راههای جذب مردان مغرور راه های جذب پسر مورد علاقه روش هاي عاشق كردن پسران راه های جذب دوست پسر جذب مردان به خود راه های جذب پسران در دانشگاه راههای جذب شوهر در روابط زناشویی وابسته كردن مرد به خود جذب

راههای جذب مردان مغرور راه های جذب پسر مورد علاقه روش هاي عاشق كردن پسران راه های جذب دوست پسر جذب مردان به خود راه های جذب پسران در دانشگاه راههای جذب شوهر در روابط زناشویی وابسته كردن مرد به خود جذب


راه های جذب مردان

سوال های مشابه ای که همیشه در ذهن زنان بوده است! هر چه آزادی های فردی در جامعه افزایش میابد روابط افراد نیز گسترش چشمگیری پیدا میکند، بر خلاف گذشته تعهد مردان نسبت به ازدواج کمتر شده و اکثر مردان از این موضوع فراری هستند وقتی از آنها سوال میشود که چرا نسبت به ازدواج و هدف دار کردن یک رابطه روی خوش نشان نمی دهند دلایل یکسانی را بیان میکنن که بیشتر به یک بهانه شبیه است تا یک دلیل منطقی!

با برسی دقیق تر این موضوع میتوان ریشه فرار مردان را از ازدواج تشخیص داد. عوامل اصلی که باعث میشود یک پسر نسبت به ازدواج واکنش منفی نشان دهد را میتوان در یک دسته بندی برسی کرد:

دلایل شکست در جذب مردان

  1. مردان نسبت به زنان برای ازدواج کردن فشار کمتری را احساس میکنند.
  2. ترس مردان از مسئولیت پذیری و عواقب آن.
  3. وجود تنوع طلبی در ژنتیک انسان بخصوص مردان.
  4. ترس از انتخاب اشتباه و اینکه با شخص بهتری در زندگی آشنا بشوند.

راه های جذب مردان

باتوجه به این شرایط چگونه میتوان یک مرد را جذب کرد، چگونه میتوان مردان را به یک رابطه طولانی مدت و ازدواج ترغیب کرد؟ از چه راه هایی برای جذب مردان به خود باید استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید یک پسر را به ازدواج متقاعد کنید باید او را عاشق و دلباخته خود کرده باشید راه های زیادی برای جذب پسران وجود دارد اما به این معنی نیست که همه این راه ها برای شما انتخاب درستی است؟

جذب
جذب

راه های جذب پسر مورد علاقه

قبل از هر چیز شما باید نکاتی را رعایت کنید، باید تکنیک های عاشق کردن را یاد بگیرید. مانند انتخاب درست یک فرد، شناخت نیاز های ناخود آگاه آن شخص، برسی خصوصیات رفتاری و اخلاقی وی.

  1. کاملا مردی را که انتخاب کرده اید برسی کنید و مطمعن شوید این فرد انتخاب درستی هست و حاظر هستید باقی عمر خود را به عنوان همسر در کنار او زندگی کنید قبل از هر چیزی به عواقب تصمیم خود فکر کنید.
  2. نقش بازی نکنید چهره ای از خود نشان دهید که هویت درونی شما را نمایش میدهد از هیچ چیز بیم نداشته باشید بذارید طرف مقابل شما را همانطور که هستید انتخاب کند.
  3. اقتدار خود را به عشق خود نشان دهید ثابت کنید که شما یک فرد جسور هستید و میتوانید تصمیمات مهمی را بگیرید.
  4. محبت درونی خود را آشکار کنید. اجازه دهید عشقتان متوجه این مضوع بشود که شما فردی مهربان و قابل اطمینان هستید.
  5. علاقه خود را نمایان کنید. به عشق خود اطمینان بدهید که اورا دوست دارد و برای او ارزش زیادی قائل هستید.

جذب مردان به خود

برای اینکه بتوانید احساس عشق را در همسر یا دوست خود بوجود بیاورد و او را کاملا وابسته و جذب خود کنید باید شخصیت او را بهتر بشناسید. باید متوجه شوید که مرد مقابل شما چه شخصیتی دارد آیا او فردی مغرور است آیا اوشخصیتی حساس دارد با کمک تکنیک های تحلیل شخصیت و تست تیپ شخصیتی متوجه شوید طرف مقابل شما چه نوع تیپ شخصیتی دارد نحوه برخورد با افراد خود شیفته با حساس متفاوت است حتی تیپ شخصیتی تقریبا حساس و یا تقریبا خود شیفته کاملا باهم تفاوت دارند.

آنچه که در جذب یک شخص به شما کمک میکند شناخت نیاز های ناخود آگاه و تحلیل تیپ شخصیتی آن فرد است.

راههای جذب مردان مغرور

مردان مغرور دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. به دلیل احساس خودشفتگی و غرور بیش از حد در آنان خود را فردی با امتیاز های ویژه میبینند. نفوذ به افراد مغرور کمی سخت تر از بقیه تیپ های شخصیتی است، راه های جذب مردان مغرور را میتوانید در مقاله چگونه یک فرد مغرور را عاشق کنم مطالعه کنید.

وابسته كردن مرد به خود

برای وابسته کردن مرد به خود باید اقداماتی مهم و تاثیر گذار را انجام بدید. شاید فکر کنید این کار سخت است و شما توانایی انجام این کار را ندارید اما باید به اطمینان خاطر بدم که متوانید از عهده این کار بربیاید زیرا شما در درون خود یک فرد جذاب هستید فقط باید این جذابیت رو تقویت کنید و به نمایش بگذارید.

راه های جذب دوست پسر

ابتدا نکات مثبت خود را افزایش دهید: مردان عاشق کسانی می شوند که نکات مثبت مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر نکات مثبت بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این نکات مثبت ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است نکات مثبت خود را در چشم او افزایش دهید.

اعتماد بنفس خود را افزایش دهید: انسان ها همیشه جذب یک شخص با اعتماد بنفس بالا میشوند، هیچ وقت یک فرد ضعیف و بودن اعتماد بنفس مورد توجه دیگران قرار نمیگیرد و این مضوع باعث میشود این شخص در روابط اجتماعی خود دچار مشکل شود پس اگر شخصی بدون اعتماد بنفس هستید باید این روند را تغییر بدهید و اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.

چرا یک فرد دارای اعتماد بنفس جذاب است؟

افرادی که دارای اعتماد بنفس هستند شخصیت قابل اطمینان تری نسبت به بقیه دارن این موضوع باعث میشود دیگرا بیشتر بخواهند به شما نزدیک بشوند.

داشتن اعتماد بنفس باعث میشود که شما از دید دیگران یک فرد جذاب باشید شخصی که در تمام مراحل موفق است و امتیازات ویژه ای دارد. برای موفقیت در روابط باید اعتماد به نفس بالایی داشت اعتماد بنفس بدست ذاتی نیست و بدست آوردنی است. یکی از نکات اعتماد بنفس در رابطه دوست داشتن خودمان است زیرا اگر ما خودمان رو دوست نداشته باشیم و به خودمان احترام نذاریم چطور میتوانیم از دیگران انتظار داشته باشیم برای ما ارزش قائل باشند! با قانون جذب عشق از دست رفته بیشتر آشنا بشید.

جذب
جذب

راه های جذب پسر مورد علاقه

بصورت غیر مستقیم به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرحله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید.

نکات مثبت را در خود بوجود بیارید و این نکات را افزایش دهید:  زمانی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید نکات مثبت خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن انکات مثبت این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک انتقال دهنده بزرگ عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. اگر این نکات را انجام دهید متوانید در وابسته کردن و جذب مردان موفق شوید.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

وقتی عشقت بلاکت میکنه

چگونه یه رابطه از دست رفته را بازگردانیم

آیا پسری که رفته برمی گرده

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

2 دیدگاه

  • سلام این مطالب برای همسر و یا دختر پسری که با هم ارتباط نامشروعی نداشته باشند میتونه درست باشه…یعنی دختر و پسر نباید تا وقتی به هم نامحرم هستن رفتارهای نادرست و یا روی گشاده و یا هرچیزی که باعث جلب توجه شود را داشته باشند..لطفا این نکته هارو در ابتدای مطالبتون ذکر کنین که خدای نکرده موجب گمراهی و راه اشتباهی نشود…با تشکر

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *