چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده

چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده


چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده

چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده سوالی که تقریبا ذهن اکثر مردم را حداقل یک بار و برای مدتی به خود مشغول میکند. پاسخ دادن به این سوال و سوال های بیشمار دیگری در زمینه روابط عاشقانه مقدمه ای شد برای نگارش کتاب شش فصل از بازگشت عشق.

از آن جایی که در این کتاب تلاش شده تمام جوانب برگرداندن عشق بررسی شود، به مسئله دلتنگی بعد از جدایی نیز توجه ویژه ای شده. اما برای بازگشت به رابطه باید به دنبال پاسخ سوالات دیگری علاوه بر سوال چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده باشیم.

امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید باشد، در پیام میتوانید سوالات خود را با روانشناسان تیک سربرگ تازه مطرح کنید.

توجه شما را به گوشه ای از نتایج دوره های اختصاصی بازگشت به عشق جلب کنم و سپس مروری خواهیم داشت بر روش هایی که به ما کمک می کند تا عشق خود را دلتنگ کنیم تا برگرده.

نظرات و نتایج شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق و ازدواج

راز دلتنگ کردن طرف مقابل بعد از جدایی

برای اینکه عشقمان را دلتنگ کنیم تا برگرده باید به قوانین دلتنگی و شرایط دلتنگ کردن دیگران توجه کنیم. دلتنگی حسی است که با احساسات مثبت گذشته گره خورده. به همین دلیل، زمانی حس دلتنگی به افراد القا می شود که خلاء چیزی را در زندگی خود احساس کنند. چیز یا چیز هایی که در گذشته رابطه برای فرد مقابل شما اهمیت و جایگاه خاصی داشته اند.

برای اینکه عشق خود را دلتنگ کنیم باید از آنچه که در گذشته ساخته ایم استفاده کنیم. اما علت و و نحوه جدایی و شرایطی که عشقتان بعد از جدایی دارد، میتواند مانع از دلتنگ شدن او و برگشتش به رابطه شود.

ممکن است قدرت احساسات منفی یا تاثیر علت های جدایی به اندازه ای باشد که در روز های ابتدایی دلتنگ کردن عشقمان کار ساده ای بنظر نرسد، پس برای اینکه اوضاع را خراب تر نکنیم باید به شکل برنامه ریزی شده عشق خود را دلتنگ کنیم تا از جدایی پشیمان شده و به رابطه برگرده.

9 حرکت برای دلتنگ کردن عشقمان تا برگرده

  1. جدایی محترمانه داشته باشید.
  2. احساس مرتبط با یک خاطره خوب را زنده کنید.
  3. با یک بهانه مناسب از عشقتان سوال بپرسید.
  4. با پیامک نسبت به حال عشقتان ابراز نگرانی کنید.
  5. مناسبت ها را تبریک بگوید.
  6. بعد از جدایی دوستی خود را ابراز کنید.
  7. از عشقتان درخواست کمک کنید.
  8. پیش آشنایان مشترک راجع به او خوب صحبت کنید.
  9. عشقتان را غیر مستقیم تحریک کنید.

چیکار کنم عشقم برگرده

بصورت مختصر گوشه ای از اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه را مرور می کنیم. هرچه پیچیدگی های روابط بیشتر باشد برای بازگرداندن عشق باید صبر و تلاش بیشتری به خرج داد.

1.فاصله بگیرید تا عشقتان دلتنگ شود

در سالهای فعالیت تیم روانشناسی سربرگ تازه کاربران زیادی از ما پرسیده اند وقتی عشقم دیگه دوستم نداره یا وقتی خودمون کات کردیم چیکار کنیم برگرده ، اولین نکته ای که روانشناسان سربرگ تازه به کاربران یاد آور میشوند، در واقع کار هایی است که نباید انجام بدهید تا عشقتون برگرده!

شاید با خودتون بگید عشقم رفته دارم دیوونه میشم چیکار کنم نمی تونم دست روی دست بذارم و کاری نکنم. اما اگر تمام روش ها را برای دلتنگ کردن عشق خود انجام دادید اما موفق نشدید، باید تغییراتی را در نحوه مدیریت جدایی ایجاد کنید. اولین قدم اینکه حداقل برای مدتی ارتباط یک طرفه ای که از سمت شما وجود داره قطع بشه.

چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده
اشتباهات برای برگرداندن عشق نباید مرتکب شد

دوره ممنوعیت ارتباط برای دلتنگ کردن طرف مقابل

  • تماس نگیرید
  • پیام ندید
  • کسی را واسطه نکنید .

برای اینکه عشق خود را دلتنگ کنیم تا برگرده باید با مسئله جدایی به صورت هوشمندانه ای روبرو شد. بعد از اینکه جدایی در رابطه قطعی می شود، به سادگی و یا در کوتاه مدت نباید انتظار بازگشت دوباره را داشت.

تلاش های ما برای برگرداندن عشقمان ممکن است باعث افزایش تنش ها و بیشتر شدن فاصله شود، بنابراین باید بدانیم چه زمانی از تلاش مستقیم دست برداریم و برای مدتی کم رنگ شویم تا جای خالی مان باعث دلتنگی طرف مقابل شود.

اگر رابطه شما شکل یک طرفه ای به خودش گرفته از قطع ارتباط نترسید و با انجام تست احتمال بازگشت به رابطه احتمال دلتنگ شدن عشقتان را بسنجید.

2.در موضع ضعف قرار نگیرید

جدایی تجربه تلخی است که زندگی عادی و روزمره، تفکرات و روحیات، رفتار و تصمیمات افراد را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث بروز رفتار های اشتباه میشود. برای اینکه عشقمان را دلتنگ کنیم تا برگرده هرگز نباید خود را در موقعیت ضعف و اشتباه قرار بدیم.

در این مسیر باید از رفتارهای دفع کننده ای مانند؛ التماس و اصرار، جلب ترحم و دلسوزی، پرخاشگری، کنایه زدن، توهین کردن و ازبین بردن ارزش ها و حرمت ها دوری کنیم.

3.روی علت جدایی تمرکز کنید

مهم ترین نکته در برگرداندن عشق سابق و جلوگیری از رفتن دوباره طرف مقابل، شناخت ریشه های جدایی و برطرف کردن این مشکلات است. مهم نیست تفاوت ها یا اختلافات یا حتی حوادث خارج از کنترل شما باعث جدایی شدن یا صرفا عدم رضایت از رابطه دلیل رفتن عشقتان بوده. دلیل جدایی هر چیزی که باشد باید به کمک یک مشاور راه کاری در مقابل آن انتخاب کنید.

4.ضعف ها و مهارت های ارتباطی خودتون بشناسید

ارتباط با دیگران یکی از مهترین مهارت هایی هست که از کودکی تا پایان عمر در زندگی ما تاثیر گذار است. این مهارت های ارتباطی ما هستند که ساختار رابطه های دوستی یا عاشقانه مان را شکل میدهند. کیفیت و دوام روابط ما به تسلت و موفقیت در این مهارت ها بستگی دارد.

کدام رفتار ها یا تصمیمات و کلمات شما باعث ایجاد کدورت و رنجش در روابط می شود؟ احساس می کنید چه صفت یا ویژگی در شخصیت شما وجود دارد که به عنوان یک ضعف شناخته میشود؟

مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید

مهارت هایی مثل درک دیگران، بکار گیری کلمات دلبری در چت ، توجه، حمایت و پشتیبانی، مدیریت بحث و تنش در رابطه، ابراز وجود، حل مسئله، شناخت متقابل، ایجاد دلتنگی، وابسته سازی، تحلیل رفتار طرف مقابل، نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران و ….

5.خودتان را جمع جور کنید

اعتماد به نفس از دست رفته تان را بازیابی کنید. اعتماد به نفس پایین شما را در هنگام روبرویی با مسائل دچار مشکلات زیادی خواهد کرد. قطعا اگر اعتماد به نفس کافی نداشته باشید نمی توانید روی ذهن و احساس عشقتات تاثیر بگذارید و او را دلتنگ خودتان کنید تا برگردد.

عزت نفس خرد شده تان را دوباره از نوع بسازید. اجازه ندهید شکست عاطفی که تجربه کرده اید باعث خودکم بینی در شما شود.

کنترل هوش هیجانی خود را به دست بگیرید، اجازه ندید احساسات، رفتار شما را کنترل کنند. بجای تصمیمات هیجانی، کاملا برنامه ریزی شده تصمیم بگیرید و عمل کنید.

اضطراب بعد از جدایی را کنترل کنید. نگرانی از حل نشدن مشکلات رابطه و فکرو خیال اینکه چیکار کنم عشقم برگرده بعد از مدت کوتاهی باعث افزاش اضطراب و نگرانی نسبت به آینده رابطه خواهد شد. افزایش اضطراب و ترس از دست دادن معشوق ممکن است به رفتار عجولانه ای ختم شود که بجای برگرداندن عشقمان او را فراری بدهد.

6.معیارها و نیاز های عشقتان را شناسایی کنید

معیار های شخصی و نیاز های ناخودآگاه از جمله مسئلی هستند که در رابطه عاشقانه تاثیر بسیاری دارند. برای اینکه بتوان یک رابطه ایده آل را به وجود آورد باید با معیار های طرف مقابل و نیازهای او کاملا آشنا باشیم.

هر یک از ما در ذهن خود معیارهایی برای سنجش و ارزش گذاری رابطه عاطفی در نظر می گیریم. مواردی مانند؛ معیار های ظاهری، اینکه واکنش و رفتار طرف مقابل در هنگام بروز مشکلات چگونه است، تا چه اندازه ای به رابطه مشترک و عشق خود توجه میکند، یا حتی اهدافی طرف مقابل در زندگی شخصی خود دنبال می کند و…

هر چه تعداد بیشتری از معیار های عشقمان را شناسایی کنیم و آنها را به شخصیت خود اضافه کنیم احتمال جذب دوباره عشقمان بیشتر خواهد شد.

باید پاسخگوی نیاز های عمیق عشقتان باشید. مثل نیاز به حمایت، نیاز به توجه، نیاز به درک شدن یا شنیده شدن و صدها نیاز عمیق دیگر که درصورت برطرف نشدن احساس نارضایتی را در رابطه افزایش می دهند. اما در عین حال برطرف کردن نیازهای عمیق شریک عاطفی مان در رابطه میتوان پیوند احساسی ناگسستنی را به جود آورد.

از تکنیک شش مرحله ای کتاب بازگشت به عشق استفاده کنید

در مسیر پر پیچ خم برگرداندن عشق موانع بسیاری قرار دارند، همچنین عواملی که در ترمیم رابطه تاثیر گذار هستند دامنه بسیار گسترده ای دارند. کتاب شش فصل از بازگشت به عشق شامل تمام اصول ترمیم رابطه است که امیدوارم به شما نیز در برگرداندن عشقتان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

مردان چه مدت بعد از جدایی دلتنگ میشوند

نشانه های پشیمانی مردان بعد از جدایی

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

114 دیدگاه

  • متن جالبی بود امااگه دیگه به طرف دسترسی نداشته باشیم چطور برشگدونیم؟

  • اگه دیگه راهی نباشه با طرف در ارتباط باشیم چه جوری رابطه از دست رفته رو درست کنیم؟ گاهی واقعا آدم فقط امیدش به خداست. نه گاهی همیشه.اما شما بگین وقتی طرف رفته و هنوز عاشقی باید چیکار کرد. خواهشا منی که امیدم فقط به اون بالاییه، حرفی نزنید بهم که ته دلمو خالی کنین.

    • عزیزم درکت میکنم…اما کسی که رفته دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشه میدونم با این حرف ناراحت میشی اما کاری نمیشه کرد زندگی قانون جدایی هاست.
      من خودم ۷ سال با کسی بودم که عاشقش بودم الان ۳ روزه همه چی تموم شده و من حالم اصلا خوب نیست ولی خودمو باید سرگرم کنم که روم تاثیر نزاره دعا نکن برگرده دعا کن فراموشش کنی خودتون رو عذاب ندید بخاطر کسی که لیاقت نداره انتقام هم نگیرید فقط دنبال موفقیت برو مطمعن با چند سال بعد پیدات میکنه و میخواد که دوباره باهاش باشی و تو یادت به روزای الانت بیوفته که درد داری درد جدایی داری و با پا پسش بزن انشالله موفق باشی خودتو مشغول کن و با ذهنت اجازه نده بهش فکر کن و یه جایگزین به اسم خدا واسش بیار تو زندگیت.عاشق خدا شو….در پناه حق.

      • منم الان درد شما رو دارم میکشم جدایی خیلی بده اینقدر حالم بده که هنش تلفن با دوستام حرف میزنم تنها نمونم فکرهایی منفی وحس انتقام به فکرم نزنه نمیتونم فراموشش کنم خیلی ضعیف شدم نمیتونم غذا بخورم محل کارمون باهم جایی دیگم نمیشه کار پیدا کنم مجبورم فعلا اونجا کار کنم موندم اونو با دختر باهم اونجا ببینم چطور خودم کنترل کنم دوست دخترش هم اونجاس کور بود ۶ سال اونجاس کار میکنه ندیده الان دیده وقتی که من سه ماه رفته بودم اونجا فورا پیشنهاد داد موندم ۶ سال دختر بهش پا نداده یا من کمبود داشتم قبولش کردم بعد به خودم میگم حتما قبلا باهم ور ارتباط بودن رهاش کرده اومده سراغ من دوباره بعداز دوسال با من بودن رفت دوباره پیش دوست دختر قدیمیش هنش فکرهای منفی دارم

  • واقعا کسایی ک ول میکنن میرن خیلی پستن لایق خوبی نیسن فقط امیدوارم ی روزی پشیمون برگردن و واسه دوباره بودن با ماها التماس کنن اون موقع قدرمارو میدونن .دوستان شماهم ناراحت نباشین همیشه که اینجوری نمیمونه خدای ماهم کریمه

    • سلام عرض شد میتونید سوالاتتون رو به این شماره ارسال کنید.(از طریق واتس آپ یا تلگرام) 09129305020

      • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • انها هم میگن که خداشون کریمه.میگن مجبور به این هستن که برن.میگن که زندگی با اجبار رو نمی تونیم

    • منم دیشب باهاش تموم کردم اخه بعد چند ماه بهش گفتم من خیلی دلتنگت میشم اگ صداتو نشونم میگه من دلتنگت نمیشم بخدا بعد گفتم چی ما خیلی وقته باهمیم چطور دلت اومد اینو میگی و بعد رفت جوابم هم نداد

  • سلام
    بعد از 10 سال تنهام گذاشت و رفت.به هر دری زدیم که حداقل یکی از مون بره سر یه کار ثابت تا بتونیم زندگی مشترک و شروع کنیم فایده نداشت که نداشت..
    بعدش گفت خسته شدم! گفت توان خوشبخت کردنت و ندارم! خیلی راحت کنارم گذاشت و گفت با هر کی دوس داری ازدواج کن!
    دلم خیلی براش تنگ شده.
    ازش بی خبرم..حتی نمیدونم اون ازدواج کرده یا نه
    فقط امیدم به خداست که برش گردونه.
    تو رو خدا برام دعا کنید..

    • منم دقیقا عین شمام با این تفاوت ک فقط گاهی باهم حرف میزنیم ماهم سر مسائل مالی اینطوری شدیم.واقعا نابودم الان امیدوارم هردومون با یه خبر خوش برگردیم به زندگی

      • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • الهی… امیدتو از دست نده اون برمیگره هر روز ب خودت بگو برمیگرده مطمئن باش نتیجه میده

  • سلام خسته نباشید
    به مدت ه با شخصی اشنا شدم و علاقه مند بود که بیشتر باهم اشنا بشیم این مدت باهم خوب بودیم و مشکل نداشتیم .ولی دیشب من یه دوروغ گفته بودم و متوجه شد و کات کرد.از اون موقه جوابم و نمیدن.من امروز پیام زیاد فرستادم و با خوندن متن شما تو سایتتون متوجه اشتباهم شدم
    خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنین که چطور رفتار کنم که برگردن

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • ما پسرا به دروغ خیلی حساسیم.اگه میخواید برش گردونید باید اول ببینید که پای کسی در میون هست یا نه و اینکه واقعا عاشق همید یا نه.بعد از اون باید بتونید اعتماد طرف مقابلو بدست بیارید.ابراز احساسات کنید و بگید که دیگه همچین کاری که قبلا کردید رو انجام نمیدید.بعد از اشتی به احتمال زیاد اون دروغ و کاری که انجام دادید رو خیلی به روتون میارن.هربار که اینکارو کردن با پشیمونی بگید که اشتباه کردید و دیگه اینکارو انجام نمیدید.از کاراش هم دلخور نشید چون دروغ یه دختر برای پسری که عاشقشه خیلی سخته

      • سلام، منم به عشقم دروغ گفتم ولی خودم راستشوبهش گفتم ینی اگه خودم نمیگفت شاید هیییچوقت متوجه دروغم نمیشد بااینحال خیلییی ناراحتو عصبانی شد وبهم گفت برو دیگه نه زنگ بزن نه پیام وگرنه مجبور میشم شمارمو عوض کنم بلاکمم کردالان۱۳روزه ازش بی خبرم خیلی دلم میخاد ازدلش دربیارمو برگرده بنظرتون چیکارکنم حالم خیلی بده ازیه طرف میگم کاش راستشوبهش نمیگفتم ازطرفه دیگه میگم چون عاشقش بودم حقش نبود بهش دروغ بگم چیکارکنم??

  • سلام.تحمل دوریش واسم واقعا سخته.3 روزه سر 1 سوتفاهم ترکم کرده هرچقدهم توضیح دادم براش فایده نداشت.دقیقا همین کارایی که گفتین انجام نده رو انجام دادم التماس کردم مدام زنگ زدم ولی دریغ از جواب.رک گفت برو دیگه تمومه نمیخوامت.منم شکستم و برگشتم اما الان با خوندن این متن تصمیم گرفتم یه مدت بحال خودش بذارمش بلکه دلش تنگ شده.آدم مغروز و احساسی هست میدونم عاشقمه فقط یکم عصبیه امیدوارم زودتر خودشو پیدا کنه و برگرده.بی صبرانه منتظرشم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

        • سلام عرض شد از طریق کامنت نمیشه راهنمایی کرد اما شما می تونید با شماره 09129305020 تماس بگیرید و براتون تایم تلفنی مشخص کنیم

    • زندگی زیباست اگر بگذارند عشق هم زیباست اگر بگذارند قدر لحظات کنار هم بودن را بدانیم
      لعنت به تنهایی و تنهایی…

  • سلام لطفا کمک کنین همسرم رفته الان منو نمیخواد یعنی ده تا پیامک من میزنم اون حتی یک پیامکو نمیزنه زنگ میزنم رد تماس میده البته بگم من خودم باعث شدنه سال پیش بهش خیانت کردم الان اونارو مترحمیکنه یا اینکه هی میگه من دیگه دوستت ندارم هرکیو فرستادم دنبالش جواب نداد خودم رفتم دنبالش جواب نداد فقط میگه نمیخوام من یه دختر هشت ساله دارم هی میگه مامانو میخوام مامانشم میگه نه تورو نه بچه رو میخوامهر راهی که به فکرم رسیدو انجام دادم ولی نشد چکار کنم من الان نه دنبال خیانتم نه چیزی من همسرمو خیلی دوست دارم الانم بخاطر کاری که کردم شرمسارم بهشم گفتم زنگ میزنم رد میده کمکم کنین چکار کنم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

  • هر کاری بگین کردم فقط میگه طلاق البته مادرشم طلاق گرفته وهمه خانواده من میگه راه مادرشو داره میره چکار کنم لطفا راهنماییم کنین

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • بهش اطمینان خاطر بدید.اگر عاشق هم بودید برید جاهایی که اوایل رابطه با هم بودید و خاطره هارو زنده کنید.با یک شاخه گل و زانو زدن و طلب بخشش و اینکه بیاد و زندگیتونو عالی تر کنید درست میشه.بهش اطمینان بدید که دیگه خیانتی نمیکنید و هر روز باهاش مهربون تر از دیروز باشید

  • بچها من پنج ماه پیش با پسرعموم رل زدم،رابطمون خوب بود و قصدمون هم ازدواج بود،خیلی عاشقم بود از رفتارش کاملا پیدا بود اما نمیدونم چیشد ک 17روز پیش یهو بهم گفت ما بهم نمیرسیم و ما برای هم نیستیم حلالم کن و رفت…و حالا من موندم و یه دلی ک خیلیییی تنگه و فقط روزامو میشمرم میگم شاید پشیمون بشه و برگرده،تا حالا هیچوقت احساس شکستمو نشون ندادم و هیچکس حتی خودش خبر نداره چی به روزم اورده ولی من تو خلوت خودم دارم میمیرم….بچها چکار کنم منتظرش بمونم؟!?بنظرتون برمیگرده؟؟؟تروخدا بگین

  • سلام من بایکی اشناشدم بهم گفت خیلی دوستت دارم ویکساله که میخامت بخاطراینکه مغرورم نگفتم فکرکردم ک واسه همیشه میمونه اماتمااام اون حرفاش فقط یک شب بود شب دوم دیگه بهم پی نداد همینطورشب سوم بهش گفتم چتع چیشدع خوندولی جواب نداد نمیدونم چش شده بود

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

      • سلام، منم به عشقم دروغ گفتم ولی خودم راستشوبهش گفتم ینی اگه خودم نمیگفت شاید هیییچوقت متوجه دروغم نمیشد بااینحال خیلییی ناراحتو عصبانی شد وبهم گفت برو دیگه نه زنگ بزن نه پیام وگرنه مجبور میشم شمارمو عوض کنم بلاکمم کردالان۱۳روزه ازش بی خبرم خیلی دلم میخاد ازدلش دربیارمو برگرده بنظرتون چیکارکنم حالم خیلی بده ازیه طرف میگم کاش راستشوبهش نمیگفتم ازطرفه دیگه میگم چون عاشقش بودم حقش نبود بهش دروغ بگم چیکارکنم??

        • سلام عرض شد زمانی که نظریه ناخودآگاه در روانشناسی مطرح شد عملا یک انقلابی توی روانشناسی آغاز شد و بعد از اون روانکاوی بوجود اومد روانکاوی و تحلیل ناخودآگاه این امکان رو برای ما بوجود آورد که بتونیم ریشه تمام مشکلات رو پیدا کنیم تا بتونیم مشکلاتی که در زندگی بخصوص در روابط ایجاد میشه را بصورت ریشه ای حل کنیم و این موضوع موفقیت درترمیم روابط رو قطعی می کنه. اگر واژه ناخودآگاه و خودآگاه براتون جدید هست و یا اطلاعات شما توی این زمینه زیاد نیست میتونید داخل کانال تلگرامی سربرگ تازه عضو بشید و مقاله های مربوط به ناخودآگاه رو مطالعه کنید تا بصورت کامل کار با ناخودآگاه رو بتونید درک کنید.
          باید اشاره کنم که ناخودآگاه انسان در هر لحظه در حال برنامه ریزی شدن هست، هر اتفاق هر حرف و یا هر باوری روی ناخودآگاه ما تاثیر میذاره و ناخودآگاه ما رو برنامه ریزی می کنه این برنامه ریزی باعث میشه احساسات تغییر کنن و یا احساس جدیدی بوجود بیاد و نقش احساسات خیلی تعیین کننده هست ما هر تصمیمی که میگیریم هر کاری که می کنیم هر حرفی که میزنیم تحت تاثیر احساساتمون هست. زمانی که توی رابطه شما این تنش بوجود اومد آسیب زیادی به برداشت عشقتون از شما وارد شد و این از واکنش های ایشون کاملا مشخصه. قطعا انتظار شما از رابطتون اینکه بخاطر این اتفاق انقدر سریع به جدایی نرسید و عشقتون حاظر بشه مشکل رو حل کنید این خواسته شما کاملا درست و طبیعی هست اما باید به یک نکته توجه کنید شما شرایط رو از دید خودتون میبینید در صورتی که دید طرف مقابل شما خیلی تفاوت داره. چون در حال حاظر بخاطر تنش و اتفاقات رخ داده طرف مقابل شما احساس مثبت قبل رو نداره و احساسش نسبت به شما منفی هست این باعث میشه نتونه به ارزش رابطه درست فکر کنه احساس منقی که براش بوجود اوده اون رو آزار میده و مانع این هست که صحبت ها و دلایل شما رو بپذیره و ایشون هم کاملا حق دارن برای همین نیاز به فرصت دارن که شما باید این فرصت رو بهشون بدید نباید فکر کنید که بهترین کار اینکه همین الان راجب مشکل حرف بزنید این درست نیست چون الان ایشون احساس منفی دارن در نتیجه واکنش و ارتعاش ایشون هم منفی هست.
          ببینید هر حرفی هر کاری هر اتفاقی یک ارتعاش از خودش داره منظورم از ارتعاش اون نیروی ماورای و نامرئی نیست. ما انسان ها در طول زندگی مدام در حال ارسال ارتعاش و سیگنال های ارتباطی هستیم مثلا با زبان بدنمون مثل دست به سینه نشستن که نشانه گارد گرفتن هست، با چهرمون مثل اخم کردن مثل ناراحت بودن ترسیدن ویا با حرف ها مون با کار هایی که میکنیم با تصمیماتی که میگیریم. همه این ها ارتعاشی از خودش ارسال می کنه این ارتعاش ها و سیگنال ها ورودی ناخودآگاه دیگران و حتی خود ما رو هم برنامه ریزی می کنه باعث میشه احساسا و تفکر عشقمون یا هر کس دیگه به ما تغییر بکنه و بر اساس ارتعاشی که خودمون ارسال می کنیم شکل بگیره. وقتی تنش بالا میگیره خب ما سیگنال های منفی زیادی رو ارسال می کنیم و قطعا این باعث تاثیر گذاری منفی رو ناخودآگاه عشقمون میشه نظرش رو تغییر مید احساسش رو منفی می کنه در نتیجه تصمیمی که میگیره میتونه جدایی باشه. بدی بحث و تنش اینکه باعث میشه شخص هویت فردی خودش رو در رابطه زیر سوال ببره و از خودش بپرسه آیا این رابطه ارزش این مشکلات رو داره؟ آیا من انتخاب درستی کردم؟ آیا ادامه دادن کار درستی هست یا تمام کردن؟ آیا طرف مقابل من واقعا انتخاب خوبی هست و من با اون خوشبخت میشم؟
          حالا فکر کنید طرف مقابل شما داره به این چیز ها فکر می کنه و همون موقع اصرار های شما تلاش های شما و حرف های شما بیشتر ایشون رو عصبی و زده بکنه مثلا اینکه بخواهید یکی از اشتباهاتش رو بیان کنید برای اینکه خوتون رو توجیه کنید یا مدام بگید توهم مقصر بودی و یا حتی کلی خواهش و اصرار بکنید! این کار باعث میشه سیگنال های منفی به سمت یک ذهن و ناخودآگاه منفی شده سرازیز بشه اگه کمی بهش فکر کنید میبینید که خروجی این موضوع قطعا چیز مثبتی نیست. پس اولین چیزی که لازمه اینکه شما به ایشون فرصت بدید کمی با خودش خلوت کنه کمی آرامش پیدا کنه احساس منفیش کم بشه بعد به فکر جبران کردن اتفاقات افتاده باشید. پس اولین چیزی که لازمه اینکه شما به ایشون فرصت بدید کمی با خودش خلوت کنه کمی آرامش پیدا کنه احساس منفیش کم بشه بعد به فکر جبران کردن اتفاقات افتاده باشید. نکته مهم توی شرایط شما اینکه با برنامه پیش برید خب این برنامه باید به این صورت باشه اول اجازه بدید زمان کار خودش رو بکنه و احساسات منفی رو کم کنه و خلاء عاطفی بوجود بیاد سپس احساس منفی رو با تکنیک های ایجاد احساس مثبت ازبین ببرید و خودتون رو در ناخودآگاه عشقتون با احساس مثبت مرتبط کنید و عواملی رو ایجاد کنید که باعث بشه رابطه شما شکل و فرم قبلی رو بگیره در واقع باید به این رابطه دلیلی برای ادامه دارد شدن بدید باید ارزش اون رو برای طرفتون بیشتر کنید در ادامه این مشاوره من قطعا شما رو راهنمایی می کنم که چطور طبق این برنامه پیش برید.
          بهتون حق میدم شاید الان براتون این مسئله پیش بیاد که اگه من نرم سمتشم که فراموشم میکنه منو میذاره کنار اما این طور نیست چون فراموش کردن به این سادگی نیست حداقل برای فراموش شدن یک رابطه 6 ماه زمان نیازه و این فرصتی که شما به طرفتون میدید قرار نیست انقدر طولانی باشه قراره به اندازه ای باشه که نه خطر فراموش شدن رو داشته باشیم و نه آرامش رو از طرفمون بگیریم.
          توی این شرایط که طرف مقابل شما تصمیم به جدایی گرفته تلاش و اصرار قطعا بی فایده هست اگر این کار ها را کرده باشید مطمعنا تا حال به این نتیجه رسیدید که اصرار چیزی رو درست نمی کنه. قدم اول برای استفاده از تکنیک شش مرحله ای بازگشت عشق اینکه رابطه بصورت کامل از طرف شما قطع بشه . قطع ارتباط باید بصورت یک طرفه باشد {پیام ندید، تماس نگیرید، واسطه ارسال نکنید، در شبکه های اجتماعی پست ها و یا عکس های مربوط به ایشون یا پست هایی که نشان دهنده احساس ناراحتی شما است منتشر نکنید }. برای شروعِ این قطع ارتباط شما نباید پیامی مبنی بر کات کردن یا تمام کردنِ رابطه یا اینکه مدتی نمی خواهید پیام بدهید، ارسال کنید. قطع ارتباط باید یک طرفه و از سمت شما باشد بدون گفتن حرفی راجب این موضوع. اگر راجب این قطع رابطه براتون سوالی پیش اومده یا میترسید که انجام این کار باعث بشه عشقتون رو از دست بدید و هنوز قانع نشدید که این قطع ارتباط چرا انقدر اهمیت داره بگید تا خدمتتون دلیلش رو بیشتر توضیح بدم. وقتی ما توی این شرایط قرار میگیریم ناخودآگاه ما به صورت غریزی یکسری کار ها رو می کنه که کار های اشتباهی هست ما ناخودآگاه فکر می کنیم این کار ها تنها چیزی هستن که باعث میشه رابطه ما برگرده اما روانکاوی ثابت می کنه اینطور نیست این اقدامات غریزی تحت عنوان 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت در کتاب بازگشت عشق مطرح شده

          برای دریافت مشاوره و آموزش مراحل بازگشت عشق میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • عشق نبود هوس بود من الان ۲ماهه عاشق یکی شدم با اینکه دورم شلوغه ولی خطمو خاموش کردم اینستامو پاک کردم چون هیچ کس جای اونو جز خودش پر نمیکنه

  • من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم
    خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه
    همیشه اخلاقش گند بود
    عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

  • من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم
    خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه
    همیشه اخلاقش گند بود
    عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

  • سلام ماچندوقتی باهم بودیم ولی سرمشکلاتی که برام پیش اومدوخدمت سربازی جداشدیم میخوام دوباره پیشش باشم ولی نمیخوادمنوخطشم تازگیاخاموش کرده تروخداکمکم کنید

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

  • سلام من و عشقم خیلی همدیگه رو دوس داریم ولی این چند وقت کمی سرد شده بود همیشه تمام مسائلشو برام میگفت ولی این چند وقت بود کلا بی حوصله بود منم احساس اضافی بودن بهم دست دادباهاش کات کردم البته کلا اخلاقش اینطوریه یه غار تنهایی لعنتی داره تا یکم بش فشار میاد میره تو خودش …الانم دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم برگردم عزت نفسم میره زیر سوال و این موضوع خیلی برام اهمیت داره از اون روز هم کلا دیگه واتساپ تلگرام روزی یبار میاد اونم چند دیقه…نمیدونم چیکار کنم

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

  • سلام. خسته نباشید
    من سر یک مسئله به طرفم توهین کردم و تحقیرش کردم و حرفی زدم که نباید….
    راستش حال روحی خوبی نداشتم و اصلا متوجه نبودم چی میگم، واقعا منظوری نداشتم . حالا بلاکم کرده، هرچی بهش پیام میدم فقط میخونه بعدم بلاک میکنه.
    میخوام باورم کنه و منو ببخشه

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید روابط عمومی موسسه پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن

  • سلام مشکلات تمام کسانی که عشقشون ترکشون کرده رو خوندم . اما من کسی روکه سالها عاشقش بودم رو ترک کردم اومدم تو این قسمت ببینم ترفندهاش چیه که جدیدا داره انجام میده. بهم دروغ گفت دروغ های کوچیک خودخواهی داشت منم آدم تو داری هستم هی منتظر شدم ببینم شاید درست بشه اخلاقش اما نشد خستم کرد عشقش الان تبدیل به نفرت شده . رفت دم عطاری قرص …..خرید فیلم گرفت گفت دارم خودکشی میکنم برام فیلم فرستاد من که دیدم حالم بد شد و از اون ببعد ازش متنفر شدم وقتی فهمیدم دروغ به این بزرگی بهم گفت و باعث ناراحتی و آزارم شد الان دیگه از اون عشق خبری نیست که هیچ حالم از هر چی عشقه بهم میخوره . پس وقتی یک نفر گفت نمیخوادتون التماس نکنید خواهش و تمنا نکنید دست به کارای کودکانه نزنید آهنگ عاشقانه نفرستید این کارا فقط حال اونو بیشتر بهم میزنه .

  • سلام خوبید من دنبال راهی هستم که بگه چطور عشقمان را برگردونیم شما واقعا فکر میکنید با این روش ان ال پی بشه؟

  • من اولاش برام خیلی سخت بود وقتی رفت ولی حالا برام عادی شده ۵سال ب پاش موندم ولی لیاقتمو نداشت اگه عشقتون رفت بزار بره و طعم جدایی رو بچشه و آدمای دنیا رو بشناسه….بدونه ک هیچکی مثل تو نمیشه چند بار ولم کرد رفت ولی باز برگشت و من چون خیلی دوستش داشتم نتونستم نزارم برگرده ولی العان دوباره رفته….

  • من دوساله ازدواج کردم
    زنم همه زندگیمه
    بدون اون نمیتونم زندگی کنم ولی الان میگه منو نمیخواد و میخواد از من جدا بشه باید چیکار کنم ??

  • من دوساله ازدواج کردم
    زنم همه زندگیمه ۲۲سالمه
    عاشقشم و اون میگه دیگه دوسم نداره و میخواد از من جدا بشه
    گوشیش خواموشه و خونه پدرشه
    میگه فقط طلاق اگه طلاقم ندی مهرمو میزارم اجرا
    من بدون اون میمیرم چیکار باید بکنم؟

  • ببخشيد همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

  • ببخشيد همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

  • سلام دوست دختر من رفته الان یک هفته میشه،من راهکارها رو خوندم یک هفته هستش ازش خبری ندارم فقط پروفایلشو چک میکنم،میخوام بهش الان پیام بدم به نظرتون چه پیامی بدم؟

    • سلام عرض شد برای ترمیم یک رابطه زمان نیاز است و در کنار این زمان شما باید تکنیک های بازگشت به رابطه را اجرا کنید تا بتونید عشق خودتون را برگردونید برایاطلاع از مراحل چطوری عشقم رو برگردونم میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران 24 ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

  • سلام
    من دو سالو خورده ای با یکی رابطه دارم
    ب خاطرش همه کار کردم
    اما اشتباهاتم زیاد بود
    اونم همینطور
    اما من همیشه بستم چشمامو
    اشتباهاتشو ب روش نیاوردم
    یا خیلی راحت بخشیدمش
    اما اون هر بار ک اشتباه کردم
    ب سختی منو میبخشید و همیشم منت گذاشت ک بخشیدمت
    چند بار ترکم کرد با التماس برشگردوندوم
    الانم سر ی سو تفاهم ترکم کرده
    دارم میمیرم
    خیلی دوسش دارم
    من قبل اون یه عشق یک طرفه داشتم
    به یکی از فامیلا هفت سال عشق یک طرفه داشتم و عذاب می کشیدم
    این اقا منو نجات داد
    حالا اگ برنگرده من واقعا دیوونه میشم
    تموم کارایی ک اشتباهه رو انجام دادم ینی کلی التماسش کردم
    چیکار کنم من بدون اون دیوونه میشم
    خیلییییی عاشقشم
    با تموم نداری هاش هم کنار اومدم
    کمکم کنید?????

    • روابط عمومی سربرگ تازه اقدام به اطلاع رسانی رایگان راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته می کند برای اطلاع یافتن از راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران 24 ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

  • دخترا همشون همینن داش ناراحت نباشین همشون اگه بفهمن عاشقشونین دیگه تره ام براتون خورد نمیکنن.
    من خودم عاشق دختر خالم هستم. خیلی رابطمون با هم خوب بود حتی چن بار غیر مستقیم حرفای عاشقانه بهم میزد. ولی وقتی بهش ابراز علاقه کردم دیگه محلم نمیذاشت .
    حتی جواب سلام منو هم تو تلگرام نمیده ولی رفتارش قبلا عینهو عاشقا بود ولی الان محلم نمیذاره.
    تازگیا متوجه شدم به پسر خالم که هم سنمه نظر داره بدون اینکه پسر خالم چیزی بهش بگه. تازه بلاکمم کرده دختر خالم.

    آره داداشا دخترا رو اول عاشقشون کنید بعد وقتی مطمئن شدین عاشق شدن بعد کم کم بهشون نزدیک شین.
    دخترا همینن یهو دیدین تغیر رفتار دادن.
    دعا کنین عشقم برگرده.

  • به نظر من ما هم گاهی وقتا جوری زیاده روی توی عاشق بودن بهشون انجام میدیم ک واسشون تکراری میشیم
    باید فراموششون کنیم و یکی ک مثل خودمون تو عاشقی باهامون رفتار کنه پیدا کنیم
    خیلی دوست دارم یکی دیگرو پیدا کنم ک وقتی عاشقم شد مثل من بهم ابراز علاقه کنه

  • من که از شما راضی ام و اومدم به تمام کسایی که کامنت من رو میخونن بگم که تروخدا ریلکس و اروم باشید و اشتباهات من رو تکرار نکنید و التماس و اصرار رو بزارید کنار صبور باشید و با اعتماد بنفس و با آرامش کامل با این مرکز در ارتباط باشید تا به نتیجه برسید. ممنونم از تیم سربرگ تازه که ارامش قلبی رو بمن برگردوندن و همچنین صبرو حوصله شون که به حرفهای بنده گوش دادن و کمک کردند.

    • شما به من و تیمم لطف دارید باعث خرسندی است که تونستید نتیجه مناسبی بگیرید

  • من میخام برگرده.هردومون مغروریم تهدیدم کردگف این باربرم دیگه برنمیگردم الانم رفته.منم دارم دیونه میشم.همیشه سرمسائل کوچیک باهام بحث میکنه خیلی اذیتم میکنه ولی من خیلی دوسش دارم چی کارکنم میدونم دیگه نمیاد.اون اولین من بوددلم میخاست آخرینمم باشه ازین طرف نمیتونم باعذاب وجدانم کناربیام من دوسش داشتم براهمین ازبین این همه اونوانتخاب کردم کاش قدرمیدونست…

    • سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

      اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

      • سلام خسته نباشید دقیقا مشکل من اینه باید چیکار کنم؟؟؟میتونم امیدوار بشم برگرده؟؟

        • سلام عرض شد. موفقیت شما بستگی به عوامل زیادی داره بدون در نظر گرفتن این عوامل نمیشه شرایط رو سنجید. شما میتوانید سوالات خودتون را از تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام و واتس آپ بپرسید: 09129305020

  • سلام جناب آقای دکتر عزیز و محترم بنده سودجو هستم و مخلص شما. شما زندگی و همسرو بچه های من رو برگردوندید من حالم خیلی خیلی بد بود بخدا دارم اشک میریزم و اینارو می نویسم یک شبم نمیتونستم بخوابم تا صبح بیدار می شدم و بدنم میلرزید تمام آرامش از خونم رفته بود چه درد وحشتناکی بود الهی هرچی از خدا بخواید بهتون بده خونوادتونو همیشه نگه داره واستون دوره های شما فوق العاده بود ممنووون و تشکر همیشه قدردانتون هستم

    • سلام عرض می کنم آقای سود جو خیی خوشحالم و براتون آرزوی خوشبختی می کنم. قدر فرصت خودتون رو بدونید و دیگه اشتباه نکنید احساسات زنان بسیار شکننده است اگر احساسات همسر شما یک بار دیگر قربانی نداشتن مهارت ارتباطی و بی توجهی شما بشه مشخص نیست که آیا باز هم بشه کاری برای بازگشت کرد یا خیر پس از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید. درود

  • سلام به همگی
    من براتون دعا میکنم مشکل همتون حل بشه
    شما هم دعا کنید من زود تر بمیرم راحت شم
    اگه دعام کنید ممنون میشم

  • دوستان ناراحت نباشین ماها هم خدایی داریم
    من بعد 8سال رابطه ول کرد یهو رفت ن ب تماسام پاسخ داد ن چیزی بیشتر ک زنگ زدم دلیل بپرسم بلاکم کرد تو یه اس نوشت تهمت زد ک وقتی دانشجو بودی دورت پر بود.اشکال نداره فدای سرتون کسی که رفته بذارین بره گم شه یه روزی اونام تاوان میدن

  • سلام،از رویه دلتنگی خودشو میزد به بیخیالی با اینکه خیلی بی صبرانه منتظرم بود خیلی مغرور بود یکبار میگفت دوستت دارم یعنی واقعا از ته دلش بود،نمیدونم یه شب چیشد باهاش دعوا افتادم و مقایسش کردم بعدش گفت تمام،بهش پیام دادم کلی جوابمو با گریه داد هم برایه خودش درد اور بود جدایی هم برایه من.تنها اشتباهی ک کردم رفتم و به فامیلشون گفتم فامیلش هم رفت به گوشش رسوند یعنی دیگ رابطه انگار داشت برمیگشت براش زنگ زدم تماسو برقرار کرد ولی بعد اینکه فهمید به فامیلشون گفتم بهم گفت ازت متنفرم برو.بعدش ساعت دوازده شب برام اسممو صدا کرد ولی تصمیم گرفتم بهش پیام ندم تا چند روز میشه بگید به این زودی ها بهش پیام بدم یا نه اصلن چیکار کنم؟توروخدا کمکم کنین خیلی داغونم

    • سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بشناسیم واس ازدواج اما بعد یه مدت گف من نمیتونمو توان موندن تو این رابطه رو ندارم الانم بهتره شمارمو پاک کنیو بلاکم کنی بعدشم خودش بلاکم کرد لطفا بگید راه برگشتی هست اصن؟؟

    • سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام ب همه.
    ب نظر من ب جای اینک عاشق دختر یا پسر مردم شین …بهتر عاشق خودتون شین هر وقت خودتونو دوس داشتین نیازی نمیبینین کسی شمارو دوس داشته باشه هیچ کی در حد شما نی ک بخواد با احساستون بازی کنه ..عاشق خدا بعد پدر مادرتون شید اینو بدونین بچ مردم هیچ وقت دلشون ب حال شما نمیسوزه …برین دنبال سرنوشت خودتون بهترینا نصیبتون میشه انشالله…یا حق?

  • سلام دیروز دقیقا یکسال شد که ازش بی خبرم و باهاش حرفی نزدم دلم خیلی براش تنگ شده میدونید چی خیلی عذابم میده اینکه بدون هیچ مشکل و حرفی رفت بدون هیچ دلیلی دیگه نموند هر چقد سراغشو گرفتم حتی نگفت نمیخوادم نگفت تمومش کنیم فقط جاش جواب میدادن که نیست خودشم نبود واقعا حال بدیه
    رفتنش پر از معماس دارم دیوونه میشم تو رو خدا دعام کنید شما حالمو میفهمید

    • در پاسخ الی
      سلام عرض شد چیزی که باید خدمتتون عرض کنم اینکه در واقع هیچ رابطه ای بی دلیل تموم نمیشه، حتی اون رابطه هایی که اتفاق بدی یا تنش و بحثی توش نبوده و یک باره طرف مقابل رابطه را تموم کرده هم بی دلیل تموم نشدن درسته که دلیل اتمام رابطه در کیس های مثل کیس شما مشخص نیست و نمیشه اون رو به یک مشکل یا پیش آمده نسبت داد اما میشه دلایل کاملا منطقی برای اون بیان کرد.
      اصل یک رابطه یعنی نیاز، ما انسان ها وارد رابطه های عاطفی میشیم چون یکسری نیاز ها داریم نیاز های خودآگاهی مانند: خوشگذرانی وقت گذراندن، تفریح کردن، رابطه جنسی و از این قبیل نیاز ها و نیاز هایی هم وجود دارند که بسیار عمیق هستند و نیاز های ناخودآگاه نام میگیرند مانند، دریافت احساس عشق، ارسال احساس عشق، درک شدن، توجه، تشویق، حمایت، همیاری و زبان عشق مثل نوازش ابراز احساس کلامی و … نیاز های ناخودآگاه دلیل اصلی وابستگی به یک شخص هست اگر نیاز اصلی و ناخودآگاه ما در یک رابطه برطرف نشه اون رابطه به ما احساس مثبت و لذت نمیده و ما از اون رابطه خارج میشیم احتمالا برای خود شما هم پیش اومده باشه که شخص در زندگیتون کار اشتباهی نکرده مشکلی نبوده اما چون احساس شما مثبت نبوده از رابطه خارج شدید یا اصلا اجازه ندادید اون فرد به سمت شما بیاد این موضوع دقیقا همان مسئله نیاز های ناخودآگاه هست.
      زمانی که رابطه دو نفر بی دلیل تمام میشه برای پیدا کردن دلیل تمام شدن رابطه باید در این موارد جستجو کرد، زمانی که شخص نیاز های خودش رو از رابطه دریافت نکنه نسبت به اون رابطه سرد میشه و کم کم احساس می کنه این رابطه اونی نیست که میخواد برای همین رابطه رو ترک می کنه شاید شما بگید نه من همه نیاز هاش رو برطرف کردم اما کاملا در اشتباه هستید چون اگر اینطور بود ایشون هیچ وقت شما را ترک نمی کردن چه برسه به اینکه به این سادگی از شما جدا بشن. شاید شما هم در اطرافیان و دوستان خودتون کسی رو دیده باشید که در یک رابطه هست که طرف مقابلش بد دهنه بد اخلاقه توهین می کنه توجه نمی کنه محبت نمی کنه اما شخص حاظر نیست ازش جدا بشه و همه این رفتار ها رو تحمل میکنه دلیلش اینکه نیاز های ناخودآگاه این فرد در رابطه برطرف شده.

      اتفاقی که در اکثر روابط مثل رابطه شما رخ میده اینکه فرد بر اساس اون چیزی که خودش میدونه عمل می کنه مثلا چون نیاز ناخودآگاه خودش بیان احساس و محبت است یعنی دوست داره از طرفش دوست دارم رو بشنوه فکر می کنه پس نیاز طرف مقابلش هم همینه اما در اکثر موارد اینطور نیست پس شما نتنها نیاز طرفتون رو برطرف نمی کنید بلکه کاری رو می کنید که انجام بیش از حد اون آزار دهنده و یا حوصله سربر هست و شما رو تبدیل به یک فرد دست یافتنی می کنه. به عنوان مثال میتونه نیاز ناخودآگاه طرف مقابل شما حتی این باشه که شما یک فرد دست نیافتنی باشید و شخصیتش جوری شکل گرفته باشه که جذب افرادی بشه که بدست آوردنشون کار راحتی نیست و شما با اشتباهی که حتی از اون بی خبر هستید تاثیر منفی خاصی رو روی رابطه خودتون میذارید. حالت ها و نیاز های مختلفی هست که توی یک پیام نمیشه همه اون ها رو برطرف کرد اما مرحله سوم از مراحل بازگشت تحلیل و برسی شخصیتی طرف مقابل هست برای شناخت نیاز های اون تا بتوانید با مورد هدف قرار دادن این نیاز ها وابستگی دائمی را در طرف مقابلتون بوجود بیارید.

      • خیلی ممنون از توضیحتون نمیدونم واقعا گیجم شاید حق با شماست
        الان باید چیکار کنم؟ من در حد مرگ میپرستمش میخام برگرده میدونم اونم با کسی نیست و از حسش خبر دارم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم برش گردونم

        • سلام عرض شد شما میتونید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

        • سلام عرض شد شما میتونید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • سلام عرض شد شما میتونید به تیم پشتیبانی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام عرض خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار استاد فقط یه گلگی ازتون دارم اونم اینکه چرا تبلیغ نمی کنید جایی که ماها که مشکل داریم بتونیم شمارو پیدا کنیم نه این افرادی که ادعا دکتری دارن اما هیچ کمکی که نمی کنن هیچ بدتر مشکل درست می کنن شما حتی نمی گید که دکتر هستید ولی انقدر حرفاتون زیبا کاربردی هست. این همه رفتم مشاور بخدا نزدیک 2 میلیون هزینه کردم هیچی به هیچی هر روز بدتر شد اما توصیه های شما رو که انجام دادم توی این 46 روز واقعا همه چیز تغییر کرده واقعا ممنونتونم واقعا عاشقتونم دکتر من حتی توی دوره های شما فرصت نکردم شرکت کنم شما فقط با یه جلسه تلفنی که به بنده لطف کردید گره از زندگیم باز کردید همون یک جلسه و مقالاتتون خیلی چیزا رو تغییر داد الان دارم میرم سفر ولی همین که برگردم توی دوره همیار شما شرکت می کنم چون بهتون ایمان آوردم

    • سلام دوست عزیز شما به بنده لطف دارید انشالله تبلیغات رو هم بیشتر می کنیم هر زمان مایل بودید تیم سربرگ تازه در خدمتتون هست

  • سلام عشق من دیشب وقتی گفتم من دیگه میرم خدافظ تهدید به خودکشی کرد ما فقط یه ماه باهم بودیم فقط و فقط هم از طریق مجازی و حتی من یبار ندیدمش دیشب وقتی اس ام اس می‌دادیم گفت الان میخام هرچی که جلومه رو برم بالا و گفت نصف بسته ی قرص رو خوردم من هنوزم که هنوزه باور نکردم نمیدونم الان 21 ساعته گوشیش خاموشه و آنلاین نشده خیلی نگرانم بعد اینکه دیشب گفت خودتو مقصر این قضیه ندون من عذاب وجدان دارم بنظرتون تقصیره منه که اون خودکشی کرده اصلا به نظرتون خودکشی کرده یا دروغ گفته من که باور نمیکنم چون هر اتفاقی که براش می افتاده رو به من می‌گفت مثلا دیشب میگفت پاهام سره چشام داره میره بعد گفتم برو دستشویی هرچی که خوردی رو بالا بیار بعد دو دقیقه گفت نصفشو بالا آوردم نمیدونم خيلي تو دوراهی عجیبی قرار گرفتم خیلی نگرانم نکنه براش اتفاقی افتاده باشه چون از ديشبه آنلاین نشده من دارم از نگرانی میمیرم چقد دعا کردم که کاش حرفای دیشبش همش دروغ بوده باشه و الان سالم باشه خدایا کاش الان گوشیش روشن باشه از دیشب تا حالا صد بار بهش زنگ زدم بلکه فرجی شه روشن کنه من دارم میمیرم از نگرانی و عذاب وجدان بنظرتون تقصیره منه یا نه!؟!!
    توروخدا یچیزی بگید کمکم کنید

    • سلام دوست عزیز فکر نمی کنید کسی که توی مجازی با شما آشنا شده همدیگر رو هم اصلا ندیدید با عکس عاشق شده اون هم توی مدت یک ماه و حالا میگه دست به خودکشی میزنم یه فرد نرمال و مناسب نیست! هر چند به احتمال خیلی قوی فقط ادا در آوردن

  • سلام خسته نباشید خیلی ازتون ممنونم کتاب بازگشت به عشق خوندم دوستم این کتاب رو بهم داد واقعا فوق العاده است من مشکلی توی رابطم ندارم اهل مطالعه توی این زمینه ها هستم و این کتاب با همه کتاب هایی که خوندم متفاوت بود واقعا دستتون درد نکنه کتاب که تموم شد گفتم بیام شخصا از نویسنده این کتاب تشکر کنم خیلی چیزا ازش یاد گرفتم ممنونتونم

  • ۷‌ماه حدودن باهم بودیم
    ۵ ماه رفیق بودیم و ۲ ماه رل
    نمیدونم چرا یهو سرد شد و رفت
    در صورتی که همه چی اوکی بود خیلی شبیه هم بود همه‌چیمون نظراتمون افکارمون و علایقمون
    هر وقت مشکلی بینمون پیش می اومد با یکم صحبت کردن رفع میشد و هم من اهل کوتاه اومدن بودم هم اون
    علاقه بهم رو خیلی نشون میداد حتی اخرا رفاقتمون دیگه متوجه شده بودم ارم خوشش میاد
    اما یهو سرد شد
    مدت زیاد افلاین میشد و میرف میگف درس دارم کار دارم نیسم
    ولی میدونسم توی اینستا انلاین میشه ولی جواب منو نمیده
    خیلی یهو نفهمیدم چرا اصلا اینطوری شد
    دعوایی نبود بحثی نبود ک بخواد اینطو بشه
    منم ادمی نبودم که زیاد محدودش کنم یا ازش بخوام به خاطر من رابطشو با کسی خراب کنه در حالی که من به خاطرش خیلی کارا کردم که بهش احترام بزارم و نشون بدم مهمه برام هواشو داشتم‌و پیشش بودم وقتی که حس تنهایی میکرد
    یهو همه چی خراب شد هنوزم باورم نمیشه 🙂
    حدود ۲ یا ۳ ماه بعد از کات خو گهگاهی شده صحبت کنیم باهم
    نمیدونم چیکار کنم
    دلم‌میخواد یا برگرده یا بتونم فراموش کنم اما راهشو نمیدونم”)🚶🏻‍♀️
    خسته شدم و دیگ حس هیچیو ندارم

    • سلام دوست عزیز شما می تونید سوالات خودتون رو در تلگرام یا واتس آپ از روانشناسان تیم سربرگ تازه بپرسید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *