قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته


قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از دست رفته از نظر عده ای یک معجزه واقعی برای کسانی است که عشقشان را از دست داده اند و از نظر مخالفان آن یک دروغ بزرگ است که قاتل زمان باقی مانده افراد بعد از جدایی عشقشان است.

ما در سربرگ تازه با دیدگاهی بی طرفانه اما منصفانه، تاثیر قانون جذب عشق از دست رفته بر روابط را بررسی می کنیم. هدف ما از این مقاله ارائه راه کاری قطعی و تاثیر بخش برای جذب عشق از دست رفته است.

پیش از اینکه به مسئله اصلی یعنی قانون جذب عشق از دست رفته بپردازیم نیاز است یکسری پیش فرض ها و اطلاعات راجع به روابط و مشکلات آن را بدست بیاوریم تا رسیدن به هدف برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب  امری ممکن شود.

دست یابی به قانون جذب عشق از دست رفته  بدون داشتن دانش و اطلاعات لازم غیر ممکن خواهد بود و بدون مهارت های لازم شما هیچ وقت نمی توانید در برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب موفق باشید.

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

زمانی که عشقتان را از دست می دهید قطعا تنها هدف شما رسیدن به عشقتان است و متاسفانه تحت تاثیر احساسات منفی و افسردگی پیش آمده بعد از جدایی، صبر نایاب ترین عنصر در وجود شما خواهد بود!

این مشکل کاملا طبیعی هست و هر انسان کاملی هم ممکن است در این شرایط عجولانه رفتار کند، اما این عجله آسیب هایی به رابطه شما وارد خواهد کرد که حتی ممکن است جبران ناپذیر باشند.

معمولا در این شرایط همه افراد بصورت احساسی عمل می کنند، چند واکنش خاص ممکن است از شما سربزند که متوجه تاثیر آنها نباشید، حتما از آنها دوری کنید.

فوران احساسات؛ گاهی کنترل خودمان را از دست می دهیم و با وارد آوردن حجمه های شدید به طرف مقابل او را بیشتر از خود می رانیم.

  • تصمیمات عجولانه نگیرید؛ بدون فکر به نتیجه اقدامی نکنید و حرفی نزنید، تصمیمات جدی راجع به مسائل رابطه را در این شرایط نگیرید.
  • طرف مقابل را قضاوت نکنید؛ بدون بررسی اتفاقات و شنیدن حرف های طرف مقابل چیزی را قضاوت نکنید.
  • به عشقتان حمله نکنید؛ تحت تاثیر احساسات و یا شرایط طرف مقابل را بازخواست نکنید.
  • از خط قرمز ها عبور نکنید؛ چهار چوب ها را نشکنید و از خط قرمز ها عبور نکنید، ازبین رفتن حرمت ها باعث خواهد شد طرف مقابل کاملا به آینده ارتباط بدبین شود.
  • زمان کافی برای تغییر شرایط بدهید؛ وقتی یک رابطه با مشکل روبرو است دلایل زیادی می تواند پس این مشکلات باشد، پس قطعا برای تغییر شرایط دلایل زیادی نیاز است، خیلی زود انتظار نتیجه مثبت را نداشته باشید “منطقی فکر کنید”
  • ضرب الاجل تعیین نکنید؛ نباید برای طرف مقابل زمان مشخص کنید، مثلا یک هفته بعد باید تصمیمت رو بگیری که میخوایی چیکار کنی!

دلایل فرو پاشی از دیدگاه فرد مورد علاقه

قانون جذب عشق از دست رفته-برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب
قانون جذب عشق از دست رفته-برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

یک اشتباه بزرگ که اکثر ما انسان ها مرتکب میشویم این است که فکر میکنیم رابطه ما یکشبه و بدون دلیل ازبین میرود و همه چیز عالی بوده و ناگهان عشقمان تغییر کرده و تصمیم به اتمام رابطه را دارد این تصور کاملا غلط است همانطور که علاقه و احساس در طول مدت زمان شکل میگیرد تخریب رابطه نیز از جایی آغاز میشود و به اتمام رابطه ختم میشود به عنوان مثال چند نمونه کوتاه از دلایلی که باعث میشود یک رابطه تبدیل به عشق از دست رفته شود را برسی میکنیم.

  1. افزایش تنش ها
  2. نادیده گرفته شدن نیازهای ناخودآگاه
  3. واکنش های غلط
  4. عدم توانایی در کنترل احساسات در هنگام بروز مشکلات
  5. در دسترس بودن بیش از حد

چگونه با قانون جذب عشق از دست رفته عشق خود را برگردانم؟

کسانی که به استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته رو می آورند، معمولا کسانی هستند که در اکثر روابط خود مشکل دارند. آیا شما هم جزء افرادی هستید که در یک حلقه تکرار شکست عشقی قرار گرفتند و راه رهایی از این مشکل را نمی دانند؟ بررسی کنید که آیا 5 مورد زیر راجع به شما هم صدق می کند یا خیر؟!

  • رابطه های شما همیشه به یک شکل تمام می شوند.
  • همیشه دچار خلاء عاطفی و ترس از دست دادن طرف مقابل خود هستید.
  • با این که برای عشق از دست رفته خود هر کاری کردید ولی شکست خوردید و عشق رفته شما حاظر به برگشت نیست.
  • برای جذب عشق خود هر کاری کرده اید و موقعیت ها را از دست رفته می بینید.
  • از قانون جذب می خواهید برای جذب عشق از دست رفته شما راه حلی کار آمد ارئه کند.

دیگران چه تاثیری در نیروی جذب عشق از دست رفته شما دارند؟

دوستان ممکن است به شما بگویند به او ابراز علاقه کن تا بداند چقدر عاشق او هستی، کسی را واسطه کن تا عشق تو را بداند و مشکلتان را حل کند. به او نشان بده تا ببیند چقدر بدون او زندگی برایت سخت است تا برگردد، مدام با او تماس بگیر تا نظرش تغییر کند و …

اما این نصیحت ها نه تنها هیچ تاثیری ندارند و باعث می شوند جذب عشق برای شما امکان پذیر نباشد و حتی فرصت ها را تبدیل به فرصت از دست رفته کند. شاید حتی برخی از این کار ها را هم امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید.

باید دست از این اشتباهات بردارید. به این اعمال شش اشتباه خطرناک جذب عشق از دست رفته گفته می شود که در ادامه راجب آن صحبت خواهیم کرد.

قانون جذب عشق از دست رفته چیست؟

قبل از استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته ابتدا باید با ماهیت واقعی قانون جذب آشنا شوید نه خرافات افراطی برخی از طرف داران قانون جذب عشق.

شاید شما راجب قانون جذب عشق شنیده باشید که به هر چیزی که فکر کنی آن را بدست می آوری، اما واقعیت قانون جذب عشق اینگونه نیست برای جذب یک عشق از دست رفته نمی توان صرفا با فکر کردن قدرت قانون جذب عشق از دست رفته را فعال کرد.

هر چیز که در ذهن شما اتفاق می افتد فقط در ذهن شما باقی خواهد ماند و روی ذهن شخص دیگری تاثیر نخواهد داشت، مگر با ارسال ارتعاشات صحیح جذب که نیاز به اجرای یکسری متدد دارد.

در ساختار جذب “انرژی های همنام یکدیگر را جذب می کنند” انرژی های مثبت انرژی مثبت را و انرژی های منفی انرژی منفی را به سمت خود می کشانند. باور و افکار مان ناخودآگاه ما را برنامه ریزی می کند و ناخودآگاه اعمال و اقدامات و احساسات ما را شکل می دهند و در نتیجه اعمال و احساسات ما باعث ارسال ارتعاش مثبت و ارتعاش منفی می شود.

برای جذب عشق از دست رفته شما باید ابتدا باور های منفی را ازبین ببرید سپس (باور سازی کنید) برای این کار ناخودآگاه خود را به شکل صحیح، با استفاده از تکنیک های nlp  برنامه ریزی کنید تا بتوانید سیر جریان ارسال ارتعاشات را مدیریت کنید.

مرحله اول برای جذب عشق بر باد رفته

برنامه ریزی ذهن و ناخودآگاه فردی اولین مرحله از قانون جذب عشق از دست رفته که باید روی خودتان اجرا کنید که اهمیت ویژه ای نیز دارد. زمانی که ناخودآگاه شما تحت تاثیر باور های منفی مانند باور های زیر باشد، برنامه ریزی این ضمیر قدرتمند به شکل منفی صورت می گیرد.

  • عشقم هیچ حسی به من ندارد.
  • برای همیشه او را از دست دادم.
  • با شخص دیگری وارد رابطه شده.
  • ممکن است عاشق فرد جدید شود.
  • من بدون او نمی توانم زندگی کنم.
  • دیگر نمی توانم عشق از دست رفته خود را جذب کنم.
  • او هرگز باز نخواهد گشت.

برگرداندن فرد مورد علاقه از طریق جذب

وقتی ما درشرایط جدایی قرار می گیریم رابطه یا عشق خود را از دست رفته می بینیم بصورت غریزی دست به هر کاری می زنیم تا موفق به برگرداندن فرد مورد علاقه خود شویم.

چون در این زمان ما در شرایط روحی مناسبی نیستیم و در طول زندگی خود آموزش های خاصی راجب روابط و تکنیک های اثر گذاری روی فرد مورد علاقه را نگذراندیم بنابراین تقریبا 90 درصد افراد در این شرایط بصورت غریزی رفتار می کنند و با هر روش درست و غلطی به هر شکل ممکن تلاش در برگرداندن دوباره فرد مورد علاقه خود دارند، چندمورد از مهمترین روش های غلط برای ترمیم رابطه را بررسی می کنیم.

تماس ها و پیام های پی در پی
قانون جذب عشق از دست رفته-برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب
قانون جذب عشق از دست رفته-برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

پس از آنکه طرف مقابل رابطه عاشقانه را ترک کرد ممکن است فرد با خود فکر کند اگر به او پیام ندم و یا تماس نگیرم، نبود من برایش عادی می شود و مرا فراموش خواهد کرد.

اما واقعیت رابطه این است که فرد مورد علاقه شما قبلا تصمیم به فراموشی شما گرفته است و حضور دائمی شما باعث نمی شود احساس فرد مورد علاقه شما تغییر کند بلکه این اقدامات باعث افزایش احساسات منفی می شود و عشقتان شما را فردی در دسترس و ضعیف خواهد دید.

رابطه ارباب برده

این تصور که با انجام تمام خواسته های فرد مورد علاقه می توان قدمی مثبت مانند روش های قانون جذب عشق از دست رفته برداشت تصور امید بخش اما کاملا غلطی است.

چرا ارباب و برده؟ اگر همیشه در کنار عشق خود باشیم و تمام خواسته های طلب شده و یا نشده او را فراهم کنیم فقط یک نتیجه بدست خواهد آمد تبدیل شدن به برده عشقمان! خب هیچ اربابی عاشق برده خود نمب شود پس این رفتار هم با قانون جذب عشق از دست رفته مغایرت دارد.

نمایش احساسات

اگر با عشق خود مدتی در رابطه بودید قطعا ایشان از احساسات شما و علاقه شما نسبت به خود خبر دارن و با این وجود شما را ترک کرده یا تصمیم به ترک دارد.

در اصل برای هر فردی الویت اول خودش است سپس طرف مقابل، ما به دنبال برگرداندن یا عاشق کردن یک شخص می رویم چون این امر خواسته و نیاز ما است نه به این خاطر که طرف مقابل به ما علاقه دارد، اگر شما به فرد مورد نظر حس نداشته باشید برای آن رابطه تلاش می کنید؟ قطعا خیر!

می خواهم این را بیان کنم که دوست من اگر طرف مقابل شما اکنون عاشق شما نیست یا احساسش به شما منفی شده باشد، متاسفانه اهمیتی به احساسات و عواطف شما نخواهد داد چون احساسی که باعث می شد تا وضعیت روحی شما برای او مهم باشد فعلا سرکوب شده. پس تلاش بی وقفه و ابراز احساس و علاقه هیچ سودی برای شما ندارد.

ایجاد ترحم و دلسوزی

گاها غریزه ما از روی درماندگی باعث بوجود آمدن یک تفکر غلط و بزرگ می شود که اگر عشقمان بداند که چقدر بدون او تنها هستیم یا بدون او می میریم قطعا تحمل نمی کند و به رابطه برم گردد، اما در واقعیت می دانیم این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

حتی اگر این با جلب ترحم و دل سوزی به هدف رسیدیم باید بدانیم رابطه ای که بخاطر ترحم شکل بگیرد به زودی پایان می پذیرد زیرا شخص مقابل بالاخره از ترحم کردن خسته می شود و به خودش و نیاز هایش توجه می کنید.

بزرگترین تاثیر منفی این اشتباه تخریب چهره و شخصیت شما است، ارزش و جایگاه خود را حفظ کنید به دیدی که طرف مقابل به شما دارد اهمیت زیادی بدهید.

مراحل قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب عشق چیست؟ (برگرداندن رابطه از دست رفته با قانون جذب تضمینی)

جهان بیرون آینه درون ما است! شاید تا به حال پیش نیامده که به این موضوع فکر کنید که هر احساس و تفکری که در ذهن شما وجود دارد باعث تغییر زندگی و روابط شما می شود.

اما حتما نام قانون جذب عشق به گوشتان خورده، قانون جذب یعنی ایجاد افکار مثبت خب این که ما افکار مثبتی داشته باشیم چه فایده ای دارد؟!! بله فقط داشتن افکار مثبت کافی نخواهد بود. اما افکار مثبت اگر سطحی نباشند و واقعا باور ما بر این افکار استوار شود باعث ایجاد احساسات مثبت خواهد شد و در نتیجه احساسات مثبتی که در ناخودآگاه و خودآگاه ما شکل گرفته شده است به رفتار مثبت منتهی می شود رفتاری که تضمین کننده موفقیت در تمام موارد زندگی است:

  • سلامتی
  • ثروت
  • موفقیت
  • روابط عاطفی
  • روابط اجتماعی

انرژی ها و ارتعاشات جزعی از واقعیت جهان هستی و زندگی ما هستند قطعا تجربه کردید هر زمانی که افکار منفی داشته باشیم احساسات منفی بوجود می آید پشت سر این احساسات منفی اتفاق های ناخوش آیند رخ میدهد و ما نام آن را بدشناسی میگذاریم!

اما این غیر ممکن است که ما مدتی باور های مثبت داشته باشیم و احساس مثبتی در ما وجود نداشته باشد. تقریبا غیر ممکن است که باور مثبت، افکار مثبت، رفتار مثبت، به نتیجه ای منفی ختم شود.

قدرت قانون جذب غیر قابل انکار است و یک روند ثابت و غیر قابل تغییر دارد. باور های ما باعث ارسال ارتعاش می شود و ما همان ارتعاشی را که ارسال می کنیم ارتعاش هم جهت آن را نیز دریافت میکنیم.

افکار و باور های مثبت => احساسات مثبت => رفتار مثبت == (اتفاقات مثبت)

افکار و باور های منفی => احساسات منفی => رفتار منفی == (اتفاقات منفی)

قانون جذب عشق از دست رفته
قانون جذب عشق از دست رفته

روانکاوی نفوذ به ناخودآگاه برای جذب عشق

تمام تصمیم ها و رفتار های انسان ها تحت تاثیر احساسات است و منشا تمام احساسات انسان ناخودآگاه اوست. همه ما این را تجربه کردیم اما چون درک روشنی از ناخودآگاه نداریم، از قدرت و تاثیر آن نیز بی خبر هستیم.

شاید شنیده باشید هنگام گرسنگی و یا عصبانیت تصمیم نگیرید، شاید تجربه کرده باشید روزی که به دلایلی ناراحت یا عصبی هستید و یا احساس خوبی ندارید ممکن است بدون دلیل کوچک ترین حرف یا اتفاقی شما را عصبی کند، ممکن است در آن روز مدام اتفاق های بد را تجربه کنید، دلیل این فرایند سیگنال های عصبی ناخودآگاه است.

اگر بدون دیدگاه قبلی فکر کنیم و هیچ حافظه ای نسبت به طلا و نقره نداشته باشیم میبینیم که این دو تفاوتی برای ما ندارند و در ارزش حتی با فلز آهن برابر هستند.

اما طلا را به نقره و نقره را به آهن ترجیح می دهیم زیرا در جهان طلا فلزی با ارزش است. ما انسان ها به طلا ارزش و قیمت دادیم میشد ارزش طلا با فلز مس هم جابجا شود. خب ریشه این ارزش طلا از گذشته های دور است و در گذشته و حتی زمان کنونی طلا با ارزش است، چون درخشندگی خاصی دارد، شکل دادن به آن آسان است و بسیار کم یاب تر از فلزات دیگر است.

اگر برای خودتان ارزش قائل نباشید کسی هم برای شما ارزش قائل نخواهد شد.

فوت کوزگری برای جذب عشق تمام شده

همانطور که عرض کردم در کتاب بازگشت عشق و ازدواج مراحل ترمیم رابطه از دست به شش قسمت تقصیم شده است.

  • فصل اول شناخت
  • فصل دوم بازگشت به زندگی
  • فصل سوم تغییر بزرگ
  • فصل چهارم سیگنال عشق
  • فصل پنجم سیگنال جذب
  • فصل شش شروع دوباره

به نظرات چند تن از کاربران سربرگ تازه که از پکیج دوره بازگشت به رابطه استفاده کردند گوش کنید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید،؛؛

09129305020

مقالات مرتبط:

زبان بدن در عشق

ناخودآگاه چیست؟

چگونه با اعتماد بنفس باشیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

55 دیدگاه

  • قانون جذب عشق از دست رفته تکنیک های nlp عشق برگرداندن مرد به رابطه بهترین راه برای برگرداندن عشقم تکالیف برای برگرداندن عشقمان دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته راه های برگرداندن دوست پسر برگرداندن عشق سابق آیا پسری که رفته برمیگرده

  • سلام خسته نباشید یه سوال راجب مراحل قانون جذب عشق از دست رفته داشتم. توی این مراحل ما باید مدام به عشق از دست رفته خودمون فکر کنیم که مثلا بهش رسیدیم برگشته و فکر کنیم که باهمیم این حرفا؟

    • در قانون جذب به ما گفته می شود تصویر سازی کنیم مثلا اگر یک خودرو می خواهیم خودمان را با خودرو تصور کنیم، داخل خودرو باشیم یا زمانی که آن را می خریم. این تصویر سازی باعث می شود که ما با هیجان مثبت، برای بدست اوردن خودرو بیشتر تلاش کنیم اما دررابطه کاملا متفاوت هست تصور کنید عشقتان شمارا رها کرده حال شما مدام به او فکر کنید، بازگشت را تصور کنید یا تصور کنید کنارتان است. بعد از این تصویر سازی شما با انرژی تلاش نمی کنید که عشقتان برگردد بلکه دلتان تنگ می شود و پیام می دهید یا تماس می گیرید سپس پاسخ منفی دریافت می کنید و اصرار و التماس شروع می شود و تمام زحماتتان از بین می رود.
      برای اینکه این اتفاق رخ ندهد شما باید دست از تصویر سازی بردارید. نباید دیگر پروفایل ایشان را چک کنید ویا از ایشان خبر بگیرید. شاید باخود بگویید انجام ندادن این کارها برای شما خیلی سخت است . بگذارید این طور توضیح دهم: آیا این کار تا به اکنون سودی داشته است ویا باعث شده ایشان برگردند؟ همانطور که می بینید خیر این کار فقط باعث عذاب شما و یا حتی اشتباه مجدد شما شده است و با این کار باعث شدید تنش بیشتری شکل بگیرد.
      استفاده ای که ما از قانون جذب برای ترمیم رابطه می کنیم متفاوت تر است از استفاده کلی قانون جذب. به دلایلی که عرض کردم ترمیم یک رابطه نیازمند اصول متفاوتی است یعنی داشتن یک سری پیش فرض ها و افزایش امتیازات. همانطور که توضیح دادم شما نباید تصویر سازی کنید. از قانون جذب باید بصورت غیر مستقیم استفاده کرد یعنی برای افزایش امتیازات و رسیدن به اهداف دیگری که در ترمیم رابطه تاثیر دارند. برای ترمیم رابطه اصلی ترین تکنیک ها تکنیک اِن اِل پی است.

  • سلام دکتر کتاب بازگشت عشق شما رو خریدم خوندم عالی بود به خدا. تازه فهمیدم چه گندی توی رابطه هام می زدم چقدرش رو خودم مقصر بودم. به کمک کتاب شما تونستم بفهمم برای اینکه یه کسی واقعا دوستت داشته باشه باید چیکار بکنید. با کمک اون فصل از کتابتون که راجب قانون جذب عشق از دست رفته بود تونستم عشق از دست رفته خودم رو برگردونم دکتر. خواستم ازتون تشکر کنم البته من قبل آشنایی با خودتون با کابتون آشنا شده بودم و واقعا کتاب با ارزشی بود مرسی

    • سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که شما موفق شدید و برای شما و عشقتان آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم

  • وقتی یه کسی دیگه ما رو نخواد چطوری میشه با قانون جذب برش گردوند خوب آدما استقلال دارن نمیشه کسی رو مجبور کرد به کاری که!!!!

    • روابط کاملا امکان بازگشت دارند اما بعضی روابط نیز قابل ترمیم نیستند روابطی که شخص ازدواج کرده باشد یا موضوعی بسیار مهم باعث جدایی شده باشد که بیش از تحمل انسان باشد. از راه دور می توان یک شخص را تحت تاثیر قرار دادم آن را جذب کرد اما نه با تفکر مثبت کلامات انگیزشی و کائنات چنین چیزی امکان پذیر نیست. اگر به عنوان مثال شخص برای همیشه از دسترس خارج شود و هیچ راه ارتباطی وجود نداشته باشد مثلا شماره تلفنی یا یک اکانت شبکه اجتماعی یا آدرسی و … غیره نباشد بازگشت غیر ممکن است اما اگر حتی یک شماره یا یک ای دی از طرف مقابلتون داشته باشید با کمک تکنیک های جذب از راه دور و ان ال پی بازگشت امکان پذیر است. تفات ان ال پی با جذب این است که در این تکنیک ها واقعیت گرایی وجود دارد این تکنیک های به شما مهارت های تاثیر گذاری نفوذ به ناخودآگاه ، ارتباط کلامی، ارتباط چشمی زبان بدن و … غیره را می آموزد ره برگشت این است نه اینکه با فکر کردن به عشقو تصور برگشت او را از راه دور باز گردانیم. شما استقلال شخص رو نمی گیرید شما از جادو استفاده نمی کنید شما با کمک مهارت های ارتباطی می تونید مجدد به ناخودآگاه شخص نفوذ کنید و اون رو جذب و شیفته کنید در واقع اگر بخوام ساده تر بیان کنم مانند بار اول که در طرفتون احساس علاقه ایجاد شد شما با سیاست های رفتاری می تونید مجدد یک احساس مثبت شکل بدید

  • من طاقت ندارم نمی دونم چیکار کنم نفسم بند میاد قبلم داره می ترکه آقای دکتر چکار کنم من می میرم نمی تونم بهش پیام ندم هر چند می دونم اشتباهه اما خب دست خودم نیست

    • اجازه بدهید با یک روانکاویی عشق بصورت ساده شما را نسبت به این شرایط آگاه تر کنم. ناخودآگاه، تقریبا بیش از 90 درصد اعمال و احساسات ما را تحت کنترل دارد و روی تصمیمات و رفتار ما تاثیر اساسی دارد. وقتی شما از عشقتان که وابستگی زیادی به او دارید و زمان زیادی را با صحبت یا فکر کردن به او گذرانده اید از دست می دهید یا طرف مقابل شما سرد شده است شما به دلیل وابستگی و تنها شدن مدت زمان زیادی را به طرف مقابل خود فکر می کنید و این باور را به ناخودآگاه خود القاء می کنید که بدون او نمی توانید ادامه دهید و حتما باید ایشان را به رابطه برگردانید. از آنجایی که ناخودآگاه باعث شکل گیری احساسات می شود احساس ترس از تنهایی و ترد شدن، تمام ذهن شما را فرامی گیرد و شما دچار ضعف و اشتباه می شوید و از روش های غلطی به دنبال ترمیم رابطه خواهید بود.

    • در پاسخ به ساقی
      ناراحت نباش خواهر قوی باش درست تلاش کنی می تونی برش گردونی اگرم برنگشت نارحت نباش بهتر شاید این به نفعت باشه به خدا توکل کن

  • من تجربه بازگشت به رابطه با قانون جذب و ان ال پی رو دارم. الان مشکلی ندارم توی رابطه ولی دلم می خواد بیشتر یاد بگیرم شما فیلم آموزشی چیزی ندارید از خودتون کاراتون

    • سلام عرض شد در حال حاظر خیر آموزش های ما فقط بصورت مقالات هستند ولی در آینده ویدئو ها نیز منتشر خواهند شد برای آشنایی بیشتر با مقالات می تونید در کانال عضو بشید

    • سلام، اگر بلاک شده باشم و حتی شماره م رو پاک کرده باشه امکان بازگشت بااین تکنیک وجود دارد؟

      • سلام وقت بخیر احتمال بازگشت به رابطه بر اساس بلاک شدن و شماره تلفن مشخص نمیشه بر اساس رابطه و شرایط هر دو طرف مشخص میشه

  • قانون جذب عشق از دست رفته واقعا از نظر شما ممکنه اصلا تا حالا کسی تونسته با این روش عشق از دست رفته خودشو برگردونه آخه من از قانون جذب شنیده بودم برای ثروت استفاده می شه!

    • قانون جذب فقط برای ثروت نیست در هر چیزی می توان از قانون جذب استفاده کرد اما برای تاثیر گذاشتن روی شخص دیگر و جذب آن برای بازگشت به رابطه از دست رفته قانون جذب عشق کافی نیست و نیاز به مکمل اصلی دارد یعنی تکنیک های nlp عشق

  • سلام یه سوال اگه ما این اشتباهات رو انجام داده باشیم چی میشه بازم عشق خودمون رو با قانون جذب عشق از دست رفته که گفتید برگردونیم یا نه دیگه راهی نیست؟؟؟؟؟؟

    • در پاسخ به مائده
      اگر شما مرتکب این اشتباهات شده باشید در لبه موفقیت و شکست قرار دارید و خیلی مهم است که شما به هیچ عنوان دیگر این اشتباهات را تکرار نکنید. بله می توانید رابطه را برگردانید اما برای این کار هم نیاز به قانون جذب عشق از دست رفته دارید هم تکنیک های nlp عشق (مهارت های ارتباطی کلامی و غیر کلامی، تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه انسان)

  • یه کسی که خیانت کرده ارزش برگشتن داره؟ به نظر شما میشه کاری کرد که دیگه خیانت نکنه

    • در پاسخ به mohsen
      خیانت انسان ها ریشه در تنوع طلبی و کمبود ها و معیار های غلط داره، اینکه آیا ارزش داره به یک رابطه برگشت که طرف مقابل مرتکب خیانت شده یک تصمیم شخصی است که باید خود شما بگیرید خیانت یک اشتباه است قابل بخشش قابل جبران اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا این شخص انقدر ارزش دارد که یک بار دیگر تلاش کنید تا این مشکلات را ازبین ببرید

  • سلام دکتر جان خوبید آقا من و همسرم آشتی کردیم دستتون در نکنه تا 5 مرحله پیش رفتم دیگه نیازی به مرحله شش نبود خودش بهم زنگ زد گفت میخواد حرف بزنیم تا یا مشکل رو حل کنیم یا یه فکر دیگه بکنم که خوشبختانه با توصیه های شما به رفتار ها و متقاعد کردن مرحله حرفامون جواب دادو به هم یه فرصت دادیم دمتون گرم با این هنرتون. می دونم سرتون خیلی شلوغه اما یه نصحیت به من بدید که بتونم همیشه زندگی خودمو مدیریت کنم در حد یه توصیه هم کافیه ممنون میشم دکتر جان

    • در پاسخ به مجتبی 123
      سلام عرض شد دوست عزیز برای این اتفاق خوب بسیار خشنود هستم. برای اینکه یک زندگی خوب داشته باشید همیشه باید مهارت های ارتباطی شما در بالا ترین حد خودش باشه همیشه همسرتون رو درک کنید همیشه به نیاز های ناخودآگاهش توجه کنید و همیشه در حال پیشرفت باشید

  • سلام من اصلا نممیفهمم قانون جذب یعنی چی من توی رابطم دچار مشکل شدم ولی واقعا نمیدونم یعنی چی آخه؟؟؟؟!!!!!! یعنی فکر کنم برمیگرده بعد برمیگرده!!!!!!!!!!!! خیلی راحته که اینطوری آخه واقعا جای سواله برام

  • سلام من پسرم و 18 سالمه عاشق شدم عاشق یه دختره خیلی خوب اما از بس همه گفتن بچه ای و اون بتو اوکی نمیده ترسیدم برم جلو اکثرا توی یه کافه میبینمش و فکر میکنم حدودا هم سن و سال خودمه میخواستم ببینم میتونم با قانون جذب بدون اینکه خودم مستقیم پیشنهاد بدم ایشون رو جدب خودم کنم

    • قانون جذب برای ارتباط با دیگران به تنهایی کافی نیست شما باید به این شکل از قانون جذب استفاده کنید. (ارتقای خود، ایجاد باور های مثبت، ایجاد جذابیت، افزایش امتیاز) سپس باید مهارت های راتباطی لازم برای برقراری ارتباط و ایجاد احساس را بدست بیاورید تا به هدفتون برسید

    • خوب دوست عزیز فکر می کنم یه پیشنهاد ساده به این خانم بدی تکلیفت مشخص میشه نیازی به این کارا نیست که خودتو اینقدر اذیت کنی

  • سلام قانون جذب راجب زمینه های دیگه من شنیده بودم اما راجب برگرداندن رابطه خیر. اگر دید مثبت داشته باشیم و انرژی منفی ندیم و باارامش و صبور باشیم صورت می گیره درسته جناب آقای دکتر؟؟

    • سلام عرض شد. بله اگر باور های خودتان را تغییر بدید و از قانون جذب استفاده کنید می توانید المان های لازم برای بازگشت به رابطه را بدست بیاورید. اما بازگشت به رابطه صرفا با قانون جذب و انرژی مثبت امکان پذیر نیست. شما باید مهارت های ارتباطی خودتان را افزیش بدید(ارتباط کلامی، متقاعد کردن، نفوذ به ناخودآگاه، برنامه ریزی ناخودآگاه، زبان بدن،) در این صورت است که شما می توانید یک رابطه را برگردانید

    • سلام عرض شد برای آموزش مراحل فراموش کردن می تونید به تیم پشتیبانی پیام ارسال کنید 09129305020

  • سلام اگر من بخوام بصورت خصوصی با شما در ارتباط باشم باید چیکار کنم میشه یه وقت بهم بدین. میخوام مشکلمو عرض کنم ببینم راه حلی داره اصلا یا نه

    • سلام عرض می کنم. موسسه سربرگ تازه یک تیم پشتیبانی رایگان دارد که می توانید مشکل خود را مطرح کنید. از طریق واتس آپ یا تلگرام می توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید: 09129305020

  • سلام بااجازتون من مشکلم را مطرح میکنم و اگر می شود کمک کنید خواهش می کنم. من به مدت 1 سال است که ظلاق گرفته ام و یک پسر 13 ساله دارم و بایک نفر آشنا شدم که باهم در ارتباط بودیم و بخاطر آشنایی قبل ازدواج من صیغه ایشان شدم همه چیز عالیه فقط رابطه او با پسرم خیلی بده و خودم حس می کنم که وقتی با پسرم تنها است خیلی بد برخورد می کند به نظر شما چه کاری کنم آیا با قانون جذب می توانم رابطه اورا با پسرم درست کنم؟

    • سلام عرض می کنم خدمت شما. مورد شما یک مورد خاص است و باید تحلیل و برسی انجام شود که آیا ایشان دچار اختلال های کودک آزاری هستند یا خیر صرفا یک مشکل طبیعی است که در هنگام پذیرش فردی جدید صورت می گیرد. میتوانید به تیم پشتیبانی پیام بدید تا رایگان مورد شما را برسی کنند

  • با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز من خواستار کمک شما هستم. خانم من خیانت میکنه و اصلا قبول دار نیست دیگه نمیدونم چیکار کنم میخواستم طلاق بدم اما 2 تا دختر دارم و بخاطر آنها نمیدانم چیکار کنم لطفا یک کمکی به بنده بکنید ممنونم و اینکه شماره دفتر یا شرکت شما برای ارتباط بیشتر را میخواستم

    • سلام عرض می کنم دوست عزیز آقای عباسی. خیانت انسان ها یک ریشه ناخودآگاه دارد تا این مشکل حل نشود افراد به این رفتار خود ادامه خواهند داد، دلایل آنها برطرف نشدن نیاز های ناخودآگاهشان است، این نیاز ها اصلی ترین دلایل وابستگی انسان به عشقش است. بعضی افراد زمانی که نیاز های ناخودآگاه خود را برطرف نشده می بینند دست به خیانت می زنند. اما از طرفی بعضی از انسان ها دچار اعتیاد به عشق و یا اعتیاد به رابطه جنسی هستند. ریشه این اعتیاد نیز به ناخودآگاه برمیگردد و یکی از دلایل شکل گیری این اعتیاد، ضعف های روحی و روانی فرد است که سعی می کند با برقراری ارتباط های متعدد این خلاء ها را پر کند.

  • سلام من به قانون جذب شدیدا ایمان دارم و با شما صحبت کردم و فکر میکنم علاوه بر راهنماییهای بسیار مفید شما چون خودم خیییلی اعتقاد د اشتم و می دونستم درست میشه درست شد. بلللللللله آقای دکتر عزیز ازتون ممنونم و ارزوی موفقیت روزافزون برای شما دارم

    • سلام عرض می کنم خدمت شما دوست عزیز خواهش می کنم امیدوارم شما هم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • سلام من خودم مشکل ندارم ولی رابطه پدرو مادرم خیلی خیلی بده و همیشه دعوا دارند و به غیر از خودم یه خواهر کوچیک تر دارم که خیلی توی روحیش تاثیر داره و اذیت میشه میشه بگید من چه کاری میتونم انجام بدم

    • برای اینکه مشکلات یک رابطه حل شود خود افراد باید تحت مشاوره و درمان قرار بگیرند متاسفانه شما نمی توند کار خاصی انجام بدید اما باید والدین خود را دعوت به صلح کنید و آنها را متقاعد کنید که به یک مشاور یا روانشناس مراجعه کنند

  • من با کسی آشنا شدم و رابطه ما تازه شروع شده و میخواستم با قانون جذب رابطمون را به نحو احسنت ادامه بدم البته با کمک شما

    • سلام عرض می کنم. برای آموزش بیشتر راجب قانون جذب می تونید به تیم پشتیبانی پیام بدید پاسخگویی رایگان است. 09129305020

  • سلام خدمت شما .محمد هستم ٢١ساله از كرمانشاه ٩ماه باعشقم بودم اما الان ٦روزه كه تركم كرده و رفته مقصرهم خودم بودم اما واقعا نه تحمل دارم نه ميتونم دور بودنشوتحمل كنم همه هم بهش گفتن كه واقعا اين پسر از ته قلبش عاشقته و دوستت داره حتي خودم هرجوري كه شده بهش ثابت كردم اما ٦روزه ازپيشم رفته توروخداكمكم كنين كه چيكار كنم برگرده??

    • سلام دوست عزیز نکته اول اینکه شما اشتباه کردید که از واسطه استفاده کردید واسطه گری جزءاشتباهات خطرناک رابطه استو راجب مراحل ترمیم شما میتونید بر اساس شش مرحله عمل کنید تا نتیجه بگیرید.

  • من که راضی ام خب طبق فرمایشات شما درباره قانون جذب در مورد عشق از دست رفته یکمی متفاوت از موضوعات دیگره اما من راضی ام و خدارا شکر میکنم که این سایتو دیدم و با شما ارتباط برقرار کردم بنده هم مثل خیلیای دیگه قانون جذب رو اشتباه متوجه شده بودم و دقیقا برعکس کاری که باید انجام میدادم رو انجام میدادم و همه چیز بد تر میشد. به هر حال امیدوارم هرکی مشکل منو داره با شما آشنا بشه و متوجه بشه.

  • سلام اقای دکتر من دو ساله با یع پسری خرف میزنم ک هر دوتامون عاشق همیم حتی یذرع ناراحت میشدم گریع میکرد ولی الان نزدیک ب ۱۵روزه ک سرد شده ده روز پیش یهو گفت نمیخامت یع شبه بعد اون هم پیام دادم ب صدتا پیامم فقط یکیشو جواب میداد ک حوصله ندارم بعد کارای اشتباهی کردم بهش التماس کردم ولی الان دو روزه سراغشو نمیگیرم میخام با قانون شما برم میدونم هم دوسم دارع الکی میگفت اونارو میشع کمکم کنین اکانتمو دارع من با دوستام حرف میزنم میبینه میخام درش بیارم ولی میترسم میخام انلتین نشم اصلا کمکم کنین

    • سلام عزیزم: یکی از اشتباهات بزرگی که باعث میشه یک رابطه دچار مشکل شود این است که مدت زمان رابطه دوستی بیش از 6 ماه شود. هر رابطه ای حداقل بعد از ماه سوم به سمت هدف دار شدن پیش برود وقتی این اتفاق نمی افتد و مدت زمان رابطه به یک سال چند سال میرسد باعث بروز مشکلی به نام یکنواختی میشود بصورتی که طرفین برای یک دیگر عادی میشوند و دیگر جذابیت سابق خود را ندارند و جذابیت رابطه تبدیل به یک احساس عادی تبدیل میشود. یک کوه را تصور کنید هر کوهنوردی به شددت علاقه دارد که به این کوه صعود کند ولی وقتی به هدف خود رسید دیگر این کوه آن جذابیت را ندارد. روابط هم دقیقا به همین شکل است وقتی مدت زمان رابطه زیاد میشود وقتی دو طرف تمام احساسات و اتفاقات را تجربه میکنند از جذابیت رابطه کم میشود و دیگر شخص هیجانی برای ادامه رابطه یا هدف دار شدن رابطه ندارد.

      شما به هیچ عنوان با اصرار و خواهش موفق نمی شید رابطه خود را برگردانید همانطور که در مقاله قانون جذب عشق از دست رفته توضیح دادم، برای پرسش پاسخ و آموزش مراحل مراحل بازگشت به رابطه می توانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالات خود را رایگان مطرح کنید 09129305020

  • شما مطمنین درس میشع برمیگرده با این شرایطی ک گفتم بهتون درس میشع احتمالش چقدع اگ من دوره تکمیلی رو انتخاب کنم درس میشع توروخدا؟

    • بله دوست عزیز امکانش وجود داره و تقریبا 80 تا 90 در صد شرکت کنندگان موفق می شن میتونید درکانال عضو بشید و نتایج شرکت کنندگاه هر ماه را گوش کنید.

  • خب دوست عزیز، چیزی که مهمه اینکه شما خونسرد باشید چون نیازی به نگرانی نیست شرایطی که شما در آن هستید کاملا قابل کنترل و تغییر است. اما قبل از هر حرفی باید خدمتتون عرض کنم هیچ رابطه ای به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی یک باره و یک شبه تمام نمی شود، شاید قبول این حرف براتون سخت باشه و با خودتون بگید رابطه ما خیلی عالی بود و ما هر دو عاشق هم بودیم اما یک دفه عشقم من را ترک کرد!

    ما انسان های دارای یک ضمیر قدرت مند هستیم به نام ناخودآگاه که کنترل 98 درصد از احساسات و رفتارهای ما را در دست دارد. منشا تمام احساست انسان، مانند احساس عشق، نفرت، ترس، شجاعت و هر چیز دیگری ناخودآگاه او است. شاید شما و طرف مقابلتان واقعا عاشق یک دیگر بودید، اما همانطور که احساسات در ناخودآگاه به یکباره به وجود نمی آیند و در طول رابطه شکل میگیرند، در یک لحظه نیز ازبین نمیروند. بلکه احساس مرتبط با پدیده ها (هر چیزی که به آن احساس داریم) تغییر میکند. این تغییر احساس به آرامی و با دریافت وردی اطلاعات توسط ناخودآگاه صورت میگیرد.
    شما به هیچ عنوان نمی توانید با انجام این اشتباهات امید به بازگشت داشته باشید توصیه می کنم راجب اشتباهات در لینک زیر بیشتر مطالعه کنید. می توانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالات خود را رایگان مطرح کنید 091209305020

  • از اکانتم بیرونش کنم من اکانت تلگراممو دارع قبلا دادم خودم شاید میخونع دلش تنگ نمیشه چتامو با بقیع دیگع نمیدونم چیکار کنم الان تا فصل سع خوندم فردا قرارع فصل چهارو بفرستین

    • سلام عرض شد بستگی به شرایط و عوامل زیادی دارد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *