برگشت بعد از طلاق

برگشت بعد از طلاق


برگشت بعد از طلاق

در این مقاله تصمیم داریم راه کار مناسب و تضمینی را جهت برگشت از طلاق ارائه دهیم.

تقریبا 80 درصد کسانی که طلاق میگیرند بعد از طلاق رجوع میکنند به ازدواج با همسر سابق، احتمالا شما هم در گوگل کلمه هایی مانند: برگشت بعد از طلاق برگشت دوباره بعد از طلاق  برگشت دوباره همسر بعد از طلاق احتمال برگشت بعد از طلاق  برگشت بعد از طلاق  دعای برگشت از طلاق برگشت همسر بعد از طلاق را جستجو کردید و به این مقاله هدایت شدید.

متاسفانه در چند دهه اخیر شاهد افزایش شدید آمار طلاق بودیم. سن طلاق در ایران به شدت پایین آمده و 70 درصد زوجین بعد از دوتا پنج سال طلاق میگیرند که این آماد بسیار بیش از حد نرمال است، زوج ها به دلیل نا آشنایی با روابط کاربردی و عدم توانایی در کنترل هوش هیجانی و رابطه تنها راه نجات را در طلاق میبینند بی آنکه برای ترمیم رابطه زناشویی تلاش کنند. شاید با خود بگوید شما خیلی تلاش کردید که رابطه خود را ترمیم کنید حق با شماست اما دیل شکست شما این نبود که همسر خوبی نداشتید یا همسرتان شما را دوست نداشت دلیل اینکه موفق نشدید عدم آشنایی شما با مهارت های ارتباطی و کنترل و نفوذ به ضمیر ناخود آگاه بوده است.

احتمال برگشت همسر بعد از طلاق

بین 70 تا 80 درصد زوج ها بعد از طلاق دچار پشیمانی شده و حاظر به برگشت بعد از طلاق هستند عده ای برای عنوان این موضوع اعتماد بنفس و آمادگی دارن عده ای از افراد احساس میکنند تمام پل های پشت سر خود را خراب کردن و امکان بازگشت بعد از طلاق نیست، بعضی از افراد هم برای برگشت بعد از طلاق با این ترس روبرو هستند که اگر بازگشت بعد از طلاق هیچ تغییر را شامل نشود و زندگی زناشویی با همان مشکلات باشد چه باید کرد. این ها عمده ترین دلایلی هستند که فرد ممکن است با توجه به این دلایل از بازگشت بعد از طلاق صرفه نظر کند.

برگشت بعد از طلاق
برگشت بعد از طلاق

دعای برگشت از طلاق

دعا کردن در درگاه خداوند برای یاری گرفتن یک چیز است استفاده از طلسم جادو و دعا نویسی چیز دیگری. اگر این قبیل کارها واقعا شدنی بود و باعث میشد شخصی به خواسته هایش برسد نظم جهان هستی بهم میخورد همه ثروتمند بودن هیچ کس از کسی جدا نمیشد هرکس میتوانست حتی همسر دیگران را بدست بیاورد پس توصیه میکنم این خرافات را دور بریزید و بجای اینکه دست به دامن جادو و رمال های سود جو بشوید از علم بهره ببرید دعای برگشت از طلاق تخیل است مگر دعای برگشت از طلاق که به درگاه خداوند باشد برای یاری رساندن جهت جذب همسر قبلی

برگشت بعد از طلاق

همانطور که شما بعد از طلاق دچار کمبود و پشیمانی شدید هستید به احتمال 90 درصد همسرتان هم دچار این احساس شدند، پس اگر شما بدنبال برگشت همسر بعد از طلاق هستید باید این را خدمتتان عرض کنم امیدی به موفقیت شما هست.

حتی اگر همسر شما به هر دلیلی از این جدایی ناراحت و پشیمان نیست و جوری رفتار میکند که از این جدایی رضایت دارد جای نگرانی زیادی نیست. چون شما میتوانید با کمک تکنیک های nlp و مهارت های ارتباطی خلاء عاطفی درون همسر خود ایجاد کنید و همسر سابق خود را به سمت برگشت بعد از طلاق هدایت کنید.

برگشت بعد از طلاق
برگشت بعد از طلاق

 

مراحل برگشت بعد از طلاق

1.ابتدا باید دلایل طلاق خودتان را شناسایی کنید.

ممکن است شما فردی بوده باشید که باعث جاری شدن خطبه طلاق شدید. شاید دلایلی مانند عدم رضایت یا احساس شک بی مورد یا نبودن تفاهم و شرایط بد اقتصادی باعث شده بود شما از زندگی زناشویی خود راضی نباشید و بحث ها و تنش ها بالا گرفته و به طلاق ختم شده است.

یا شاید همسر شما با انجام خطای باعث بوجود امدن مشکلاتی شده بود و شما نتوانستید با این مشکلات کنار بیاید و طلاق را تنها راه چاره دیدید. اما حالا چه شده که شما به دنبال برگشت همسر بعد از طلاق هستید؟

چه شما بصورت کامل مقصر بوده باشید چه همسرتان یا هر دو به یک میزان اشتباه کردید چیزی که اهمیت دارد این است که شما به این نتیجه رسیدید که طلاق راه چاره نبود و تصمیم دارید مجدد با همسر خود ازدواج کنید.

در این شرایط دوحالت مطرح است که به آن اشاره کردیم، هر دوی شما پشیمان هستید یا اینکه فقط شما پشیمان شدید و قصد ازدواج مجدد دارید. در هر حالت مراحلی است که باید طی کنید. باید دلایلی که در زندگی مشترک شما را به اتمام رساند را شناسایی کنید.

2.در مرحله دوم باید عوامل و دلایل طلاق را ازبین ببرید.

مثلا اگراعتیاد داشید و همسرتان را بخاطر این اعتیاد از دست دادید، اعتیاد خود را ترک کنید، اگر اخلاق خوبی نداشتید در هنگام تنش ها نمیتوانستید هوش هیجانی خودتان را کنترل کنید باید این خصلت را ازبین ببرید، اگر شرایط مادی مناسبی نداشتید حالا وقتش است تغییر در زندگی خود بدهید. این ها مثال های بود جزئی از عوامل طلاق مشکل شما هر چه که بود باید ازبین برود.

  1. در مرحله سوم معکوس کردن عوامل طلاق

وقتی مرحله دوم را طی کردید در مرحله سوم نکات منفی را معکوس خواهید کرد تا بتوانید به هدف خود که برگشت بعد از طلاق است دست پیدا کنید. معکوس کردن عوامل یعنی اینکه ایرادات ودلایلی که باعث طلاق گرفتن شده است را به نقطه مقابل آن تبدیل کنیم. مثلا اگر اعتیاد داشتید بعد از ترک اعتیاد باید ورزش کنید، اگر در هنگام تنش ها و مشکلات عصبی میشدید حالا با در کنار اینکه آرام هستید باید خیل بهتر رفتار کنید و نشان بدید در این شرایط مدیریت بحران دست شما است، اگر قبلا سر کار نمیرفتید اکنون در هنگام کار خود را با اشتیاق تر هدفمند و موفق تر نشان بدهید.

بعد از انجام این مراحل برای برگشت بعد از طلاق وارد فاز بعدی خواهیم شد

برگشت بعد از طلاق
برگشت بعد از طلاق

غریزه به ما میگوید بهترین راه برگشت بعد از طلاق این است که به او بفهمانیم که چقدر او را دوست داریم، باید عشق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامش خاطر شخص شود.

غریزه این باور را شکل میدهد که اگر برای او تلاش کنی اگر عشق خود را مطلع کنیم که تا چه حدی عاشق او هستیم حتما معشوق ما به رابطه باز خواهد گشت.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام راه های برگشت بعد از طلاق صحیح نیستن و باعث نمیشن ما مجدد به عشق خود دست پیدا کنیم.

1.آیا قبلا به همسر سابق خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟

2.آیا قبل از مطالعه کردن این مقاله هر کاری که میتوانستید برای همسر قبلی خود نمیکردید؟

3.آیا شما در مدت زمان ازدواج جوری نبودید که او بداند شما بسیار وابسته او هستید و بدون او سختی خواهید کشید؟

اگر با خود صادق باشید میبینید که تمام این کارها را برای عشق خود انجام دادید و عشق شما نیز از این موضوع اطلاع کامل دارد. حالا این سوال مطرح میشود اگر همسر قبلی من می داند که چقدر او را دوست داریم و زندگی برای ما بدون او سخت است چرا از من جدا شد و یا چرا برنمیگردد تا این مشکلات برایم تمام شود.

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق (همسر) خود هستن و کثر افراد برای همسر خود هر کاری میکنند حتی او را به خود ترجیح میدهند الویت اولشان همسرشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته ای که وجود دارد این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد، وقتی به دلایل مختلف یکی از طرفین رابطه دیگر احساس قبل را ندارند و این رابطه عاطفی آن احساس امنیت سابق را ندارد قطعا دیگر مثل قبل الویت اول طرف مقابل نخواهد بود. با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارن اما خود را فدای راحتی عشقشان نمی کنند بنا براین رابطه را ترک میکنند.شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشت اگر دوستم نداشت چرا با من بود. اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشق من هست. طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد. شما باید این دلیل را پیدا کنید و مشکل رابطه خود را ریشه یابی کنید.

اشتباهاتی که برای برگشت همسر بعد از طلاق نباید انجام داد

پس تا اینجا فهمیدیم که انجام کارها بصورت غریزی باعث برگشت بعد از طلاق نخواهد شد. تصمیم داریم در ادامه شما را باچند کار دیگر که نباید بازگشت از طلاق انجام بدید آشنا میکنیم. این مقاله به شما کمک میکند که خطاها را با راه های برگشت بعد از طلاق اشتباه نگیرید.

  1. برقراری تماس های که پاسخی ندارد

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما میشود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا میکند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش میدهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل میکنید و بیشتر باعث دورشدن همسر قبلی خود میشوید.

2.التماس های سوزناک و ایجاد احساس ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار میتوانم او را برگردانم و قطعا برمیگردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ میدهد همسر قبلی شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد میکند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز میگردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی میتوند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.در هر شرایط و زمانی خود را بصورت کامل در دسترس قرار دادن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد. با خود میگوید با این کار میتوانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند ک غلام و برده عمل کردن باعث میشود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن همسر قبلی نمیکند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.بیان بی ثمر احساسات و ابراز علاقه

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلع هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلع های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن طرف مقابل

وقتی رابطه خود را از دست رفته میبینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود میگوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی میدهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو میروید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

این اقدام ها شاید از نظر شما نتیجه بخش باشد اما من شما را به کمی تفکر روی این 6 عمل دعوت میکنم. احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید وکمی برسی کنید متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل میکرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر میکردید راه های برگرداندن معشوق را پیدا کردید.

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است. انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین میرود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما میشود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر میشود. انسان ها دوست دارن با اشخاص با ارزش باشن نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد.

بهترین راه بازگشت همسر بعد از طلاق

به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر همسر قبلی شما بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش میکشد اگر اتفاقی رخ میدهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده میشوید. از دست دادن کنترل دقیقا برعکس راه های برگرداندن معشوق است.

مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا میکند پس فاصله بگیرید.

همان گونه که شما خودتان هم خوب میدانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء میشود و انسان نبود آن را احساس میکند. پس هدف ما از قطع ارتباط چیست؟ ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء

راه های بازگشت همسر بعد از طلاق در مرحله بعد

بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم. باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه ایجاد کردن راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

افزایش اعتماد بنفس

افزایش امتیازات

ایجاد احساس عشق

کنجکاوی

ایجاد حساسیت

ایجاد حسادت

برای مهارت پیدا کردن در راه های برگشت بعد از طلاق به چه چیزی نیاز داریم؟

برای رسیدن به هدف خود که برگشت بعد از طلاق است باید مهارت هایی را که در آن مشکل داریم و مهارت هایی که نیاز به تقویت دارن را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

مهارت های ارتباطی

تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه

برنامه ریزی ناخود آگاه دیگران

نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم

ایجاد جذابیت برای طرف مقابل و سایرین

مهارت های مطیع کردن

مهارت های ایجاد بازخورد مناسب

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته میشود ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک میکند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

بازگشت به رابطه از دست رفته

زبان بدن در افراد عاشق

7 دیدگاه

  • با سلام. کاملا با نظرات شما موافقم.بنده دوساله از همسرم جدا شدم وخیلی دوست دارم برگرده.دقیقا کارهایی رو که شما گفته اید انجام ندیم رو انجام داده ام که جدایی هم نگرفتم. همون حس قبل چه بسا بدتر رو داره، شاید خودم رو ضعیف جلوه داره باشم.میخوام راه کارهای شما رو استفاده کنم.من واقعا همسر سابقم رو دوستدارم و چشم انتظار برگشتن هستم.
    بازم ممنون از راهنمایی خوب شما التماس دعا و توکل بخدا

    • سلام عرض شد. برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

  • سلام
    من یک سال از همسرم جدا شدم خیلی دوست دارم ایشون رو برگردونم الان اخلاقم و تمام کارها و صفت های بدم رو کنار گذاشتم
    یه بچه هفت سالم دارم
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید از چه راهی وارد بشم جواب بله رو ازش بگیرم
    با سپاس از شما

    • سلام عرض شد بازگشت همسر بعد از طلاق مراحل خاصی دارد و شرایط شما هم در این مراحل تاثیر مستقیم دارد. میتوانید با تیم پشتیبانی سربرگ تازه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارتباط برقرار کنید و مشکلتون را مطرح کنید. 09129305020

  • با سلام توصیه های شما کاملا درست و منطقی هستش از راهنماییاتون بسیار متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *