تکنیک های NLP عشق

تکنیک های NLP عشق


تکنیک های NLP عشق چیست؟

تکنیک های NLP عشق، NLP یعنی برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه، مغز انسان را میتوان به عنوان بزرگ ترین ابر کامپیوتر کل هستی در نظر گرفت، در نتیجه ذهن انسان را می توان یک نرم افزار در نظر گرفت که قوی ترین “هوش” در کل جهان است (هیچ هوش مصنوعی ساخته بشتر وجود ندارد که توانایی رقابت با ذهن انسان را داشته باشد) کار این نرم افزار مدیریت رفتار انسان است. در روانشناسی به هسته مرکزی ذهن ناخودآگاه گفته می شود، درواقع ناخودآگاه یک نظریه است، که یافته ها و استدلال های روانشناسان بر روی این نظریه سوار میشوند.

روز به روز با پیشرفت روانشناسی کارکرد ذهن نیز آشکار تر می شود، این شفاف سازی به بشر کمک می کند به یک هدف بزرگ برسد، که همان کنترل ناخودآگاه است. ذهن از سه بخش خودآگاه، نیمه خودآگاه، ناخودآگاه تشکیل شده است و تکنیک های NLP جادویی هستند که رویا های انسان را به نتیجه می رساند، اگر خواسته و هدف منطقی و ممکن باشد، قطعا راه رسیدن به آن هدف فقط کنترل کامل ذهن است.

  • خودآگاه یا همان ضمیر هوشیار 8 در صد از اعمال فیزیکی و ذهنی را کنترل می کند، برای درک بهتر باید ضمیر هوشیار را “من درون خود” ببینید (یعنی خودتان را در نقش خودآگاه قرار دهید و ناخودآگاه را یک انسان دیگر ببینید که باید به ترقیب و تلاش کاری کنیم او در جهت اهداف ما قدم بردارد).
  • ضمیر نیمه خودآگاه یا نمیه هوشیار مربوط به مسائل میانی است، اصلی ترین اتفاقات در نیمه خودآگاه رقم میخورند، این ضمیر فعال ترین بخش ذهن است، و کنترل، افکار، احساسات باور، تصمیمات، اعمال، واکنش ها، حرکات بدن، گفتار و … را به عهده دارد.
  • ضمیر ناخودآگاه یا نا هوشیار که 35 درصد از ذهن را شامل میشود، بخش تاریک ذهن است، جایی که ما اطلاعات محدودی از آن داریم، این بخش به وسعت آسمان می باشد و همان اندازه شگفت انگیز. در ناخودآگاه تصاویر و خاطره های دفن شده اند که شخصیت امروز ما را ساخته اند، مثلا؛ تصاویر ثبت شده ذهنی (خاطرات) مربوط به تولد تا سه سالگی که “یادزدودگی” نامیده می شود در ضمیر ناهوشیار ثبت شده اند، پایه گذاری شخصیت انسان یعنی “ویژگی های او مانند؛ نیاز ها و ضعف ها” در این دوران شکل می گیرد. ورود به ضمیر ناهوشیار آخرین مرحله تسلط کامل بر ذهن و مغز است.

روش NLP چیست؟

 ان ال پی اولین بار توسط «ریچارد بندلر» (Richard Bandler) و «جان گریندر» (John Grinder) در سال 1970 و در کالیفرنیای آمریکا، ایجاد شد. «برنامه‌ریزی عصبی زبانی» (Neuro-linguistic programming) و(مخفف انگلیسی: ‘NLP’)، یک رویکرد ارتباطی، رشد فردی و یک روش روان‌ درمانگری است. ایجادکنندگان این رویکرد، مدعی بودند که بین فرایندهای عصبی، پردازش‌های زبانی و الگوهای رفتاری، ارتباطی وجود دارد که می‌تواند از طریق تجربه آنها را برنامه‌ ریزی کرد و با یادگرفتن این روش می توان از این رویکرد کامل برای هدف ویژه‌ای در زندگی، بهره گرفت و حتی به این طریق بتوان مسیر زندگی را تغییر داد.

تکنیک های NLP عشق
تکنیک های NLP عشق

تکنیک NLP در اصل چیزی شبیه به یک کامپایلر است، کامپایلر در برنامه نویسی وظیفه ترجمه زبان ماشین (کامپیوتر) به زبان انسان و بلعکس را دارد. ان ال پی بهترین مترجم برای ارتباط با عمیق ترین بخش های ناخودآگاه است “یعنی جایی که باور ها شکل می گیرند و ناخودآگاه از این باور ها محافظت می کند”.

ناخودآگاه یک پردازنده مبتنی بر حافظه است، “یعنی اطلاعات ثبت شده روی همه چیز تاثیر میگذارند” زبان کامپیوتر “صفر” و “یک” است و دستورات به شکل 00110101101110 به کامپیوتر داده میشوند. اما زبان ناخودآگاه تصویری است، در ناخودآگاه برای هر اتفاق، هر اسم، هر احساس، هر شرایط و…. یک تصویر وجود دارد. به عنوان مثال وقتی کسی برای شما داستان یک سگ وحشی و ترسناک را تعریف کند، ناخودآگاه اولین تصویر ثبت شده از یک سگ وحشی را از سایر پرونده ها بیرون می کشد و آن را برای ذهن هوشیار شما نمایش می دهد

اگر شما خاطره ای از هیچ سگ ترسناکی نداشته باشید، ناخودآگاه شما با احساسات و استنبات هایی که شما از ترس و یک حیوان وحشی دارید یک تصویر جدید خلق می کند و حرفش را با تصویر به شما می گوید. لحظه هایی که انسان سردرگم است ناخودآگاه کاملا هشیار و با برنامه عمل می کند و تنها دلیل سردرگمی انسان، عدم توانایی برقراری ارتباط درست خودآگاه و ناخودآگاه در آن لحظه است، هیچ نقصی در عملکر ناخودآگاه وجود ندارد.

در ذهن انسان برای ناخودآگاه دستوراتی مشخص می شود و ناخودآگاه انسان هرکز دست از تلاش برنمی دارد تا به آن دستورات عمل کند، پس تنها چیزی که اهمیت دارد ارسال دستور صحیح به ناخودآگاه است، تا او بتواند کارش را انجام دهد. بخش عمده عملکرد ناخودآگاه بر پایه باور ها هستند، می توان گفت ناخودآگاه بیش از هر چیزی دنبال حفظ، اثبات و عملی شدن این باور ها است. تفاوتی ندارد باور ما چه باشد، آیا باور کنیم فردی خوشبخت هستیم یا فردی بدبخت، باور کنیم به اهداف خود می رسیم یا نه، ناخودآگاه فقط به دستورات خود عمل می کند. انسان های موفق افرادی هستند که سهم زیادی در برنامه ریزی ناخودآگاه خود دارند و دلیل موفقیت این افراد رسیدن به درجه بالایی از هشیاری “آگاهی” است.

پدیده تکنیک های NLP عشق

شاخه ای پر اهمیت از تکنیک های nlp بوجود آمد که تکنیک های nlp عشق نام گرفت. تکنیک های nlp عشق در واقع همان nlp  است که بصورت منسجم در راستای برنامه ریزی عصبی زبانی یک شخص برای ایجاد احساس عشق و یا بازگشت به رابطه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم راهکار های علمی را برای بازگشت به رابطه برسی کنیم قطعا تنها راه واقعی تکنیک های NLP برای جذب عشق از دست رفته هستند.

تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق
تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

جریان NLP در زندگی

انسان ها در زندگی خود همواره بصورت غیر مستقیم تحت تاثیر تکنیک های ان ال پی هستند (اما اکثر انسان ها این تاثیر بهینه و مثبت نیست) به این دلیل که ذهن انسان از روز تولد تا لحظه مرگ در حال برنامه ریزی شدن است. هر اتفاق و هر رویداد، ناخودآگاه انسان را به شکلی جدید برنامه ریزی کرده و به آن چیز دیگری اضافه می کند. احساسات شکل گرفته، افکار ایجاد شده، باور های وارد شده به ناخودآگاه، تجربیات شخصی و …. ده ها  عامل دیگر منجر به برنامه ریزی ناخودآگاه انسان می شود. با استفاده از تکنیک های nlp شما می توانید روند این برنامه ریزی را تحت کنترل داشته باشید و آنگونه که خود می خواهید ذهنتان و ناخودآگاهتان را شکل بدهید.

تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق
تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

تکنیک های NLP عشق و ناخودآگاه

شروع یک رابطه، حل اختلافات و آشتی کردن یا بازگشت مجدد به رابطه قبلی، همگی یک ساختار مشترک دارند، آنها تصمیماتی هستند که که ما در روابط خود می گیرم. تصمیم هر فرد سرنوشت رابطه او را مشخص می کند، اگر عشق شما تصمیم به جدایی دارد، می دانید چطور این تصمیم شکل گرفته؟ می دانید چطور می توان تصمیمی مخالف این تصمیم را در ذهن یک انسان کاشت؟ تا انتها با ما باشید تا پاسخ قطعی این سوالات را پیدا کنید.

98 درصد از تصمیمات انسان بصورت ناخودآگاه گرفته می شود، ناخودآگاه انسان از طریق باور، افکار و احساسات برنامه ریزی می شود. ناخوداگاه اطلاعات وردی را دریافت می کند و پس از پردازش اطلاعات بر اساس فرمولی که طبق آن برنامه ریزی شده است رای خود را برای یک مسئله صادر می کند. نوع شخصیت افراد و نوع برنامه ریزی ناخودآگاه آنان، مشخص کننده خروجی ناخودآگاه است، بخاطر نوع برنامه ریزی ناخودآگاه (شخصیتی که ناخودآگاه هر فرد در طول زندگی بدست می آورد) است که افراد در قابل شرایط یکسان واکنش های متفاوت نشان می دهند. مثلا؛ از دید برخی هوای بارانی هوای خراب است ولی از دید عده ای دیگر یک هوای شاعرانه می باشد.

قانون ارتعاش چیست؟

تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق
تکنیک های nlp عشق تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

در قانون جذب مسئله ای مطرح می شود به نام “قانون ارتعاش” این قانون برای من بزرگترین هدیه ای بود که در زندگی دریافت کردم، دیدی که قانون ارتعاش راجب هستی و نحوه مدیریت آن به من آموخت همه چیز را در زندگی من تغییر داد. طبق این قانون هر چیزی یا هر موجودی یک ارتعاش دارد. حتی یک سنگ هم ارتعاش دارد، شاید شکل ارتعاش سنگ با ارتعاش یک انسان تفاوت های زیادی داشته باشد، اما ماهیت ارتعاش همه چیز یکی است.

مسیری بی نهایت را تجسم کنید، فرض کنید، و آن را سیر خط زمانی تصور کنید، هر چیزی یا کسی تاثیری در این خط زمانی دارد، حتی یک سنگ یک سنگ می تواند زیر پای یک انسان برود و باعث لغزیدن و افتادن او به دره شود، با مرگ این انسان ممکن است تغییرات زیادی در خط زمانی ایجاد شود، یا حتی برعکس. قانون کاملی بر هستی حکم فرماست، شناخت این قوانین فقط مسیر پیشرفت و تعالی را به ارمغان می آورد.

ذهن انسان مانند سیستم های حسگر بی سیم عمل می کند (سیستم های حسگر داده ها را دریافت می کنند، آنها را به هسته مرکزی ارسال می کنند و هسته مرکزی با فرمول خود روی این داده ها پردازش خودش را انجام می دهد و سپس نتیجه را اعلام می کند). ذهن نیز دقیقا همین طور عمل می کند، ما ارتعاش ها را از دنیای پیرامون خود دریافت می کنید، از برخورد دیگران با ما، از حرف هایشان از نگاه هایشان، از اتفاقاتی که تجربه می کنیم، از احساساتی که ایجاد می شود.

این ارتعاشات به ذهم ارسال می شوند، و بعد از پردازش خروجی حاصل شده ارتعاش ارسالی ما به دنیای بیرون خواهد بود. ارتعاشات دریافتی توسط ناخودآگاه، افکار انسان را می سازند، و افکار باور های ما را شکل می دهند و باور ها احساسات ما را به وجود می آورند، و احساسات همیشه به یک تصمیم ختم می شود (ارتعاش خروجی). اگر عشق شما تصمیم به جدایی گرفته دلیل آن نکته اصلی نیست، نکته اصلی روند این اتفاق است با برسی این روند مشکل دقیق یک رابطه را می توان پیدا کرد، و حل مشکل اولین و یکی از مهمترین بخش های تکنیک شش مرحله ای بازگشت به عشق است (فصل اول کتاب بازگشت به عشق).

متدد یا سیاست

تکنیک ان ال پی نزدیک ترین چیز به جادو است! البته با این تفاوت که واقعیت محض در آن حکم فرما است. اینکه شما به یک فرد چه احساسی دارید و یا او چه احساسی به شما دارد در ناخودآگاه مشخص می شود، همه چیز از آنجا آغاز می شود.  مثلا راه نفوذ به یک شخص از افزایش اعتماد به نفس او آغاز می شود، یا می توان دروازه نفوذ به یک شخص دیگر را از راه لیدر بودن پیدا کرد ( افراد به انسان هایی که مورد توجه دیگران هستند توجه زیادی نشان می دهند مانند کسانی که توانایی کنترل یک جمع یا همان لیدری را دارند). و یا برای شروع تاثیر گذاری روی یک فرد باید احساس امنیت و آرامش را به او القا کرد.

تکنیک های nlp عشق این امکان را به ما می دهند که با مطالعه و یادگیری اصولی تکنیک های nlp عشق بتوانیم روابطی کاملا موفق و مطمعن ایجاد کنیم. تقریبا شکست در این تکنیک ها نزدیک به صفر است.

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

قانون جذب عشق یک ابزار قدرت مند برای برگرداندن عشق است اما به تنهایی کافی نه خواهد بود، در کنار فعال سازی قانون جذب شما باید از تکنیک های nlp استفاده کنید استفاده از این تکنیک ها به شرح زیر خواهد بود:

  • ازبین بردن موانع بازگشت
  • ازبین بردن احساسات منفی طرف مقابل
  • ایجاد احساس مثبت در ناخودآگاه طرف مقابل
  • متقاعد کردن شخص برای اینکه بازگشت به رابطه کار اشتباهی نیست
  • ایجاد نیاز در طرف مقابل
  • ایجاد احساس عشق در ناخودآگاه شخص
  • بوجود آوردن احساس وابستگی در فرد مورد نظر
  • برنامه ریزی مجدد ناخودآگاه فرد در جهت اهداف خود

کتاب بازگشت به عشق

دقیق ترین مراحل ترمیم رابطه در کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه به گونه ای با زبان کاملا عامیانه بیان شده است که درک آن کاملا آسان میباشد، تکنیک ها و روش هایی را بیان می کند که در کنار برداشت ساده بار علمی بسیار بالا و قدرت اجرایی شدن را دارد. این کتاب یک کتاب روانشناسی سنگین و پیچیده نیست که با مطالعه آن سردرگم شوید، بلکه مسیری کاملا شفاف و برنامه ریزی شده برای بازگشت عشق را بیان می کند.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

قانون جذب

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

18 دیدگاه

      • سلام دوست پسرم اشنا و بی توجهی میکرد و بلاتکلیف بودم خیانت کوچیک کردم در حد چت و یه روز با دوست پسرم ارتباطم داشتم وقتی فهمید با دیگران بووم فوش داد و توهین و الفاظ بد بازم من پشیمانم میخوام ببینم امکان داره برگرده یا احتمالش صفره؟

        • سلام برای ارتباط با مشاورین سربرگ تازه میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. 09129305020

  • سلام سوالی که اصلا واسه من حل نشد اینه که چطوری وقتی که اصلا با طرف مقابل رابطه ای قرار نیست برقرار کنیم این تکنیکها رو پیاده کنیم؟ وقتی در دسترسمون نیست چطوری این سیگنالها رو بهش بفرستیم؟

    • سلام عرض شد. 99 درصد افراد وقتی رابطه تمام میشود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام همکار یا همکلاسی آنها هست ولی این نبود ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در دوره ها روش جذب غیر مستقیم غیر کلامی آموزش داده میشود با تکیه بر تکنیک های راتباطی از راه دور، نظریه های ارتباط غیر مستقیم، و قانون جذب از راه دور بصورت کاملا علمی. این موارد این امکان را به شما میدهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار بدهید و جذب کنید.

  • راهش اینه که ساعتی که مطمئنید طرف خابیده، بهش فکر کنید و سعی کنید برید تو خابش، تمرکز بگیرید، قبلش به عکس خودتون نگاه کنید به وسط پیشونی تون، تصویر وسط پیشونی و ابروهای خودتونو تو دهنتون نگه دارید، بعد ب عکس اون نگاه کنید ، ب وسط ابروهاش، و تصویرشو تو ذهن نگه دارید، حالا کاملا تمرکز کنید و باهاش حرف بزنید تو دلتون ، مطمئن هزار درصد باشید اون حستون می‌کنه و دلتنگتون میشه

    • در پاسخ به Nazi
      هر چیزی که براش وقتتون رو میذارید باید حداقل یک دلیل علمی براش باشه هیپنوتیزم و انرژی و جود داره ولی این کاری که شما توضیح دادید حتی شبیه به یک کمدی هست و هیچ وقت چنین تخیلاتی به واقعیت تبدیل نمیشه

  • سلام خواستم ازتون کمال تشکر رو داشته باشم. توی این روز ها که همه فقط به فکر پول هستند شما به مردم اهمیت میدید وقتی اومدم سراغ شما توی سه تا سایت دیگه دوره شرکت کرده بودم کلی هزینه کرده بودم دوره هاشون که به هیچ دردی نمیخورد فقط جملات کلیشه ای بود که توی همه سایت ها میشه پیدا کرد مثل باور داشتن خودمون رو دوست داشتن نمیدونم چر مردم نمیخوان بفهمن بابا این چیزا به هیچ دردی نمیخوره دوتا حرف درست حسابی بزنن که به کار آدم بیاد. وقتی اومدم پیشتون شما آخرین امید من بودید شما خیلی زحمت کشیدید واقعا مشاور های تیمتون فوق العاده بود وقت زیادی برای من گذاشتن و من خیلی ممنونم ازتون. خواستم بگم تونستم عشقمو با کمک کتاب زیبای شما. درود به شرفتون و تمام زحماتی که برای رسیدن به این اطلاعات کشیدید امید وارم هر روز موفق تر بشید

  • سلام آقای دکتر من چند اشتباه در رابطم مرتکب شدم و این سریع آخر با بد دهنی باعث رنجیده شدن و جداایمون شدم ازتون راهنمایی میخوام

    • سلام عزیزم شما میتوانید در تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی سربرگ تازه پیام ارسال کنید مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد: 09129305020

  • سلام من تلگرام ندارم چطور میتونم کتاب بازگشت به عشق رو بعد از خرید باز کنم ایا از طریق ایمیل میتونم و قیمتش چنده

    • سلام عرض شد شما میتوانید در واتس آپ پیام بدید و از تیم پشتیبانی درخواست کنید کتاب رو براتون ارسال کنند

  • سلام و عرض ادب من خودم رابطه رو قطع کردم فقط به خاطر اینکه بفهمونم طرف کارش اشتباه هست انفالوش کردم اونم بعد یه ماه توده نوشته راستی ممنون بابت انفالوت منم نوشتم چرا این کار کردم جواب نگرفتم الان میخوام با استفاده از قانون جذب رابطمون درست شه چون ما از هم خیلی دوریم و باید از تکنیک های راه دور استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام برای مشاوره میتوانید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید و با مشاورین ما صحبت کنید: 09129305020

  • سلام وقتتون بخیر…من با یه پسر که آلمان هست و الان حدود یک سال و چهار ماهه رابطه دارم و از اول هم قصدمون ازدواج بود فقط از طریق عکس و تماس تصویری چندباری همدیگرو دیدیم و الان با عشقم تقریبا ۱۴ روزه که رابطمون سرد شده و میگه که دیگه منو دوست نداره و من تو این مدت که سر یه چیز ساده بحث پیش اومد و باهام قهر کرد اون اشتباهاتو انجام دادم که توی سایت نوشته بودین مثل پیام ها و تماس های مکرر و التماس و گریه و … و در واقع پیام یا تماس توی این مدت فقط از طرف من بوده.. و تو این یکسال و نیم هربار بحث و دعوایی پیش اومده فقط من پیش قدم میشدم و با التماس من آشتی میکرد باهام ولی اینبار یجورایی واقعا حس میکنم که احساسش عوض شده و با قهرکردنای قبلی فرق داره..ولی خب نمیدونم فازش چیه نه بهم زنگ میزنه نه آشتی درست حسابی میکنه از طرف دیگه توی پروفایلش که نوشته بود منو دوست داره رو حذف نمیکنه و این باعث شده ک گیج بشم… وقتی سایت خوندم متوجه شدم نباید این کارارو میکردم و باید ارتباطم و قطع کنم منم از دیروز ارتباطمو قطع کردم و ن تماس و ن پیامی نفرستادم …پنج روز دیگه تولدشه و من نمیدونم باید پیام بفرستم تبریک بگم یا نه؟

    • سلام برای ارتباط با مشاورین تیم سربرگ تازه میتونید در واتس آپ پیام ارسال کنید 09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *