ می گفت.
    آخرم اون گفت از زندگیم گمشو بیرون و بعد بلاکم کرد
    لعل ۳ روز در اورد من و و بعد اینکه تولدم گذشت و تبریک نگفت یه پیام فرستاد که وسایلت دست منه راضی هستی استفاده کنم یا نه ک من اصلا باز نوردم پیامشو.
    و بعد ک دید جواب ندادم دوباره بلاک کرد و علامت حلقه و قلب زده.
    بهدنظرتون اینا چهدمعنی میده؟

    • سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به شماره زیر پیام بدید.
      09129305020

  • کاش اون فردی که رها میکنه همه چی رو بدونه که واقعا یه آه خیلی بدی بدنبال خودش به راه می ندازه
    نسبت به هر کسی که احساس عشق درونش روشن میکنیم تا همیشه و تا وقتی که ترک رابطه توافقی نباشه مدیون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *