چگونه خیانت را فراموش کنیم

چگونه خیانت را فراموش کنیم


چگونه خیانت را فراموش کنیم

وقتی در یک رابطه دوستی طرف مقابل به شما خیانت می کند، یا با خیانت همسر خود روبرو میشوید تمام سیستم اعصاب و روان شما دچار اشکال میشود احساست مانع تصمیم گیری درست شما میشود. به دنبال پاسخ سوالاتی هستید که در این شرایط برای شما همه چیز است:چگونه خیانت را فراموش کنم چگونه خیانت را جبران کنیم چگونه با خیانت زنم کنار بیام همسرم خیانت کرده اعتماد بعد از خیانت چگونه خیانت را کشف کنیم نمیتوانم خیانت همسرم را ببخشم چگونه غمها را فراموش کنیم؟

هدف: چگونه خیانت را فراموش کنیم

برای یادگیری چگونه خیانت را فراموش کنیم بهتر است با نکاتی که در رسیدن به هدفمان ما را یاری می کند بیشتر آشنا بشویم. برای اینکه بتوانیم خیانت را فراموش کنیم ابتدا دلیل خیانت را کشف کنیم.

چرا عشقم یا همسرم به من خیانت میکند

دلایل زیادی وجوددارد که آنها را به طور خلاصه ذکر می کنم اما نمی توان برای آنها اولویت و مرتبه ای در نظر گرفت.

1- سردی روابط: وقتی بین زوج ها روابط محبت آمیز، عاطفی و هیجانی کم می شود و دیگر خبری از احساس شور و عشق اولیه نیست، در این زمان ممکن است یکی از زوج ها وارد رابطه خیانت آمیز شود.

2- سرد شدن نسبت به ظاهر یکدیگر: در زندگی زناشویی افرد به تدریج ممکن است نسبت به ظاهر همسرشان دلسرد شوند یا اینکه جذابیت های فرد مقابل برایشان یکنواخت و تکراری شده باشد. برای مطالعه بیشتر دلایل خیانت میتوانید اینجا کلیک کنید.

برای اینکه بدانیم چگونه خیانت را فراموش کنیم باید ابتدا به مسائلی مهم تر از طرف مقابل و اینکه بدون او چگونه زندگی خواهیم کرد توجه کنیم.

دلایل ناخود آگاهی که باعث خیانت همسر و یا دوست میشود

در قانون جذب مسئله ای مطرح است بنام ارتعاشات زمانی که شما مدام طرف مقابل خود را چک میکنید، همیشه ترسی با شما است که مبادا عشقمان یا همسرمان شخص دیگری را جایگذین ما کند، وقتی در این تفکر و باور گیر کرده باشید ارتعاشات منفی از طریق رفتارتان ارسال میکنید به اینگونه که شما ارزش خاصی ندارید و جایگذین بهتری برای شما وجود دارد وقتی ما خودمان را دوست نداشته باشیم چطور میتوانیم انتظار داشته باشیم که طرف مقابل ما عاشق ما باشد و کسی را جایگذین ما نکند.

چگونه خیانت را جبران کنیم

اگر خیانت از طرف شما رخ داده است باید صادقانه وارد عمل بشوید و رابطه خود را ترمیم کنید همانطور که در مقاله راه حل ساده برای ترمیم رابطه توضیح دادم.

اگر خیانت از طرف عشقتان و یا همسرتان رخ داده و تصمیم به ادامه رابطه یا فراموش کردن خیانت دارید باید بدانید که با مرور کردن خیانت عشقتان چیزی تغییر نخواهد کرد و شما باید عشقتان را به روش درست فراموش کنید.

نکاتی در یادگیری چگونه خیانت را فراموش کنیم

چگونه با خیانت زنم کنار بیام

شما نباید تصمیم بگیرید خیانت همسرتان را با خیانت پاسخ بدهید نباید واکنش انفجاری نشان بدهید پرخاشگری کنید به او آسیب برسانید این روش هیچ سودی برای شما ندارد هیچ کمکی به شما نمی کند تا مسئله خیانت حل بشود.

همسرم خیانت کرده

همسر شما عاشق شما بوده است و اگر به شما خیانت کرده ابتدا دلیل آن را بشناسید و مشکل را حل کنید.نباید برای آرامش خود به هر کسی که میشناسید بگوید که به شما خیانت شده این کار باعث ایجاد تنش و سخت تر شدن شرایط رابطه شما میشود. همه چیز باید بین خود شما و نهایتا مشاورتان باشد.

اعتماد بعد از خیانت

قطعا خیانت باعث از بین رفتن اعتماد بین دو نفر میشود و آسیب های زیادی به رابطه میرساند. ایجاد اعتماد بعد از خیانت امکان پذیر است: ابتدا باید واقعا نشان دهید که از خیانت خود پشیمان هستید و دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنید و باید عواقب ان را نیز بپذیرید (مدتی جدایی) سپس میتوانید با کمک تکنیک های ان ال پی رابطه خود را ترمیم کنید.

چگونه خیانت را کشف کنیم

برای کشف خیانت نگاهی بندازید به نشانه های خیانت در مردان و زنان

نمیتوانم خیانت همسرم را ببخشم

دلیل روانشناسی که باعث میشود شخصی نتواند خیانت همسر خود را ببخشد و فراموش کند چیست؟  فردی که عشقش به او خیانت میکنید به صورت جدی آسیب پذیر میشود تمام باور ها و رویا های او از بین میرود در این شرایط اگر بگذاریم که افسردگی مارا در بربگیرد قطعا این خیانت صدمه های شدید به ما می زند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

چگونه رابطه از دست رفته را بازگردانیم:

نشانه های خیانت

چگونه با شکست عشقی کنار بیام

چگونه عشقم را فراموش کنم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *