چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟,چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم,رابطه دوستی منجر به ازدواج,چطور دوستی را به ازدواج برسانیم,ترغیب مرد به ازدواج,دوستی به قصد ازدواج؟,رابطه به قصد ازدواج,چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم؟,ازدواج,ازدواج کردن,

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟,چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم,رابطه دوستی منجر به ازدواج,چطور دوستی را به ازدواج برسانیم,ترغیب مرد به ازدواج,دوستی به قصد ازدواج؟,رابطه به قصد ازدواج,چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم؟,ازدواج,


چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم

ازدواج کردن با عشق خود موضوعی است که نباید بیش از حد در آن تاخیر ایجاد شود. سوال های که سخت به دنبال پاسخش میگردید جواب های ساده دارد! ترغیب مرد به ازدواج! چگونه یک مرد را قانع کنیم؟ چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم؟ حالت پسرها هنگام عاشق؟ دلیل عاشق شدن چیست؟ چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم؟ چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم؟ چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم ؟ چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم؟ رابطه دوستی منجر به ازدواج!

ترغیب مردان به ازدواج نباید با زبان مطرح شود

جدا از روابطی که برای آشنایی های قبل ازدواج شکل می گیرند، اکثر روابط به نیت ازدواج شروع نمی شوند و صرفا برای آشنایی و دوستی هستند، اما ممکن هست شما در این روابط به طرف مقابل خود علاقه مند بشوید و تصمیم به ازدواج داشته باشید . در هر دو صورت چیزی که حائز اهمیت هست حفظ رابطه و تبدیل کردن این نوع روابط به یک رابطه پایدار است ک به ازدواج ختم شود.

برای اینکه مرد یا زنی را به ازدواج با خود ترغیب کنیم با از مهم ترین اصل ازدواج استفاده کنیم، در دنیای امروز دیگر کمتر کسی پیدا می شود که به صورت سنتی ازدواج کند و اکثر ازدواج ها با آشنایی قبلی انجام می شود. مهم ترین اصلی که یک آشنایی را به ازدواج می رساند عشق و میزان وابستگی طرفین است، پس برای ترغیب مردان به ازدواج و یا ترغیب زنان به ازدواج باید او را کاملا وابسته و مطیع خود کنید. شاید با خود بگوید طرف مقابل شما که عاشق هست اما آیا این عشق به حدی است که حتی تصور جدایی از شما برای او امکان پذیر نباشد!؟

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

اینکه ما چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی راه کار های مختلفی دارد اما اگر رابطه خود را با طرف مقابل بر پایه ازدواج پی ریزی کردید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که زمان این آشنایی نباید بیشتر از 3 تا 6 ماه باشد چون طولانی شدن این روابط با عث سرد شدن در مرد ها می شود به این دلیل که دیگر چیزی برای اکتشاف مردان وجود ندارد تا هیجان رسیدن به شما را افزایش دهد.

چرا یک رابطه نباید طولانی شود

یک واقعیت محض وجود دارد و آن هم روزمرگی و عادی شدن است، همه چیز برای انسان روزی عادی می شود حتی اگر کسانی که ازدواج کردن را برسی کنید می بیند که عطش روز های اول را ندارند. اگر رابطه بیش از حد ادامه پیدا کند ممکن است شما برای طرف مقابل خود عادی بشوید چون همه چیز را با شما تجربه کرده است و ممکن است این تفکر به سراغ او بیاید که شاید از شما بهتر را می تواند پیدا کند، در نتیجه همیشه در روابط باید دست نیافتنی باشید.

ایجاد روابط جنسی در دوستی

به هیچ عنوان وارد روابط جنسی نشوید، شکل گیری روابط جنسی باعث از بین رفتن جذابیت و جهت گیری رابطه به سمت روابطی که فقط برای دست یافتن به نیاز های جنسی است میشود.

چگونه روابطمان را به ازدواج ختم کنیم (نکات اصلی)

باید اعتماد بنفس بالایی داشته باشیم
مهارت های ارتباطی خود را افزایش بدهیم
نیاز های ناخود آگاه طرف مقابل را بشناسیم
احساس عشق را در طرف مقابل بوجود بیاوریم
با زبان بدن و فن بیان کلمات آشنایی کامل داشته باشیم

ترغیب مرد به ازدواج کردن

برای اینکه آشنایی را به ازدواج برسانیم نباید مستقیم از طرف مقابل خود درخواست ازدواج کردن کنیم.
سطح نیازها و عواطف طرف مقابل را بشناسید و ایشان را به خود جذب کنید، نباید از خود ضعف نشان بدهید طرف مقابل شما نباید احساس کند میتواند تا مدت طولانی شمارا کنار خود داشته باشد، وقتی برای یک مرد جذاب خواهید بود که مانند یک راز باشید دست نیافتنی به هر خواسته ای پاسخ مثبت ندهید تمام خود را به نمایش نگذارید.

ازدواج کردن چگونه مرد را وادار به خواستگاری کنیم
ازدواج کردن چگونه مرد را وادار به خواستگاری کنیم

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

نیاز نیست شما از طرف مقابل خود مستقیم درخواست کنید که به خواستگاری شما بیاید، اگر شما مرد مورد علاقه خود را عاشق کرده باشید و خود را با معیار های ایشان مطابقت داده باشید میتواند بصورت غیر مستقیم به این هدف برسید، مهمترین اصل در روابط برطرف کردن نیاز های ناخود آگاه، داشتن مهارت های ارتباطی و با اعتماد بنفس بودن هست.

یک ارتباط خوب را چطور به ازدواج ختم کنید؟

باید ارزش‌های آن طرف را به خودش و ارزش‌های خودتان را به او یادآوری کنید.
درست مثل یک مذاکره.
به طرف مقابل‌تان ویژگی‌های خوب رابطه را یادآوری کنید.
البته باید رابطه خیلی شفاف باشد که بشود در مورد این مسائل صحبت کرد.
بعد به این فرد بگویید که ببین سه سال دیگر بس است، بیا کمی جدی‌تر فکر کنیم.
اما اگر پاسخ طرف مقابل این بود که شما و این رابطه خیلی خوب است اما من فعلا قصد ازدواج کردن
ندارم، این فرد را کنار بگذارید تا موقعیت‌های بعدی را از دست ندهید.
خیلی وقت‌ها باید کسی را که دوست دارید برای رسیدن به اهدافی بزرگ‌تر کنار بگذارید.

حالت پسرها هنگام عاشق شدن

هیچ وقت قبل از قطعی شدن علاقه اش و هدفش که همانا ازدواج کردن است وارد فاز احساسات و عشق بلاواسطه نمی شود و اگر هم شد وقتی سخن ازدواج به میان می آید بازهم همان احساسات را به دختر می ورزد.

هیچ وقت ملاک های شناختی را جایگزین ملاک های احساسی نمی نماید
هیچ وقت خواستار ادامه رابطه و طولانی تر کردن رابطه بدون مشخص کردن زمان پایانی رابطه نمی شود.

هیچ گاه موقعیت های مخفی…پنهان و کوچه های خلوت را برای کسب لذت انتخاب نمی کند
از برخورد مناسب و آشنایی با فامیل ها .و خانواده دختر تفره نمی رود.
هیچ گاه در روابط خود قبل از اینکه در مورد معیارها و هدف های ازدواج کردن صحبت کند به یکباره سراغ معیارهای عاطفی و جسمی نمی رود

معمولا هیچ گاه پسری که قصد بدست آوردن کسی را دارد از موقعیت هایی که دختر برایش فراهم کرده سواستفاده نمی کند.

هیچ گاه مبحث و صحبت کردن در مورد متاهل را بخاطر این جملات به تاخیر نمی اندازد.
“”بذار سربازیم تموم بشه بعدا تصمیم می گیریم برای ازدواج چیکار کنیم””
“”من شرایط مالی خوبی ندارم..حالا کو تا شغل پیدا شه..بذار وقتی همه چیز جور شد اقدام می کنیم”

ازدواج کردن ترغیب مردان برای ازدواج
ازدواج کردن ترغیب مردان برای ازدواج

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم

راضی کردن مردان به ازدواج مراحل خاصی دارد که به سادگی می توانید آن را اجرا کنید، اما برای راه حل چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم نیاز به مهارت های ارتباطی و یادگیری راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران است که باید برای این تکنیک ها زمان لازم را صرف کنید.

هیچ وقت نباید از مردی بخواهید که باشما ازدواج کند به هیچ عنوان برای راضی شدن مرد به ازدواج نباید به او فشار وارد کنید تنها نتیجه این کار فرار مرد از شما خواهد بود. باید برای راضی کردن مردان به ازدواج از یک روش درست و علمی استفاده کنید،ما در موسسه سربرگ تازه تمام آموزش های لازم را برای رسیدن شما به اهدافتان در اختیار شما قرار می دهیم، پس با ما باشید.

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

مشکل همینجا است که شما دنبال راهی برای هستید که به شما بگوید چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم اما وادار کردن مردان به خواستگاری همیشه نتیجه عکس داشته است. مردان در مقابله وادار شدن به خواستگاری مقاومت شدیدی نشان می دهند، چون وقتی شما سعی می کنید یک مرد را وادار به خواستگاری کنید او احساس می کند شما قصد دارید آزادی او را بگیرید شما می خواهید او را اسیر کنید و اگر با شما ازدواج کند شما در همه چیز می خواهید او را وادار به قبول کردن بکنید.

بجای وادار کردن مردان برای راضی شدن به ازدواج باید با سیاست رفتار کنید و نهال ازدواج را در ناخودآگاه او بکارید گویی که ازدواج با شما فکر و خواسته خودش است. از دو طریق می توانید به این هدف برسید با عاشق کردن و وابستگی عاطفی زیاد و با برطررف کردن نیاز های ناخودآگاه، طرف مقابل شما باید به حدی به شما نیاز مند شود که نبود شما برای او یک احساس خطر بزرگ ایجاد کند. باید با تکنیک ها و تکنیک های nlp عشق به این هدف برسید سپس با  سیاست رفتاری با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن کار را تمام کنید در این روش شما در زمان مناسب باید این احساس را در شخص ایجاد کنید که اگر برای ازدواج با شما اقدام نکنند شما را از دست خواهند داد.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید؛؛

09129305020

چگونه رابطه خود را دوباره بسازیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

تشخیص خیانت مردان و زنان

1 دیدگاه

  • فوق العاده بود ممنون از مقالات خوبتون با کمک شما و سایت سربرگ تازه احساس میکنم میتونم عشقم رو به ازدواج با خودم ترغیب کنم و تمایل ازدواج توش زیاد کنم مرسی سربرگ تازه

  • سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله دوست بودم بعد ولم کرد اینا چند سال بعدش که منو میبینه بهم لبخند میزنه سرتکون میده بعد من به اون محل نمیدم اون بهم چشم غره میره یه روز تو چشام نگاه کرد بعد منم تو چشماش نگاه کردم بعدش که داشتم میرفتم خونمون یه برگشتم نگاش کردم اون لبخند زد نمی‌دونم عشقش هوسه یا ازدواج من خیلی دوست دارم باهاش ازدواج کنم چون خیلی وابستش شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *