قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته


قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته – شما هم مانند هزاران نفر دیگر در موتور های جستجو کلماتی چون برای جذب عشق از دست رفته باید ابتدا با قانون جذب عشق آشنا شد تا بتوان از قانون جذب عشق از دست رفته استفاده کرد و عشق از دست رفته خود را جذب کرد. ابتدا باید این نوید را خدمت شما بدهم که م یتوانید عشق از دست رفته خود را با قانون جذب عشق از دست رفته برگردانید و جذب کنید اما باید قانون جذب را به شکل واقعی بدانید نه تعریفی افراطی و غیر قابل باور و غیر عملی. {محقق و نویسنده: تیم سربرگ تازه}

کتاب بازگشت به عشق

شما میتونید با مشاهده این کلیپ آموزشی مراحل بازگشت عشق را یاد بگیرید و سپس در انتهای این مطلب روی لینک دانلود کتاب بازگشت عشق کلیک کنید و کتاب را هم دریافت کنید.

کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه، این کتاب به کنترل احساسات، کنترل هوش هیجانی شما کمک می کنه کتاب بازگشت به عشق به شما کمک میکنه دید روشنی به رابطه خودتون داشته باشید، که آیا عشقی که قصد برگرداندن آن را با کمک کتاب بازگشت به عشق دارید فرد مناسبی هست و یا صرفا بخاطر وابستگی های کورکورانه و ضعف های احساسی میخواهید این فرد را برگردانید. وقتی این مرحله را انجام بدید میتوانید وابستگی و ضعف خود رو کنترل کنید و این کار به شما کمک میکنه تا کار های درست و تکنیک های کتاب رو انجام بدید و دیگر اشتباهی مرتکب نشید. در کتاب بازگشت به عشق شما با مفهوم ناخودآگاه آشنا میشوید و ریشه های روانی عشق و وابستگی رو بهتر میشناید و این مهارت کمک میکنه شما بتونید هر کسی رو وابسته خودتون بکنید.

این کتاب به آموزش تکنیک های NLP عشق، تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی، قانون جذب عشق، تکنیک های روانکاوی، تکنیک های ایجاد احساس عشق، ایجاد حسادت، کنجکاوی و ترس، میپردازد. با کمک کتاب بازگشت به عشق برای هدف ازدواج شما مهارت های ارتباطی، فن بیان، زبان بدن و تحلیل رفتار طرف مقابل رو یاد میگیرید.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب به معنی داشتن افکار مثبت و جذب اتفاقات مثبت و داشتن افکار منفی و جذب اتفاقات منفی است. انسان ها و افکار انسان هر دو از «انرژی خالص» ساخته شده اند، و می توانند یک دیگر را جذب کنند. در قانون جذب عشق از دست رفته این نظریه مطرح می شود که انسان با داشتن افکار «مثبت» میتواند انرژی و اتفاقت «مثبت» را به سمت خود جذب کرده و با داشتن افکار «منفی» میتواند انرژی و اتفاقت «منفی» را به سمت خود جذب کند. همانطور که می دانیم انرژی های همانند یک دیگر را جذب میکنند فرد نیز می تواند با داشتن افکار مثبت در جهت سلامتی، ثروت، قانون جذب عشق از دست رفته ، روابط مستحکم، آن ها را به بهترین شکل به خود جذب کند و با داشتن افکار منفی سلامتی، ثروت، قانون جذب عشق از دست رفته، روابط مستحکم، را بصورت کامل از خود دور کند. شش نکته کلیدی قانون جذب عشق از دست رفته در دستان شما!

واقعیت قانون جذب عشق از دست رفته

برخلاف انحراف هایی که توسط برخی هواداران قانون جذب صورت گرفته، قانون جذب فقط داشتن افکار مثبت نیست. انسان نمی تواند برای رسیدن به ایده آل های خود فقط به بخشی از ابزار قدرتمند قانون جذب تکیه کند، شروع ارتقا دادن قانون جذب با شکل گیری افکار مثبت است. اما باید این نکته را درنظر داشت فقط داشتن باوری مثبت یا منفی باعث تغییر کامل چیز یا وضعیتی نمی شود.

درواقع قانون جذب بیان می کند که هر باوری اگر مثبت باشد مثبت های همانند خود را جذب میکند و اگر منفی باشد منفی را به سمت خود جذب میکند. خب نقش این نیرو ها چیست؟ آیا واقعا با فکر کردن به پول میتوان به آن رسید؟ آیا با فکر کردن به یک ماشین میتوان آن را بدست آورد؟ آیا فکر کردن راجب یک شریک عاطفی مناسب و ایده آل باعث می شود سرنوشت ما را با او روبرو سازد؟ بله این امکان پذیر است.

وقتی افکار شما مثبت باشد شما ارتعاش های مثبت از خود ارسال میکنید و در نتیجه ارتعاش مثبت را جذب خواهید کرد. قانون جذب عشق از دست رفته را منطقی جادویی نبینید این قانون در زندگی ما جاری است در طبیعت در کهکشان ها، اگر شما صبح بد اخلاق به سر کار بروید اتفاقات بدی برای شما رقم زده می شود نه برای اینکه شما نیرویی جادویی را فعال کرده اید، به این دلیل که شما ارتعاش منفی از طریق ناخودآگاه خود ارسال کرده اید و انرژی منفی هم دریافت خواهید کرد. ارسال ارتعاش از طریق ناخود آگاه به معنی رفتار هایی مثبت و منفی است که از فرد ساطع می شود و دیگران را تحت تاثیر قرار داده واز اطرافیان همان ارتعاشات را دریافت می کند مانند وقتی که سر کسی داد بزنید و او هم با فریاد پاسختان را بدهد به کسی گلی تقدیم کنید و او نیز لبخندی به شما هدیه دهد. مجموعه این رفتار ها افکار و احساسات سرنوشت و اتفاقات پیرامون ما را در بر می گیرند که به آن قانون جذبگفته میشود. در مقاله ارتعاشات مثبت و منفی بیشتر راجب این ارتعاشات صحبت کرده ایم.

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

برگرداندن عشق با قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته شامل 5 مرحله میشود مرحله اول جذب عشق دوری از اشتباهات غریزی است که نه تنها کمکی به قانون جذب عشق از دست رفته نمیکند بلکه انجام این اشتباهات مانع به نتیجه رسیدن تکنیک های قانون جذب عشق از دست رفته میشود.

در ادامه مقاله قانون جذب عشق از دست رفته تعدادی از این اشتباهات خطرناک را برسی می کنم. قبل از اجرای قانون جذب عشق باید خود باوری و اعتماد بنفس خود را افزایش بدید باید خود را باور داشته باشید تا مراحل جذب عشق رفته را بصورت درست اجرا کنید اگر شما نا امیدانه تلاش کنید اولین اصل قانون جذب عشق رفته را زیر پا گذاشتید یعنی افکار مثبت در قانون جذب عشق از دست رفته که برای شیفته کردن یک فرد ضروری است.

1.برقراری تماس های مکرر و ارسال پیام به شکل مداوم

گاها این اشتباه را مرتکب می شویم که مبادا با عدم حضور طرف مقابل ما را فراموش کند و نبود ما باعث شود به دوری ما عادت کند یا حتی فکر می کنیم ممکن است اگر حضور دائم نداشته باشم عشقمان بگوید خب او کنار آمده و راحت برود اما این تصورات کاملا پوچ و بی اساس هستند. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما می شود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو می شود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا می کند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش می دهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و برانگیختن احساس ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت وقطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ می دهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می توند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.دسترسی راحت

اینکه یکسری نیاز های عشقتان را برطرف کنید مشکلی ندارد اما مشکل از آن جایی شروع می شود که این نیاز ها تبدیل به وظیفه می شود و بیش از حد شما را فردی در دسترس نشان می دهد. به عنوان مثال اگر شما خود را برای هر کاری دواطلب کنید مثلا عشق شما به جایی می رود سریع خود را جلو بندازید بگوید من تو را میبرم یا اشکال ندارد! اما مشکل آن زمانی است که شما این کار را بکنید که با او باشید و او بیشتر به شما اهمیت دهد. وقتی ارتباط قطع شده یا رابطه سرد شده این در دسترس بودن تاثیری بسیار بشتر دارد و رابطه ارباب برده ای را شکل می دهد آیا کسی عاشق برده ها می شود! بردگی در روابط موجبات سردی عشق را نیز فراهم می کند.

4.ابراز عشق

ابراز عشق و احساسات در شرایطی که عشقمان رابطه را ترک کرده و ما می خواهیم عشقمان را به رابطه برگردانیم بی فایده است چون در این شرایط عشقمان بدنبال احساس ما نیست میزان عشق ما او را جذب نمیکند عشقمان برای ترک کردن ما دلیل دارد و ابراز علاقه بیش از حد باعث ایجاد احساس منفی می شود و ما را تبدیل به فردی ملتمس و نیاز مند میکند و راه حل مناسبی برای چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم نخواهد بود.

5.ترس از رابطه جدید عشقمان

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلاء هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلع های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته می بینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود می گوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی می دهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

با مطالعه این اشتباهات متوجه شدیم که غریزه ما کمکی به قانون جذب عشق از دست رفته نمی کند پس باید دنبال راهی باشیم که هم علمی باشد هم درصد موفقیت بالایی در رسیدن به قانون جذب عشق از دست رفته برای ما فراهم کند.

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

مرحله اول قانون جذب عشق از دست رفته

تماس نگیرید

پیام ارسال نکنید

واسطه نفرستید

پست های غمگین و مربوط به عشقتان در شبکه های مجازی منتشر نکنید

مرحله دوم قانون جذب عشق از دست رفته

مرحله دوم قانون جذب عشق مربوط به زمان قطع ارتباط است. تکنیک ها و اقداماتی که شما باید در زمان قطع ارتباط انجام بدهید تا در مسیر جذب عشق رفته پیشرفت کنید.

در مرحله دوم جذب کردن عشق از دست رفته  شما باید احساس منفی که در طول رابطه و زمان تنش رابطه بوجود آمده است را ازبین ببرید تا زمانی که این احساس منفی نسبت به شما وجود داشته باشد تمام اقدامات شما با واکنش منفی مواجه خواهد شد.

مرحله سوم قانون جذب عشق از دست رفته

در مرحله سوم شما باید با کمک قانون جذب و تکنیک های ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کنید، باید باور وی را نسبت به رابطه و خود و آینده رابطه تغییر دهید تا ناخودآگاه ایشان متقاعد شود بازگشت به رابطه اشتباه نیست با انجام این نکات ما قادر خواهیم بود عشقمان را به رابطه برگردانیم.

مرحله چهارم قانون جذب عشق از دست رفته

در مرحله چهارم باید با استفاده از قانون جذب و ان ال پی ارتباط غیر مستقیم را با ناخودآگاه عشقمان برقرار کنیم این کار اهمیت زیادی دارد و اگر بصورت درست انجام شود می توانیم عشقمان را به رابطه برگردانیم. در این مرحله از نظریه پروانه ای و نظریه شش درجه جدایی استفاده می شود.

مرحله پنجم قانون جذب عشق از دست رفته

مرحله پنجم مرحله آخر است که باید به بهترین شکل ممکن و با تمرکز و دقت انجام پذیرد این مرحله شامل برقراری ارتباط مستقیم، تاثیر گذاری مستقیم است، برای اینکه مرحله پنجم بصورت عالی اجرا شود شما باید با تکنیک های پیام دادن زبان بدن تکنیک های ارتباطی مستقیم تکنیک های صحبت کردن راجب خود آشنایی کامل داشته باشید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

8 دیدگاه

  • راجب قانون جذب عشق از دست رفته چطوری بیشتر یاد بگیریم؟ من چند سال با عشق دوست بودم خیلی هم دوستش داشتم براش هیچی کم نذاشتم همیشه بهش محبت کردم همیشه علاقه خودمو نشون دادم از لحاظ احساسی هیچ وقت کم نذاشتم ساپورت مالیش می کردم همه جوره بهش کمک می کردم اما جدا شدیم می خواستم با قانون جذب عشق از دست رفته عشقمو برگردونم لطفا کمک کنید اما یه سوال که داشتم اینه واقعا قانون جذب عشق از دست رفته کمک می کنه میشه باهاش موفق بشیم چطوری با ید قانون جذب عشق از دست رفته یاد گرفتم. ممنون میشم جوابمو بدید

    • ابراز علاقه در یک رابطه لذت بخش است همانطور که دریافت علاقه حس خوبی را القاء می کند اما هدف اصلی در ابراز علاقه و محبت کردن و توجه کردن به خواسته های طرف مقابل ایجاد عشق و وابستگی در طرف مقابل است. نمی خواهم به شما بگویم ابراز علاقه ، محبت و توجه به خواسته ها در دسته مهارت های ارتباطی جای نمی گیرد اما این روش درصد و قدرت کمی را شامل می شود و در واقع جزو تکنیک های پایه ای و کم تاثیر است ولی اگر همین تکنیک به درستی استفاده شود کمک شایانی به تاثیر گذاری شما و نفوذ به ناخودآگاه شخص می کنید و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با قدرت به سوی جذب و وابسته کردن شخص قدم بردارید.
      اما اگر این سه مورد به شکلی اشتباه و بیش از حد استفاده شود تاثیرات کاملا منفی و غیر قابل انتظاری خواهد داشت. وقتی شما بیش از حد محبت کنید شوق محبت کردن و محبت خواستن را از شخص می گیرید. محبت کردن شما عادی می شود نه احساسی که شخص بخواهد بخاطر آن تلاش کند. وقتی شخص ببیند با هر اخلاق و رفتاری که دارد محبت شما به سادگی قابل دست یابی است پس بصورت ناخودآگاه، دیگر تلاشی هم نمی کند. ابراز علاقه ی بیش از حد بعد از مدتی باعث ایجاد یک دیوار دفاعی در ناخودآگاه شخص می شود و در مواقعی این ابراز احساسِ بیش از حد زننده می شود و احساس منفی به شخص مقابل القاء می کند و همچنین این تفکر که “اون همیشه هست من هر کاری هم که بکنم باز مرا دوست خواهد داشت پس چرا زحمت بکشم و در رفتار و گفتارم و احساسم دقت کنم!” در ذهن او ایجاد می شود. توجه بیش از حد به خواسته فرد، یک تاثیر منفی مهمی دارد، این کار باعث می شود شما تبدیل به فردی در دسترس شوید.

      قانون جذب عشق از دست رفته صد در صد موفقیت آمیز است و نتیجه می دهد میتوانید از طریق سایت سربرگ تازه با قانون جذب عشق از دست رفته آشنا بشید. برای آشنایی با تکنیک ها میتونید به بخش ارتباط با ما از منی بالایی سایت مراجعه کنید و سوالات خودتون را از مدیر روابط عمومی موسسه سربرگ تازه بپرسید

  • سلام خسته نباشید خدمت شما من توی دوره های بازگشت به رابطه شما شرکت کرده بودم یک سال پیش و تونستم همسرمو برگردونم واقعا این تکنیک های ان ال پی و جذبی که شما یاد می دید معجره بزرگی توی زندگی من بود قبلش توی سایت یه آقای دیگه خوندم الکیه شک داشتم به شما بعد دیم اون آقا هدفش فروختن مقاله خودش بود که خیلی هم به درد نخور بود پولمو دور ریختم. اما از طرف دیگه شما معجزه گر بودید . من الان با همسرم زندگی می کنم مشکل خاصی ندارم اما ازتون یه راهنمایی میخوام همسرم با دوستام مشکل داره ولی اونا واقعا آدمای خوبی هستند اما همسرم فکر می کنه گشتن با اونا اشتباهه چیکار کنم این ذهنیت منفیش ازبین بره ممنون می شم راهنمایی بفرماید

    • سلام عرض می کنم خدمت شما دوست محترم. از شنیدن این موضوع خیلی خوشحال هستم و امید وارم زندگی عالی و ایده آل داشته باشید. در چنین شرایطی که همسر شما به معاشرت شما با این دوستان حساسیت نشان می ده یک دلیل بزرگ داره و آن هم عدم اعتماد و احساس خطر از طرف این دوستان است. باید در جایگاه اول دید که چه چیزی باعث شده این احساس نا امنی ایجاد شود؟ آیا دوستان شما رفتار پر خطر دارند(ارتباط های گسترده با جنس مذکر، تاثیر رو اختلافات شما و ….) وقتی دلیل را متوجه شدید باید روی آن کار کنید تا این دلیل ازبین برود سپس شما باید با استفاده از مهارت های القای افکار که در دوره ها آموزش دیدید استفاده کنید تا باوری جدید را در ناخودآگاه همسرتون شکل بدید

  • سلام عزیزم خوب هستید؟ من در جلسات شما شرکت کردم . به نتیجه ایده آل رسیدم فقط اینکه آیا با قانون جذب من میتونم پدرم رو راضی کنم برای اینکه عشقم بیاد خواستگاری؟؟ همونطوری که عشقمو جذب کردم برای ازدواج بخدا اصلا باورم نمیشه دمتون گرم فقط جواب اون سوالمم بدید ممنون میشم

    • در پاسخ به هما
      سلام دوست عزیز خوشحالم مشکلتون با همیاری ما حل شده. برای این که رضایت پدرتان را بدست بیاورید باید از تکنیک متقاعد کردن مرحله ای استفاده کنید برای توضیحات بیشتر میتونید به کتاب بنده با عنوان مهارت های ارتباطی مراجعه کنید.

  • سلام اقای دکتر من به تازگی با کسی که خیلی زیاد دوستش داشتم قطع رابطه کردیم و من متاسفانه خیلی زیاد اصرار به بودنشان کردم ولی ایشون نپذیرفتن و گفتن دیگ منو نمیخوان و علاقه ی به من ندارن و میخوان به شخص دیگه ای فک کنند درمورد ازدواج من و ایشون هدفون ازدواج بود وکلی خاطره های خوبی باهم داشتیم خواستم بدونم با تمام اشتباهاتی که من کردم و ایشون هم نظرشون راجب من عوض شده و پیش از حدی که من اصرار کردم با قانون جذب میشه برگردوند طرفو یا نه ؟
    اصلا هکچین شخصی که خیلی با قاطعیت گفت نمیخواد منو اصلا برمیگرده ؟
    ممنون میشم راهنمایم کنید

    • وقتی شما بعد از ایجاد تنش در یک رابطه، برای ترمیم رابطه دست به هر کاری می زنید و به صورت غریزی شروع می کنید به اصرار و خواهش کردن هیچ گاه باعث نمی شوید که تنش ها کاهش یابد بلکه هم باعث افزایش تنش ها می شوید و هم باعث می شوید شخص از تصمیم خود مطمعن شود زیرا شما با انجام اصرار و از این قبیل اشتباهات باعث خواهید شد چهره ای که از شما شکل گرفته است تخریب شود و طرف مقابلتان شما را فردی ضعیف و بدون عزت نفس ببیند. “کسی که برای بدست آوردنش التماس می کند” این عامل به تنهایی باعث می شود شخص شما را کم ارزش تر از خود ببیند و شما تبدیل به شخصی در دسترس و کم اهمیت شوید که این موضوع نیز باعث می شود طرف مقابل تصمیم به فاصله بیشتری بگیرد و همچنین این کار باعث جلوگیری از ایجاد دلتنگی و خلاء عاطفی در طرف مقابلتان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *