بازگرداندن عشق رفته

بازگرداندن عشق رفته


چگونه عشقم را برگردانم

چگونه عشقم را برگردانم؟ آیا می توان عشق خود را بعد از جدایی و مشکلات دوباره به رابطه برگرداند؟ قطعا می توان بعضی از روابط را التیام بخشید، ولی باید در نظر داشت که هر رابطه ای پتانسیل بازگشت و شروعی برای بار دوم را ندارد.

گاهی لازم هست که به پذیریم چه رابطه ای امکان ترمیم دارد و چه رابطه ای باید رها شود. یک فرد واقع بین، یعنی یک فرد هوشیار، میتواند تشخیص دهد چه زمانی تلاش دوباره برای ترمیم زندگی از دست رفته درست است و کی این کار اشتباه است و باید متوقف شود.

اما همانطور که هوشیاری مغز با ضربه به سر یا جراحات شدید، کاهش پیدا می کند، ضربه عاطفی نیز میتواند باعث کاهش هوشیاری ناخودآگاه شود. و برای اینکه در این شرایط فرد بتواند منطقی و عقلانی تصمیم بگید، شرایط را درک کنید، رفتار درست از اشتباه را بشناسد و چگونگی براگرداندن عشق خود را بداند، نیاز به آشنایی با تکنیک های روانکاوی و روانشناسی دارد. تیم روانشناسی سربرگ تازه تمام نکات روانشناسی و مهارت هایی که برای یادگیری چگونگی برگرداندن عشق از دست رفته لازم است را به زبانی ساده به شما آموزش می دهد.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج به موضوعی خاص پرداخته است که میتوان گفت دغدغه همه انسان ها است، هر فردی در طول زندگی خود حداقل یک بار در گیر رابطه از دست رفته میشود، و در تکاپوی بازگشت به رابطه و ازدواج با معشوق خود خواهد افتاد، اما چرا ما برای هر مشکل یا هر چالش به دنبال راهی درست میگردیم اما در بعضی موارد شاهد این هستیم که افراد برای بازگشت به عشق توانایی درست تصمیم گیری کردن را از دست میدهند، و حتی به همیشگی شدن جدایی سرعت میبخشند. دلیل این اتفاق ها و راه حل مقابله با آن در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج توضیح داده شده است.

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

شرط اصلی برای اینکه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم این است که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، قبل از اینکه به شما بگویم چگونه و چطور میتوان عشق خود را برگردانید، باید یکسری اطلاعات پایه از روانشناسی عشق داشت. اولین نکته راجب روابط عاطفی و هر نوع رابطه دیگر ماهیت آن است، ماهیت تمام روابط خصوصا روابط عاطفی نیاز های آدمی است، طبق رویکرد روانکاوی، انسان برای سیر کردن نیاز های خودآگاه، ناخودآگاه، معیار ها، کمبود ها و اهداف روابط خود را شکل میدهند، تمام روابط بر اساس همین نیاز ها هستند. مثلا روابط دوستانه در برطرف کردن نیاز های مانند: پر کردن اوقات فراقت، تفریح، حمایت، همکاری و ….  نقش دارد، و یا رابطه رئیس و کارمند که بر پایه دریافت حقوق و سود و پیشرفت در شغل است. اما اصلی ترین نیازی که یک فرد در خود احساس می کند چیست؟ قطعا میتوان عشق را به عنوان اصلی ترین نیاز ناخودآگاه در نظر گرفت، این نیاز گاهی میتواند به حدی شدید باشد که یک شخص برای آن دست به هر کار غلطی بزند.

علاقه شدید و یا احساس نیاز نسبت به طرف مقابل مسئله ای است که یک شبه بوجود نمی آید این اتفاق نتیجه یکسری الگوریتم های ذهنی است. ( ناخودآگاه در طول دوران زندگی با اتفاقات و احساسات برنامه ریزی میشود و شخصیت فرد را میسازد، افرادی که نمیتوانند احساسات خود را کنترل کنند و از شدت علاقه دست به هر کاری میزنند). اگر شما هم فردی هستید که در روابط خود دچار این وضعیت میشوید باید مراقب باشید که ذر دام اشتباهاتی مانند: التماس اصرار، جلب ترحم و دلسوزی، تماس و پیام زیاد، گرفتار نشوید، 13 اشتباه وجود دارد که برای برگرداندن عشق خود باید از آنها دوری کرد. اگر دچار ضعف در روابط خود هستید، اگر نمیتوانید جلوی خود را بگیرید که یکسری کارها را انجام ندهید، باید ناخودآگاه خود را بازنویسی کنید تا با تقویت ضعف های خود در روابط موفق باشید.

نتیجه های تحلیل و برسی موسسه سربرگ تازه نشان میدهد که کسانی که دچار این مشکل میشوند و یا افرادی که نمیتوانند یک رابطه را در مدت طولانی حفظ کنند، در حلقه تکرار قرار میگیرند به این معنی که اکثر روابط این افراد به یک شکل تمام میشود. ترمیم و برگرداندن یک رابطه در بعضی مواقع آسان است و فقط نیازمند زمان میباشد اما در سایر موارد که احتمال تمام شدن رابطه برای همیشه بیشتر از ترمیم آن است باید چه کاری انجام داد، کتاب بازگشت به عشق که در ویدیو بالا معرفی شد، یک برنامه منظم و دقیق برای ترمیم و بازگشت به رابطه ارائه کرده است. از صحبت ها و تئوری های کلیشه ای مانند: خود را دوست داشته باش تا عشقت برگردد، به برگشتش فکر کن تا عشقت را جذب کنی و… فاصله بگیرید. بازگشت یک رابطه اگر با مهارت های خود فرد اتفاق نیفتاد و موانع زیادی سر راه رابطه بود نمیشود با این تجویز های کاری برای آن کرد. تنها راه درمان یک رابطه بیمار بدست آوردن مهارت یک روانشناس در زمینه روابط عاطفی است، که ابزار این کار مطالعه و یادگیری تکنیک های nlp میباشد که در کتاب بازگشت عشق دقیقا به آن پرداخته شده است.

چگونه عشقم را برگردانم

مراجعه کننده ای داشتم که جز گریه کردن و اشک ریختن کار دیگه ای انجام نمی داد، با تحلیل رابطه و شخصیت همسر ایشون متوجه شدم که در از دست رفتن رابطه همسر ایشون نقش خیلی بیشتری داشتن، اما نکته جالب این است که مراجعه کننده بنده بصورت کامل خود را مقصر می دانست! دلیل این اتفاق چیست؟ چرا وقتی فردی از عشق خود جدا می شود برای بازگرداندن عشق قبلی تلاش می کند و بصورت کامل خود را مقصر از دست رفتن رابطه می داند در حالی که شاید خیلی هم مقصر نباشد؟!

چگونه عشقمان را برگردانیم

دوست داشتن و عاشق بودن اشکالی ندارد اما چیزی که اشتباه است و حتی خطرناک وابستگی بیش از حد به عشقتان است گاهی شاید حتی متوجه این وابستگی نشوید و فکر کنید شما کاملا منطقی هستید و حتی اگر جدا بشوید بدنبال چگونه عشقم را برگردانم  نخواهید بود و بدون افسردگی رابطه را فراموش میکنید، اما زمانی که شرایط تغییر می کند و عشقتان شما را ترک می کند، چگونه عشقم را برگردانم کمی سخت می شود، حالا شما برعکس انتظارتان دچار نا امیدی می شودید احساس افسردگی می کنید، چگونه عشقم را برگردانم تنها هدف و خواسته شما خواهد بود.

چگونه عشقم را برگردانم
چگونه عشقم را برگردانم
چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

چرا فرد بعد از جدایی خود را مقصر اتمام رابطه میداند؟ ضمیر ناخودآگاه ما حاضر نخواهد بود با این واقعیت کنار بیاید که این رابطه با مشکل برخورده یا طرفین رابطه معیار های لازم را برای ادامه ارتباط را نداشتن، یا اینکه عشقمان ما را دوست نداشته و به آن اندازه که فکر می کردیم عاشق ما نبوده تا تمام مشکلات را تحمل کند و حالا ما را ترک کرده است. نا خودآگاه ما برای حفظ احساس عاشقی تمام دلایل و حقیقت ها را کنار می زند و فقط آن چیزی را می بیند که ما می خواهیم مثلا ممکن است باعث شود که خود را مقصر بدانیم که در این رابطه وظیفه خود را بصورت کامل انجام نداده ایم، پس عشقم حق داشته که مرا ترک کند. من برای او سنگ تمام نگذاشتم پس او حق دارد شخص دیگری را انتخاب کند تنها مقصر من بودم، اگر بهتر بودم و بیشتر تلاش می کردم او برمی گشت یا اصلا من را ترک نمی کرد.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

این اتفاق و این تفکر را می توان به عنوان یک سیستم دفاعی در نظر گرفت، ناخود آگاه ما قصد حفاظت از باور و احساس ما را دارد، زیرا می ترسیم دیگر عاشق نباشیم و با واقعیت روبرو شویم و مجبور به فراموش کردن عشقمان بشویم. وقتی در این حالت قرار بگیریم شاید حتی خودمان این موضوع را احساس نکنیم. فقط بدنبال چگونه عشقم را برگردانم باشیم.

راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب

اگر بخواهم بصورت کلی راجب قانون جذب و راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب چند کلمه بگم می توان به این موضوع اشاره کرد که یکی از مهمترین راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب این است که تصویر سازی کنید تا به عشقتان برسید، اما تصویر سازی در شرایطی که به دنبال برگرداندن عشق به رابطه هستیم نتیجه بخش نیست و حتی می تواند تاثیری کاملا منفی بگذارد زیرا اگر مدام خود را در کنار عشقمان تصور کنیم، بار ها سناریویی بسازیم که عشقمان را برگردانده ایم و در کنار او هستیم باعث افزایش وابستگی ما می شود، و این وابستگی و هیجانی شدن میتواند باعث شود شما به مرتکب شدن شش اشتباه نزدیک تر شوید.

آیا استفاده از راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب صحیح است؟

نمی توان تاثیر برگرداندن عشق با قانون جذب را نادیده گرفت. اما باید این را بدانید برگرداندن عشق با قانون جذب با سایر تکنیک های قانون جذب که آموزش داده می شود متفاوت است. برگرداندن عشق با قانون جذب نیازمند یادگیری مهارت هایی بیشتری است درواقع برای برگرداندن عشق با قانون جذب باید یکسری از نکات قانون جذب را نادیده گرفت.مثلا در قانون جذب می گوید اگر شما علاقه ای به یک خودروی خاص دارید و میخواهید این خودرو را بدست بیاورید تصویر سازی کنید خود را در حال خریدن خودرو و سوار شدن ببینید تصویر سازی کنید برای رسیدن به خود رو اما اگر در رابطه به این فکر کنید که عشقتان را برگردانده اید یا اگر برگردد چقدر خوب است باعث می شود که ضعیف بشوید و نتوانید جلوی خود را از انجام اشتباهات بزرگ بگیرید و به حتی برگرداندن عشق با قانون جذب را بی اثر کنید.

راههای بازگرداندن عشقم

چگونه عشقم را برگردانم
چگونه عشقم را برگردانم

راههای بازگرداندن عشق شامل 4 مرحله میباشد

راههای بازگرداندن عشق (مرحله1)

مرحله اول شامل قطع ارتباط بصورت کامل از طرف شما می شود، دلیل این قطع ارتباط فراموش شدن تنش ها و احساسات منفی است که طرف مقابل نسبت به شما پیدا کرده است.

  • پام ارسال نکنید
  • تماس نگیرید
  • واسطه نفرستید
  • در شبکه های مجازی پست ها و عکس هایی که نشان دهنده احساس دلتنگی است نذارید.

راههای بازگرداندن عشق(مرحله2)

در مرحله دوم باید اعتماد به نفس خود را افزایش بدهید، شاید بگوید من اعتماد به نفس بالایی دارم، بله ممکن است اینطور باشد شما در ابتدای رابطه اعتماد به نفس داشتید آیا هنوز این اعتماد به نفس را حفظ کرده اید یا با از دست دادن اعتماد به نفس مرتکب اشتباه شدید؟

تاثیر اعتماد بنفس در رابطه چیست؟

انسان ها همیشه جذب چیز هایی و کسانی می شوند که ارزش بالایی دارند، مثلا یک ماشین خاص و زیبا جذاب تر از یک ماشین قدیمی است، یک فرد که اعتماد بنفس بالایی دارد در نزد همه یک فرد خاص و جذاب است، پس همه تلاش می کنند این فرد را بدست بیاورند، برای همین شما باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید زیرا وقتی ما خودمان را دوست نداشته باشیم و برای خودمان ارزش قائل نباشیم چرا باید انتظار داشته باشیم که طرف مقابل ما را دوست بدارد و برای ما ارزش قائل باشد. وقتی اعتماد به نفس خود را افزایش دادیم می توانیم این تصور را در ناخودآگاه عشقمان بوجود بیاوریم که ما یک فرد با اهمیت و جذاب هسیتم این موضوع باعث تحریک عشقمان می شود تا ما را بدست بیاورد.

راههای بازگرداندن عشق(مرحله3)

در مرحله سوم از راههای بازگرداندن عشق باید مهارت های ارتباطی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، تاثیر گذاری، متقاعد کردن در خود افزایش بدهیم. باید از طریق شبکه های اجتماعی و نظریه 6 درجه جدایی مهارت های جدیدی را که آموزش دیدیم رو اجرا کنیم.

راههای بازگرداندن عشق(مرحله4)

مرحله 4 شامل برقرار کردن ارتباط است، از 4 طریق میتوان ارتباط برقرار کرد.

  • ارتباط غیر مستقیم از طریق نظریه 6 درجه جدایی
  • ارتباط از طریق پیام و تماس به روش درست
  • ارتباط کلامی
  • ارتباط غیر کلامی زبان بدن

کتاب بازگشت به عشق

یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید،؛؛

09129305020

مقالات مرتبط:

چگونه رابطه از دست رفته را ترمیم کنیم

چگونه با اعتماد بنفس باشیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

76 دیدگاه

  • سلام آقای دکتر من توی دوره هاتون شرکت کردم خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم ایشالله هرچی از خدا بخواید بهتون بده شوهرم برگشت و خیلی سعی میکنه دل منو بدست بیاره بعضی وقتا میره توفکر بغض میکنه میگه نمیدونم چرا اینکارارو کردم من رضایی هستم که باهاتون دوره داشتم نمیدونم یادتون هست یانه خواستم تشکر کنم و اینکه نمیدونم الان بااین وضعیت چطوری رفتار کنم وقتی اینقد رفتار شوهرم خوب شده یعنی خودمو خیلی خوشجال نشون بدم یا ناراحت یا بیتفاوت یا اینکه بگم اشکالی نداره مهم اینه که باز بهم رسیدیم اگه میشه بازم راهنماییم کنید. ممنونم ازتون

    • سلام عرض شد خیلی براتون خوشحالم خام رضایی. همسر شما بعد از جدایی و بعد از بازگشت مجدد دچار احساس گناه برای ترک رابطه واشتباهات خود است، این یک نشانه مثبت است. خوشبختانه شما موفق به ایجاد احساس عشق در همسرتون شدید و همین احساس عشق دلیل احساس گناه است. شما در این شرایط باید احساس عشق و آرامش را تقویت کنید باید به هسمرتون این احساس رو القا کنید که او را بخشیدید تا احساس مثبتی داشته باشد و عذاب وجدان بیش از حد باعث ایجاد تفکرات منفی نشود. اما شما باید با سیاست رفتاری بیشتری عمل کنید نباید ترس از اشتباه برای همیشه از ناخودآگاه همسر شما پاک شود، باید این ترس حضور داشته باشد تا اتفاقات گذشته تکرار نشود برای همین شما باید به این شکل رفتار کنید زمانی که راجب این موضوع صحبت می شه بگید من تور رو بخشیدم چون مرد خوبی هستی و می دونم اشتباهاتی داشتی و پشیمونی من خیلی بخاطر اون اتفاقات ضربه خوردم اما بخشیدمت چون زندگی ما ارزش یک فرصت دوباره را دارد. این تکنیک،تکنیک القای افکار و احساس است که در فصل 4 کتاب بازگشت به رابطه بصورت کامل راجب آن توضیح دادم. مجدد به کتاب مراجعه کنید تا مراحل را بصورت کامل درک کنید. موفق و پیروز باشید.

  • سلام. ببخشید من مقاله هاتون رو توی اینترنت خوندم وخیلی خوشم اومد. من نزدیک 2 سال با یه آقایی در ارتباط بودم که خیلی همدیگرو دوست داشتیم. اخلاقای من خیلی تنده و سریع عکس العمل نشون میدم اوایل کنار میومد حتی با اینکه اشتباه از من بود میومد آشتی میکرد اما چند ماهی میشه که فقط منتطره من یه حرف کوچیک بزنم سریع میگه تو روانی ای و دیگه طاقت ندارم. حتی وقتی ادیتم میکنه و مشکل از طرف ایشونه من جرات ندارم حرفی بزنم بخاطر این قضیه تروخدا کمکم کنید ازم سرد شده و فقط بهونه میاره من خیلی خودمو کنترل میکنم ولی خسته شدم دیگه دوستش دارم لطفا راهنماییم کنید

    • رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد. اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

      • خوب میگید واسه ایجاد تاثیر مثبت روی ناخودآهگاه بعد اینکه منفی شد احساساتش، راه درست کردنش چیه؟

        • راه های زیادی وجود داره و نمیشه توی کامنت این موارد رو مطرح کرد تکنیک ها بصورت خصوصی در تلگرام یا واتس آپ برای کاربران سربرگ تازه ارسال میشه.

          09129305020

          • سلام من یه دختر لزبین هستم و ۲۰ سالمه
            یک ماه با کسی که دوستش داشتم بودم و اون گفت دنبال رابطه پایدار نیست ادمی نیست که بتونه با یه نفر تا اخر ادامه بده و جدا شدیم
            من واقعا دوستش دارم جوری که هرشب از ساعت ۱۲ تا دو گریه میکنم واسش انقد گریه میکنم تا خوابم ببره
            وقتی که جدا شدیم گفت تورو مثل چنتا از دوست دخترای دیگم دوست داشتم تو خیلی فرق داری
            و اون هیچوقت حال دوس دخترای قبلیشو از دوستای مشترکشون نمیپرسید ولی یه بار حال منو از دوستم پرسید و گفت اگه دوس داره بیاد گروه تلگراممون حرف بزنیم
            و اینکه دوس دارم فالوش کنم دوباره دلم‌ میخواد دوباره برگردم بهش
            تروخدا به گرایشم توهین نکنین خواهش میکنم
            فقط راهنماییم کنین

          • سلام برای ارتباط با روانشناسان تیم سربرگ تازه می تونید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • باسلام یکی از دوستان من شما رو بهم معرفی کرده و توی جلساتتون شرکت کرده و راضی بوده منتها مشکل ایشون با من خیلی فرق میکنه دوست من اخلاقای خاصی داشت توی رابطه نمیتونست طرفشو نگه داره و شما بهش یاددادید و ایشون رو آموزش دادید ولی توی رابطه من دقیقا برعکسه و طرف مقابل من این رفتارهارو بامن داره وقتی هم ازش شکایت میکنم اصلا قبول نمیکنه خواستم بدونم شما میتونید من رو کمکم کنید که بتونم طوری رفتار کنم که متوجه اشتباهاتشون بشه یا باید با خودشون صحبت کنید لطفا جوابم رو بدید چون خیلی دوستش دارم ولی تحمل این وضعیت برام سخته از این رفتارها و تحقیر شدن بیزارم

    • مشکل شما نیاز به تحلیل و برسی بیشتر دارد باید اطلاعات بیشتری داشته باشم تا بتونم کمک کنم ابتدا باید دقیقا مشکل شما رو تشخیص بدم سپس بهتون راه کار ارئه کنم. برای ارتباط با تیم می تونید از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره 09129305020 پیام ارسال کنید.

  • باسلام یکی از دوستان من شما رو بهم معرفی کرده و توی جلساتتون شرکت کرده و راضی بوده منتها مشکل ایشون با من خیلی فرق میکنه دوست من اخلاقای خاصی داشت توی رابطه نمیتونست طرفشو نگه داره و شما بهش یاددادید و ایشون رو آموزش دادید ولی توی رابطه من دقیقا برعکسه و طرف مقابل من این رفتارهارو بامن داره وقتی هم ازش شکایت میکنم اصلا قبول نمیکنه خواستم بدونم شما میتونید من رو کمکم کنید که بتونم طوری رفتار کنم که متوجه اشتباهاتشون بشه یا باید با خودشون صحبت کنید لطفا جوابم رو بدید چون خیلی دوستش دارم ولی تحمل این وضعیت برام سخته از این رفتارها و تحقیر شدن بیزارم میخوام رابطم رو درست کنم

  • آقای دکتر من در رابطه با عشقم دچار مشکلات زیادی شدم 3 ماه باهم بودیم و به یکباره همه چیز تغییر کرد و گفتند که تو مشکلی نداری اما من دیگه نمیتونم الان 1 هفتس منو تنها گداشته و هیچ دلیل هم نمیاره برای این کارش میشه بفرمایید که چگونه عشق خود را برگردانیم ؟

    • دوست عزیز یک شخص بی دلیل تصمیم به جدایی نمی گیرد. ریشه این تصمیم در مواردی مثل مورد شما تاثیر ناخودآگاه است، یعنی به دلیل وجود مقایرت هایی با معیار های فردی میزان وابستگی عاطفی و هدف ارتباط در شخص مورد نظر ازبین می رود مواردی مانند وجود عواملی که فرد با آنها مشکل دارد یا نبود المان های که برای فرد مهم است. و اصلی ترین مشکل در روابطی مثل رابطه شما اختلال در اثر ناخودآگاه است یعنی فرد به دلیل نبود معیار ها و همچنین تنش های ذهنی(مواردی که در ناخودآگاه فرد ایجاد می شود) رفته رفته از رابطه سرد می شود و در آخر پسس از مدتی به مرحله پرخواشگری و تصمیم گیری می رسد و این تصمیم جدایی خواهد بود زیرا رابطه برای او لذت بخش نیست. اکثرا این جدایی ها یا بی دلیل عنوان می شودند یا با دلایل و بهانه های واهی بیان می شودند. زیرا فرد یک دلیل خود آگاه برای جدایی ندارد(دلایل منطقی که باعث تمام شدن رابطه می شوند مانند خیانت اختلاف شدید و ..) چون دلیل فرد ناخودآگاه است و شاید حتی خود فرد دلیل اصلی این سرد مزاجی به ادامه رابطه را نداند

  • سلام عذر میخوام من چگونه عشق خود را برگردانیم رو سرچ کردم و سایت شمارا دیدم یه سوالی داشتم خدمتتون. من 29 سالمه و دوست دخترم 19 سالشه یعنی 10 سال اختلاف سنی داریم و به خاطر این موضوع خیلی اتفاقات بدی افتاد توی رابطه ما. مثلا من اصلا خوشم نمیومد که توی جمع دوستان این خانم زیاد بگو و بخند داشته باشه اما وقتی توی هر جمعی میرفتیم بشدت با همه گرم میگرفت و من هرچقدر بهش میگفتم ناراحتیمو هیچ فایذه ای نداشت تااینکه بحثمون شدت گرفت و گفت تو زیادی بمن گیر میدی و شکاک و تعصبی هستی و من دوستت ندارم الانم چند روزی هست که جوابمو نمیده. فکر میکنم بخاطر سنش این کارارو میکنه ولی من نمیدونم چه کاری انجام بدم تا رابطه رو به شکل درست ادامه بدم و این خانم رو برگردونم و این گونه مشکلات سطحی رو ازبین ببرم امیدوارم که بخونید و بتونید کمک کنید باتشکر

    • وقتی ما به طرف مقابل خودمان خط جهت باعث میشویم رفتار طرف مقابل باتوجه به ارتعاش هایی که خودمان صادر میکنیم شکل بگیرد. مثلا وقتی میگویم تو من را دوست نداری تو برای من وقت نمیذاری تو دیگه به من اهمیت می دی تو با کس دیگه هستی، در مرور زمان شما باعث میشید در ناخود اگاه طرف مقابل تصویری جدید شکل بگیرد من اورا دوست ندارم من برای او وقت ندارم من لیاقت شخص بهتری را دارم این ارتعاش ها تاثیر خود را در مدت زمان نشان خواهد داد و ارتعاش کی شما ارسال کردید تبدیل به حس واقعی ایشان میشود گاهی خود ما عامل اصلی بروز فاصله یا خیانت هستیم بی آنکه متوجه این موضوع شده باشیم. و راجب مشکل دیگرتون یعنی رفتار ایشان همانطور که فرمودید یکی از دلایل تفاوت سنی شما است چون در این سن معیار های انسان ها متفاوت است برای تغییر رفتار یک انسان به هیچ عنوان نباید از اجبار و فشار باشد باید با استفاده از تکنیک های متقاعد کردن مرحله ای این کار را انجام بدهید برای آشنایی با این تکنیک ها می توانید در گوگل این عبارت را جستجو کنید (چگونه دیگران را تغییر بدهیم طلوع سبز)

  • سلام توی تلگرام خیلی اتفاقی رفتم توی کانال راجب مطالب شما خیلی تعریف کرده بود اولش فکر کردم همیش تبلیغه گشتم کانالتون رو پیدا کردم بعد با این مقاله چگونه عشق خود را برگردانیم روبرو شدم واقعا هر چیزی که میگن راجبتون راسته کارتون خیلی درسته واقعا این مقالتون برای اینکه عشق خود را برگردانیم حرف نداشت دقیقا انگار اشتباهات خودم بود اصلا راجب من داشت حرف می زد خیلی دوست دارم تکنیک هایی که ازش حرف زدید رو یاد بگیرم بنظر خیلی عملی میاد ممنون

    • در پاسخ به ستایش
      سلام عرض می کنم خدمتتون. برای آشنایی با تکنیک ها می تونید به تیم پشتیبانی موسسه سربرگ تازه پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام دکتر من حالم خیلی بده هر کاری می کنم از فکرم نمیره بیرون دارم می میرم تورو خدا یه کاری بگید بکنم زود برگرده دنیام به آخر رسیده من داغونم حس می کنم دیگه حالم خوب نمیشه

    • در پاسخ به ساقی
      اجازه بدهید با یک روانکاویی عشق بصورت ساده شما را نسبت به این شرایط آگاه تر کنم. ناخودآگاه، تقریبا بیش از 90 درصد اعمال و احساسات ما را تحت کنترل دارد و روی تصمیمات و رفتار ما تاثیر اساسی دارد. وقتی شما از عشقتان که وابستگی زیادی به او دارید و زمان زیادی را با صحبت یا فکر کردن به او گذرانده اید از دست می دهید یا طرف مقابل شما سرد شده است شما به دلیل وابستگی و تنها شدن مدت زمان زیادی را به طرف مقابل خود فکر می کنید و این باور را به ناخودآگاه خود القاء می کنید که بدون او نمی توانید ادامه دهید و حتما باید ایشان را به رابطه برگردانید. از آنجایی که ناخودآگاه باعث شکل گیری احساسات می شود احساس ترس از تنهایی و ترد شدن، تمام ذهن شما را فرامی گیرد و شما دچار ضعف و اشتباه می شوید و از روش های غلطی به دنبال ترمیم رابطه خواهید بود.

  • سلام آقای دکتر امید وارم حالتون خوب باشه مقالتون راه کار هاتون خیلی قشنگ عالی بود خدا قوت دمتون گرم که کمک می کنید به مردم جوابشون رو می دید خدا خیرت بده دکتر مرررررررررررررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییی

  • من یکی رو می دارم اولای رابطه هستیم رسما دوست نشدیم چون خیلی مغروره بیش از حد غرور داره می ترسم بخوام رابطه رو ببرم مرحله بعد دارمم از دستش می دم با این که خیلی دوستش دارم اونم منو خیلی دوست داره اما اخلاقش بده هم خودشو می گیره هم مدام منم منم می کنه انگار جز خودش هیچ کس دیگه چیزی حالیش نیست چیکار کنم من

    • وای دقیقا مشکل من همین بودش و مشاوره رفتم که گفتن شما به درد همدیگه نمیخورید یعنی نه تنها من گفتن که هر کسی نمیتونه این جور شخصیت هارو تحمل کنه و بعد یه مدت خسته میشی اما با شما صحبت کردم عزیزم راهکارهایی بهم دادن حالا نمیدونم درست میشه یا نه چون هنوز انجام ندادم راستش ولی در کل اینو میخوام بهت بگم که حداقل ناامیدت نمیکنن هشدارو میدن ولی راهکارهایی هم میدن عزیزم

  • خیلی خوبه که بالاخره یه مقاله خوندم که دوتا چیز منطقی گفت توی این یک ماه که همه سایت ها رو زیرو رو کردم برای راه های چگونه عشق خود را برگردانیم همش حرف بی ربط خوندم راه رفتن لباس پوشیدن مثبت فکر کردن گریه کردنو والا چرا وقتی کسی بلد نیست میاد چیز می نویسه دم شما گرم که برای کارتون ارزش قائل هستید مطالعه دارید وقت گذاشتید یه چیز به درد بخور برای مردم نوشتید

    • سلام عرض شد. بازگشت به رابطه هیچ ارتباطی به ظاهر ندارد. انسان ها با با لباس برنامه ریزی نمی شوند با افکار و سخن و اتفاقات است که ناخودآگاه یک شخص شکل می گیرد و این برنامه ریزی باعث بوجود آمدن احساسات و در نتیجه باعث تصمیم گیری خواهد شد.

  • سلام رضا یوسغی هستم 2 ماه پیش من شرکت کردم در جلستون منتها فقظ جلسه اول و بعد از اون عشقم پیام داد و من منصرف شدم از ادامه دادن جلسات. مجددا همون اتفاقات گذشته پیش اومده و باز جدا شدیم از هم این سری میخوام کامل شرکت کنم و حتی اگر برگشت من اصول برخورد بااین خانم رو از شما یاد بگیریم تا دوباره این اتفاقات تکراری پیش نیاد. میشه یه وقت بمن بدید.

    • سلام عرض شد می تونید به پشتیبانی تیم سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام نمیدونم اصلا کار درستیه یا نه که توی اینترنت بخوام دنبال راه حل برای این بدبختیم باشم ولی دیگه تنها امیدم شمایید من 5 ساله ازدواج کردم و شوهرم 2 بار بهم خیانت کرده البته 2 بارشو من فهمیدم شاید خیلی بیشتر اینکارو کرده باشه دفه اول فقط تلفنی و دفه دومی باهمدیگه دیدمشون که 1 ماه قهر کردم و کلیییی التماس و اصرار کردن و قول دادن که دیگه اینکارو نکنن بالاخره من برگشتم و الان حدود 6 ماه میگدره ازاین قضیه. خانم یا آقای دکتر هر کی عستید لطفا منو کمکم کنید من از اون به بعد هیچوقت اروم نیستم و نمیتونم فراموش کنم همیشه بهش شک دااارم همییییشه برای همینم هردو خسته شدیم میخوام بکنم ازش برم ولی دوسش دارم هربار میگم مریم بسه دیگه کاری نمیکنه ولی همش در جستجوی اینم که مچشو بگیرم خواهش میکنم جواب منم بدید

    • سلام دوست عزیز. انسان ها برای خیانت به طرف مقابل خود دلایلی ناخودآگاه دارند، دلایل آنها برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاهشان است، این نیاز ها اصلی ترین دلایل وابستگی انسان به عشقش است. بعضی افراد زمانی که نیاز های ناخودآگاه خود را برطرف نشده می بینند دست به خیانت می زنند. اما از طرفی بعضی از انسان ها دچار اعتیاد به عشق و یا اعتیاد به رابطه جنسی هستند. ریشه این اعتیاد نیز به ناخودآگاه برمیگردد و یکی از دلایل شکل گیری این اعتیاد، ضعف های روحی و روانی فرد است که سعی می کند با برقراری ارتباط های متعدد این خلاء ها را پر کند.
      اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. این اعتیاد نیز مانند تمام اعتیاد ها راه درمان دارد و میتوان اعتیاد فرد را از بین برد. همان گونه که روزی شما توانستید، ایشان را جذب کنید و احساس را در ایشان بوجود آورید، میتوانید با ارسال ارتعاشات مثبت (ارتعاش های از بین برنده احساس منفی طبق اصول ان ال پی و قانون جذب) احساسات منفی را ازبین ببرید. و سپس با ارسال سیگنال های جذب (ارسال سیگنال های فرا رفتاری) طرف مقابل خود را جذب کنید و مجدد ایشان را عاشق خودتان کنید.

  • سلام علیکم من عاشق یه دختری شدم از فامیل اما خانواده من و خانواده این خانم بشدت مذهبی و تعصبی هستند و به همین خاطر من اجازه آشنایی قبل بااین خانم ندارم و اگر مطرح کنم این قضیه رو حتما باید بریم خواستگاری و در صورت جواب مثبت ازدواج کنیم. خدا شاهده منم قصدم فقط ازدواجه ولی دوست دارم حداقل 1 ماه نه حضوری بلکه تلفنی من با ایشان در رابطه باشم ببینم اصلا به درد هم میخوریم یا نه ولی به علت شرایط خانواده و فامیل نمیتونم این کارو انجام بدم میشه کمکم کنید من چه کاری انجام بدم

    • سلام عرض شد. حتی اگر خانواده ها مذهبی هم باشند قبل از مراسم ازدواج یک فرصت برای آشنایی به فرزندان می دهند شما هم بهتر است کار درست را انجام بدید چون این خانواده مذهبی هستند اگر کار دیگری بکنید ممکن است براتون مشکلاتی ایجاد بشه

  • حالم بده تروخدا کمکم کنید من توی یه رابطه با یه آقایی بودم که خیییلی عاشق هم بودیم 2 ساااااااااال الان تازه فهمیدم که زن داره ایییی خدااااا گوشیشو خاموش کرده و جوابمو نمیده من اصلا نمیدونستم که این زن داره میدونم آقای دکتر که دیگه نباید ادامه بدم چون متاهله ولی ترو به خدا قسمتون میدم بگید چیکار کنم حالم خوب بشه فقط نگید فراموش کن چون راحت نیست بهم کمک کنید قدم به قدم تا این روزام تموم شه اون حتی قرار بود همین عید بیاد خواستگاری من لطفا کمکم کنید همیشه دعاتون میکنم

    • متاسفم دوست عزیز اما شما باید این شخص را فراموش کنید هم بخاطر این که متاهل هستند هم به این دلیل که این فرد قابل اعتماد نیست هم خیانت کار هست هم دروغ گو و از همه مهم تر این رابطه آینده ای ندارد و آینده شما را هم نیز ازبین می برد

      • میدونم من آقای دکتر خودم میگم میخوام فراموشش کنم اما میخوام توی این راه شما کمک کنید.

        • برای اینکه شخصی رو فراموش کنید ابتدا باید احساسات خودتون رو کنترل کنید برای کنترل احساسات باید اعتماد بنفس و خود باوری را در خودتون شکل و پرورش بدید.
          فرامشی رابطه عاطفی ساده نیست برای اینکه دچار افسردگی یا آسیب های روحی نشوید باید در مرحله دوم باور های خودتون رو تغییر بدید. باور های مانند من بدون او میمیرم او همه چیز من است و ….
          در مرحله سوم باید به کمک تکنیک های ان ال پی باور های جدید را جایگذین کنید باور هایی مانند من میتوانم من برای خوشبخت شدن نیاز به کسی ندارم.
          در مرحله آخر شما باید به کمک تکنیک ها اهدافی را انتخاب کنید اهدافی که وابسته به عوامل بیرونی نباشن و منشا آنها کاملا درونی بوده باشد.

  • با سلام خدمت تیم خوب سربرگ تازه خوشبختانه زندگی من به کمک شما دوستان عزیز که در آستانه طلاق بود به بهترین حالت ممکن برگشت و ازتون ممنونم. میدونم خیلی اذیتتون کردم و حسابی به حرفاتون گوش نمی کردم و خیلی حرص دادم ولی بخدا تا آخر عمرم دعاتون میکنم و اینکه الان خواهر من یه مشکل تقریبا مشابه مشکل من پیش اومده براش و شمارا من معرفی کردم و هرکیم ببینم همچین مشکلی داره حتما معرفیتون میکنم حلالتون باشه پولی که من پرداخت کردم بابت کمک بسیااارتون. ببخشید معرفی نکردم بنده مونا یزدانی هستم

  • سلام آقای دکتر من دانشجوی رشته معماری هستم و با یه پسری در دانشگاه اشنا شدم که قصد ایشون ازدواج هستش اما من روی پاهای چپم از زانو تا پایین (انگشتان پا) به دلیل تصادف در بچگی که گوشت پاهام از بین رفته بود کلا و عمل کردم و در حال حاضر مثل سوختگی اثرش روی پام هست و من به این خاطر خیلی استرس دارم لطفا کمک کنید من چه اقدامی باید انجام دهم

    • شما می تونید برای درمان بهتر اقدام کنید. اما داشتن یک مشکل فیزیکی نباید باعث کمبود اعتماد بنفس شما بشود اول این مشکل را باید در خودتان حل کنید. راجب این اتفاق و این جای زخم با طرف مقابلتان صحبت کنید ولی به گونه ای رفتار نکنید این مسئله برای شما خیلی مهمه و بابت آن خجالت می کشید

  • عشقتون برنمیگرده تا زمانیکه نقطه ضعف داشته باشید و طرفتون فکر کنه که خیلی آدم مهمیه و شما بدون اون نمیتونید زندگی کنید بخدا که هرچقدر ضعیف تر عمل کنید بیچاره تر میشید باید عزت نفس خودتون رو بالا ببرید منی که دارم الان این شکلی صحبت می کنم و کامنت میزارم یروزی اینقدر درمونده بودم که فقط به خود کشی فکر میکردم ولی جراتشو نداشتم و از زندگی بریده بودم چون فکر میکردم تمااام زندگی من یه دختر خانمه که براحتی از من جدا شده بود. من در دوره های شما شرکت کردم و به تمام مشکللاتم اطلاع پیدا کردم و غلبه کردم بر اشتباهات اینم بگم که خیلی سخته تو اون زمان و وحشتناک ترین کار ممکن اینه که کارهای اشتباه رو نکنی و یمدت بیخیالش شی اما خداراشکر ارادشو داشتم و مرکز شما کمک کرد که بتونم الان تو این حال خوب باشم. یادم رفت بگم که اون دختر خانم مغرور برگشت و کامل جای من و اون عوض شد و من دیگه نخواستم چون زندگیم و خودم رو دوست دارم.

    • تفکری که دیگران از ما دارند توسط خود ما بوجود میاد ما به دیگران می گیم که چطوری با ما رفتار کنن چطوری راجب ما فکر کنن و چه احساسی به ما داشته باشند حالا ما هستیم که باید خودمان در ناخودآگاه دیگران به بهترین شکل تثبیت کنیم تا در روابط همیشه موفق باشیم

      • سلام،اقاي دكتر ميشه لطفا اين موضوع رو بيشتر توضيح بدين؟من قبلا در اين دوره شركت كردم حدود دو سال پيش،اونوقت كاملا اين جمله شما رو درك كردم اما الان دركش نميكنم فقط كليشه اي بلدم اين جمله رو،لطف ميكنيد اگر توضيح بدين

        • در پاسخ به فرزاد
          سلام عرض شد من متوجه منظورتون نشدم سوالاتتون رو به تیم پشتیبانی در تلگرام یا واتس آپ ارسال کنید: 09129305020

  • سلام خوبید. الهی خدا خیرتون بده آقای دکتر محترم و عزیز. من شرکت کردم توی دوره هاتون و زندگیم واقعا از این رو به اون رو شد. الهی هر چی از خدا میخواید بهتون بده زندگی خودم بکنار بچه هامو نمیدونستم چه کنم آقای دکتر. تمام گریه هامو نارا حتی هام فقط برای آینده بچه هام بود اینکه چطوری با بی پدری بزرگ بشن. خداراشکر همه چیز رو رواله و میخوام با اخلاق بهتر و با مهارت هایی که بهم یاد دادین زندگیمو بچرخونمو دیگه هر گز اجازه ندم اون اتفاقای ناگوار برام پیش بیاد. ممنونم ممنونم یه دنیاااااا

  • سلام دکتر مهربون و عزیز من در جلسه های شما شرکت کردم و طبق گفته هاتون عمل کردم دارم روی خودم کار میکنم و انشالله همونی بشم که میخوام. ازتون تشکر میکنم استاد محترم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم. امیدوارم به تمام خواسته هاتون برسید

    • سلام عرض می کنم بنده هم امید وارم شما و تمام شرکت کنندگان دوره در روابط خودتان موفق باشید

  • سلام خسته نباشین
    من دختری ۱۹ ساله
    راستش من قبلا با کسی دوست بودم و رابطه کاملا احساسی و دو طرفه ای طوری ک همه ب ما میگفتن چقد همو دوس دارینو حسرت رابطه مارو داشتن تا ک من متوجه شدم سرو گوش ایشون میجنبه
    من اولا باور نمیکردم
    پسر عمه دوستم ک اتفاقی باهم تو ی گروه اشنا شده بودیم و دوستمم از این موضوع اطلاعی نداشت انقدر تو گوشم خوندکه من خواستم جداشم و ایشون رو بعد از چند مدت فراموش کردم واینم بگم که اون اقا هم یهو خیلی سرد شد و کاشف ب عمل اومد ک دوستمو میخواست و اونم پسش زد
    پسر عمه دوستم ک باهم فقط ب عنوان دو تا عادم عادی باهم حرف میزدیم و من علاقه ای بهش نداشتم بعد ی مدت گف ک بهم علاقه داره و من مقاومت کردم درمقابل خواستش نمیخواستم ی رابطه جدیدو شروع کنم
    ولی بالاخره منو راضی کرد اولا خیلی بهم علاقه نشون میداد ولی وقتی وابستش شدم باهام سرد شد و با ی دعوای خیلی بد از هم جدا شدیم من نتونستم این اقارو فراموش کنم ۹ ماه گذشت من دنبالش گشتم نبود سربازی بود ی روز خودش پیام داد و فقط راجب کنکورم پرسید همین من بهش گفتم فراموشش نکردمو .. تا با هزار زحمت راضی شد من میخواستم باهاش ازدواج کنم اونم خب با تو جه ب این که اوضاعش نمیتونست تا ۳۰ سالگی ازم خاستگاری کنه و میگف نمیتونه هم تا ۳۰ سالگی پاک بمونه و خواسته های نا معقولی داشت که ب هر حال چه الان چه دو سال دیگه از من بر نمیومد اینم بگم که خیلی هواخواه دختر داشتن ایشون .و ی شب گفتن نمیخوام بخاطرم اذیت شی من الان از هر طرف تحت فشارم سربازی و کارو و حس نیاز بهر حال رابطه ما بعد ۶ ماه بازم بهم خورد و الان بهش پی ام میدم ولی ب عنوان ی ادم عادی ایشون دو سه بار با توهین و تحقیر منو از خودشون روندن ولی من همچنان دوستش دارم با توجه ب همه سختیایی ک تو زندگی با ایشون خواهم کشید ک یهو اخلاقشون عوض میشه و بی توجهن معمولا همیشه من الان چیکار کنم ؟؟ ایا باید سعی کنم دوباره این رابطه تشکیل بشه یا نه یا نباید بهشون پیامم بدم ؟

    • سلام عرض می کنم خدمت شما چون محدودیت زمان داریم پاسخگویی به کامنت های طولانی کمی دشوار است مورد شما باید تحلیل و برسی شود یکسری سوالات را پاسخ بدید تا راه کار درستی دریافت کنید درصورت نیاز شما می تونید مشکلتون را با تیم پشتیبانی بصورت کاملا رایگان درمیان بگذارید. پاسخگویی فقط از طریق تلگرام یا واتس آپ انجام می شود. 09129305020

  • با عرض سلام واحترام
    من مرد ٣٥ هستم.
    من بعد از ٥ سال زندگى مشترك با همسرم به دليل مشكلات حاشيه اى( يعنى بين شخص من و همسرم هيچ مشكل خاصى وجود نداشت و زندگيه عاشقانه اى داشتم و براى رسيد به هم خيلى زمان گذاشتيم) ا سال از هم دور بوديم و متاسفانه بعد هم منجر به جدايى رسمى شد.
    الان ٢ سال از اين اتفاقها ميگزره و دو روزه كه مجددأ با هم در ارتباط تلفنى هستيم. ولى همون مشكلات و طرز تفكرها و حرفها نسبت به خانواده من وجود داره.
    با اينكه من قبول ميكنم كه در خيلى از مسائل خانواده ى من مقصر هستند و من هم ميتوانستم در زمان مناسب تصميم بهترى بگيرم ، باز هم راضى نميشه كه به آرامش برسه و دوباره از نو شروع كنيم.
    من واقعأ عاشقانه دوستش دارم و حاضرم هر كارى انجام بدم كه دوباره به زندگى برگرديم.
    خواهش ميكنم كه منو راهنمايى كنيد.
    با سپاس فراوان…

    • رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و یک رابطه را شروع می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

      اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش. اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات باعث میشود دید و تصور طرف مقابل نسبت به شما تغییر کن. وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده گرفته شود رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت انسان هر فردی سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند. تنش ها و در گیری های مدام در یک رابطه تاثیر های منفی زیادی دارد که باعث نابودی آن رابطه خواهد شد. رابطه را یک میله آهنی تصور کنید و بحث ها و تنش ها را هم رطوبت تلقی کنید، تنش و بحث با رابطه عاطفی دقیقا همان کاری را می کند که رطوبت با میله آهنی می کند، یعنی آنقدر آن را سست و ضعیف می کند که روزی در مقابل یک فشار میشکند.

      برای آشنایی با مراحل میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام اقای دکتر
    من مدت یه سال با یه خانومی آشنا شدم که از همه لحاظ بهم میایم اما متاسفانه با مشکلات مالی که پیش اومده ایشون دیگه حاضر به موندن با من نیست از طرفی من بهشون گفتم حداقل این فرصتو به بنده بدن که بتونم وضعو درست کنم اما ایشون اصرار با تموم کردن رابطه داره و دیلیشم اینه که استرس اینده رو داره .
    من تا یک سال دیگه میتونم پیش قدم شم اما ایشو رابطه رو قط کرده بنظرتون ادامه بدم به فراهم کردن شرایط و بعذد اقدام کنم؟؟؟؟
    ما هر دو همو دوست داریم البته من بیشتر دوستشون دارم،حتی خانواده ها هم در جریان هستن
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام علی جان ببین دوست من وقتی یک خانم بخاطر مشکلات مالی تصمیماتش تغییر می کنه تا حدودی باید بهش حق داد چون اگر خانم صبر کنه ولی قول طرف مقابلش عملی نشه ضرر زیادی می کنه پس طبیعی هست که خیلی نگران باشه اما از طرفی شخصی که به طرف مقابلش فرصت تلاش نمی ده و برای حفظ رابطه تلاشی نمی کنه و قطعا میخواد که رابطه تمام شه چون مدتی شرایط مالی خوب نخواهد بود اون شخص به هیچ عنوان گزینه مناسبی نیست چون حاظر نمیشه فداکاری بکنه چون رابطه را فقط در مادیات میبینه پس از دیدگاهی این جدایی میتونه بهترین اتفاقی باشه که براتون رخ داده

  • سلام دکتر
    خسته نباشید
    من 29 سالمه. با یه اقای 37 ساله اشنا شدم. ایشون اخلاقشون عجیبه. وقتی خیلی بش توجه نمیکنم به من توجه نشون میده و وقتی بهش توجه میکنم فاصله میگیره!!!!!!نمیدونم خودم باشم همیشه یا باید سیاست رفتاری داشته باشم. گاهی واقعا حوصله ندارم کارایی انجام بدم که اون خوشش بیاد. چون ذاتا ادم مهربونی ام، حتی اگه طرف مقابل خوشش نیاد

    • سلام عرض شد رفتار متناقض طرف مقابل به دلیل احساسات دوگانه به وجود می آید، احساس دوگانه به این معنی است که شخص در ناخودآگاه خود با دو احساس مثبت و منفی روبرو است. احساس منفی به دلیل تنش های رابطه یا نکاتِ منفیِ شما به وجود می آید، احساس مثبت به دلیل امتیازات و رفتار مناسب و خوشی های مرتبط با شما شکل می گیرد. در رابطه ها ما یا با احساس مثبت شخص مواجه هستیم یا با احساس منفی شخص ولی در شرایطی در اعمال شخص تناقض رفتاری مشاهده می شود یعنی در بعضی موارد و مسائل خوب برخورد می کند ودر موارد دیگر برخورد منفی. این حالت احساس دوگانه است که به دلیل وجود هر دو احساس در کنار هم به وجود می آید. توجه داشته باشید شما با یک اشتباه کوچک و خطا می توانید باعث شوید احساس منفی برای همیشه بر ناخودآگاه شخص چیره شود.

      برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام عرض میکنم/من با یه دختری تورابطه ام بعد یه مدت یه مشکلی پیش اومد که منجر شد باهم صحبت اساسی کنیم در طول صحبت اون گریه کرد منم اشکم در اومد اخر گفت که اگه قرار باشه همیشه اینطور پیش بره دیگه نمیتونه تحمل کنه یه کادویی بهم داد که خیلی وقت پیش ازش خواسته بودم یه اوریگامی بعد پاشد رفت منم یه مدت گریه کردم بعد رفتم از اتاق بیرون دیدم پشت در داره گریه میکنه دوباره حرف زدیم گفت دو هفته زمان میخواد تا فکر کنه من الان به شدت استرس دارم نمیدونم بعد این مدت تصمیمش چی مشیه اگه میشه راهنمایی کنید کادو رو به فال نیک بگیرم /پشت در موندن رو به فال نیک بگیرم ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام عرض شد توضیحات شما ناقص و گنگ میباشد و مشکلتون برای بنده مشخص نیست از این رو برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • من پارسال با ی دختری اشنا شدم اولش حسی بهس نداشتم ولی اون بعد از چند روز وابستم شد
    اوایل رابطمون خیلی خوب پیش میرفت ولی من بعدش کمکم سرد شدم فک کنم ده باری حرف از جدایی زدم اما اون جلو دارم بود و مانع رفتنم میشد منم واقعا نمیخواستم ازش جدا بشم ولی نمیدونم چرا دلم میخواس اذیتش کنم یا اشکشو دربیارم خلاصه مادرش ی شب برای امتحان کردن من ب عارفه (اسم همونی ک باهاش رابطه داشتم)گفت بمن پی ام بده ک دیگ نمیتونه بامن بمونه و خدافظی کرد ازم عارفه چون ب مامانش گفته بود ک من اونو دوس دارم از این حرفا امتحانم کرد و میخواست ببینه ک واقعا دوست دارم دخترشونو خلاصه اون پی امو داد و منم راحت گفتم خدافظ واسه همیشه و این شد قطع ارتباط ما باعث بانی قطع این ارتباط من بودم اونم فقط بخاطر اینکه غرور داشتم
    بعد ک یکم از قطع ارتباطمون گذش دیدم من واقعا اونو دوستش دارم دلم پیشش گیر کرده الان هم اومدم از شما اومدم کمک بگیرم از قطع ارتباط ما تا الان نه ماه میگذره اینم بگم ک من چند وقت پیش دوستمو فرستادم پیویش تا واسطه بشه شاید برگردم اما هرکاری کردم هرچی گفتم تاثیری نداشت چون مامانش یا همون مامان عارفه گفته ک دیگه حق نداره با من باشه از قطع ارتباطمون هرشب دارم پروفایلاشو میبینم و اشک میریزم توروخدا اگ میشه کمکم کنین

    • سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام ارسال کنید تا راهنمایتون کنند: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام آقای دکتر امیدوارم سلامت و سرزنده باشید!
    مشکل من راجع به اینه که دختری که بهش علاقه داشتم یهو بدون هیچ دلیلی اومد و گفت:<>
    من کلا مونده بودم چه اتفاقی افتاده ولی بعدا فهمیدم چون به یکی از دوستاش که چند سال همکلاسی بود شدیدا وابسطه بود و دوستش طی ماجرا هایی که من هنوز ازش خبر ندارم دیگه باهاش صحبت نمیکنه. حالا فکر کنم اون با این فکر که اگه به من وابسطه بشه و این اتفاقات دوبارهه براش بیوفته دیگه بهم محل نمیزاره. ولی من از نگاهاش متوجه این شدم که هنوزم ته قلبش میخواد برگرده!
    اگه میشه لطفا کمکم کنید واقعا سردرگم موندم!!

    • چیزی که باید خدمتتون عرض کنم اینکه در واقع هیچ رابطه ای بی دلیل تموم نمیشه، حتی اون رابطه هایی که اتفاق بدی یا تنش و بحثی توش نبوده و یک باره طرف مقابل رابطه را تموم کرده هم بی دلیل تموم نشدن درسته که دلیل اتمام رابطه در کیس های مثل کیس شما مشخص نیست و نمیشه اون رو به یک مشکل یا پیش آمده نسبت داد اما میشه دلایل کاملا منطقی برای اون بیان کرد.
      اصل یک رابطه یعنی نیاز، ما انسان ها وارد رابطه های عاطفی میشیم چون یکسری نیاز ها داریم نیاز های خودآگاهی مانند: خوشگذرانی وقت گذراندن، تفریح کردن، رابطه جنسی و از این قبیل نیاز ها و نیاز هایی هم وجود دارند که بسیار عمیق هستند و نیاز های ناخودآگاه نام میگیرند مانند، دریافت احساس عشق، ارسال احساس عشق، درک شدن، توجه، تشویق، حمایت، همیاری و زبان عشق مثل نوازش ابراز احساس کلامی و … نیاز های ناخودآگاه دلیل اصلی وابستگی به یک شخص هست اگر نیاز اصلی و ناخودآگاه ما در یک رابطه برطرف نشه اون رابطه به ما احساس مثبت و لذت نمیده و ما از اون رابطه خارج میشیم احتمالا برای خود شما هم پیش اومده باشه که شخص در زندگیتون کار اشتباهی نکرده مشکلی نبوده اما چون احساس شما مثبت نبوده از رابطه خارج شدید یا اصلا اجازه ندادید اون فرد به سمت شما بیاد این موضوع دقیقا همان مسئله نیاز های ناخودآگاه هست.

      برای دریافت مشاوره و آموزش مراحل بازگشت عشق میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام خوبی آقای دکتر، من چندساله با پسری اشنا شدم که همه جوره ثابت کرده با عمل همدیگر رو خیلی دوست داشتیم اون ب شدت ب من وابسته هست فقط مشکلی که هست من اینقدر حساسم هرحرفی میزنه من بزرگش میکنم البته بخاطر حساس بودنم هست همش بهش چی میگم قهر میکردم و محلش نمیدادم خیلی همیشه التماس میکرد برمیگشتم باز شروع میشد تا اینکه من باز اونو بلاک کردم و دوماه بیخیالش شدم تا اینکه اس زدم دیدم جدی جدی خبری نیست گفت برو همون جایی که بودی این دوماه دوست داشتنت تو سرت بخوره همه قسمی هم خورده که من دیگه نمیخوامت فرار بود بیاد خاستگاری که همه چی بهم خورد حقیقتش منم مغرورم اما حرفاش کاملا جدی میگفت هرچند همیشه حرفتش باهم تناقض داشت همیشه، ولی دیروز که دیدمش رفتاراش خوب بود نه زیاد اما گفت من نمیخوامت برو که خودتو داری داغون میکنی منم التماس نکردم فقط گفتم یه فرصت بهم بده قبول نمیکنه نمیدونم چیکار کنم توروخدا کمکم کنید الان میفهمم چقد دوسش دارم بخصوص وقتی پای خاستگار میاد وسط خیلی ناراحت میشم کمکم کنید لطفا آقای دکتر ممنون میشم.

    • در پاسخ به درسا
      سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و یک رابطه را شروع می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

      اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش. اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات باعث میشود دید و تصور طرف مقابل نسبت به شما تغییر کن. وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده گرفته شود رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت انسان هر فردی سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند. تنش ها و در گیری های مدام در یک رابطه تاثیر های منفی زیادی دارد که باعث نابودی آن رابطه خواهد شد. رابطه را یک میله آهنی تصور کنید و بحث ها و تنش ها را هم رطوبت تلقی کنید، تنش و بحث با رابطه عاطفی دقیقا همان کاری را می کند که رطوبت با میله آهنی می کند، یعنی آنقدر آن را سست و ضعیف می کند که روزی در مقابل یک فشار میشکند.

      برای دریافت مشاوره میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام وقتتون بخیر.بنده یک مدت با یک خانومی رابطه دوستانه_بدون هیچ رابطه عاطفی_داشتم در حد کوه رفتن و ورزش کردن و قدم زدن و… ایشون بعد یک مدتی از من خوششون اومد و این حسشون رو با من درمیون گذاشتن ولی اون زمان چون هدف من تنها دوستی ساده بود نه چیز بیشتر درخواستشون رو رد کردم.سر همین ظاهرا برخورد بهش و همون رابطه رفاقتی که بینمون بود رو هم بهم زد.بعد از رفتنش واقعا جای خالیشو احساس کردم با وجود اینکه دخترای دیگه ای هم هستن که باهام رابطه دوستانه دارن.الآن واقعا دلم میخواد برش گردونم یکی دوبار هم برای اینکه بتونم سر بحثو باهاش وا کنم چندتا مناسبت بهش پیام دادم و تبریک گفتم اما اون با یک تشکر سرد و خشک وخالی دهن من رو بسته نگه داشت.میخواستم ببینم راهی هست که بشه برش گردونم یا نه و باید بیخیال بشم.

    • سلام عرض شد چون تعداد کامنت ها زیاده الان نمی تونم پاسخگو باشم می تونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام بدید و سوالاتتون رو بپرسید: 09129305020

  • سلام اقای دکترمن دوسال بااقایی دوست هستم وخیلی دوستش دارم اون خیلی حساسه وشکاک.چندمدت پیش اتفاقی افتاد پسری ازمن خوشش اومدومن جواب منفی بهش دادم این جریان روفهمیدفک کردبهش خیانت کردم باکلی خواهش برگشت گفت که بایدسیم کارتم راعوض کنم منم قبول کردم واقدام کردم.بامن تماس گرفت موبایل من مشغول بود ولی باکسی حرف نمیزدم بازعصبی شده وهرچی قسم میخورم باور نمیکنه بهم کمک کنید چجوری خودمو بهش ثابت کنم

  • سلام آقای دکترمن دوسالی باآقایی دوست هستم وواقعا دوستش دارم اون خیلی حساسه وشکاک هست.چندوقت پیش اتفاقی افتادپسری درمحل کارم ازم خوشش اومدو من جواب منفی دادم.اون این جریان روفهمید وفکرکرد بهش خیانت کردم بعد ازچندروز باکلی اصراربرگشت وگفت بایدسیم کارتم روعوض کنم منم اقدام کردم.بامن تماس گرفت وباعصبانیت گفت که مشغول بودی امامن باتلفن صحبت نمیکردم هرچی قسم خوردم باورنکرد ورفت توروخدابهم کمک کنیدچجوری خودموبهش ثابت کنم

    • سلام متاسفانه چون تعداد سوالات زیاده فقط از طریق تلگرام و واتس آپ می تونیم پاسخ بدیم

  • سلام من عشقم از پیشم رفته چطو میتونم از شما کمک بگیرم تا برگرده 🥺🥺🥺مقصرم منم تروخدا کمکم کنین جواب بدین

    • سلام عرض شد برای مشاوره می تونید به تیم روانشناسان سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • سلام من یه دختر ۱۸ ساله هستم با یکی تو رابطه هستم اما خب تا حرفی میزنم یا واکنشی نشون میدم نسبت به کارهاش ناراحت میشه و قطع رابطه میکنه و وانمود میکنه که ازم متنفره و دوسم نداره یه چند روزی هست که از هم بی خبریم و نه تماسی و نه پیامی اگر هم پیام بدم خیلی سرد برخورد میکنه انگار با یه غریبه حرف میزنه نمیدونم باید چیکار کنم چطوری برگرده به رابطه چند دفعه بهش گفتم بیا دوباره از اول شروع کنیم اما حرف خودش رو فقط میزنه و فقط میگه نه و دیگه جواب نیمده و میره میشه کمکم کنید بگید چطوری کاری کنم برگرده؟

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام من توی مجازی رل زدم و واقعا از ته دلم دوسش دارم ولی دو هفته پیش حرفی زدم ک ناراحت شد و دیگ اصلا پیام نداد خودم خیییلی بهش پیام دادم ولی جواب نداد الان فهمیدم ک این کارم اشتباه بوده میشه بگید الان چکار کنم برگرده خیلی حالم بده دارم دیوونه میشم ک خودم باعث شدم رابطمون خراب شه

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *