بازگشت عشق قانون جذب عشق قانون جذب عشق از دست رفته

بازگشت عشق قانون جذب عشق قانون جذب عشق از دست رفته


اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه

وقتی راه های برگرداندن عشق از دست رفته را مرور می کنید از پایه ای ترین اصول غافل نشوید. شاید دلایل بروز مشکل در رابطه خود را می دانید و خبر دارید چگونه و از کجا بود که رابطه شما دچار مشکل شد، شاید فکر می کنید همه چیز خوب بود و عشق قبلی شما یک دفعه تغییر کرد و بدون هیچ دلیلی رابطه را تمام کرد! اما چنین چیزی ممکن نیست هیچ رابطه ای یک دفعه و بدون دلیل تمام نمی شود.

یک تحلیل گر باشید

پیش از هر چیز باید از روش آنالیز رفتاری استفاده کنید برای پیدا کردن اشتباهاتی که باعث بروز مشکل شده اند، نمی خواهم مانند همه انگشت اتهام را به سمت شما بگیرم و بگویم شما مقصر تمام بوده اید و باید این مشکل را حل کنید اما این طور نیست باید در این بخش واقعیت گرایی صورت بگیرد تا بتوان به شکل صحیح از راه های برگرداندن عشقمان استفاده کنیم.

به احتمال زیاد شما اشتباهات بزرگ و کوچکی مرتکب شدید از این رو باید با خطاها در زمان ارتباط کاملا آشنا باشید، اما شاید شما مسبب اصلی نبودید و عشق سابق شما باعث شروع یک تنش شده باشد. شاید تنها اشتباه شما این بوده باشد که در مقابل مشکل با عشق قبلی خود مهارت های ارتباطی برای حفظ و مدیریت رابطه را به خوبی نمی دانستید.

احساس منفی را ازبین ببرید

تجربیات برگرداندن معشوق به ما نشان می دهد که برای حل مشکل و ترمیم یک رابطه شکست خورده ابتدا باید پاکسازی ذهنی انجام شود، تجربیات مشاوره بازگشت به رابطه مشخص می کند که راه حل این معضل، ازبین بردن ریشه های مشکل و جایگزین کردن آنها با عواملی مثبت و موثر است (باید خودتان را در ناخودآگاه شخص با احساس مثبت مرتبط کنید). برخی از این موارد ساده قابل حل خواهند بود برخی نیز باید با استفاده از متد nlp بازسازی شوند و پیشرفت در مهارت های شما حاصل شود تا قدمی مثبت در بازگشت معشوق بردارید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

چطور یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنید

ترمیم رابطه عاشقانه در دوره های آموزشی بازگشت عشق تیم سربرگ تازه به شش مرحله ساده و کاملا عملی تقسیم می شود که در این مقاله تصمیم دارم اطلاعات جامع و کاربردی جهت ترمیم یک رابطه در اختیار شما قرار دهم. خیلی از ماها هنگامی که شکست عشقی را تجربه می کنیم و دنبال برگشت دوباره به رابطه هستیم صبر و حوصله خودمون رو از دست می دیم و آرام و قرار نداریم.

در این شرایط چه کسی حوصله داره یک مقاله با حرف های سنگین علمی رو بخونه!!! اما خوندن مقاله هایی که اثری از علم در اون نباشه هم بی فایده است، برای همین در این مقاله سعی کردم با شما ساده صحبت کنم و بهترین راه های برگرداندن عشق که می شناسم رو بهتون معرفی کنم تا پاسخی باشه برای سوال چگونه عشق خود را برگردانیم.

راه های ترمیم رابطه عاشقانه

ترمیم یک رابطه شکست خورده کار سختی نیست اما حفظ اون و جهت دهی به رابطه (هدف دار کردن) بعد از بازگشت به رابطه قبلی خیلی مهمه، برای همین باید توجه ویژه ای به مراحل احیای رابطه داشته باشید. وقتی عشق رفته ای باشه و داستان بازگشت عشق بشه دغدغه و موضوع اصلی زندگی، در این شرایط ما چیزی نداریم جز غریزه و عمل به توصیه های غریزه! اما غریزه همیشه باعث نمیشه ما نجات پیدا کنیم و موفق به بازگشت عشق بشیم، مخصوصا توی مواردی که مربوط به روانشناختی میشه.

بازگشت عشق
بازگشت عشق

در راه حل چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم یا روش های ترمیم رابطه خراب شده یکسری اشتباهات خاصی هست که تقریبا 90% ما مرتکب اون میشیم و این اصلا خوب نیست! 6 سال پیش که من هنوز به این جایگاه نرسیده بودم راه های برگرداندن عشقم رو همین چیزا می دونستم که در ادامه برای شما بیان می کنم، اما خب درست حدس زدید اون موقع که چنین دیدی به چگونه رابطه تمام شده را درست کنیم داشتم، من هم اشتباه کردم اما شما نیاز نیست اشتباهات بقیه آدم ها رو مرتکب شوید.

تجربیات برگرداندن معشوق

وقتی می بینید که رابطه سرد شده و داره تموم میشه تازه به خودتون میاید و با خودتون می گویید که باید یه کاری کنم تا حس عشقم مثل قبل بشه؛ مثلا خیلی محبت می کنید، خودتون رو همیشه در دسترس قرار می دهید یا به عشق خودتون شک می کنید و مدام چکش می کنید و به روش های مختلف بررسیش می کنید یا بدتر بهش القای منفی میدید که تو دیگه دوستم نداری تو می خوای ولم کنی یا من برات مهم نیستم، سرت جای دیگه گرمه یا دوستات رو به من ترجیح میدی، همش بهم دروغ میگی و ده ها اشتباه دیگه!!!

خب این کار ها باعث نمیشه که رابطه شما درست بشه و به حالت قبل برگرده چرا؟ چون عشق شما توی حالت گارد قرار گرفته و دیگه احساسش به رابطه تغییر کرده و آماده جدا شدنه پس دست و پا زدن الکی باعث میشه بیشتر غرق بشید.

وقتی یک رابطه تمام میشه و عشق شما قطع ارتباط می کنه ممکنه شما اشتباهات دیگه ای رو مرتکب بشید که خیلی هم خطرناکه متاسفانه بین همه افراد مشترکه و بصورت غریزی برای برگرداندن عشق رفته استفاده میشه که نتیجه عکس داره، مثل اصرار کردن، التماس، زنگ زدن، پیام دادن، فرستادن واسطه و کار های اشتباه دیگه که اصلی ترین و مخرب ترین این اشتباه ها شش اشتباه خطرناک برای بازگشت عشق هستند که به عنوان روشی غلط برای چگونه رابطه تمام شده را درست کنیم استفاده میشه.

چگونه عشقم را برگردانم

برای برگشت دوباره به رابطه تمام شده میریم سراغ راهی که به بهترین شکل بهمون بگه چطور عشقمان را برگردانیم، اگر اشتباهات بالا را مرتکب نشدید یک قدم جلو هستید اما اگر برای ترمیم یک رابطه شکست خورده دست به این اشتباهات زدید باید دوباره شروع کنیم و برای برگرداندن عشق از دست رفته به تکالیف خودمان عمل کنیم . باید تاثیری که این اشتباهات بجا گذاشته اند را خنثی کنیم و نقاط قوت جدید ایجاد کنیم. پس مرحله دوم برای کسانی که اشتباه کردند ازبین بردن تاثیر منفی و ایجاد نقاط قوت است و افرادی که از این اشتباهات دوری کرده اند هم باید با اصول رفتاری آشنا شوند تا هیچ اشتباهی ازشون سر نزنه و همچنین باید نقاط قوت ایجاد کنند تا مراحل جذب عشق از دست رفته اجرایی بشه، برای گذشتن از این مرحله راه های ساده و مفیدی هست که شامل برنامه ریزی، پیشرفت و اصلاح میشه.

بازگشت عشق
بازگشت عشق

مراحل قانون جذب عشق از دست رفته

برای بازگشت عشق و چگونه عشق خودمان را برگردانیم از یک متد ترکیبی استفاده می کنیم که میزان تاثیر گذاری راه های برگرداندن عشق از دست رفته را زیاد کنه و حتی به ما کمک کنه که بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور را یاد بگیریم تا در مراحلی که نیازه از راه دور کاری بکنیم که بتونیم یک نتیجه خوب بگیریم پس اگر دسترسی به عشقتون ندارید و ازش دور هستید و می خواهید از راه دور برای بازگشت عشق خودتون کاری کنید نا امید نباشید چون این کار شدنی است.

شش تکنیک برای بازگشت عشق قبلی به رابطه

برای ترمیم رابطه باید با قدم های کوچک اما مهم شروع کرد تا بتونیم عشق خود را برگردانیم. علاوه بر نکاتی که بالا بیان کردم که حتما باید به آن توجه کنید شش حرکت اصلی وجود داره که باید قدم به قدم و مو به مو انجام بشه تا ضریب موفقیت ما توی قانون جذب عشق از دست رفته را تا 100% افزایش بده، بعد از مقدمه چینی ها و توضیحات تحلیلی بالاخره وقتشه که با مراحل بازگشت به رابطه از دست رفته آشناتون کنم.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

مرحله اول از برگرداندن عشق از دست رفته

برای کسانی که رابطه اونها سرد شده و جریان قدرت مندی از عشق توی رابطه احساس نمی کنند اولین مرحله به این صورت است که به هیچ عنوان درخواست مستقیم عشق از شخص مورد نظر نداشته باشند.

گفتن حرف هایی مثل؛
  • مثل قبل باش
  • بهم اهمیت بده
  • چرا دوسم نداری
  • چرا بهم توجه نمی کنی
از اشتباهات دوری کنید
  • خودتان را بیش از حد در دسترس قرار ندهید
  • محبت زیادی یا توجه زیاد نشان ندهید
  • ارتباط خود را از حالت عادی بیشتر نکنید

از این اقدامات دوری کنید چون انجام دادن این کارها به امید اینکه چیزی تغییر کنه و احساس عشقتون عوض بشه و همه چیز برگرده مثل قبل عملی نیست، چون عوامل زیادی دست به دست هم داده تا رابطه شما خراب بشه پس با چند تا سیاست ساده ولی غلط نمی تونید رابطه عاشقانه را ترمیم کنید.

اگر عشق شما باهاتون قطع ارتباط کرده یا اصلا سراغی از شما نمی گیره و رابطه تمام شده است و دیگه این عشق از دست رفته شما باید بصورت کامل ولی یک طرفه قطع ارتباط کنید!

بازگشت عشق
بازگشت عشق

قطع ارتباط صحیح

  • تماس نگیرید.
  • پیام ندهید.
  • واسطه ارسال نکنید.
  • در شبکه های مجازی از عکس ها و پست های مرتبط به عشقتون استفاده نکنید.
  • از عکس نوشته ها یا مطالبی که نشان دهنده این است که میخواهید از یک شکست پیروزمندانه بیرون بیایید یا اینکه مجدد خودتان را می سازید دوری کنید.
  • اعلام قطع ارتباط نکنید (به عشقتان نگویید دیگر کاری باهات ندارم یا می خواهم مدتی باهات ارتباط نداشته باشم).

خب این کار ممکنه سخت باشه و فکر کنید که اگر قطع ارتباط کنید دیگه صد در صد همه چیز تموم میشه اما هیچ دلیل منطقی نیست که این موضوع رو ثابت کنه اما ده ها دلیل محکم هست که ثابت می کنه توی این شرایط قطع ارتباط بهترین راه برای ترمیم رابطه است.

وقتی مسئله قطع ارتباط مطرح میشه خیلی تفکر ها و ذهنیت ها ایجاد میشه و این تفکرها و باورها به یکسری سوال ختم میشه که خیلی از من می پرسند، می خواهم این کار رو براتون راحت کنم و پاسخ این سوالات رو همینجا بهتون بگم.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

اگر قطع ارتباط کنم فکر می کنه برام مهم نیست و میره!

وقتی عشق از دست رفته شما تصمیم به رفتن می گیره چه معنی داره؟ این تصمیم نشون میده که عشق شما دلایلی برای اتمام رابطه داره، داشتن این دلایل نشان دهنده این است که عشق شما به خودش و خواسته های خودش فکر می کنه و دیگه رابطه و شما رو در نظر نمی گیره. وقتی یک شخصی در یک رابطه به این مرحله می رسه براش تفاوتی نداره که که شما چقدر بهش اهمیت می دهید، برای همین توی رابطه ها شاهد این هستیم که فرد برای عشق رفته خودش گریه می کنه، عذاب می کشه یا هر کار دیگه ای انجام میده اما عشق قبلی فرد حاضر به برگشت نمیشه.

اینطوری خیالش راحت میشه که من حالم خوبه راحت تر میره!

این که عشق رفته شما نگران حال شما هست تا درصد زیادی در اکثر روابط صدق می کنه اما این احساس باعث نمیشه که شما را در الویت بالاتری از احساس خود فرد قرار بده. چه فراموشی برای شما ساده باشه چه نباشه عشق شما کاری را انجام میدهد که فکر می کند به نفع خودش است اما حتی اگر شما موفق بشید با اصرار یا بخاطر وضعیت روحی بدتون رابطه را برگردانید فکر می کنید یک شخص چقدر می تونه با احساس ترحم در یک رابطه باشه و چه زمانی دیگه از این کار خسته میشه؟؟!!!

اگه بعدا بگه چرا رفتی هیچ کاری نکردی چی اگه این رو بهونه کنه که برنگرده چی؟

بله ممکنه فرد از قطع ارتباط شما استفاده کنه به عنوان اینکه شما دنبالش نرفتید و برای همین شما رو ترک کرده. پاسخ دادن به این بهانه کار سختی نیست، می تونید با استفاده از الگوریتم های زبان بدن و مهارت های ارتباطی واقعیت رو القا کنید که تو رابطه را ترک کردی و من بخاطر اینکه نمی خواستم خودم را تحمیل کنم اصرار به ادامه نداشتم بهترین کار این بود که کمی با افکارمون تنها باشیم، هدف پنهان از این تکنیک این است که با زیرکی این باور را ایجاد کنید، شخصیت شما به قدری بزرگ است که باید احترام شما حفظ شود. اگر بعد از بازگشت این مسئله باعث ایجاد ناراحتی شد به سادگی با تکنیک ایجاد احساس و فن بیان می توان این خلاء را تحت پوشش قرار داد.

اگر دیگه بهش زنگ نزنم جلو چشمش نباشم راحت منو فراموش می کنه!

اتفاقا برعکسِ چیزی که شما دنبالش هستید (یعنی فراموش نشدن)، هدف اصلی فراموش شدن است اما در روابط چیزی به اسم فراموش شدن وجود ندارد، در واقع این احساسِ مرتبط با عوامل است که تغییر می کند. مثلا شما یک غذا را بسیار دوست داشتید و حال دیگر دوست ندارید.. آن غذا تغییر نکرده یا فراموش نشده است اما بنا به دلایلی احساس مرتبط با این غذا در ناخودآگاه شما تغییر کرده است و دیگر شما را جذب نمی کند مگر اینکه در جایی این غذا مزیت و یا طعم جدید را به شما القاء کند و احساس جدیدی را خلق کند. در حال حاضر خود شما به سادگی می توانید با تحلیل رفتار و برخورد ایشان متوجه شوید که در ناخودآگاه ایشان شما کاملا با احساس منفی مرتبط هستید. قطع ارتباط این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که احساسات منفی شخص از بین برود یا کمتر شود تا راه برای ایجاد احساس مثبت هموار شود.

قطع ارتباط کنم که میره با کس دیگه همه چیز تموم میشه!

بعد از اتمام یک رابطه حداقل به 6 ماه زمان نیاز است تا شخص بتواند تمام کمبود ها و اثرات ناشی از جدایی را فراموش کند و به روال عادی برگردد. روابطی که زودتر از این زمان شکل بگیرد روابط واکنشی نام دارد و دوام زیادی ندارد زیرا این روابط بر اثر کمبود ها و احساسات منفی شکل گرفته و پایه و اساس آن معیار های اصلیِ شخص نیست و صرفاً برای خارج شدن از حالات روحی و برطرف کردن موقتی نیازها و کمبود ها است. به همین دلیل این روابط زودتر از روابط دیگر دچار فروپاشی خواهد شد.

اینکه طرف مقابل ما وارد یک رابطه شده حتی به آن بدی که شما فکر می کنید نیست و جالبی کار اینجاست که شما می توانید این موضوع را به عنوان یک موقعیت در نظر بگیرید. وقتی طرف مقابل حاضر به بازگشت به رابطه نیست تحتِ تاثیر قرار دادَنش کمی دشوار خواهد بود ولی وقتی وارد یک رابطه واکنشی شود قطعا در این رابطه دچار مشکل خواهد شد. بحث ها و مواردی پیش خواهد  آمد که باعث می شود یا به یاد شما بیفتد یا اینکه علائم ناراحتی خودشان را نشان بدهند که در این شرایط فرد شکننده و بسیار قابل نفوذ خواهد بود. تفاوتی ندارد این رابطه یک رابطه جدید باشد یا رابطه ای از گذشته، دلیل شکل گیری و نتیجه ی رابطه همان خواهد بود.

ارتباط که نداشته باشم آخه چطوری برش گردونم؟

و سوال آخر و مهترین و یکی از بزرگ ترین دغدغه های ما برای بازگشت به رابطه تمام شده، بدون ارتباط چگونه عشقم را برگردانم ؟ توجه داشته باشید 99 درصد افراد وقتی رابطه شان تمام می شود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام، همکار یا همکلاسی آنها است ولی این نبودِ ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در “دوره ها” روش جذب غیر مستقیمِ غیر کلامی با تکیه بر اِن اِل پی، جذب، نظریه شش درجه و نظریه اثر پروانه ای آموزش داده می شود. این موارد این امکان را به شما می دهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار دهید و جذب کنید. در ادامه بهترین راه های برگرداندن عشق از راه دور را بررسی می کنیم.

مرحله دوم از راه های برگرداندن یک رابطه از دست رفته

برای اینکه یک شخص را برگردانیم ابتدا باید با راه های چگونه عشقم را برگردانم آشنا شوید! چطوری میشه یک رابطه را برگرداند؟ یاد گرفتیم که همه چیز از باور و ناخودآگاه ما شروع میشه، اینکه چه احساسی به چه کسی یا چیزی داریم، اینکه چرا به یک شخص یا یک احساس نیاز داریم و… همه اتفاق هایی که از دوران کودکی تا آخر عمر برای ما می افتد باعث برنامه ریزی ناخودآگاه ما می شود، در واقع ما اینی که هستیم به دنیا نیامدیم بلکه یکسری برنامه ریزی ها صورت گرفته تا تبدیل به این شخص شدیم. احساس عشق سابق یا نامزد سابق شما هم از این قانون پیروی می کند اینکه روزی بخاطر معیارها و نیازهایش عاشق شما شد و امروز بخاطر اشتباهات و خلاء ها از شما سرد شده.

پس اگر می پرسید چگونه عشقم را برگردانم باید عرض کنم ابتدا یاد بگیرید که احساس ایجاد کنید.. احساس عشق، احساس کنجکاوی، حسادت، ترس، اعتماد به نفس، مهم بودن، تاثیر گذار بودن، نیازمند بودن، پیشرفت و …

دلیل اینکه برای بازگشت عشق خصوصا از راه دور به ایجاد احساس نیاز داریم این است که انسان ها تصمیماتشون رو تماما بر اساس احساساتشون می گیرند و منشاء این احساسات ضمیر ناخودآگاه است، با برنامه ریزی و نفوذ به ناخودآگاهِ فرد می توان احساسات مختلفی را از راه دور (ارتباط غیر مستقیم) و ارتباط مستقیم ایجاد کرد. وقتی بتوانید به بخش احساسات مغز نفوذ کنید قادر خواهید بود هر شخصی را دیوانه وار شیفته خود کنید.

بازگشت عشق - تبدیل به فردی موفق شوید، در مرکز توجه قرار بگیرید، جذابیت خود را در ناخودآگاه دیگران تغییر دهید.
بازگشت عشق – تبدیل به فردی موفق شوید، در مرکز توجه قرار بگیرید، جذابیت خود را در ناخودآگاه دیگران تغییر دهید.

تغییر برای برگشت به رابطه قبلی

قدم اول در ایجاد احساس در عشق از دست رفته تغییر و پیشرفت است، اگر شما همان شخص قبلی باشید با همان خصوصیات با همان معایب و ضعف ها چه چیزی تغییر کرده است! به چه دلیل عشق سابق شما باید رابطه عاشقانه با شما را بپذیرد؟ اولا این چیزی که هستید عادی شده! دوما همون مشکلات سرجاش هست پس نتیجه هم مثل قبله! این ها تفکرات عشق شما خواهد بود زمانی که به بازگشت عشق فکر می کند پس باید این موضوع تغییر کند.

برای تغییر باید این اهداف را یاداشت کنید و با تمرین های خاص و مخصوص به این اهداف برسید و آنها را تیک بزنید.

  1. خود شناسی
  2. خود باوری
  3. اعتماد به نفس
  4. ازبین بردن ضعف های رفتاری
  5. ازبین بردن ضعف های شخصیتی
  6. تغییر در وضع جسمانی و ظاهری
  7. ازبین بردن عوامل تنش در رابطه (مواردی که در ابتدای مقاله 6 حرکت ساده برای بازگشت عشق توضیح داده شد)
  8. شناسایی معیار های عشق رفته و ایجاد آنها
  9. شناخت نیازهای ناخودآگاه عشقتان و آمادگی برای برطرف کردن این نیازها
  10. پیشرفت شخصی
  11. داشتن لیست اهداف
  12. رسیدن به یک هدف

چرا انسان ها عاشق می شوند

پایه تمام روابط بر اساس نیاز است، رابطه کارمند و رئیس= پیشرفت کار-امرار معاش، رابطه معلم و دانش آموز=امرارمعاش-تحصیل علم و دانش، رابطه دو دوست=حمایت، همدردی، پر کردن اوقات فراغت و همکاری، و تمام دیگر روابط انسان ها جز رابطه والدین با فرزند تحت تاثیر نیاز شکل می گیرد.

یک رابطه دوستی و عاشقانه نیز از این قانون تبعیت می کند اما نیاز هایی که روابط عاشقانه بر اساس آن شکل می گیرند نیاز های ناخودآگاه هستند و با نیاز های خودآگاهی مانند نیاز جنسی، نیاز های مادی و این دسته موارد تفاوت زیادی دارند. پیش از پرداختن به مراحل بعدی بازگشت عشق باید این نیازهای ناخودآگاه را بشناسید پس به این می رسیم که چگونه عشقمان را برگردانیم.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

با شناخت نیازهای عشقمان چگونه عشقمان را برگردانیم

این نیازهای ناخودآگاه رو میشه به دو دسته تقسیم کرد: معیارهای افراد و نیاز ها، خلاء ها یا کمبودها. خود معیارها دو دسته هستند، دسته اول معیارهای سطحی هستند که در زمان شکل گیری رابطه اهمیت دارند مثل ظاهر، اولین برخوردها، موارد مالی و این قبیل معیار ها که تعدادی از آن ها در همه انسان ها مشترک هستند و تعدادی دیگر برای افراد مختلف متفاوت است. بحث اصلی ما معیارهای عمیق یک شخص است معیارهایی که باعث می شود یک فرد به رابطه ادامه دهد و یا از آن رابطه خارج شود، یک شخص از رابطه خودش رضایت کامل داشته باشه یا برعکس! مهم ترین و اصلی ترین معیار هر شخصی اخلاقیات و رفتار طرف مقابل است. میزان هوش هیجانی، مهارت مدیریت رابطه، واکنش های مناسب هنگام بروز مشکل، مواردی چون القای منفی به ناخودآگاه فرد (تو من رو دوست نداری)، شکاک بودن و رفتارهای این چنینی.

بازگشت عشق
بازگشت عشق

معیارهای انسان برای ادامه یک رابطه

این معیارها می تواند کاملا شخصی و منحصر به فرد باشد و براساس تیپ شخصیتی و برنامه ریزی ناخودآگاه شکل بگیرد. هر شخصی یکسری معیار خاص داره که نمیشه همه اون ها رو توی مقاله بازگشت عشق توضیح بدم اما معیارهای مهمی که بین همه انسان ها مشترکه را با هم بررسی می کنیم. معیار های خصوصی افراد باید با تحلیل تیپ شخصیتی و بررسی آن مشخص شود. یکی از مراحل قانون جذب عشق ایجاد احساس از طریق برطرف کردن معیار ها و نیاز های ناخودآگاه است برای آشنایی با مراحل جذب عشق میتوانید به مقاله آموزشی قانون جذب عشق مراجعه کنید.

محبت

محبت کلامی (استفاده از کلمات محبت آمیز) و محبت احساسی (انجام کارهایی که نشان دهنده اهمیت طرف مقابل است) چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم و توی هر رابطه دنبال این محبت ها هستیم، اگر این معیار را نتونیم برای عشقمون برآورده کنیم پس اصل اول عشق رو زیر پا گذاشتیم. البته محبت را نباید با در دسترس بودن اشتباه گرفت.

احساس امنیت

احساس ایمن، همانطور که از اسمش مشخصه راجبه امنیت هست و امنیت هم نکته خیلی مهمی برای هر انسانی است. وقتی صحبت احساس امنیت در رابطه میشه منظور احساس هایی مانند؛ رابطه آینده ای دارد، تعهد و وفاداری در رابطه وجود دارد، اطمینان از اینکه عشقتان شما را بخاطر موارد مالی یا نیاز جنسی نمی خواهد یا مثلا عشقمان این اطمینان را داشته باشد که در سختی ها رابطه را ترک نخواهیم کرد یا مشکلات را بهانه جدایی قرار نخواهیم داد.

پیشرفت

پیشرفت برای همه ما یک هدف خیلی مهم است و اگر کسی مانع پیشرفت ما باشه نسبت به اون گارد می گیریم اگر شما وارد رابطه ای شویدکه احساس کنید این رابطه مانع پیشرفت شما است آن رابطه دیگر عمرش تمام شده! ولی برعکس اگر این رابطه و عشقتان به شما این احساس را منتقل کنه که در این رابطه به خواسته های خودتان می رسید هیچ چیزی باعث نمیشه عشقتان را رها کنید.

آزادی

اگر سعی کنید آزادی کسی رو بگیرید خودتون می دونید چه اتفاقی رخ میده! اما نباید هم بیش از حد آزادی های غیر معقول به شخص داد، این آزادی باید طبق اصول و تحت قوانینی خاص اجرا شود.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس در یک رابطه عاشقانه به دو شکل تاثیر دارد:

1.اعتماد به نفسی که فرد با بودن کنار شما بدست می آورد، تحت تاثیر رفتار اطرافیان با شما و ایشان، اعتبار شما نزد دیگران. برخوردی که دوستان و آشنایان با شما و عشقتان دارند باعث افزایش و کاهش اعتماد بنفس عشق شما خواهد شد به این صورت که آیا او با فردی موفق که در مرکز توجه قرار دارد در رابطه است یا با فردی که شخصیت اجتماعی قوی ندارد!

2.اعتماد به نفسی که شما باعث می شوید با رفتار و گفتارتان در ناخودآگاه عشقتان شکل بگیرد؛ مثل تائید کردن ها، انتقاد ها و بالا بردن شخصیت او در نزد دیگران. مثلا ویژگی های او را تحسین کنید یا ایرادات او را به رخش بکشید! اگر این دو حالت از اعتماد به نفس زیر پا گذاشته شوند رابطه برای فرد غیر قابل تحمل خواهد بود.

بازگشت عشق
بازگشت عشق

نیازهای ناخودآگاه عشقمان را بشناسیم

خیلی ها از من می پرسند چگونه عشق خود را برگردانیم ؟ پاسخ من به همه کسانی که سوالشون راجع به روش های چگونه عشق خود را برگردانیم است کامل ترین پاسخ این است که نیازهای ناخودآگاهش رو بشناسید و با برآورده کردن آنها وابستگی و نیاز را در عشقتان ایجاد کنید.

  1. فرض کنید فردی در کل دوران زندگی خود همیشه ترس را در کنار خود حس کرده است، ترس از تنها شدن، ترس از برقراری ارتباط، ترس از صحبت کردن در جمع، خب همانطور که حدس زدید نیاز ناخودآگاهِ یک شخص ترسو “شجاعت” است یعنی اگر ما این نیاز را برآورده کنیم بصورت ناخودآگاه به طرف مقابل نفوذ پیدا خواهیم کرد زیرا ما عامل اصلی برطرف شدن یکی از مهمترین دغدغه های زندگی فرد بوده ایم.
  2. یکی دیگراز نیازهای ناخودآگاه انسان ها عقده حقارت است که توجه به این نیاز اهمیت بسیاری دارد، ممکن است شخص در کل زندگی خود از طرف خانواده، دوستان و اطرافیان خود با این احساس حقارت روبرو شده باشد. باید این مشکل را برطرف کرد یعنی فرد را از این عقده دور کرد و در جایی که دیگران برخورد نامناسبی با وی دارند باید طرف مقابل خود را ارزش گذاری کنیم و مانع از به وجود آمدن این احساس منفی شویم.

برای طولانی تر نشدن مقاله برگشت عشق از ادامه نیازهای مشترک فاکتور می گیریم. تشخیص بقیه نیازهای یک فرد نیازمند تحلیل تیپ شخصیتی و تحلیل رفتار شخص دارد، باید طرف مقابل شما تحت روانکاوی از راه دور قرار بگیرد و تمام رفتار و نیازهایش تجزیه و تحلیل شود.

با شناخت معیارها و تحلیل نیازهای فرد شما آماده خواهید بود که با استفاده از تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه و مهارت استفاده از تکنیک های nlp عشق ناخودآگاه طرف مقابل خود را در جهت اهدافتان برنامه ریزی کنید تا به هدف خود نزدیک تر شوید.

بازگشت عشق - خود را بسازید به گونه ای که هر کسی با دیدن شما عاشق شود.
بازگشت عشق – خود را بسازید به گونه ای که هر کسی با دیدن شما عاشق شود.

سومین قدم از تکالیف برای برگرداندن عشقمان

با اهمیت اعتماد به نفس تا حدی آشنا شدید، اگر میخواهید عشقتان را برگردانید برای بازگشت عشق باید اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید چون اعتماد به نفس هم روی ناخودآگاه عشقتان، برای جذب تاثیر داره هم روی اعمال شما و اجرای تکنیک ها تاثیر مستقیم دارد به این شکل که اگر شما اعتماد به نفس لازم را برای سخنرانی در جمع نداشته باشید حتی با وجود برنامه ریزی و تمرین شکست خواهید خورد زیرا موفقیت را در خودتان نمی بینید. اگر شما خودتان را قبول نداشته باشید و از نظر خودتان مهم و ارزشمند نباشید چگونه می توان از دیگران این انتظار را داشت!

شما باید یاد بگیرید چگونه برای عشق قبلی خودتان احساس خلاء ایجاد کنید تا با “شرطی” کردن ایشان موفقیت خود را تضمین کنید، برای رسیدن به اهداف قدم سومِ بازگشت عشق و جذب عشق از دست رفته باید طبق اصول و الگوریتم تکنیک های NLP و قانون جذب عشق پیش بروید.

در این مرحله که براساس علم روانشناسی مدل سازی و تنظیم شده است بعد از بدست آوردن اعتماد به نفس بالا باید موارد زیر را کسب کنید؛

  • خودباوری
  • خودشناسی
  • افزایش پتانسیل
  • احساس کنجکاوی
  • احساس ترس
  • احساس نیاز
  • احساس دلتنگی

مرحله چهارم ترمیم رابطه شکست خورده

در مرحله چهارم و در دوره های بازگشت به رابطه بر روی مواردی کار می شود که به برقراری ارتباط غیر مستقیم و بهترین راه های برگرداندن عشقمان از راه دور توجه دارد.

بازگشت عشق - در هر روش پیشرو باشید، از پتانسیل ارتباط ها و قدرت ذهن بهره ببرید.
بازگشت عشق – در هر روش پیشرو باشید، از پتانسیل ارتباط ها و قدرت ذهن بهره ببرید.

ایجاد نقاط قوت برای جذب

باید مواردی به عنوان هدف انتخاب شود (بر اساس نیازها، معیارها و تحلیل شخص مورد علاقه)

نظریه پروانه ای

نظریه اثر پروانه ای اشاره به این دارد که چگونه بال زدن یک پروانه در استرالیا باعث بوجود آمدن طوفان در انگلیس می شود. این نظریه به ارتباط عوامل بایکدیگر می پردازد اینکه چگونه هر عمل و صحبتی باعث ایجاد یک اتفاق و احساس می شود. در مقالات برگشت به یک رابطه پایان یافته به شکل عملی استفاده از نظریه آموزش داده شده است.

نظریه شش درجه جدایی

نظریه شش درجه ثابت می کند در دنیای امروز بی خبری دیگر معنی ندارد. این نظریه نشان می دهد که هر شخصی با یک شخص دیگر در هر نقطه ای از جهان از طریق 5 نفر تا 6 نفر در ارتباط است. شما باید از نظریه شش درجه جدایی استفاده کنید تا بصورت غیر مستقیم یک ارتباط قوی را ایجاد کنید تا تاثیر گذار باشد.

ارتباط غیر مستقیم (غیر کلامی)

این شکل از ارتباط باید با استفاده از ارسال سیگنال ها و ارتعاشات قانون جذب عشق انجام شود. بعد از تنظیم فرکانس های جذب باید مهارت های nlp عشق را استفاده کنید تا سیگنال های شما علاوه بر جذب عشق رفته ناخودآگاه او را نیز برنامه ریزی کند.

قدم پنجم ترمیم یک رابطه ی تمام شده

  • استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته (قانون جذب عشق فقط داشتن فکر مثبت نیست و این موضوع به تنهایی هیچ اثری ندارد)
  • قانون جذب عشق
  • Nlp نرم
  • Nlp سخت

آخرین مرحله بازگشت معشوق

  • سیاست های فعالیت مجازی
  • ترغیب شخص برای بازگشت
  • چگونگی ایجاد ارتباط کلامی
  • ارتباط مستقیم
  • تکنیک های کلامی
  • مهارت های نفوذ به ناخودآگاه کلامی
  • تکنیک صحبت کردن راجع به خود
  • فن بیان
  • زبان بدن
  • تکنیک های پیام دادن

کتاب بازگشت به عشق

اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از فرشته ها و یا این نامه نوشتن ها یا دعا  و تصویر سازی های آرزو کردن ها نمیبینید. انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان نیست بله ایمان به خود است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

 

درصورت علاقه مندی به آموزش مهارت ها و تکنیک ها و یادگیری شش مرحله بازگشت عشق می توانید در دوره های بازگشت به رابطه شرکت کنید. در این دوره ها مقالات بازگشت به رابطه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. در مقالات بازگشت به رابطه به شش مرحله بازگشت عشق پرداخته شده است. دوره های آموزشی که در قالب دوره های بازگشت به رابطه توسط موسسه سربرگ تازه برگزار می شود بصورت کامل تمام مراحل بازگشت عشق را تحت پوشش قرار می دهد و پاسخ دهی بصورت کامل و روزانه است.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.؛؛

09129305020

24 دیدگاه

  • سلام برشما جناب آقای دکتر بنده فرزانه راد هستم یک ماه در خدمتتان بودم در دوره همیار. خداوند تعالی عزت و آرامش قلبی همیشگی به شما عنایت فرماید انشاالله. بسیار بسیار خشنودم از آشنایی با شما بزرگوار. ممنون از زحمات بی دریغتون زندگی خودم رو مدیون شما بزرگوار هستم و بزودی برای افزایش اعتماد بنفس خود در دوره های دیگر شما هم حتما شرکت خواهم کرد.

    • سلام عرض می کنم خانم راد شما به تیم ما لطف دارید امید وارم بهترین نتایج را کسب کنید.

  • سلام دکتر خسته نباشید واقعا فوق العاده بود خیلی از تون ممنونم من به کمک شما و دوره هاتون الان توی رابطم خیلی موفق تر هستم

  • درود استاد بزرگ من یه سوال راجب فصل 5 کتاب دارم. شما گفتید تصویر سازی نکنیم برای بازگشت چرا نباید بکنیم میشه توضیح بدید. خیلی سایت ها میگن باید بکنید اما شما یه چیز دیگه گفتید نه اینکه به شما شک داشته باشم نه مطعنم شما درست گفتید چون تا اینجای کتاب بهم ثابت شده که خیلی از چیز هایی که تو گوگل هست درست نیست حالا فقط میخوام دلیل این بخش رو بدونم که چرا نباید تصویر سازی کرد ممنون میشم بگید

    • در پاسخ به مسعود
      سلام دوست عزیز در قانون جذب به ما گفته می شود تصویر سازی کنیم مثلا اگر یک خودرو می خواهیم خودمان را با خودرو تصور کنیم، داخل خودرو باشیم یا زمانی که آن را می خریم. این تصویر سازی باعث می شود که ما با هیجان مثبت، برای بدست اوردن خودرو بیشتر تلاش کنیم اما دررابطه کاملا متفاوت هست تصور کنید عشقتان شمارا رها کرده حال شما مدام به او فکر کنید، بازگشت را تصور کنید یا تصور کنید کنارتان است. بعد از این تصویر سازی شما با انرژی تلاش نمی کنید که عشقتان برگردد بلکه دلتان تنگ می شود و پیام می دهید یا تماس می گیرید سپس پاسخ منفی دریافت می کنید و اصرار و التماس شروع می شود و تمام زحماتتان از بین می رود.
      برای اینکه این اتفاق رخ ندهد شما باید دست از تصویر سازی بردارید. نباید دیگر پروفایل ایشان را چک کنید ویا از ایشان خبر بگیرید. شاید باخود بگویید انجام ندادن این کارها برای شما خیلی سخت است . بگذارید این طور توضیح دهم: آیا این کار تا به اکنون سودی داشته است ویا باعث شده ایشان برگردند؟ همانطور که می بینید خیر این کار فقط باعث عذاب شما و یا حتی اشتباه مجدد شما شده است و با این کار باعث شدید تنش بیشتری شکل بگیرد.
      استفاده ای که ما از قانون جذب برای ترمیم رابطه می کنیم متفاوت تر است از استفاده کلی قانون جذب. به دلایلی که عرض کردم ترمیم یک رابطه نیازمند اصول متفاوتی است یعنی داشتن یک سری پیش فرض ها و افزایش امتیازات. همانطور که توضیح دادم شما نباید تصویر سازی کنید. از قانون جذب باید بصورت غیر مستقیم استفاده کرد یعنی برای افزایش امتیازات و رسیدن به اهداف دیگری که در ترمیم رابطه تاثیر دارند. برای ترمیم رابطه اصلی ترین تکنیک ها تکنیک اِن اِل پی است.

      • سلام وقت بخیر…میخواستم بپرسم چجوری برای دوره باید ثبت نام کنیم….و هزینه اش چقدر است؟در خصوص بازگشت به رابطه میخواستم شرکت کنم.با تشکر از شما.

        • در پاسخ به مجید
          سلام مجید جان شما میتونید به تیم پشتیبانی توی تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و شرایط شرکت در دوره ها رو در خواست کنید. مشاورین ما شرایط رو براتون ارسال می کنن سپس شما میتونید ثبت نام کنید

      • سلام استاد میشه بیشتر درمورد اینکه تصویر سازی نکنیم توضیح بدید ک منظورتون چی هست؟ اینکه تصویر سازی نکنیم در ذهن منظورتونه یا فقط اینکه از فرد خبر نگیریم ؟

  • سلام خوبین…
    مرسی از مطالبتون…
    من الان 40 روز هستش که ارتباطمو کامل با شخص مورد نظر قطع کردم….
    حدود یه هفتع دیگه تولدشه میخوام با کادو بزم سراغش…
    میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم که جذب شه؟ و
    چطوری باهاش رفتار کنم

    • سلام دوست عزیز. قبل از اینکه چنین کاری بکنید حتما بایک روانشناس مشورت کنید چون گاهی وقتی مسئله به این سادگی نیست مه با یک کادو حل بشه حتی در بعضی شرایط همین کادو و بدون اطلاع رفتن سراغ طرف مقابل میتونه شدت تنش رو به میزان زیادی افزایش بده. شما می تونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام بدید و بصورت رایگان مشکلتون رو مطرح کنید و از روانشناس های ما راه کار بگیرید.
      09129305020

  • با سلام و احترام
    دختر 27 ساله هستم . با کسی که همیشه آرزوی داشتنش تو ذهنم بود آشنا شدم ( در واقع احساس می کنم جذبش کردم ) . همه یاون آیتم هایی که آرزوم بود همه رو با هم داشت . خیلی دوسش داشتم و دارم .
    یه آقای 39 ساله که از 8 سالگی امریکا بزرگ شده بود و یک بار ازدواج کرده بود . ( الان گرجستان خودش تنها زندگی میکرد ) بنا به گفته خودش 7 ماه بیشتر با هم زندگی نکردن ون دختر به خاطر گرین کارت باهاش ازدواج کرده و رفته بود . ولی ایشون دوست داشتن فقز با خانم ایرانی ازدواج کنن .
    خلاصه ما حدود 3 ماه با هم ویدیو کال صحبت می کردیم . همه یصحبت هامون هم پیرامون مسائل آینده و ازدواج بود . منظر بود که مرزها بشه بیاد ایران منو ببینه.
    تا اینکه سر یه مسئه خیلی خیلی خیلی کوچیک از هم دلخور شدیم و اون رفت . شاید من هم رفتار های اشتباهی داشتم ولی خیلی خیلی خیلی زیاد دوستش دارم هنوز . نمی دونم چیکار کنم برگرده . فقط دلم میخواد برگرده . ( خاله من تو در امریکا همین شهری کنه که خانوادش هستن ) . نمی دونم کسی رو واسطه بفرستمم زشت یا نه یا خودمو کوچیک کردم مخصوصا اگر نه بشنوم خیلی خورد میشم .
    می ترسم زود با یکی آشنا بشه و بره سراغ زندگیش . توروخدا راهنماییم کنید درست ترین کار چی میتونه باشه . من خیلیلیلیلیلییییی دوسش دارم

    • ببینید اولین چیزی که شما باید بهش اهمیت بدید این هست که دلیل اینکه ایشون ارتباطش با شما سرد شده و بعد ارتباط قطع کردن چی میتونه باشه درواقع دلایل این قطع ارتباط بررسی کنید و درصدد حل این تعارضات و ارتعاشات منفی عمل کنید برای دریافت پاسخ سریع سوالاتتون به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام دهید09129305020

    • برای پاسخگویی بهتر و سریعتر در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام بدید: 09129305020

  • سلام عرض شد برای تهیه کتاب به شماره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید راهنمایتون می کنن

  • سلام استاد درمورد تصویر سازی نکردن در قانون جذب میشه بیشتر توضیح بدید اینکه منظورتون این هست ک فقط خبر نگیریم ؟ یا موارد دیگه ای هم هست ممنون میشم

    • سلام دوست عزیز. تصویر سازی برای بازگشت به این شکل که طرف مقابل رو یا برگشتش رو تصویر کنیم غلطه چون باعث میشه درگیر احساسات بشید و وقتی در گیر احساسات بشید قطعا دچار اشتباه خواهید شد و یک رفتار غلط میتونه تمام احتمالات برای بازگشت رو ازبین ببره. برای اطلاعات بیشتر میتونید کتاب بازگشت به عشق و ازدواج رو مطالعه کنید یا با تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ ارتباط برقرار کنید: 09129305020

  • سلام جناب دکتر خسته نباشید و ممنون بابت مطالب بسیار عالیتون
    من یک سوال داشتم میخواستم بدونم یک ماه دیگه تولد کسی هست که از من جدا شده و طبق گفته شما باید کاملا قطع ارتباط کنم ایا گرفتن کادو یا تبریک نگفتن باعث بد تر شدن نمیشه؟

    • سلام عرض شد دوست عزیز. کادو برای تولد یا حتی پیام تبریک در بعضی شرایط اشتباه بزرگی هست در بعضی مواقع نیاز حیاتی اما اینکه شما در کدوم وضعیت هستید رو همینطوری از روی حدس گمان نمیشه گفت و نیاز به بررسی و تحلیل شرایط هست. شما میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید تا کارشناسان ما شرایط شما رو تحلیل کنن: 09129305020

  • سلام وقتتون بخیر
    شما فایل pdf بازگشت ب عشق رو دارید؟
    و اینکه میخاستم از تجربیاتتون استفاده کنم اگر براتون مقدور هست

    • سلام وقت بخیر برای تهیه کتاب یا ارتباط با مشاورین میتوانید در واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *