برگرداندن زن به رابطه

برگرداندن زن به رابطه


برگرداندن زن به رابطه از دست رفته

کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه، این کتاب به کنترل احساسات، کنترل هوش هیجانی شما کمک می کنه کتاب بازگشت به عشق به شما کمک میکنه دید روشنی به رابطه خودتون داشته باشید، که آیا عشقی که قصد برگرداندن آن را با کمک کتاب بازگشت به عشق دارید فرد مناسبی هست و یا صرفا بخاطر وابستگی های کورکورانه و ضعف های احساسی میخواهید این فرد را برگردانید. وقتی این مرحله را انجام بدید میتوانید وابستگی و ضعف خود رو کنترل کنید و این کار به شما کمک میکنه تا کار های درست و تکنیک های کتاب رو انجام بدید و دیگر اشتباهی مرتکب نشید. در کتاب بازگشت به عشق شما با مفهوم ناخودآگاه آشنا میشوید و ریشه های روانی عشق و وابستگی رو بهتر میشناید و این مهارت کمک میکنه شما بتونید هر کسی رو وابسته خودتون بکنید.

این کتاب به آموزش تکنیک های NLP عشق، تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی، قانون جذب عشق، تکنیک های روانکاوی، تکنیک های ایجاد احساس عشق، ایجاد حسادت، کنجکاوی و ترس، میپردازد. با کمک کتاب بازگشت به عشق برای هدف ازدواج شما مهارت های ارتباطی، فن بیان، زبان بدن و تحلیل رفتار طرف مقابل رو یاد میگیرید.

پیش از آنکه برویم سراغ راه حل برگرداندن زن به رابطه و برگرداندن مرد به رابطه باید با مراحل این کار آشنا شوید برای موفقیت در برگرداندن زن به رابطه باید از یکسری اعمال که ما آن را اشتباهات بزرگ می نامیم دوری کنید، باید با انجام تکنیک های علمی تاثیر این اشتباهات بزرگ را خنثی کنیم تا بتوانید در برگرداندن زن به رابطه موفق باشیم. در ادامه نگاهی می اندازیم به مراحل برگرداندن مرد و زن به رابطه از دست رفته.

برگرداندن زن به رابطه

زمانی که می خواهیم یک زن را به رابطه برگردانیم باید بدانیم چه اتفاقی باعث رفتن این زن از رابطه شده است. آیا ممکن است زن بی دلیل و یک شبه بخواهد از را بطه خارج شود؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است چون هیچ رابطه ای یک شبه تمام نمی شود حتی اگر در رابطه شما هیچ مشکلی نبوده و ناگهان طرف مقابل رابطه را ترک می کند و شما قصد برگرداندن زن را به رابطه دارید، رابطه شما در طول مدت رابطه دچار مشکل شده است به دلیل بی توجهی به نیاز های ناخودآگاه، به دلیل نبود وابستگی عمیق و به دلیل از بین رفتن معیارها، تمام این دلایل می توانند یک دلیل ریشه ای باشند برای رفتن زن از رابطه.

نیازهای ناخودآگاه دلیل اصلی وابسته گی در روابط است شاید شما هم در اطرافیان خود (یا حتی خودتان) فردی را دیده باشید که همه کار برای عشقش انجام می دهد ولی عشق او رفتاری سرد و منفی با او دارد با این حال فرد پای رابطه ایستاده چرا؟ چون این فرد بصورت عمیق وابسته شخص شده است و اگر دلیل این احساس و این همه تحمل کردن اصرار کردن را بپرسید فقط میگوید نمی دانم اما بدون او نمی توانم به زندگی ادامه دهم خب این فقط یک دلیل دارد نیازهای ناخودآگاه این فرد برطرف شده و احساس نیازمندی به شخص مقابل ایجاد شده در نتیجه فرد هم به شدت وابسته شخص شده است. چرا چنین اتفاقی برای طرف مقابل شما در رابطه رخ نداده چرا او وابسته نیست؟

زمانی که شما به دنبال راهی برگرداندن زن به رابطه  بی آنکه دلایل رفتن زن از رابطه را بدانید نمی توانید زن را به رابطه برگردانید زنان هم احساسی هستند هم منطقی برای برگرداندن زن به رابطه  باید ریشه مشکلات را شناخت سپس از راه حل برگرداندن زن به رابطه استفاده کرد.

نیاز های ناخودآگاه و وابستگی  زن در روابط

{نیازهای ناخودآگاه جمعی}

این نیازها تقریبا بین همه انسان ها مشترک هستند. مانند نیاز به محبت، مورد توجه قرار گرفتن، برطرف کردن یکسری خواسته های ساده که جنبه مالی ندارند و …

{نیازهای ناخودآگاه فردی}

(هر فردی باتوجه به دوران کودکی، شرایط و فرهنگی که در آن رشت کرده نیازهای متفاوتی دارد که به مهمترین این نیازها اشاره میکنیم).

فرض کنید فردی در کل دوران زندگی خود همیشه ترس را در کنار خود حس کرده است، ترس از تنها شدن، ترس از برقراری ارتباط، ترس از صحبت کردن در جمع، خب همانطور که حدس زدید نیاز ناخودآگاه یک شخص ترسو “شجاعت” است، یعنی اگر ما این نیاز را برآورده کنیم بصورت ناخود اگاه به طرف مقابل نفوذ پیدا خواهیم کرد زیرا ما عامل اصلی برطرف شدن یکی از مهمترین دغدغه های زندگی فرد بودیم.

یکی دیگراز نیازهای ناخودآگاه انسان ها عقده حقارت است که توجه به این نیاز اهمیت زیادی دارد،ممکن است شخص در کل زندگی خود با این احساس حقارت روبرو شده باشد، از طرف خانواده دوستان و از طرف اطرافیان، باید این مشکل رو برطرف کرد. یعنی فرد رو از این عقده دور کرد در جایی که دیگران برخورد نامناسبی با وی دارن ما باید طرف مقابل خود را ارزش گذاری کنیم و مانع از بوجود آمدن این احساس منفی بشویم.

نوازش: طبیعت انسان با نوازش گره خورده است. گاهی همین لمس کردن ساده طرف مقابل باعث ایجاد یک آرامش خاص می شود که در وابسته کردن تاثیر زیادی دارد. (این کار باید در رابطه صورت بگیرد نه در زمان جدایی).

هدیه: جنبه هدیه دادن می تواند متفاوت باشد نباید بنا را برگران بودن این هدایا گذاشت، ارسال یک هدیه می تواند نشانگر توجه شما به طرف مقابل باشد.(این کار باید در رابطه صورت بگیرد نه در زمان جدای)

و موارد دیگری که بصورت غیر مستقیم باعث برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه شخص و ایجاد احساس و ذهنیت به رابطه می شود.

تنش و دوام رابطه برای زن

تنش در هر رابطه مضر است ولی رابطه زن و تنش در بسیاز شدید تر است و برگرداندن زن به رابطه با وجود تنش ها غیر ممکن است پس اگر تصمیم دارید یک زن را مجدد به رابطه از دست رفته ای برگردانید باید بدانید این زن از چه تنش هایی در رابطه احساس منفی دریافت کرده است.

بحث ها، بی اعتمادی ها، در نظر نگرفتن نظر زن، محدود کردن زن در رابطه و موارد این چنی تنش هایی هستند که روی احساس تاثیر می گذارند باید بدونید هیچ کس چه زن چه مرد در رابطه عشقش را فراموش نمی کند فقط احساسی که به پدیده ها وجود دارد به دلیل اتفاقات و برخورد ها تغییر می کند.

تاثیر بی هدفی رابطه بر روی زن

رابطه می تواند به دو شکل تحت تاثیر بی هدفی قرار بگیرد رابطه ها دوستی که هنوز به ازدواج ختم نشده و روز مرگی و بی هدفی در رابطه های که به ازدواج ختم شده.

اگر شما در رابطه با یک زن اقدام مستقیم برای مراحل ازدواج با زن را انجام ندهید و یا حداقل در رابطه با زن مورد نظر اطمینان هدف دار بودن رابطه را به او ندهید در نتیجه زن با این موضوع مواجه می شود که هر روز فرصت های زیادی را از دست می دهد چون در رابطه با شما است و شما هم اقدامی نمی کنید این موضوع به تنهایی می تواند تاثیر جدی در خارج شدن زن از رابطه داشته باشد. بنابر این برای برگرداندن زن به رابطه  باید رابطه هدف دار شود یا حداقل اطمینان از هدف دار بودن رابطه القا شود.

برای افرادی که ازدواج کردن بی هدفی رابطه می تواند روز مرگی باشد عدم پیشرفت باشد و خط خورد رویا های زن و خواسته هایش باشد.

مراحل برگرداندن زن به رابطه 

برگرداندن زن به رابطه شامل پنج مرحله می باشد که باید به دقت و بصورت کامل اجرا شود تا موفقیت در برگرداندن زن به رابطه قطعی باشد و شما بتوانید زن مورد نظر خود را به رابطه برگردانید.

اشتباهات غریزی و چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

مرحله اول دوری از اشتباهاتی است که بصورت غریزی راه حلی دیده می شود برای برگرداندن زن به رابطه، اما دقیقا برعکس تمام انتظارات شما این اقدامات غریزی نه تنها باعث ترمیم نمی شود و هدف برگرداندن زن به رابطه بی نتیجه باقی خواهد ماند و نکته بسیار منفی این روش ها که ما بصورت ناخودآگاه استفاده می کنیم تا عشقمان را به رابطه برگردانیم باعث میشود روند بازگشت به رابطه با بن بست مواجه شود و احساس تنفر و یا احساس بی ارزش بودن رابطه را در نظر عشقمان ایجاد کنیم و دیگر در برگرداندن زن به رابطه موفق نباشیم.

با هم بخشی از اصلی ترین این اشتباهات غریزی برگرداندن زن به رابطه را برسی میکنیم.

برگرداندن زن به رابطه
برگرداندن زن به رابطه

1.برقراری تماس های مکرر و ارسال پیام به شکل مداوم

گاها این اشتباه را مرتکب میشویم که مبادا با عدم حضور طرف مقابل ما را فراموش کند و نبود ما باعث شود به دوری ما عادت کند یا حتی فکر می کنیم ممکن است اگر حضور دائم نداشته باشم عشقمان بگوید خب او کنار آمده و راحت برود اما این تصورات کاملا پوچ و بی اساس هستند. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما می شود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو می شود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا می کند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش می دهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و برانگیختن احساس ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت وقطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ می دهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می توند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.دسترسی راحت

اینکه یکسری نیاز های عشقتان را برطرف کنید مشکلی ندارد اما مشکل از آن جایی شروع می شود که این نیاز ها تبدیل به وظیفه می شود و بیش از حد شما را فردی در دسترس نشان می دهد. به عنوان مثال اگر شما خود را برای هر کاری دواطلب کنید مثلا عشق شما به جایی می رود سریع خود را جلو بندازید بگوید من تو را می برم یا اشکال ندارد! اما مشکل آن زمانی است که شما این کار را بکنید که با او باشید و او بیشتر به شما اهمیت دهد. وقتی ارتباط قطع شده یا رابطه سرد شده این در دسترس بودن تاثیری بسیار بشتر دارد و رابطه ارباب برده ای را شکل می دهد آیا کسی عاشق برده ها می شود!

4.ابراز عشق

ابراز عشق و احساسات در شرایطی که عشقمان رابطه را ترک کرده و ما می خواهیم عشقمان را به رابطه برگردانیم بی فایده است چون در این شرایط عشقمان بدنبال احساس ما نیست میزان عشق ما او را جذب نمی کند عشقمان برای ترک کردن ما دلیل دارد و ابراز علاقه بیش از حد باعث ایجاد احساس منفی می شود و ما را تبدیل به فردی ملتمس و نیاز مند میک ند و راه حل مناسبی برای چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم نخواهد بود.

5.ترس از رابطه جدید عشقمان

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلاء هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلاء های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته می بینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود می گوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی می دهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

با مطالعه این اشتباهات متوجه شدیم که غریزه ما کمکی به چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم نمی کند پس باید دنبال راهی باشیم که هم علمی باشد هم درصد موفقیت بالایی در رسیدن به چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم برای ما فراهم کند.

برای اینکه عشقمان را به رابطه برگردانیم باید در مرحله اول قطع ارتباط کنیم، شاید ناخودآگاه و احساسات شما بگوید که نه اگر قطع ارتباط کنم مرا فراموش شاید با کس دیگری وارد رابطه شود اما اگر خاطرتان باشد چند خط بالاتر راجب همین اشتباه های خطرناک صحبت کردیم.

تا موفق بشویم عشقمان را به رابطه برگردانیم مسیر هایی را باید طی کنیم که شروع این مسیر قطع ارتباط و دوری از اشتباه است.

مرحله اول برگرداندن زن به رابطه

  • تماس نگیرید
  • پیام ارسال نکنید
  • واسطه نفرستید

پست های غمگین و مربوط به عشقتان در شبکه های مجازی منتشر نکنید

مرحله دوم برگرداندن زن به رابطه

مرحله دوم برگرداندن زن به رابطه مربوط به زمان قطع ارتباط است. تکنیک ها و اقداماتی که شما باید در زمان قطع ارتباط انجام بدهید تا در مسیر برگرداندن زن به رابطه پیشرفت کنید.

در مرحله دوم برگرداندن زن به رابطه شما باید احساس منفی که در طول رابطه و زمان تنش رابطه بوجود آمده است را ازبین ببرید تا زمانی که این احساس منفی نسبت به شما وجود داشته باشد تمام اقدامات شما با واکنش منفی مواجه خواهد شد.

مرحله سوم برگرداندن زن به رابطه

در مرحله سوم شما باید با کمک قانون جذب و تکنیک های ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کنید، باید باور وی را نسبت به رابطه و خود و آینده رابطه تغییر دهید تا ناخودآگاه ایشان متقاعد شود بازگشت به رابطه اشتباه نیست با انجام این نکات ما قادر خواهیم بود عشقمان را به رابطه برگردانیم.

مرحله چهارم برگرداندن زن به رابطه

در مرحله چهارم باید با استفاده از قانون جذب و ان ال پی ارتباط غیر مستقیم را با ناخودآگاه عشقمان برقرار کنیم این کار اهمیت زیادی دارد و اگر بصورت درست انجام شود می توانیم عشقمان را به رابطه برگردانیم. در این مرحله از نظریه پروانه ای و نظریه شش درجه جدایی استفاده میشود.

مرحله پنجم برگرداندن زن به رابطه

مرحله پنجم مرحله آخر است که باید به بهترین شکل ممکن و با تمرکز و دقت انجام پذیرد این مرحله شامل برقراری ارتباط مستقیم، تاثیر گذاری مستقیم است، برای اینکه مرحله پنجم بصورت عالی اجرا شود شما باید با تکنیک های پیام دادن زبان بدن تکنیک های ارتباطی مستقیم تکنیک های صحبت کردن راجب خود آشنایی کامل داشته باشید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

4 دیدگاه

  • منم مثل بقیه که کامنت گذاشتن دنبال یه راه برای برگرداندن زن به رابطه هستم زن من شش ماهه که ترکم کرده و طلاق می خواد حتی نمیذاره دخترمو ببینم من خیلی التماسش کردم مقاله برگرداندن زن به رابطه شما را که خوندم فهمیدم چقدر اشتباه کردم. شما باعث شدید یه امیدی پیدا کنم تورو خدا بگید مرحله بعدی چیه

    • برای اطلاع بیشتر از راه های برگرداندن زن به رابطه میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران 24 ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

  • سلام خیلی خوشحالم که یه چیزی خوندم بالاخره که ارزش وقت گذاشتن داشت دو هفتست با سایت شما آشنا شدم خیلی اتفاقی تقریبا تمام مقالاتتون رو خوندم و خیلی چیزا یاد گرفتم من یسری مشکلات توی رابطم دارم همش شک دارم به عشقم احساس می کنم اصلا دیگه دوستم نداره براش مهم نیستتم هر چی بهش می گم چرا باهام سرد رفتار می کنه می گه نه اینطوری نیست بعدم کلی بحث می کنه که چرا گیر می دی چیکار کنم بهم بگید لطفا

    • وقتی ما به طرف مقابل خودمان جهت میدهیم باعث میشویم رفتار طرف مقابل باتوجه به ارتعاش هایی که خودمان صادر میکنیم شکل بگیرد. مثلا وقتی میگویم تو من را دوست نداری تو برای من وقت نمیذاری تو دیگه به من اهمیت می دی تو با کس دیگه هستی، در مرور زمان شما باعث میشید در ناخود اگاه طرف مقابل تصویری جدید شکل بگیرد من اورا دوست ندارم من برای او وقت ندارم من لیاقت شخص بهتری را دارم این ارتعاش ها تاثیر خود را در مدت زمان نشان خواهد داد و ارتعاش کی شما ارسال کردید تبدیل به حس واقعی ایشان میشود گاهی خود ما عامل اصلی بروز فاصله یا خیانت هستیم بی آنکه متوجه این موضوع شده باشیم. این همه اصرار به این القای منفی و اینکه شما برای ایشان الویت نیست برای شما مشکل ساز خواهد شد ابتدا باید با افزایش اعتماد بفس و تغییر باور هاتون مشکل خودتون رو حل کنید سپس با کمک تکنیک های ان ال پی رابطه خودتون رو مقاوم تر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *