دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق


دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق استفاده زیادی دارد چون اکثر ما در روابط عاطفی مشکلات خاص خود را داریم مثلا؛ فردی توانایی شروع رابطه را ندارد، یا فرد دیگری این توانایی را دارد اما نمی تواند رابطه خودرا حفظ و هدف دار کند.

متاسفانه چون مهارت های ارتباطی و عاطفی را هیچ جا به شکل صحیح کاربردی آموزش ندیده ایم و منابع فارسی برای یادگیری تکنیک های عاشق کردن کامل نیستند به ناچار میخواهیم از چیزی مانند دعا برای احضار سریع معشوق استفاده کنیم.

موسسه سربرگ تازه از سال 1394 بصورت تخصصی کار خود را در زمینه آموزش مهارت های ارتباطی و افزایش هوش عاطفی آغاز کرد، ما در این مطلب تصمیم داریم چند نمونه دعا برای احضار سریع معشوق که از منابع معتبر گردآوری شده است را با شما به اشتراک بگذاریم.

اما مطرح کردن چند دعا برای احضار آنی معشوق تنها هدف ما نیست، در این مقاله می خواهیم پاسخ سوالاتی که قطعا برای شما پیش آمده را بدهیم سوال هایی مانند؛

  1. آیا دعا جهت جلب سریع معشوق واقعیت دارد؟
  2. آیا دعا برای احضار آنی معشوق کافی است تا بتوانیم عشقمان را برگردانیم؟
  3. آیا بعد از خوندن دعا برای احضار آنی معشوق دیگر نیاز نیست کاری انجام دهیم؟
  4. آیا برای بازگرداندن سریع معشوق راه های دیگری نیز وجود دارد؟

دعا جهت احضار سریع معشوق

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ

خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ
حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»
«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء
حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»
«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

ختم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

براے احضار شخص از راه دور باید این سه عمل رو انجام بدید.

آیه الڪرسی را هفت روز (از شنبه تا جمعه)نزدیڪ طلوع صبح قبل از آنڪه به ڪسی حرف بزنید رو به قبله یازده مرتبه بخوانید و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت ڪسی را قصد نمائید البته آن شخص دوست شما می گردد. دوم اینڪه هرروز پنج شنبه(به مدت چهل روز) بعد از نماز ” صبح وعشاء” ابتداء ۱۴ صلوات بفرستید ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تڪرار ڪنید .بعد از آن ۱۴ صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورڪند وظاهر نمائید و در خیال به سینه ے او بدمید

سوم روز جمعه ۴۰ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و(آیه ے ۱۷/سوره ے انفال)را هر روز بر یڪی از فلفل ها خوانده ودر آتش اندازد تا ۴۰ روز ڪامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد

ذڪات این عمل:

بعد از چهل روز باید ۳ هزار تومان ذڪات بیرون دهید و ۲ رڪعت نماز براے حضرت فاطمه زهرا (س) بخوانید.

دعای بیقراری معشوق

بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک

وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ. بعد از گفتن چند مرتبه : اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء بگو : یا مُجیبَ المُضطَرّ (۳مرتبه) اَجِبِ المُضطَرّ بِحَقِّ المُضطَرّ وَ نَحنُ المُضطَرّونَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدَنا مُحَمَّدٍ وَ الِه الطّاهِرینَ.

دعا برای احضار آنی معشوق
دعا برای احضار آنی معشوق

دعای احضار فوری

بسم الله الرحمن الرحیم

این ایات را ۷ بار بروی چیز خوردنی, اشامیدنی و یا چیزی مانند عطر بخوانید سپس به کسی که میخواهید بدهید . دوست و محب شما خواهد شد. فروح وریحان و جنة نعیم فمن شاء ذكره فى صحف مكرمة مرفوعة مطهره بایدى سفرة كرام بررة قل ان كنتم تحبون االه فاتبعونى یحببكم الله و یغفر لكم ذنوبكم و الله غفور رحیم ولا حول ولا قوة الا بالله العلى العظیم.

طلسم احضار فوری معشوق

برای به دست آوردن محبت شخص مقابل، 27 دانه فلفل سیاه تهیه را تهیه کنید و سپس آیه 17/ سوره انفال را هر روز بر یکی از فلفل‌ها خوانده ودر آتش بیاندازید تا 27 روز کامل شود. در روایت بعد از آن آمده است، اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد، یار پیش تو خواهد آمد و بسیار مجرب است:

متن آیه سوره انفال
فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمی‏ وَ لِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنینَ مِنْهُ بَلاءً حَسَناً إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ
(ای مؤمنان) نه شما بلکه خدا کافران را کشت و (ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد) و برای آنکه مؤمنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بیازماید، که خدا شنوا و داناست.

کاربرد دعا برای احضار سریع عشق

در ابتدای مطلب عرض کردم که می خواهیم بررسی کنیم که آیا بازگشت معشوق صرفا با دعای احضار آنی معشوق امکان پذیر است یا خیر؟ واقعیت این است که ما نمی توانیم برای برگرداندن عشقمان صرفا از دعا برای احضار آنی معشوق استفاده کنیم و انتظار داشته باشیم حتما به هدف خود برسیم.

واقعیت این است که دعا به ما کمک می کند تا با نیروی الله به اهدافمان برسیم اما تنها زمانی خداوند به ما کمک می کند که برای رسیدن به هدفمان تلاش زیادی نیز بکنیم (منظور از تلاش اقدامات حساب شده و اصولی برای آشتی کردن است). قبل از شروع بد نیست به صحبت های چند نفر از کاربران سربرگ تازه که به کمک روش های ما به اهداف خود رسیده اند گوش کنید.

دعای احظار آنی معشوق واقعیت یا توهم؟

متاسفانه اگر شما بخواهید در بخشی از جامعه این واقعیت را مطرح کنید که دعا، طلسم و جادو خرافات هستند، با واکنش منفی زیادی مواجه خواهید شد. و حتی مخالفان مصرانه از واقعی بودن این خرافات دفاع خواهند کرد. حتی می گویند یا خودشان قبلا با دعا و طلسم موفق شده اند یا کسی را می شناسند که به کمک طلسم جادو به حاجت خود رسیده اند.

” این افراد حتی در نظر نمی گیرند که اگر این موارد حقیقت دارد چرا اکنون بعد از این همه تلاش و استفاده از طلسم و دعا به هدف خود نرسیده اند! “

دلایل و استدلال های زیادی وجود دارد که بی نتیجه بودن طلسم و جادو را اثبات می کند، که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. اما ابتدا می خواهم پاسخ این سوال را بدهم، چرا عده ای ادعا می کنند با دعا، طلسم و جادو به اهداف خود در رابطه رسیده اند؟ آیا صحت این ادعا ها قابل بررسی است؟

همه افرادی که با معشوق خود دچار مشکل می شوند، لزوما رابطه خود را برای همیشه از دست نمی دهند، عده بسیاری مجدد به رابطه بر می گردند. پس بازگشت به عشق مسئله دور از انتظاری نیست، اتفاقی که می افتد این است؛ افراد از دعا و طلسم استفاده می کنند ولی طرف مقابل بخاطر دلایل خود یا هر اتفاق دیگری تصمیم می گیرد به رابطه برگردد، و این افراد بازگشت عشقشان را نتیجه طلسم و جادو می دانند.

اگر چنین مواردی را در سایت یا پیج هایی که دعا نویسی و رمالی می کنند خوانده اید باید بدانید، تمام این نظرات فیک هستند و توسط افراد سودجو که با ادعای ارتباط با اجنه و موکل از مردم سوء استفاده می کنند جلع شده است و واقعیت ندارند.

ایران یک کشور مذهبی است، پس اگر این خرافات در دین ما جایی داشت به هیچ عنوان غیر قانونی نبود! اگر کار دعا نویس ها را بررسی کنید می بینید هیچ نام و نشانی از آنها وجود ندارد! چون در حال انجام کار غیر قانونی هستند. خداوند برای مسلمانان فقط یک کتاب، حاوی کلمات الهی فرستاده است (قرآن).

هر خانه و خانواده ای کتاب قرآن دارند و اگر دعا ها و طلسم های دعا نویسان از کتاب مقدس مسلمانان نیست، منبع این دعا ها چیست؟! چه چیزی الهی بودن و واقعی بودن آن را ثابت می کند! البته همه این دلایل را که کنار هم بذاریم، عقل و منطق به هیچ عنوان زیر بار پذیرش این خرافات نمی رود.

اما چون انسان در لحظات سخت مانند جدایی از معشوق کنترلی روی احساسات خود ندارد، به هر کاری دست می زند تا به هدف خود برسد و در این بین هر چیزی را میپذیرد و باور می کند. ” فقط کافی است آن چیز امیدی در شخص ایجاد کند حتی اگر این امید واهی باشد “

“زمان فاکتوری که نه می توان آن را حذف کرد، نه دور زد و نه نادیده گرفت”

زمان را از دست ندهید

آیا می توان تلاش های خود را برای بازگشت به رابطه متوقف کرد و مثلا شش ماه بعد، تلاش خود را شروع کنیم؟ پاسخ قطعا منفی است، چون معلوم نیست شش ماه بعد که شما میخواهید به سراغ عشقتان بروید، او چه احساسی به شما دارد!

آیا وقتی یک یادگاری مهم از دوران جوانی پدرتان را اشتباها می شکنید، مثلا می توانید همان لحظه از پدرتان بخواهید بخاطر نمره خوب امتحانتان  برای شما یک تلفن همراه جدید خریداری کند؟ باز هم خیر! چون در آن لحظه پدر شما تحت تاثیر احساس منفی از نابود شدن یک شیء با ارزش توسط شما است. پس قطعا نمی تواند در آن لحظه احساس مثبت قبولی شما در امتحان را با احساس منفی جایگزین کند.

قانون تعادل برای احضار عشق

دورنمایی از زندگی انسان به ما نشان می دهد که همیشه درگیر افراط ها و طفریت ها هستیم. به طبیعت نگاه کنید آیا جز تعادل چیزی در ساختار طبیعت مشاهده می شود؟ دلیل بی نقص بودن طبیعت وجود تعادل است. شما وقتی به هدف خود خواهید رسید که تعادل زمانی را بجا آورید.

” تعداد زیادی از افراد با تلاش های غریزه ای مانند، التماس، خواهش، وعده، قول دادن، واسطه فرستادن و خیلی کار های غلط دیگر موفق به بازگشت می شوند، اما موفقیتی موقتی، چون در موفقیت از قانون تعادل استفاده نکرده اند و فقط اتفاق حتمی (جدایی) را به تاخیر انداخته اند” تعادل زمانی یعنی اینکه بدانیم چه زمانی وقت حرف زدن است، چه زمانی وقت عمل، کی باید عقب نشینی کرد کی پیش رفت. وقتی کسی کلمه دعا برای احظار آنی معشوق را در مرورگر خود وارد می کند، یعنی یک ناهماهنگی شناختی وجود دارد.

“نظریه ناهماهنگی شناختی بر این اصل که افراد به دنبال سازگاری بین انتظارات خود و واقعیت خود هستند پایه ‌ریزی شده‌است. به عنوان مثال شخصی تصمیم میگیرد دیگر مواد غذایی مضر مصرف نکند، اما با هر وعده غذای خود نوشابه گاز دار می خورد”

ناهماهنگی شناختی که اکثر افراد در شرایط جدایی از معشوق تجربه می کنند، مربوط به زمان است!

  • همه ما می دانیم که الان وقت مناسبی برای اصرار جهت صحبت کردن راجب مشکلات نیست و باید اجازه دهیم اوضاع آرام شود.
  • ما می دانیم برای اینکه عشقمان تصمیم خود را تغییر دهد به زمان نیاز دارد.
  • ما درک می کنیم که اگر عشقمان، کمی نبود ما را حس کند خیلی چیزها برایش تغییر خواهد کرد.
  • همه ما می دانیم همانطور که رفتن دلیل میخواهد، برگشتن و ماندن هم به دلیل نیاز دارد و دلیل هیچ وقت یکشبه به وجود نخواهد آمد.

اما با وجود تمام دانسته ها باز هم رفتار اکثر ما انسان ها در این شرایط شبیه یکدیگر است، ما می خواهیم هر چه زودتر عشقمان را برگردانیم، می خواهیم زودتر برگردد و راجب مشکلش با ما صحبت کند، انتظار داریم همین امروز همه چیز را فراموش کند، توقع داریم با هر ابزاری که شده زودتر به هدف خود برسیم.

برای همین 80 در صد مردم ما دنبال راه سریع برای حل مشکلاتشان هستند، مثل دعای برای احظار آنی معشوق از دست رفته، و فقط 20 در صد به واقعیت ها فکر می کنند و به دنبال راه کار علمی و منطقی هستند. ” افرادی که موفق به ترمیم رابطه و بازگشت معشوق می شوند که جزء این 20 درصد باشند.

تمام این توضیحات اثبات کننده یک چیز است ” تعادل در چرخه بازگشت به عشق ” جدا از شعارهای تبلیغاتی، خارج ازاصول جذب مخاطب، برعکس روند متقاعد سازی خواننده، میخواهم یک واقعیت را به شما بگویم که شاید از شنیدن آن خوشحال نشوید، و به دنبال سایتی باشید که حرف دلخواه شما را بزند! اما تعهد ما چیزی جز انجام کار صحیح نیست، برای همین این واقعیت را بیان می کنم.

واقعیت ساده این است که شما برای بازگشت به رابطه با معشوق خود حداقل به یک تا چند ماه زمان نیاز دارید { میزان این زمان به مشکل و تنش های رابطه بستگی دارد }. باید هایی در جلب نظر معشوق وجود دارد که بدون رعایت کردن آنها موفقیت غیر ممکن است.

  • باید وقت و انرژی کافی برای یادگیری و اجرای تکنیک ها بگذارید.
  • باید طرف مقابل شما زمانی که نیاز دارد را سپری کند.
  • باید از شما خشمگین باشد تا خشمش فرو کش کند.
  • باید شما را کنار بگذارد تا خلاء نبود شما را احساس کند.
  • باید این فرصت را داشته باشد تا تغییر های شما را به چشم ببیند و احساس کند.

پس اگر علاقه دارید به مطالعه این مطلب ادامه دهید، دعا برای احظار و جلب نظر فوری معشوق را کنار بذارید چون کار برای انجام دادن کم ندارید! از کجا شروع کنیم؟ پشنهاد من به شما پیگیری و پیروی از تکنیک های پر فروش ترین کتاب سال های 96 تا 98 است.

برنامه ریزی برای بازگشت یعنی همه چیز! بدون داشتن یک استراتژی و برنامه دقیق، احتمال موفقیت در جلب نظر معشوق بسیار ضعیف است. عجول بودن برای بازگشت فقط کار دست شما خواهد داد، چون هر اقدام خودسرانه و بدون فکر ممکن است شما را با واکنش های منفی شدیدی مواجه کند.

از این رو مراحل ترمیم و آشتی کردن با معشوق را به کمک تکنیک شش مرحله ای برگرداندن عشق از دست رفته قدم به قدم پیش میبریم. “کمی پایین تر ویس های نظر سنجی کارآموزان دوره های سربرگ تازه قرار دارد، شما می توانید از تجربیات و نظرات این دوستان نیز استفاده کنید”

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

 

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

8 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید ببخشید همه از کتاب شما تعریف می کنن واقعا خودتون تایید می کنید که این کتاب میتونه مفید باشه؟

    • سلام بازگشت عشق ممکن هست اما روابطی هم هستند که نمیتوان آن ها را ترمیم کرد
      برای دریافت مشاوره آنلاین میتوانید به تیم پشتیبیانی سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • سلام این افرادی که ویسشون رو گذاشتید توی کدوم دوره شرکت کردن من رفتم توی کانالتون بقیش رو گوش کردم جالب بود برام این همه آدم راضی بودن! تعدادشون قابل توجه بود واقعا مقاله هاتون هم که خدایش خیلی قشنگه دوره های چیه چطوری میشه شرکت کرد؟

    • سلام دوره های مختلفی رو شرکت کردن دوره بازگشت، دوره جذب عشق و … برای آشنایی با دوره میتوانید به تیم پشتیبانی پیام بدید از طریق واتس آپ و تلگرام: 09129305020

    • سلام عرض شد میتونید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید از طریق تلگرام یا واتس آپ: 09129305020

    • سلام دعا برای هیچ کسی فایده نداره دعا طلسم جادو خرافات هستند خداوند انسان را با اختیار آفریده شما نمی تونید با دعا اختیار کسی رو بگیرید و وقتی شما رو نمیخواد نظرش تغییر کنه شما با علم و جذب می تونید کسی رو به سمت خودتون بکشید. برای آموزش و مشاوره رایگان می توانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پبام بدید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *