چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم


برگرداندن دختر به رابطه از دست رفته

بازگرداندن دختر به رابطه قبلی با عجله ممکن نیست! با اصرار و خواهش خودتان را ملتمس نشان ندهید هیچ شاهزاده با اسب سفیدی وجود ندارد که التماس کردن جزعی از ویژگی های او باشد!

برگرداندن دختران به رابطه نیاز به سیاست های رفتاری خاصی دارد که متاسفانه اکثر پسران در جامعه ایران از این سیاست ها و بینش ها محروم هستند، به عنوان مثال تعداد زیادی از پسران فکر می کنند بعد از جدایی حتما باید در همان روز عشقشان را ثابت کنند، اما این تصور نه تنها غلط هست بلکه مشکلات بیشتری را پدید می آورد که در ادامه به آنها می پردازیم.

تیم روانشناسی سربرگ تازه با سالها تجربه بصورت رایگان آموزش های فروانی برای برگرداندن دختر به رابطه و برگرداندن مردان به رابطه منتشر کرده است این مقاله نیز همین هدف را دنبال می کند. “نظرات برخی از کاربران سربرگ تازه را گوش کنید”

آیا تمام راه کار های برگرداندن دختر به رابطه که به ذهن ما میرسد درست است؟

غریزه به ما می گوید بهترین راه برای برگرداندن دختر به رابطه این است که به او بفهمانیم چقدر او را دوست داریم، باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامش خاطر شخص شود.

غریزه این باور را شکل میدهد که اگر برای او تلاش کنم اگر معشوق خود را مطلع کنم که تا چه حدی عاشق او هستم حتما معشوق من به رابطه باز خواهد گشت.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام روش ها برای برگرداندن دختر به رابطه صحیح نیستن و باعث نمی شوند سریعا به معشوق خود دست پیدا کنیم.

  1. آیا قبلا یه معشوق خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟
  2. آیا پیش از این هر کاری که از دستتان برمی آمد برای معشوق خود نمیکردید؟
  3. آیا شما در طول رابطه عاطفی با معشوق تان طوری رفتار نکردید که بداند بسیار وابسته او هستید و بدون حضورش سختی خواهید کشید؟
  4. اگر با خود صادق باشید می بینید که تمام این کارها را برای معشوق خود انجام دادید و معشوق شما نیز از این موضوع اطلاع کامل دارد. حالا این سوال مطرح میشود اگر معشوق مان می داند که چقدر او را دوست داریم و زندگی برای ما بدون او سخت است چرا از رابطه خارج شد و یا چرا به رابطه عاشقانه ای که داشتیم برنمی گردد تا به این درد و رنج پایان دهد.

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق خود هستن و کثر افراد برای طرف مقابل هر کاری میکنند حتی او را به خود ترجیح میدهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته یک نکته! این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد.

وقتی به دلایل مختلف احساس و موضع یکی از طرفین تغییر کند آن رابطه دیگر احساس امنیت سابق را برای هیچ یک از دو زوج نخواهد داشت، اینجاست که مشکل شروع می شود، الویت ها تغییر می کنند، فداکاری و گذشت کمتر می شود، بد قولی ها و بی توجهی ها آغاز شده و صبر و صبوری از رابطه محو خواهد شد.

با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارند اما خود را فدای راحتی یا نیاز عشقشان نمی کنند و بالاخره یک روز رابطه را ترک خواهند کرد. شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشت اگر دوستم نداشت چرا با من بود. اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشقم است. طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد، شاید این تصمیم غیر منطقی و خودخواهانه باشد اما قطعا برای او اینطور نیست.

درک این موضوع به شما در برگرداندن دختر به رابطه تمام شده امتیاز واقع بینی را می دهد، یک فرد واقع بین اشتباه نمی کند، عجله نمی کنند

برگرداندن دختر به رابطه

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق
نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

پس تا اینجا فهمیدیم که انجام کارها بصورت غریزی باعث برگرداندن معشوق نخواهد شد. تصمیم داریم در ادامه شما را باچند کار دیگر که نباید انجام بدید آشنا کنیم. این بخش به شما کمک میکند که خطاهای مهلک را با مراحل برگرداندن دختر به رابطه اشتباه نگیرید.

1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب تان خواهد شد  (پیام ها و تماس های بی پاسخ).

دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک برداشت و احساس منفی را تجربه خواهد کرد. وقتی شما با تماس ها و پیام های پی در پی عشقتان را برای صحب  و ادامه رابطه تحت فشار قرار بدید، احساسات منفی افزایش پیدا خواهد کرد. با این رفتار مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار می توانم او را برگردانم و قطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ خواهد داد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است.

اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می تواند بخاطر دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت “رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت”.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید به خیالمان کار درستی باشد، با خود می گوید با این کار می توانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. شاید الان اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید.

در خدمت طرف مقابل بودن برای حفظ رابطه باعث می شود مانند یک برده استقلال شخصیتی خود را از دست بدهید که نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمی کند بلکه از فرد یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق
نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق او هستیم، فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجع به اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق وجود دارد، اما هر شخصی از لحاظ روانی بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید شود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا یک ارتباط عاطفی واکنشی خواهد بود.

این روابط پایدار نیستند چون، بعد از جدای خلع هایی در فرد به وجود خواهد آمد اگر طرف مقابل شما برای پر کردن این خلاء های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه شود زیاد نگران نباشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست! این روابط به دلیل ناهماهنگی شناحتی از چیزی که فرد انتظار دارد با چیزی که بدست آورده تفاوت زیادی دارد و خیلی زود خود می تواند به یک مشکل تبدیل شود.

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته، التماس و اصرار را بی فایده می بینید، ممکن است ناخواسته یا حتی با برنامه ریزی قبلی طرف مقابل را به شکل ها گوناگون تهدید کنید

معمولا افراد یا تحدید می کنند بلایی سر خود می آورند یا موقعیت و آبروی طرف مقابل را مورد تهدید قرار می دهند که هر دو باعث ازبین رفتن اعتماد طرف مقابل می شود.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

این اقدام ها شاید از نظر شما نتیجه بخش باشد اما من شما را به کمی تفکر روی این 6 عمل دعوت میکنم. احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید و کمی بررسی کنید، متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل میکرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر میکردید راه های برگرداندن معشوق را پیدا کردید.

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است! انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما می شود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین خواهد رفت، بعد از این اشتباهات شما را فردی بی ارزش و ضعیف می بیند.

اگر قبلا مرتکب این اشتباهات شدید، یا در حال حاظر در حال انجام همین اعمال غلط برای برگرداندن دختر یا مرد مورد نظر خود به رابطه هستید نباید تمام امیدتان را از دست دهید. فقط باید کاملا ارتباط خود را قطع کنید و وارد دوره ممنوعیت ارتباط شوید.

برگرداندن دختر به رابطه از دست رفته

به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش می کشد اگر اتفاقی رخ می دهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده می شوید. از دست دادن کنترل هوش هیجانی مقایر با هدف برگرداندن دختر به رابطه است.

مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا شوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید.

دلیل این کار چیست؟ پاسخ ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در دید او باشد این احساس منفی افزایش پیدا می کند، پس فاصله بگیرید.

همان گونه که شما خودتان هم خوب می دانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید، دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء عاطفی در انسان می شود و انسان جای خالی را احساس می کند. پس هدف ما از قطع ارتباط ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء عاطفی است.

تکنیک بازگرداندن دختر به رابطه

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق
نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را انجام بدیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

به چه مهارت هایی در راه های برگرداندن نیاز داریم؟

برای رسیدن به هدف خود که برگرداندن دختر به رابطه است باید مهارت هایی را که نداریم یا در آن مشکل داریم و  نیاز به تقویت دارند را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام تکنیک های Nlp شناخته می شود ان ال پی به معنی “برنامه ریزی عصبی کلامی” به ما کمک می کند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی موفق و سالمی داشته باشیم

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و قانون جذب برای برگرداندن دختر به رابطه میتوانید به تیم سربرگ تازه پیام ارسال کنید.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *