چگونه خیانت را فراموش کنیم

چگونه خیانت را فراموش کنیم


نشانه های خیانت

موارد مورد بحث در این مقاله: چگونه خیانت مردان و زنان را تشخیص بدهیم چگونه بفهمم شوهرم خیانت می کند چگونه بفهمم دوست دخترم خیانت میکند چگونه متوجه خیانت زن شویم زنان خیانتکار را چگونه بشناسیم چگونه بفهمم زنم خیانت میکند تشخیص خیانتکارا

برخی از نشانه های خیانت

تغییر در زندگی جنسی(خیانتکار)
ایجاد تحـولات ناگهـانی، عـدم تمایـل و سربازدن در آمیزش همـچنین ارضا نشدن مانند گذشته، می تواند نتیجه درمیان بودن فرد دیگری باشد.

افزایش مشغولیتها(خیانتکار)
او می گوید دیگر وقت انجام فعالیت های فوق برنامه را با شما ندارد با اینحال وقتی که “دوستش” با او تماس می گیرد همان لحظه حاضر و آمـاده شده و بـیرون می رود. او بسیار زیاد برای “کار” از خانه خارج می شود.

بی تفاوتی و بی اهمیتی(خیانتکار)
چه چیزی بدتر از این اســت که همسـر شـما تقریبا در مـورد همه چیز نق بزند؟ به نظر می رسد بدتر این باشد که او دیگر توجه نکند که حتی شـما یک مـوجود زنده هستید. همانـطور که نشـانه شــماره 9 ( بهانه جویی و گیـر دادن سر هر موضوع ) یک نــشـانه خیانت محسوب می گردد بر عکس آن هم یعنی بی اهـمیتـی در انجام کارهای شما نیز دلیلی محکم است. دیگر برای او فرقی نمی کند که شما کجا می روید و چه کار می کنید. اگر عقیده خود را مثلا” در مورد احساس خود و یا ظاهر او ابراز کنید با جوابی سرد مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر او همـان اندازه اهمیتی که شما برای موضوعات مختلف قائل هستید، قائل نخواهد بود بخصـوص که آن موضـوع مسـتقیما” در رابـطه شـما تاثیر گذار باشد. اگر سردی در روابط را تشخیص دهیم می توان از خیانت پیشگیری کرد.

نشانه های خیانت
نشانه های خیانت

فاصله گرفتن و جدایی از خانواده(خیانتکار)
این واقعیت که او دیگر علاقه ای برای رسیدگی به امور خانواده ندارد و تمایلش را به برقراری رابطه با خـانـواده و دوسـتان شما از دسـت می دهد، مـی تواند دلیـل بر پشیمانی و ندامت ناشی از خیانت باشد. او ممکن است بخاطر خیـانـتش احسـاس گنـاه کـرده و روبرو شدن با دوستان یا خانواده شما او را به یاد گناهانش بی ندازد. بنابراین هرچقدر او در صداقت و درستی قوطه ورتر شود، به همان اندازه مجبور به تحمل عذاب وجدان کمتری خواهد شد. برای مقابله با خیانت و برگرداندن رابطه عاشقانه بحث دعوا یا تهدید و خواهش کار ساز نیست باید در شش مرحله کاملا علمی به این هدف رسید.

افزایش پرخاشگری و ستیزه جویی(خیانتکار)
آن روزهای تفاهم و همدلی و رضایت که با هم داشتید به پایان رسیـده. اخیرا او با هر کار شما شروع به مشاجره و شکایت پـرداخـتـه و از هـر بـهـانـه ای بـرای نـزاع و تخریب شخصیت شما استفاده میکند. نق زدنها به او کمک می کند تا احساس گناه را از بین برده و یا حداقل کمترکند. بنابراین اگر عیب جوییهای او از شما بصورت یک عادت درآمده کمی دقت کنید ببینید چه اتفاقی در حال افتادن است.

دوستی با فردی جدید(خیانتکار)
یک از نشانه های شروع خیانت قرار گرفتن فردی جدید در سر راه اوست که ممکن است از طرف او “همکار” یا “دوست قدیمی” اطلاق شود. او از بیان جزئیات دوستی با فرد جدید خود داری کرده و سعی در پوشاندن آنها دارد.

افزایش آرایش و آراستگی(خیانتکار)
هـمانگونه که خود شما در ابتدای ارتباطتان سعی در نشان دادن محاسن خود به یک دیگر داشتید، اکـنون او نـیز بصورت ناگهانی اصرار در آرایش بیشتر و تغییر لباس و دگرگون کردن ظاهر خود برای فردی دیگر دارد.

نشانه های خیانت
نشانه های خیانت

افزایش استقلال و خودکامگی(خیانتکار)
یک نشانه مهم کج روی این است که او از نـهاد دو نـفره خـانواده جدا شده و به سمت خود مختاری پیش می رود. او دیگر نمی گوید “ما” می گویـد “من” بعلاوه کار خودش را انجام می دهد و تمایلی به مشورت در مورد اندیشه های آینده زندگی ندارد. او طوری رفتار می کند که به شما بفهماند دیگر نیازی به حمایت از طرف شما ندارد.

ممانعت از پاسخگویی به سؤالات ساده(خیانتکار)
هـمیشه نسبت بفردی که حتی از پاسخگویی به ساده ترین و منصفانه ترین سوالات شما سرباز می زند و یا سـوالات شما را از خودتان می پرسد ( این امر نشانگر یافتن یک جستجوی ذهنی برای دروغگویی است ) ضنین و مشکوک باشید. هشیار باشید در مورد دیر آمدن ها به خانه و ایـنکه او با غرولند در جواب سوال شما می گوید: ” چرا می خوای بدونی کی از محل کارم خارج شدم؟”. اگر او به سوالاتی که همیشه عادت داشـت داوطـلبـانـه و با رقبـت پاسـخ دهـد ولی اکنـون با حالت تدافـعی و جبـهه گیرانه، علاقه ای به جواب دادن آنها ندارد، بـدانید که او چـیزی ( یا کسی….) را از شما پنهان می کند.

ایجاد تغییرات در عادت ها(خیانتکار)
اگر او سرش جای دیگری گرم باشد ، بطور قطع متـوجه تـغییراتـی در انـجام عـادتها و کارهای روزمره اش خواهید شد. دیگر تمایلی به سینما رفتن وجود ندارد و صحبتی از شرکت در کلاسـهای آموزشـی نمی شـود. معمولا” مـردان دوسـت دارند با مـعشـوقه جدیدشان ملاقات کنند و این امر موجب غفلت و بازماندن از انجام مشغولیات گذشته می گردد.

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

 

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

مقالات مرتبط:

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

دلایل خیانت زنان و مردان

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

تشخیص خیانت مردان و زنان

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

2 دیدگاه

    • سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *