آیا پسری که رفته برمیگرده

آیا پسری که رفته برمیگرده


راه های برگرداندن معشوق از راه دور

راه های برگرداندن معشوق نیاز مند تکنیک ها و روش های علمی و کاربردی است، توجه داشته باشید نباید هر مطلبی را که در سایت ها و یا کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرامی مشاهده می کنید بدون برسی و چشم بسه قبول کنید، فضای مجازی پر است از تجویز ها، تحلیل ها و مشاوره های غلط که میتواند روابط شما را دچار مشکلات شدید تری بکند، مطالب بی کیفیت از زمینه پزشگی تا اخبار برای جلب مخاطب تولید میشود، و جدیدا شاهد مطالب روانشناسی بدون کیفیت و اشتباه هستیم و افراد سود جویی که خود را مشاور و روانشناس معرفی می کنند اما مدرک معتبری برای ارائه به مخاطبان خود ندارد، سربرگ تازه تنها سایت تخصصی است که تمام مطالب آن زیر هیئت روانشناسی سربرگ تازه منتشر میشود و مدارک روانشناسان این تیم در سایت منتشر شده است و یا میتوانید از بخش تیم پشتیبانی درخواست کنید تا مدارک و مجوز های سایت سربرگ تازه و روانشناسان این تیم را برای شما ارسال کنند.

کتاب بازگشت به عشق

تفاوت کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه با سایر کتاب ها و مقالات این است که این کتاب فقط یک کتاب نیست! بلکه یک منبع آموزشی کامل و قابل استناد هست. با مطالعه این کتاب شما میتوانید مهارت ها و تکنیک هایی را یاد بگیرید که اگر از ابتدا داشتید میتوانستید همیشه روابط خود را در بهترین حالت نگه دارید. تکنیک های مانند ایجاد احساس عشق، کنجکاوی، حسادت، ترس و دلتنگی، تکنیک های تحلیل وضعیت، رفتار شناسی، تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه، تکنیک متقاعد سازی، تکنیک معذرت خواهی، مهارت هدف مند سازی رابطه (ازدواج)، تکنیک های nlp، قانون جذب، قانون ارتعاش، نظریه اثر پروانه ای و مهارت های افزایش اعتماد به نفس، خودباوری، پیشرفت، موفقیت، شجاعت، اصلاح رفتار، ازبین بردن ترس ها، افزایش هوش هیجانی و هوش عاطفی، زبان بدن، فن بیان و …..

قبل از پرداختن به بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور یکی از نکات مهمی که نیاز است با آن آشنا باشید مهارت های ارتباطی است. اما مهم ترین مهارت های ارتباطی در راه های برگرداندن معشوق مهارت کنترل هوش هیجانی است، هوش هیجانی به توانایی کنترل هیجانات در لحظه های مختلف گفته می شود. برای استفاده بهینه از تکنیک ها و راه های برگرداندن معشوق خود به رابطه از دست رفته در هنگام اجرای مراحلی که در ادامه عرض می کنم باید هوش هیجانی بالایی داشته باشید. و به هیچ عنوان کنترل خود را ازدست ندهید و احساسی رفتار نکنید، اگر اقدامات و کار های شما بر اساس احساسات و هیجانات ناشی از جدایی باشد، قطعا نتیجه نا مناسبی روبرو خواهید شد.

آیا بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور که به ذهن ما میرسد درست است؟

قطعا با غریزه آشنا هستید، غریزه چیزی است که به انسان در شرایط خاص کمک می کند مثلا همه انسان ها بصورت غریزی از ارتفاع میترسن و این باعث حفظ جان انسان میشود. اما کاربرد غریزه فقط در اینگونه مسائل نیست بلکه در روابط و احساسات نیز غریزه انسان نقش دارد و تاثیر خود را میگذارد. غریزه به ما می گوید بهترین راه های برگرداندن معشوق از راه دور این است که هرچه سریع تر به عشقمان بگویم که چقدر دوستش داریم. باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است، غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامش خاطر شخص شود. غریزه این باور را شکل می دهد که اگر برای او تلاش کنی اگر بداند تا چه حدی عاشق او هستی حتما معشوق به رابطه باز خواهد گشت. اما اجازه بدید سه سوال ساده و ابتدایی را مطرح کنم! در پاسخگویی به این سوالات صادق باشید، شاید با این کار متوجه شوید تمام کار هایی که به عنوان راه های برگرداندن معشوق به شما گفته میشود صحیح نیستن و میتواند مشکل ساز هم بشود.

  1. آیا قبلا یه معشوق خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟
  2. آیا پیش از این هر کاری که از دستتان برمی آمد برای معشوق خود نمی کردید؟
  3. آیا شما در طول رابطه عاطفی با معشوق جوری نبودید که او بداند شما بسیار وابسته او هستید و بدون او سختی خواهید کشید؟

اگر با خود صادق باشید می بینید که تمام این کارها را برای عشق خود انجام دادید و همدم شما نیز از این موضوع اطلاع کامل دارد. حالا این سوال مطرح می شود اگر یار شما می داند که چقدر او را دوست دارید و زندگی برای شما بدون او سخت است چرا از شما جدا شد و یا چرا برنمی گردد تا به این درد و رنج پایان دهد. پس اینکه ما تلاش کنیم به یک فردی که میداند عاشقش هستیم بفهمانیم که بدون او می میریم کاری بی نتیجه است.

راه های برگرداندن معشوق

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق شریک زندگی خود هستن و کثر افراد برای همدم خود هر کاری می کنند حتی او را به خود ترجیح می دهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته ای که وجود دارد این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد، وقتی به دلایل مختلف یکی از طرفین رابطه دیگر احساس قبل را ندارند، پس دیگر مثل قبل الویتش عشقش نخواهد بود. با اینکه تمام عشق فرد از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارن اما خود را فدای راحتی عشقش نخواهد کرد این یعنی دست آخر هر انسانی ممکن است خود را نسبت به عشقش ارجعیت دهد،  بنابراین رابطه را ترک می کنند.

میدانم اکنون برای شما این سوال مطرح شده که پس چرا من این احساس را ندارم، پاسخ ساده است چون چون شما وابستگی بیشتری دارید و اتفاقاتی که در ناخودآگاه عشقتان افتاده در ناخودآگاه شما رخ نداده است تا احساستان را تغییر دهد. پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشت اگر دوستم نداشت چرا با من بود! اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشق من هست! طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد حتی اگر این دلیل منطقی و مهم نباشد! برای ترمیم رابطه باید این دلیل را پیدا کنید و مشکل را ریشه یابی کنید.

راه ها غلط و راه های درست بازگشت؟

راه های برگرداندن معشوق
راه های برگرداندن معشوق

پس تا اینجا فهمیدیم که انجام هر کاری و رفتن دنبال راه های بازگشت بصورت غریزی باعث برگرداندن معشوق نخواهد شد. آیا راه های غلطی که باعث بدتر شدن شرایط شما خواهد شد را میشناسید؟ آماده هستید از این اشتباهات دوری کنید؟ چون شاید این کار برای همه آسان نباشد و افراد برای دوری از این کار ها با خود کش مکش های فراوانی داشته باشند. اما وقتی از نتیجه این کار ها اطلاع داشته باشید، متوجه خواهید شد که به هر قیمتی هم که باشد هر چقدر سخت و دشوار باید از این اشتباهت دوری کرد.

1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه می کنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما می شود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو می شود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا می کند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش می دهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار می توانم او را برگردانم و قطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ می دهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می تواند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد. با خود می گوید با این کار می توانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند ک غلام و برده عمل کردن باعث می شود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمی کند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلاء هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلاء های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته می بینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود می گوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی می دهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بعضی افراد به جای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسند، در این تصور غرق میشوند که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

7 مورد بالا شاید حتی از نظر شما نتیجه بخش باشد !اما بهتر است احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید، کمی برسی کنید سپس متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل می کرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر می کردید راه های برگرداندن معشوق از راه دور را پیدا کردید. دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است، انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین می رود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما می شود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر می شوید. “انسان ها دوست دارن با اشخاص با ارزش باشن نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد”

راه های برگرداندن معشوق
راه های برگرداندن معشوق

بهترین راه های بازگشت عشق

به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی را پیش  کشید و یا اگر در شرایط خاص قرار گرفتید مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده می شوید، از دست دادن کنترل دقیقا برعکس راه های بازگرداندن یار از فاصله دور است. یکی از تکنیک های جذب عشق از راه دور که میتوانم به شما معرفی کنم قانون جذب عشق است. البته نه قانون جذبی که به اشتباه در جامعه ما رایج شده است “نبود منابع تخصصی و ترجمه صحیح باعث شکل گیری نظرات انحرافی راجب قانون جذب و قانون جذب عشق شده است”.

اقدام اول ما چه باشد؟

مدتی ارتباط خود را بصورت کامل قطع کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل قطع ارتباط چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا می کند پس فاصله بگیرید، در شرایطی که رابطه دو شریک دچار تلاطم شده است آرامش اولین اصل مورد نیاز برای بازگشت به شرایط عادی است، و در شرایط شما قطع ارتباط موقتی تنها راه ایجاد آرامش است. همانطور که شما خودتان هم خوب می دانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء میشود و انسان نبود آن را احساس می کند. پس هدف ما از قطع ارتباط چیست؟ ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء عاطفی و احساسی “که البته فقط با قطع ارتباط ایجاد نمیشود کمی تکنیک و سیاست هم نیاز دارد”.

راه های برگرداندن معشوق بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور
راه های برگرداندن معشوق بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

قدم بعدی راه های بازگشت به رابطه

بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

برای رسیدن به هدف خود و موفقیت در استفاده از راه های بازگشت بصورت غیر مستقیم و از فاصله زیاد، باید مهارت هایی را که نداریم و یا مهارت هایی که نیاز به تقویت دارن را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته می شوند، ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک می کند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم. ان ال پی تکنیک رفتار و بروز بهترین واکنش در شرایط مختلف است، با رعایت اصول ان ال پی می توانید بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور را استفاده کنید. نکته مهم برای موفقیت در راه های برگرداندن معشوق قطع ارتباط در شرایط منفی رابطه است، ادامه به اصرار و ارتباط نه تنها باعث نمی شود شما معشوقتان را برگردانید بلکه مانع بزرگی برای بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور به رابطه خواهد بود.

کتاب بازگشت به عشق

یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به تلاش های غریزی نخواهد بود. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در کتاب بازگشت به عشق تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

48 دیدگاه

  • سلام پیروز پاینده باشید. مزاحم شدم برای راهنمایی دوست دختر من همش بهم خیانت می کنه نمی دونم چرا من که براش کم نمی ذارم خرجش می کنم محبت می کنم براش وقت میذارم اما سه بار تا حالا خیانت کرده آخه چرا

    • انسان ها برای خیانت به طرف مقابل خود دلایلی ناخودآگاه دارند، دلایل آنها برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاهشان است، این نیاز ها اصلی ترین دلایل وابستگی انسان به عشقش است. بعضی افراد زمانی که نیاز های ناخودآگاه خود را برطرف نشده می بینند دست به خیانت می زنند. اما از طرفی بعضی از انسان ها دچار اعتیاد به عشق و یا اعتیاد به رابطه جنسی هستند. ریشه این اعتیاد نیز به ناخودآگاه برمیگردد و یکی از دلایل شکل گیری این اعتیاد، ضعف های روحی و روانی فرد است که سعی می کند با برقراری ارتباط های متعدد این خلاء ها را پر کند.

  • چطوری میشه یک نفر رو از راه دور برگردوند؟من شنیدم این قانون جذب برای جذب یک شخص خاص فایده نداره خودمم نمی تونم قبولش کنم بزرگ ترین مشکل من و سوال من الان راجب همین مقاله شما یعنی بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دوره آخه چطوری ما اصلا هم دیگه رو نمی بینیم هیچ دوست مشترکی نداریم جواب تماس هام رو هم نمی ده

    • 99 درصد افراد وقتی رابطه تمام میشود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام همکار یا همکلاسی آنها هست ولی این نبود ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در دوره ها روش جذب غیر مستقیم غیر کلامی آموزش داده میشود با تکیه بر ان ال پی، جذب، نظریه شش درجه، نظریه اثر پروانی. این موارد این امکان را به شما میدهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار بدهید و جذب کنید.

  • سلام خسته نباشید راه کارتون عالی بود با همین چند تا توصیه ای که به من دادید تونستم عشقمو برگردونم. من به همه چیز هایی که گفتید عمل کردم اصلا شش اشتباه رو انجام ندادم همونطور که دستور داده بودید از نظریه ها استفاده کردم تا از راه دور به بهترین شکل عشقم رو برگردونم. ایشالله هر چی از خدا می خوایی بهت بده

    • سلام عرض شد دوست عزیز. خواهش می کنم امیدوارم در تمام مراحل از مهارت های ارتباط و جذب قافل نشید دوست عزیز

  • دستتون درد نکنه که بی چشم داشت وقت می ذارید هم این مقاله ها رو می نویسید هم جواب مردم رو می دید خدا قوت

  • حرف هایی که راجب کلاسی شما میزنن راسته؟ من شنیدم خیلی ها موفق شدن با کمک مشاوره های شما عشقشون رو برگردونن حتی دوست صمیمی خودم. ولی بازم باورش سخته آخه از راه دور بدون ارتباط میشه؟!!!!!!

    • روابط کاملا امکان بازگشت دارند اما بعضی روابط نیز قابل ترمیم نیستند روابطی که شخص ازدواج کرده باشد یا موضوعی بسیار مهم باعث جدایی شده باشد که بیش از تحمل انسان باشد. از راه دور می توان یک شخص را تحت تاثیر قرار دادم آن را جذب کرد اما نه با تفکر مثبت کلامات انگیزشی و کائنات چنین چیزی امکان پذیر نیست. اگر به عنوان مثال شخص برای همیشه از دسترس خارج شود و هیچ راه ارتباطی وجود نداشته باشد مثلا شماره تلفنی یا یک اکانت شبکه اجتماعی یا آدرسی و … غیره نباشد بازگشت غیر ممکن است اما اگر حتی یک شماره یا یک ای دی از طرف مقابلتون داشته باشید با کمک تکنیک های جذب از راه دور و ان ال پی بازگشت امکان پذیر است. تفات ان ال پی با جذب این است که در این تکنیک ها واقعیت گرایی وجود دارد این تکنیک های به شما مهارت های تاثیر گذاری نفوذ به ناخودآگاه ، ارتباط کلامی، ارتباط چشمی زبان بدن و … غیره را می آموزد ره برگشت این است نه اینکه با فکر کردن به عشقو تصور برگشت او را از راه دور باز گردانیم

      • میخوام عشقم ازراه دوربرگرده حدودیک ماه ونیم هست ازهم جداشدیم چه طوری میتونم ازمقالتون استفاده کنم خیلی دلم واسش تنگ شده

        • سلام عرض شد برای اطلاع از مراحل و تکنیک ها و دریافت مشاوره میتوانید به تیم پشتیبانی مشاوره سربرگ تازه در تلگرام یا واتس اپ پیام بدید و سوالات خود را بپرسید: 09129305020

    • بله دوست عزیز بازگشت به عشق از راه دور امکان پذیر است اما راه حل آن فقط مثبت فکر کردن نیست چون این کار هیچ ربطی به تاثیر روی دیگران ندارد برای بازگشت از راه دور باید از نظریه ها و مهارت های ارتباطی استفاده کنید

    • سلام من الان يماهه عشقم بدون هيچ دليلي با من كات كرده و من اروم و قرار ندارم و همش دنبال چرا ش هستم ك چرا اينكار بدون دليل بامن كرد والان ميخوام بهم برگرده بايد چكار كنم كمكم كنيد خواهش ميكنم؟

      • سلام دوست عزیز، باید توجه داشته باشید که هیچ رابطه ای به هیچ عنوان بی دلیل و یک شبه تمام نمیشه حتی روابطی که نمیشه یک دلیل منطقی برای جدایشون پیدا کرد هم در واقع یک دلیل بزرگ برای جدایی دارن “عدم رضایت در رابطه” این مشکل دلیل اتمام رابطه شما هست. برای پرسش می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه توی تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالاتتون رو رایگان بپرسیدو

  • سلام تو شرایط روحی بسیاااااار بدی هستم ب طور اتفاقی مطالب شما رو خوندم خیلی برام جالب بود دقیقا رابطه من چند ماه هست درگیر تلاطم و کشمش جدایی هست و من عین این شش راهکاری که نباید رو انجام دادم و الان متوجه شدم چرا اون بی هیچ دلیلی رفت و دیگه جوابمو نداد من تا الان داشتم اشتباه میرفتم الان ب شدت مشتاقم که راه کارهای جذب از راه دور یاد بگیرم و عشقم رو برگردونم

    • سلام عرض شد برای آموزش و استفاده از مراحل بازگشت عشق میتوانید بصورت رایگان به تیم پشتیبانی سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • سلام بنده با دختری ک الان 18 سال سن دارن ی سال دوست بودم و نیت درست و راست بوده است ..منم چن سال از ایشون بزرگترم الان حدود ده ماه میگذره گارسون منو بلاک کردن نمیدونم الان با کسي هست يا ن ولی مشکوکه اما مطمعبن نيستم آیا راه هایی هست و این روش راه دور برمن جواب میده

      • دلیل هاشون بعضی هاش نسبتا عجیب بود ایشون در تهران و بنده شمال هستم راهموون دور بود ولی رابطه خوبی داشتیم و همدیگرو میدیدم آیا میشه کاری کرد ?

        • در پاسخ به محسن ولی بیگی
          سلام عرض شد. عزیزم برای مشخص شدن وضعیت شما نیاز هست یکسری سوالات رو پاسخ بدید میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم مشاوره سربرگ تازه پیام ارسال کنید و سوالاتتون رو بپرسید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام من سه ساله با یه آقایی هستم قبلا ب دلایل سادگی و بچگانه با کس دیگه هم ب صورت دوست اجتماعی گقت و گو میکردم که عشقم این موضوع رو فهمید و حساس شد و بعد از اون دائم به من شک داره همش باید بهشون جواب پس بدم طوری شده ک تو این سه سال همش تماس تصویری داریم بارها منو خورد کرده سرکوفت زده تنبیه کرده با جدایی تهدید کرده اشک من رو درآورده ولی بدون من هم نمیتونه طاقت بیاره خیلی هم از لحاظ اعصاب ضعیفه وقتی جدا میشد من گریه میکردم و التماس که نره و خیلی ام حسود هستن ایشون تا به امشب که برا کار رفته بودم جایی بهم گفت باید تماس تصویری بگیری و من دیگه صبرم تموم شد احساس کردم غرورم داره له میشه بهشون گفتم اصلا امکان نداره تو با این رفتارت خستم کردی و اون گفت اگر تماس نگیری من میرم برای همیشه و من گفتم باشه مشکلی نیست چندین بار تکرار کرد و من گفتم باشه برو بعد قطع کرد پیام داد که دیگه همه چی تموم شد و منو از همه جا بلاک هم کرد و من برای اولین بار نه خواهش کردم نه التماس… میدونم برمیگرده اما میخوام اینبار همه چیز برعکس بشه میخوام قدر منو بدونه میخوام درست حسابی برگرده… راستی من و ایشون 12 سال تفاوت سنی داریم ایشون 38 سالشونه من 26 لطفا راهنماییم کنید

    • سلام عرض شد دوست من خب کاری که شما انجام دادید واقعا خیانت تلقی میشه و باعث شده که اعتماد طرف مقابلتون را از دست بدید نتیجه از دست رفتن اعتماد هم چیزی جز این شرایط نیست و باید رد صدد جبران آن و به دست آوردن اعتماد دوباره ایشان باشید ولی شما این موضوع را بسیار عقب انداختید. برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام آقای دکتر من با فردی ۴ سال رابطه داشتم و هی برای تعهد بهونه میاورد که من شرایط مالیم مساعد نیست نمیام و باید ۵ سال دیگم رابطه داشته باشیم و من رابطمو با اون شخص تموم کردم ۵ ماهه تا برگرده خودش اینم بگم من واقعا مطمئنم منو دوست داره اما واقعا شرایطش مساعد نیست چیکار کنم برگرده ؟۵ ماهه هیچ عکس العملی نشون نداده

    • یکی از اشتباهات بزرگی که باعث می شود یک رابطه دچار مشکل شود این است که مدت زمان رابطه ی دوستی بیش از 6 ماه شود. هر رابطه ای باید حداقل بعد از ماه سوم به سمت هدف دار شدن پیش برود. وقتی این اتفاق نمی افتد و مدت زمان رابطه به یک سال یا چند سال می رسد باعث بروز مشکلی به نام یکنواختی می شود به صورتی که طرفین برای یک دیگر عادی می شوند و دیگر جذابیت سابق خود را برای طرف مقابل ندارند و جذابیت رابطه تبدیل به یک احساس عادی می شود. یک کوه را تصور کنید هر کوه نوردی به شدت علاقه دارد که به این کوه صعود کند ولی وقتی به هدف خود رسید دیگر این کوه آن جذابیت را ندارد.روابط هم دقیقا به همین شکل است وقتی مدت زمان رابطه زیاد می شود، وقتی دو طرف تمام احساسات و اتفاقات را تجربه می کنند از جذابیت رابطه کم می شود و دیگر شخص هیجانی برای ادامه رابطه یا هدف دار شدن رابطه ندارد.

      برای آموزش مراحل بازگشت به رابطه و ترغیب به ازدواج میتوانید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام خسته نباشین آیا میشه رابطه ای نزدیک به یک سال هست تموم شده رو برگردوند .و اون رابطه یک رابطه عمیق و صمیمی بالای یک سال بوده باشد و این که بلاک باشیم چطور میتوان این کار را انجام داد ?

    • در پاسخ به بابک
      سلام عرض شد عزیزم بستگی به شرایط داره که آیا ایشون در رابطه با کسی هستند میزان احساس در رابطه شما چقدر بوده و شرایط به چه صورت هست. برای دریافت مشاوره میتوانید به تیم مشاوره روانشناسی سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام ، من وعشقم سه ماه ونیم هس باهم رابطه داریم.تو این سه ماه بهم تعهد داشتیم و حتا تصمیم گرفتیم تابستون بهم برسیم اما الان یه هفته س بیخود وبی جهت باهام قطع رابطه کرده ومن گفتم دلیل این رفتارات چیه نمیخوای باهام رابطه داشته باشی گفت نه ، گفتم چرا؟گفت من برا خودت میگم بعد بدتر میشه و واقع بین باش ،حالا نمیدونم پیامش بدم بگم واقعا منو فراموش کردی یانه؟در ضمن عشقم راه دوره نمیدونم منو از یاد برده یا هنوز تو فکرمنه ؟لطفا راهنمایی کنید

    • در پاسخ به پرنسس
      خب دوست عزیز، چیزی که مهمه اینکه شما خونسرد باشید چون نیازی به نگرانی نیست شرایطی که شما در آن هستید کاملا قابل کنترل و تغییر است. اما قبل از هر حرفی باید خدمتتون عرض کنم هیچ رابطه ای به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی یک باره و یک شبه سرد نمی شود، شاید قبول این حرف براتون سخت باشه و با خودتون بگید رابطه ما خیلی عالی بود و ما هر دو عاشق هم بودیم اما یک دفه عشقم نسبت به من سرد شد، اما علم روانشناسی خلاف این تصور را ثابت می کند.

      تغییرات احساسی در یک رابطه منشاء و مبدا خاصی دارد، افزایش و کاهش احساست یک فرد خود ب خود رخ نمی دهد بلکه یکسری عوامل باعث تغییر احساس در اشخاص می شود. ما انسان های دارای یک ضمیر قدرت مند هستیم به نام ناخودآگاه که کنترل 98 درصد از احساسات و رفتارهای ما را در دست دارد. منشا تمام احساسات انسان، مانند احساس عشق، نفرت، ترس، شجاعت و هر چیز دیگری ناخودآگاه او است. شاید شما و طرف مقابلتان واقعا عاشق یک دیگر بودید، اما همانطور که احساسات در ناخودآگاه به یکباره به وجود نمی آیند و در طول رابطه شکل میگیرند، در یک لحظه نیز ازبین نمیروند. بلکه احساسات ما تغییر میکند. این تغییر احساس به آرامی و با دریافت وردی اطلاعات توسط ناخودآگاه صورت میگیرد. یعنی چیز های که ما میشنویم، میبینیم، احساس می کنیم و باور هایی که پیدا می کنیم احساس ما را نسبت به یک شخص تغییر می دهد.

      ناخودآگاه انسان با سیگنال های ورودی که در یافت می کند برنامه ریزی میشود. مثلا زمانی در رابطه، شما یکسری سیگنال ها و ارتعاشات مثبت به طرف مقابل خود ارسال کردید و آن نتیجه آن این است که طرف مقابل وابستگی و عشق بیشتری به شما پیدا می کند چون ارتعاشات مثبتی که از شما دریافت کرده ناخودآگاه او را به شکل مثبت برنامه ریزی کرده است و باعث ایجاد احساس مثبت بیشتر شده. و زمانی که شما یکسری ارتعاشات و سیگنال های منفی ارسال کنید باعث ایجاد احساس منفی میشوید. توجه کنید این برنامه ریزی ها یک شبه و یک باره صورت نمی گیرند، و چون ارسال ارتعاشات و سیگنال ها بصورت ناخودآگاه و غیر عمدی هستند ما متوجه این تاثیرات منفی نمیشویم.

      یکی دیگر از عواملی که باعث میشود یک شخص در رابطه عاطفی از طرف مقابل خود فاصله بگیرد برطرف نشدن نیاز های ناخوداگاه است، که در تمام انسان ها وجود دارد. در واقع تنها دلیل سردی در روابط فقط اتفاقات یا سیگنال های منفی نیست زمانی که رابطه جذابیت درونی نداشته باشد یا معیار ها و نیاز های ناخودآگاه شخص در آن رابطه برطرف نشود سردی صورت می گیرد. دلیل اصلی وابستگی به یک شخص نیز همین نیاز ها میباشند، اگر این نیاز ها به درستی تشخیص داده نشوند یا به آن ها بی توجهی شود، احساس شخص تغییر میکند و رابطه دچار فرو پاشی خواهد شد. اگر فکر می کنید که شما تمام این نیاز ها را برطرف کرده اید سخت در اشتباه هستید چون اگر شما تمام نیاز های ناخودآگاه یک انسان را برطرف کنید هیچ وقت از شما جدا نخواهد شد.

      اما جای هیچ گونه نگرانی نیست همان گونه که روزی شما توانستید ایشان را جذب کنید و احساس را در ایشان بوجود آورید، میتوانید با ارسال ارتعاشات مثبت (ارتعاش های از بین برنده احساس منفی طبق اصول مهارت های ارتباطی و جذب) احساسات منفی را ازبین ببرید و سپس با ارسال سیگنال های جذب (ارسال سیگنال های فرا رفتاری) طرف مقابل خود را جذب کنید و مجدد ایشان را عاشق خودتان کنید. ترمیم رابطه زمانی اتفاق می افتد که شما موفق شوید ناخودآگاه شخص را بازنویسی کنید نه با درخواست و خواهش کردن.

      برای شروع این کار شما باید ابتدا قدم اول را بردارید، اولین مرحله ترمیم رابطه قطع کامل ارتباط از طرف شما است. قطع ارتباط باید بصورت یک طرفه باشد {پیام ندید، تماس نگیرید، واسطه ارسال نکنید، در شبکه های اجتماعی پست ها و یا عکس های مربوط به ایشون یا پست هایی که نشان دهنده احساس ناراحتی شما است منتشر نکنید }. برای شروعِ این قطع ارتباط شما نباید پیامی مبنی بر کات کردن یا تمام کردنِ رابطه یا اینکه مدتی نمی خواهید پیام بدهید، ارسال کنید. قطع ارتباط باید یک طرفه و از سمت شما باشد بدون گفتن حرفی راجب این موضوع. توجه کنید؛ این نوع رفتار اشتباه نه تنها باعث نمیشود که رابطه شما درست شود بلکه به فروپاشی آن سرعت بیشتری میدهد. برای ترمیم رابطه شما باید هرچه زودتر از ارسال ارتعاشات صحیح، برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه و اجرای مراحل بازگشت استفاده کنید. بعد از قطع ارتباط شما میتوانید طبق اصول شش مرحله ای ترمیم رابطه، ارتباط خود را به بهترین حالت برگردانید.

  • سلام وقت بخیر من شخصی رو دوست دارم و حدودن ی ساله باهمیم تو این ی سال هردفه ک دعوا یا بحث پیش اومده ایشون رفتن با دوست دختردیگشون ازرابطه ما خونواده هامون خبردارن اماخونوادی بنده نمیدونن ک این اقا میره دنبال دختردیگه هردفه با من دعوامیکنه میرپیشش وهردفه با اون دعوامیکنه میادسمت من مادرم گفته بهش ک بره کارپیداکنه تاعقد کنیم من خیلی دوستش دارم واون هم برای اینکه ابروخونوادم نره گفته بهتره باهم درارتباط نباشیم تا کسی نبینه من خونتونو بلدم اگ بخامت میام خونتون و ب طور کامل سربیکاریش رابطمون قط شد

    • سلام تا حد زیادی شما خودتون مقصر هستید، وقتی طرف مقابل خیانت می کنه اما هیچ مشکلی براش پیش نمیاد تنبیه نمیشه چرا دوباره اینکارو نکنه و از لذت با چند نفر بودن خودش رو محروم کنه اونم وقتی که هر چقدر خیانت کنه شما باز هم می مونید. این ذهنیت که برای ایشون ساختید از حضور همیشگی خودتون و اینکه فردی در دسترس و کم ارزش هست سهم خیلی زیادی در شرایط امروز شما داره. می تونید توی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالاتتون رو کامل بپرسید. 09129305020

  • سلام
    خسته نباشید
    یکساله با یه پسری اشنا شدم که قبلا از همسر عقدیش به دلیل خیانت همسرش جدا شده
    من اوایل فقط برای سرگرمی وارد رابطه شدم اما او اصرار داشت که رابطه جدی باشه و هدفش اشنایی قبل از ازدواج تا حدود ۲ الی ۳ ماه بعد هم حتی من ازش خواستم جدا بشیم اما با اصرار اون رابطه ادامه پیدا کرد توی این مدت فوق العاده برخورد خوبی داشت مواظب من بود و خیلی احترام میذاشت حتی با مامانم در رابطه با ازدواج صحبت کرده بود بعد از یکسال کم کم زمزمه کرد که من مادرم مخالفه و چون قبلا هم مخالف بوده و ازدواجم منجر به طلاق شده نمیخوام مجدد این مشکل پیش بیاد پس باید رابطه رو تموم‌کنیم یا اینکه تا زمانیکه هر کدوم بخایم ازدواج کنیم باهم باشیم من تلاش کردم حتی که رضایت مادرشو جلب کنم چند جلسه بیرون رفتیم و ظاهرا مشکل برطرف شده بود اما بازم همون زمزمه های قبلی بود تا جایی که ترجیح دادم دیگه رابطه کات بشه . تو این مدت چندبار کات کرده بودیم حتی یکبار من تو مسافرت بودم که ابراز پشیمونی کرد و حتی اومد به شهری که رفته بودم برای مسافرت که منو ببینه. من اوایل رابطه اصراری نداشتم به اینکه این رابطه جدی باشه اما الان بهش علاقه دارم وحتی نمیتونم یک لحظه از فکرش بیام بیرون رابطمو تموم کردم اما خودم اصلا وضع روحی و حتی جسمی مناسبی ندارم 😔

    • سلام عرض شد چون تعداد کامنت ها زیاده الان نمی تونم پاسخگو باشم می تونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام بدید و سوالاتتون رو بپرسید: 09129305020

  • سلام خسته نباشید

    دو سال و نیم با پسری بودم که از هر نظر حواسش بهم بود…عاشقم بود…خیلی خیلی عاشق

    دو ساعت راهو رانندگی میکرد که فقط یک دیقه منو ببینه..برام وقت و بی وقت کادو میخرید…منو به همه همکارا و خانوادش معرفی کرده بود و با هم رویاهایی داشتیم که فقط به همونا دلخوش بودم

    تابستونا که از هم دور بودیم کلی ساعت توو اتوبوس بود که دو ساعت منو ببینه و باز بره

    هرچی از کاراش بگم کم گفتم

    این اواخر الکی ناز کردم و چند باری به خاطر بقیه دعوامون شد و من ناشی بازی درآوردم و از ماشینش پیاده شدم

    روز آخر مثلا رفته بودیم که یه روز خوب بسازیم ولی باز الکی رفتم توو قیافه و موقع برگشت هرچی بهم گفت بخند نخندیدم و پیاده شدم از ماشینش و همش دوس داشتم ناز بکشه
    ولی خب این بارو نکشید و گفتم رابطمونو کم کنیم گفت قبول.آرامش تو مهم تره.گفتم اع پس کات.و گفت قبول!

    فرداش خودم گفتم که پشیمونم…ولی دیگه دیر بود و گفت حرفتو زدی

    ۳بار خودم برگشتم سمتش اوایل میگفت دوست دارم ولی خستم…بهم زمان بده…بعد گفت خانواده هامون بهم نمیخورن(چون پدرامون عقاید تقریبا متفاوتی دارن و من این اواخر یه سری از رفتارای پدرمو گفته بودم که از نظر اون عجیب و سختگیرانه بود)

    تا این که بار آخر گفت از تعهد بدم میاد…میخوام جوونی و شیطنت کنم

    اون همه عشق و علاقه رو با کارای خودم از دست دادم و الان از خودم متنفرم!

    فقط به این امید سر میکنم که یه روزی برگرده

    انقدر توو اون یه ماه خودم رفتم سمتش که بهش این قدرتو دادم که هر بار حرفای بدتری بگه که قلبمو بشکنه…ولی فکر میکردم عشق ارزششو داره

    الان نه اونو دارم نه غرور و عزت نفس مونده برام
    حتی دوستش و پسرعموشو واسطه کردم..گفتم به اونا دلیل منطقی میگه لابد.ولی به اونام همین حرفا رو زد و گفت دیگه دوسش ندارم.شخصیتمو انکار میکرد و کارایی که براش میکردم نمیدید.میخوام هر سری با یه دختر برم بیرون عشق و حال کنم

    فقط دلم میخواد مطمئن باشم اگه یه مدت هیچ خبری ازش نگیرم برمیگرده…ولی هیچی معلوم نیست

    الان حدود ۲۵روزه که هیچ ارتباطی با هم نداریم و حتی استوریاشو نمیبینم…اما اون بعد ۳هفته کپشن پستای عاشقانه ای که برای من گذاشته بود پاک کرد…و قبل این اتفاق من یه استوری گذاشته بودم که دید

    • هرکسی تا یه حدی میتونه تو رابطه فاعل باشه و بلخره از یک جایی به بعد توان ادامه ارتباطی که مدام بخاطرش باید تلاش کنه و احساس یک طرفه بودن رابطه رو داشته باشه قطعا ازارش میده و الان به این مرحله رسیده که نه ارتباط براشون مهمه و نه تلاشی برای بازگشت میکنن شما
      الان باید با تلاش هاتون به ایشون نشون بدید که تغییر کردید و ارتعاشات منفی ایجاد شده در ایشون رو به ارتعاشات مثبت تبدیل
      کنید
      برای دریافت پاسخ سریع سوالاتتون به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام دهید۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام
    وقت بخیر
    من خانم ۳۲ سالمه و ۳ سال با اقایی در ارتباط بودم و شروع ارتباط از طرف من بود و از قبل دورادور میشناختیم همو
    ولی اختلاف فرهنگی داریم و ایشون خیلی رابطه رو دوس داشتن و چند بار با خانوادش مطرح کردن و اونا مخالف هستن، چون اونا مذهبی هستن و خانواده من نسبتا ازاد، به گفته خودشون خیلی تلاش کردن ولی نتونستن راضی کنن، تو این چندبار هم که راضی نشدن ما رابطه رو تموم میکردیم ولی دوباره شروع میکردیم، دفه اخر که صحبت کردن گفتن نمیشه دیگه منم اصرار نکردم و حتی از روی ناراحتی بلاک کردم از همه جا ایشونو، ولی ۳ سال رابطه بسیار عمیقی داشتیم و همیشه وقتشون در اختیتر رابطه بود و واقعا هیچی کم نمیذاشتن واسه رابطه و میدونم ایشونم که خیلی ناراحتن از اینکه نشد و وقتی باهم بودیم هیچ مشکلی نداشتیم و با تفاوتای هم کنار اومده بودیم و با صحبت حلش کرده بودیم و همیشه به من میگفتن تو تنها شانس زندگی منی، بهر حال الان تموم شده رابطه، ولی من نمیدونم ایشون برمیگردن یا اصلا همه چی الکی بوده، یا اینکه نمیدونم اصلا اقایون اگه واقعا عاشق شن از طرفشون میگذرن یا نه، خیلی شرایط برام سخت شده و نمیدونم باید چیکار کنم، دلم میخواد برگرده ولی نمیدونم منتظر باشم یا نه

    • تفاوت فرهنگی یکی از مهم ترین دلایل اختلاف بین زوجین هست شما نمیتونید سطح فرهنگی دوتا خانواده رو تغییر بدید فقط باید رو افزایش و کاهش هوش هیجانی کار کرد اما تموم کردن ایشون که رابطه رو به اتمام رسونده میتونه بهانه گیری هم باشه برای دریافت پاسخ سریع سوالاتتون به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام دهید۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

  • سلام خسته نباشید با یه دختری دوسال باهم بودیم از همون روزای اول خانواده هامون بهشون گفتیم همدیگرو میخایم اوایلش کار نداشتم خانواده دختر گفتن کار نداره به خود دختره هم گفتم مادرت میگه کارنداره و گفته بود هنوز بچس الان کار دارم ولی با دخالت خانواده من توی هرجمعی که میرفتن هی حرف میزدن داداش کوچیکتر از خودم به خانوادش پیام داده بدون اینکه من بدونم گفته دختره خودش میاد سمت من الان دختره قهر کرده و بلاکم کرده ممنون میشم راهنماییم کنید چکارکنم یه لحظه هم بدون اون دختر نمیتونم زندگی کنم

    • سلام توضیحاتتون بسیار نا مفهوم هست متاسفانه نمیشه پاسخی به این سوالات داد. اما میتونید در تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید: 09129305020

  • سلام
    من و دوست پسرم خیلی همو دوست داشتیم ولی به دلیل کرونا دعواهامون زیاد شد و شهرهامون هم متفاوت بود و بعد از یک دیدار یک دفعه ای از من جدا شد با کلی شکایت. حدود نه ماهه که گذشته و خیلی از هم دلخوریم. میدونم هنوزم دوستم داره ولی فهمیدم چند ماه هست که با یک نفر آشنا شده و با همن، یک هفته پیش رفتم پیشش و بهش گفتم برگرد ولی گفت یکی دیگه تو زندگیم هست منم زدم از همه جا بلاکش کردم . چی کار کنم حس می کنم نمی تونم بدون اون زندگی کنم بگید راهی برای بازگشتش هست. ممنون

    • سلام عرض شد برای ارتباط با روانشناس تیم می تونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید: 09129305020

  • من یه نفر خیلی دوست داشتم واقعا عین زن وشوهر واقعی بودیم ولی بعد یک سال باهم بودیم ولی هفته قبلی گفت که من دوست ندارم و از همه طرف بلاک م کرد

    • سلام دوست عزیز برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه می توانید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

    • سلام وقت بخیر برای ارتباط با روانشناسان سربرگ تازه میتونید درتلگرام یا واتس آپ پیام بدید. 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *