عشقم

عشقم


عشقم رفته میخوام برگرده

چه ذکری بگم عشقم برگرده؟ چه دعایی میشه خوند تا عشقم به رابطه برگرده؟ گروه آمارگیری و پژوهشی تیم سربرگ تازه بعد از یک سال تحقیق علاوه بر نشر مقالات و کتاب هایی در زمینه چطور عشق خود را برگردانیم، یکسری آمار و نتایج نیز منتشر کرده است. طبق این تحقیقات 66 درصد از کاربرانی که مشکل شکست عشقی دارند و در اینترنت و شبکه های اجتماعی به دنبال این هستند که بفهمند چگونه میتونن عشق خودشون رو برگردونن، راه حل مشکل خود را در دعا برای برگشت معشوق، طلسم برای بازگشت عشق و یا ذکر برای اینکه عشقم برگرده جستجو می کنند.

20 درصد از این افراد نیز به دنبال شکل امروزی این دعا ها و طلسم ها میروند: چطوری با انرژی عشقم رو برگردونم، چگونه با هیپنوتیزم عشق خود را برگردانیم و … و فقط 14 درصد از کاربران اینترنت دنبال راه کار های علمی برای برگشت به رابطه هستند. افرادی که دنبال دعا و ذکر هستند، از این راه هیچ نتیجه ای نمگیرند، مگر در موارد خیلی نادری طرف مقابل خودش بخواهد به رابطه برگردد که خب طبیعی هست شما چه از طلسم جادو استفاده کنید یا اصلا از هیچ روشی استفاده نکنید باز هم احتمالش هست که عشقتان خودش بخواهد دوباره به رابطه برگردد.

20 درصدی که با راه کار های ذهنی امواج کائنات میخواهند کار خود را پیش ببرند نیز هیچ چیزی در رابطه آنها تغییر نمی کند، اما این 20 درصد یک احتمال موفقیت دارند که 66 درصدی که دنبال دعا طلسم هستند از آن دور هستند. مطالعه در زمینه کائنات و… میتواند شما را به مسائل علمی تری برساند، چون مقایسه های علمی زیادی راجب این باور ها و تکنیک های روانشناسی شده و قطعا در اینترنت به این مقالات بر میخورید.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

چه ذکری بگم که عشقم برگرده

چه ذکری بگم که عشقم برگرده؟ کمی روش فکر کنید بنظرتون منطقی هست؟! بحث خرافات مثل: طلسم، جادو، سرکتاب و.. که تکلیفش مشخصه همه ما میدونیم این چیز ها برای زمانی هستند که انسان ها از هر چیزی که سر در نمیاوردن به موجودات خیالی یا جادو نسبتش میدادن. اما ذکر و دعا موضوعی متفاوت هست. اما یک مسئله وجود دارد، خداوند حق الناس اهمیت زیادی قائل شده، و برای انسان نعمت بزرگ اختیار رو قرار داده، کسی که انقدر براش مهمه حق هیچ کسی گرفته نشه دعای یک طرفه ای رو مثل دعای بازگشت معشوق رو اعجابت می کنه! اگر اون فرد نخواد که به رابطه برگرده یا نخواد رابطه ای رو شروع کنه، خداوند این حق رو ازش میگیره؟

قطعا خیر، چون اگر این اتفاق قرار بود رخ بده هر کسی میتونست با دعا هرکسی رو عاشق خودش کنه، بی اهمیت به این که اون فرد کی رو دوست داره و یا قراره با کی ازدواج کنه! پس خیال باطلی هست که با جستجو برای اینکه چه دعایی بخونم عشقم برگرده انتظار موفقیت داشته باشیم، چون اگر قرار باشه دعا مستاجب بشه باید عشق ماهم بخواد که به رابطه برگرده، خب اگر عشق شما هم بخواد به رابطه برگرده دیگه نیازی به دعا نیست خودش برمیگرده!! اما میبینیم که این اتفاق رخ نمیده! پس راه حل چیه؟

ممکنه عشقم برگرده

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا عشقتان بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید چون ممکن است عشق خود را برای همیشه از دست بدهید. میخواهید بدانید چیکارکنم عشقم برگرده؟ در ابتدا شما باید با اشتباهات خود روبرو شوید و از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند دوری کنید. فصل اول کتاب بازگشت به عشق مرحله تحلیل است، که ضعف های شما، ضعف های رابطه، مشکلات، دغدغه ها، کمبود ها، تفاوت ها، انتظارات و … را برسی می کند. هر فصل یکسری تمرین دارد، این تمرین ها به گونه ای هستند که انگار شما اعداد خود را در یک فرمول قرار میدید تا جواب رو بدست بیارید سپس با این جواب کار خودتون رو انجام میدید.

با اجرای این تمرین ها شما رابطه خودتون را با فرمول و توضیحات کتاب تحلیل میکنید، اگر این کار را به درستی انجام بدید، انگار چند جلسه به مشاوره تحلیلی رفتید. شاید برخی افراد فکر کنند که نیاز به این مرحله ندارند. برخلاف تصور اکثر افرادی که فکر می کنند رابطه شان یک دفعه و بدون دلیل تمام شده است دلایل زیادی وجود دارد که روی رابطه آنها تاثیر گذاشته است. حتی روابطی که بدون بحث یا مشکلی تمام شده اند و نمیتوان دلیلی را به عنوان دلیل جدایی مشخص کرد نیز بدون دلیل نبودند. اتفاقا ساده ترین و پایه ای ترین دلیل باعث تمام شدن این نوع روابط میشود که عدم رضایت قلبی طرفین از رابطه است.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

فصل اول شناخت

رویکرد روانکاوی اشاره به این دارد که موضوع مورد بحث باید از بیس تحلیل شود، پس اگر قرار است بازگشت عشق را برسی کنیم باید به ریشه آن برگردیم یعنی روابط، چرا انسان به روابط نیاز دارد؟ و چرا انسان ها عاشق میشوند. انسان نیاز مند ترین موجود زمین است، سایر موجودات به چهار عنصر آب، غذا، هوا، و تولید مثل نیاز دارند، اما انسان از حنبه های مادی چیز های زیادی نیاز دارد، مسافرت، تفریح، خرید، زندگی ایده آل، تجملات و صدها چیز دیگر. نیاز های روحی روانی انسان نیز به اندازه نیاز های مادیاتی گسترده هستند.

چرا انسان عاشق میشود

عشقم
عشقم

وقتی از کسی سوال کنید چرا عاشق شده است، شروع می کند به توضیح دادن یکسری مسائل مثلا بخاطر اخلاقش، بخاطر احساساتش و … اما این موارد  ویژگی های یک رابطه سالم هستند نه دلیل عاشق شدن. اما روانشناسی امروزه دلیل عاشق شدن انسان را پیدا کرده است، عشق در واقع بر اساس نیاز شکل میگیرد، عشق در واقع بعد از برطرف شدن نیاز ها روحی ایجاد میشود و در کل روابط انسانی تماما بر پایه نیاز شکل می گیرند. به عنوان مثال رابطه دو دوست نیاز های مانند، همدلی، خوشگذرانی، حمایت، تفریح و… را برای انسان برطرف می کند. حتی روابطی مثل رابطه رئیس کارمند نیز از این قانون پیروی می کنند، یک کارمند به یک رئیس نیاز دارد تا بتواند در کاری مشغول باشد و یک رئیس نیاز به کارمند دارد تا تجارتش پیش برود.

اما نیاز انسان به رابطه عاطفی متفاوت تر است، چون نیاز در رابطه عاطفی بیشتر حس میشود و این نیاز ها از عماق ناخودآگاه نشأت میگیرن. قبل از اینکه بخواهید این نیاز ها را برای عشقتان برطرف کنید باید با ماهیت آنها آشنا شوید و بدانید که چرا و چطور این نیاز ها برای طرف مقابل شما ایجاد شده است. ضمیر ناخودآگاه جایی است که تمام اتفاقات زندگی را در خود ذخیره می کند و یک بانک اطلاعاتی با زبان تصویری هست. انسان از تولد تا سه سالگی چیزی را به یاد نمی آورد که در روانشناسی به به آن یاد زدودگی میگویند، خاطرات تا سه سالگی حذف نشدن اما در عمیق ترین بخش ناخودآگاه قرار دارند و دسترسی به آن بسیار سخت است.

اولین علت جدایی در روابط

نیازهای انسان به دو بخش نیاز خودآگاه و نیاز ناخودآگاه تقسیم میشود، نیازهای مربوط به مادیات، تفریح، شرایط زندگی و این قبیل موارد نیاز های خودآگاه هستند که در همان ابتدای رابطه مشخص میشود آیا طرفین قادر به برطرف کردن این نیازها هستند یا خیر. اما نیاز ناخودآگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نیازهای ناخودآگاه تحت تاثیر، ضعف ها، تنش ها، موانع بیرونی (اجتماع)، کمبودها و ترس ها به وجود می آیند. و دغدغه اصلی هر فردی هستند. شاید در یکی دوماه اول نیازهای ناخودآگاه به چشم نیان چون از برطرف شدن نیاز های خودآگاه انگیزه مثبت به رابطه دارن اما هر چه زمان بیشتری میگذر و زوجین صمیمی تر میشوند، انتظار هم بالاتر میرود، اگر در این شرایط به نیاز های ناخودآگاه توجه نشد، انگیزه فرد برای ادامه رابطه از بین میرود. بر خی از نیازها را برسی می کنیم

  • محبت: همه انسان ها به محبت اهمیت می دهند، اما برخی بخاطر اتفاقات زندگی نیاز بیشتری به محبت و توجه دارن.
  • توجه: در اکثر موارد فرادی که از کودکی دچار بی توجهی شده اند، دغدغه توجه دارند، و بی توجهی مجدد آنها را بسیار میرنجاند.
  • همکاری: از دید برخی افراد همکاری کردن یکی از نشانه های رابطه جدی و کامل است.
  • حمایت: حمایت جنبه مهمی در زندگی انسان دارد، این نیاز بیشتر در زنان حس میشود.
  • امنیت: امنیت در هر چیزی بالاترین الویت را برای همه دارد،افرادی که قبلا در رابطه ای امنیت خود را از دست دادن تا احساس امنیت نکنن وابسته تر نمیشوند.
  • هیجان: هیجان در روابط امروزی جایگاه ویژه و طرف داران زیادی دارد، رابطه ای که دچار روزمرگی شود، فرد را به مقایسه این رابطه با دیگر روابط وادار میکن.
  • احترام: هر کسی برای کنار آمدن با یک کار غلط گنجایش و مرزی دارد، باید مرز احترام افراد را بشناسیم و از آن تجاوز نکنیم.
  • آزادی: محدود کردن یک نفر و گرفتن آزادی او باعث میشود در مقابل شما گارد بگیرد، و برای فرار تلاش کند.
  • کنترل: بعضی افراد دوست دارن کنترل کننده باشند بعضی کنترل شونده، اما رابطه ای سالم است که اختیارات متعادل باشند.
  • اعتماد به نفس: افراد باید با توجه به میزان اعتماد به نفس خود شریک عاطفی خود را انتخاب کنند،
  • تشویق: کسی که در گذشته تشویق نشده و یا حتی سرکوب شده، با تشویق بیشتر از بقیه جذب میشود.

 

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

معیارها

معیارها دسته دومی هستند که با بی توجهی به آن یک رابطه تمام میشود، و با رسیدگی به آن دوام پیدا می کند. معیارها با همان روند نیازها ایجاد میشود، و نتیجه نیازها، علایق و داشته ها است. معیارها در دو سطح وجود دارند، معیارهای جمعی و معیارهای فردی. معیارهای جمعی موارد مشخصی است که همه انسان ها انتظار دارن در رابطه به میزان کافی وجود داشته باشه معیارهایی مانند: ظاهر، مادیات، جایگاه اجتماعی، شغل، خانواده، تحصیلات و… این معیارها اکثرا در ابتدای آشنایی بررسی میشوند، و اگر فرد مقابل معیارهای مورد نظر را داشته باشد رابطه برقرار میشود. اما بخش مهم معیارهای فردی هستند که چند مورد از این معیارها را که در کتاب بازگشت به عشق به آن اشاره شده بیان می کنیم.

  • نحوه واکنش در مقابل تنش ها: هر کسی محدودیتی بابت تحمل واکنش های منفی دارد، شما با واکنش خود قضاوت میشید.
  • مدیریت تنش: مدیریت تنش مهارتی است که مردان حتما باید آن را داشته باشند، کسی که بجای مدیریت تنش به آن دامن بزند طرف مقابل او را بچه میخواند! چون مانند بچه ها بی منطق است.
  • شجاعت: هیچ کس از فرد ترسو خوشش نمی آید و شجاعت برای همه جذابیت دارد، شجاعت دختران آنها را از سایرین بسیار جذاب تر می کند.
  • صبوری: اینکه شما ناملایمات و سختی های رابطه را (تا جایی که صلاح باشد) تحمل می کنید، یک ویژگی خوب برای شما است و برای عشق خود تبدیل به یک پناه امن و تکیه گاه میشود.
  • حمایتگر: معمولا اکثر انسان ها نیاز به تایید شدن و حمایت دارند، وقتی شما از یک شخص حمایت می کنید به او انگیزه، اعتماد به نفس، قدرت بیان و… میدهید. و رد کردن مدام یا تنها گذاشتن طرف مقابل در شرایط سخت، اعتماد را کاملا ازبین میبرد و احساس منفی زیادی به جا میذارد.
  • پیشرفت: لازمه زندگی است، روابطی که پیشرفت نکنند دچار روزمرگی میشوند، وقتی شما فردی ثابت و بدون پیشرفت باشید، روی پیشرفت عشقتان نیز تاثیر میگذارید و او را هم عقب می اندازید، در این شرایط احتمال اینکه طرف مقابل شما را ترک کند زیاد است.

موانع برگشت عشق به زندگی

عشقم
عشقم

مواردی که بررسی کردیم در واقع نکاتی بودن که رعایت شدن و توجه کردن به آنها در رابطه به دوام و حفظ آن کمک می کند. اما در مقابل نکاتی که باید در رابطه وجود داشته باشند مواردی هستند که یک رابطه عاطفی نباید درگیر آن شود. متوجه شدیم که دوام رابطه مبتنی بر احساس وابستگی بر اثر برطرف شدن نیازها و معیارهای ناخودآگاه است (هر چه نیازها و معیارها بیشتر برطرف بشن طرف مقابل وابسته تر میشود چون میخواهد برطرف شدن نیازش ادامه پیدا کند). اما چه دلایلی میتواند باعث کاهش وابستگی شود؟ حتی اگر شما تمام معیارها و نیازها را برطرف کنید، باز هم عوامل بیرونی میتوانند روی رابطه شما تاثیر منفی بذارند، بازگشت یا حفظ یک رابطه چیزی نیست که صرفا با انجام دادن یک کار عملی شود، بلکه باید زنجیره ای از اتفاقات، را مدیریت کنید تا به هدف خود برسید. در ادامه 12 مورد از این عناصر را برسی میکنیم.

  • تنش: هر رابطه ای ظرفیت تحمل خود را دارد، تنش زیاد نیاز به فاصله و آرامش را ایجاد می کند، و به این شکل قهر های پشت سر هم باعث ایجاد فاصله میشوند. گاهی نیز بخاظر یک اتفاق بزرگ رابطه دچار مشکل میشود در این شرایط بهتر است با یک روانشناس مشورت کرد.
  • تاثیر اطرفیان: خانواده، دوستان و سایر اطرافیان با رفتار، نظرات و قضاوت های خودشان میتوانند روی رابطه شما تاثیر مثبت یا منفی بگذارند.
  • عناصر اجتماعی: دنیای بیرون همیشه مشکلاتی را به وجود می آورد: مالی، نداشتن زمان برای صحبت و دیدار، کمرنگ شدن حضور فرد و …
  • پارانویا: اگر عشقتان فرد شکاکی هست نباید اجازه دهید دلیلش برای شک بیشتر شود، اگر خودتان شکاک هستید، باید خود را درمان کنید.
  • کنترل: تعین کردن باید ها و نباید ها در زندگی هیچ فردی نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت، و بالاخره آن فرد در مقابل کنترل شما ایستادگی می کند.
  • فشار: هیچ وقت عشقتان را تحت فشار قرار ندید مثلا مدام تکرار نکنید که باید زودتر ازدواج کنیم، یا اگر طرف مقابل شما شرایط سختی برای دیدار دارد او را تحت فشار قرار ندهیم.
  • تصمیم گیری: اجازه دهید تصمیم گیری های رابطه توسط هر دو نفر انجام شود، اگر یک فرد در رابطه خود اجازه هیچ تصمیم گیری را نداشته باشد، نسبت به رابطه سرخورده میشود.
  • استقلال: آزادی طرف مقابل را از او نگیرید، بخشی از زندگی هر فردی در رابطه باید خصوصی یا به اختیار خود باشد، در همه چیز دخالت نکنید.
  • توقف جریان زندگی: روزمرگی میتواند پایان همه چیز باشد.
  • تغییر اجباری: هیچ وقت طرف مقابل خود را به اجبار شبیه انتظارات خود نکنید.
  • عجله: در رابطه برای رسیدن به خواسته ها و انتظارات خود صبور باشید.
  • بی تفاوتی: نسبت به نیاز، مشکلات، اهداف و روحیه عشقتان مسئولیت پذیر باشید.

در مقاله ای که سال 1396 راجب تکنیک شش مرحله ای بازگشت به رابطه بر اساس کتاب بازگشت به عشق منتشر شد. در این مقاله یک رویکرد جدید و کامل برای درمان و التیام بخشیدن به روابط بعد فروپاشی آنها مطرح شد. این رویکرد حاصل ترکیب چند تکنیک و متد روانشناسی توسط تیم تحقیقاتی سربرگ تازه است. این روش با ترکیب تکنیک های nlp، قانون جذب، روانشناسی تحلیلی، روانشناسی زیستی، روانکاوی، قانون ارتعاش، نظریه اثر پروانه ای و نظریه دنیا های کوچک به وجود آمد، تصمیم داریم در این مقاله توضیحیات بیشتری راجب شش مرحله کتاب بیان کنیم. کتاب بازگشت به عشق در 174 صفحه تمام مراحل بازگشت به عشق را بصورت جزئی آموزش داده است، اما چه چیزی در این فصل ها وجود دارد؟

فصل دوم بازگشت به زندگی

این فصل به شما آموزش می دهد چطور احساسات افسردگی، نگرانی، ترس و اضطراب ناشی از جدایی را درمان کنید، چگونه مدیریت زندگی خود را با کنترل احساسات، افکار، باور ها و اهداف به دست بگیرید. در انتهای هر فصل از کتاب یکسری تمرین مرتبط با همان مرحله وجود دارد، با کمک این تمرین ها شما میتوانید رابطه خود را در فرمول بازگشت عشق کتاب قرار دهید و تمام فاکتور های توضیح داده شده کتاب را برای رابطه خود پیاده سازی کنید. به عنوان مثال شما میتوانید با این تمرین های نیاز های ناخودآگاه و معیارهای عشقتان را مشخص کنید.

در فصل دوم شما باید بعد از مشخص شدن معایب، مشکلات، کمبود ها، نیازها و اهداف رابطه شروع به ازبین بردن آنها بکنید.اما مرحله دوم تنها ازبین بردن مشکلات نیست، بلکه باید تاثیر منفی مشکلات با تاثیر مثبت اقدامات شما جایگزین شود. به این صورت که مثلا اگر شما در گذشته فردی پرخاشگر بودید اکنون فقط حل کردن این مشکل کافی نخواهد بود و شما باید در این خصوص بهتر از حالت عادی عمل کنید و صبور تر از حد انتظار باشید.

فصل سوم تغییر بزرگ

فصل سوم مرحله تغییر و پیشرفت است. در این مرحله شما باید خودتان را به بالاترین ورژن از خود تبدیل کنید و تا جایی که میتوانید ضعف های فردی خود را ازبین ببرید، در این مرحله شما باید مهارت های ارتباطی را آموزش ببینید و روابط خود را گسترده تر کنید، هر چه دایره دوستان و نزدیکان شما بزرگتر باشد احتمال موفقیت شما برای بازگشت عشق نیز بیشتر خواهد بود. برخی از تکنیک ها و آموزش های فصل تغییر بزرگ را برسی می کنیم.

  • خودشناسی
  • خود باوری
  • اعتماد به نفس
  • مهارت ارتباطی
  • خودآگاهی
  • افزایش هوش عاطفی
  • افزایش هوش هیجانی
  • افزایش هوش اجتماعی
  • خود داری
  • هدف مندی
  • موفقیت
  • اصلاح استایل لایف (سبک زندگی)

فصل چهارم سیگنال عشق

در فصل چهارم بسیار مهم است که شما بتوانید با ارسال سیگنال و ارتعاشات یک پل ارتباطی غیر مسقیم ایجاد کنید. در این مرحله تکنیک های nlp و تکنیک های ارتباط غیر کلامی آموزش داده میشود موارد دیگر این فصل عبارتند از:

  • تکنیک های nlp عشق
  • تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه
  • تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه
  • تکنیک تغییر باور
  • قانون ارتعاش
  • سیگنال های رفتاری
  • نظریه اثر پروانه ای
  • نظریه دنیا های گوچک
  • ایجاد ارتباط غیر مستقیم

فصل پنجم سیگنال جذب

در این فصل تکنیک های قانون جذب عشق از دست رفته به صورت صفر تا 100 آموزش داده میشود، تا کنون قانون جذب انحرافات زیادی داشته، در این فصل تنها مواردی از جذب بکار گرفته میشود که واقعی و عملی باشند و مورد تایید روانشناسی قرار بگیرند.

  • شناخت
  • پذیرش
  • تحلیل
  • پردازش
  • ارسال ارتعاش

فصل شش شروع دوباره

  • فصل شش به آموزش نحوه ارتباط گیری مجدد میپردازد، تبدیل ارتباط غیر مستقیم به ارتباط مستقیم باید در طی یک پروسه زمانی مشخص انجام شود، اگر بدون برنامه و در زمان اشتباه اقدام به ارتباط گیری مجدد شود، به احتمال 85 درصد واکنش های منفی زیادی دریافت خواهد شد. پیش از ارتباط دوباره باید یکسری مهارت ها و نکات مثبت را بدست آورد، ارتباط دوباره باید با یک استراتژی همراه باشد نه فقط صرفا پیام دادن یا تماس گرفتن برای باز کردن سر صحبت، تا زمانی که احساس آمادگی نکنید نباید ارتباط مستقیم برقرار شود.
  • مهارت های ارتباط کلامی
  • مهارت های مدیریت واکنش
  • زبان بدن
  • اعتماد به نفس
  • تکنیک های ارسال پیام
  • تکنیک های گفتگو و برقراری مکالمه
  • جذبه در صحبت کردن
  • تکنیک القا
  • متقاعد سازی

دانلود کتاب برگرداندن عشق

کتاب بازگشت به عشق بصورت فایل پی دی اف در سایت قرار داده شده که بتوانید دانلود کتاب بازگشت به عشق را انجام دهید.ام ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح  کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام میگیرد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

دلایل شکست عشقی

14 دیدگاه

  • عالیه ولی برای جوونها من یه درخواستی دارم که امیدوارم کمکم کنی من خانم معلولم مانند بقیه شکر خدا زندگیمو میکنم التبه ازنظر جسمی مشگل دارم اعتمادبه نفس دارم ولی بعضی وقتها ادمهای پیدا میشن که اعتمادم ازدست بدمواین باعث رنجش من میشه میخوام ببینم چطور میتوانم اعتمادبه نفس قوی کنم وجلوی همچین ادمهای عوام خودمو محکم نگهدارم میشه راهنمای کنی شماره من۰۹۱۲۸۰۵۹۸۷۹لطفا ازطریق واتس.. ممنون

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

  • چگونه عشق خود را برگردانیم؟ عشقم رفته میخوام برگرده آیا واقعا پسری که رفته برمیگرده

  • سلام.
    با پسری دوست بودم بعد هفت سال منو ترک کرد
    و گفت دیگه نمیخواد ازدواج کنیم.اگه میتونید کمکم کنید

    • سلام عرض شد دوست عزیز. یکی از اشتباهات بزرگی که باعث میشه یک رابطه دچار مشکل شود این است که مدت زمان رابطه دوستی بیش از 6 ماه شود. هر رابطه ای حداقل بعد از ماه سوم به سمت هدف دار شدن پیش برود وقتی این اتفاق نمی افتد و مدت زمان رابطه به یک سال چند سال میرسد باعث بروز مشکلی به نام یکنواختی میشود بصورتی که طرفین برای یک دیگر عادی میشوند و دیگر جذابیت سابق خود را ندارند و جذابیت رابطه تبدیل به یک احساس عادی تبدیل میشود. یک کوه را تصور کنید هر کوهنوردی به شددت علاقه دارد که به این کوه صعود کند ولی وقتی به هدف خود رسید دیگر این کوه آن جذابیت را ندارد. روابط هم دقیقا به همین شکل است وقتی مدت زمان رابطه زیاد میشود وقتی دو طرف تمام احساسات و اتفاقات را تجربه میکنند از جذابیت رابطه کم میشود و دیگر شخص هیجانی برای ادامه رابطه یا هدف دار شدن رابطه ندارد.
      اگر راجب مراحل بازگشت به رابطه سوال دارید می تونید به بخش پشتیبانی در تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید چون تعداد سوالات زیاده سرعت پاسخگویی کمی کنده اما تیپ پشتیبانی بصورت 24 ساعته مشغول پاسخگویی هستند. 09129305020

  • اگه میشه ایمیل تونو بدین من چند تا سوال خیلی مهم دارم تلگرام ندارم متاسفانه

  • من شوهرم ۳ماه ول کرده رفته من خیلی پیگیرش بودم خیلی واسطه فرستادم ولی خانوادش مغزش رو شستشو دادن برنمیگرده منم یکماه دیگه بی خیالش شدم نمیدونم برم شکایت کنم یانه صبر کنم خیلی دوس دارم برگرده بخاطر همین هیچ اقدامی نکردم لطفا کمکم کنید

    • سلام دوست عزیز وقتی شما بعد از ایجاد تنش در یک رابطه، برای ترمیم رابطه دست به هر کاری می زنید و به صورت غریزی شروع می کنید به اصرار و خواهش کردن هیچ گاه باعث نمی شوید که تنش ها کاهش یابد بلکه هم باعث افزایش تنش ها می شوید و هم باعث می شوید شخص از تصمیم خود مطمعن شود زیرا شما با انجام اصرار و از این قبیل اشتباهات باعث خواهید شد چهره ای که از شما شکل گرفته است تخریب شود و طرف مقابلتان شما را فردی ضعیف و بدون عزت نفس ببیند. “کسی که برای بدست آوردنش التماس می کند” این عامل به تنهایی باعث می شود شخص شما را کم ارزش تر از خود ببیند و شما تبدیل به شخصی در دسترس و کم اهمیت شوید که این موضوع نیز باعث می شود طرف مقابل تصمیم به فاصله بیشتری بگیرد و همچنین این کار باعث جلوگیری از ایجاد دلتنگی و خلاء عاطفی در طرف مقابلتان می شود.

      شما باید قطع ارتباط کامل بکنید و طبق شش مرحله پیش برید. برای دریافت مشاوره و آموزش مراحل میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام من کتابتون رو خریدم خوندم بخدا که توی زندگیم معجزه کرد دستتون رو میبوسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *