راه های برگرداندن معشوق بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

راه های برگرداندن معشوق بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور


آیا پسری که رفته بر میگرده

آیا پسری که رفته بر میگرده سوالی است که ازطرف اکثر خانم های که هدف برگرداندن پسری که رفته را دارند مطرح می شود. دلیل عمده مطرح شدن سوال آیا پسری که رفته بر میگرده این است که، افراد با توجه به استرس بالا و احساس دلتنگی خود دنبال راهی برای برگرداندن پسری که رفته است هستند، از این رو برایشان خیلی مهم است که آیا این کار امکان پذیر است؟ آیا پسری که رفته بر میگرده؟ در این مقاله تصمیم داریم پاسخ این سوال مهم شما را بدهم تا با توجه به نتیجه سوال آیا پسری که رفته بر میگرده اقدام به تصمم گیری کنید.

چرا یک پسر از یک رابطه می رود!

برای اینکه بدانیم آیا پسری که رفته بر میگرده باید بدانیم چه چیزی باعث می شود یک پسر از یک رابطه خارج شود. مردان برای رفتن از رابطه دلایلی متفاوت نصبت به زنان دارند.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

دلایل مردان برای خروج از رابطه

  • محبت کلامی

زنان به دنبال عشق زیاد هستند، علاقه مندن ابراز محبت زیادی بشنوند اما مردان در این کار چنین تفکری ندارند، یکی از دلایل سرد شدن مردان انتظار محبت کلامی بالا است، این کار خلاف طبیعت ناخودآگاه مردان است و یک فشار محصوب می شود.

  • تعهد

اگر یک پسر در رابطه دچار ترس از تعهد شود قطعا آن رابطه را ترک می کند. این ترس از تعهد زمانی ایجاد می شود که دختر برای ازدواج قدم بردارد (پیشنهاد، فشار، صحبت مستقیم، نگرانی از آینده رابطه و …). باید پسر برای ازدواج قدم اول را بردارد تا ترس از تعهد ایجاد نشود. این ترس در بقیه موارد بخاطر شخصیت و ضعف ها نیز ایجاد می شود.

  • ثبات

زمانی که یک رابطه برای فرد عادی می شود و هیجان رابطه از بین می رود، شخص نیز نسبت به ادامه رابطه دچار تردید خواهد شد.

آیا پسری که رفته برمیگرده چگونه پسری که رفته را برگردانیم
آیا پسری که رفته برمیگرده چگونه پسری که رفته را برگردانیم
  • تنش

از موارد پر اهمیت سردی پسران و رفتن پسر از رابطه تنش های موجود در رابطه است که به مورور زمان باعث بوجود آمدن احساس منفی در فرد می شود.

  • معیار ها

معیار های یک انسان جزء اصلی ترین دلایل وابستگی و نیاز به رابطه و ادامه رابطه است، زمای که معیار های فرد نادیده گرفته شود و یا عکس آن صورت بگیرد، در ناخودآگاه او پردازش رابطه به این صورت خواهد بود که این رابطه مناسب نیست و قصد ترک رابطه از اینجا بصورت جدی شروع می شود.

  • نیاز های ناخودآگاه پسری که رفته

نیاز های ناخودآگاه نیز مانند معیار ها یکی از مهم ترین دلایل وابستگی هستند اگر این نیاز ها نادیده گرفته شوند نتیجه خوبی نخواهند داشت.

 

آیا پسری که رفته به سادگی برمیگرده

تفاوت زیادی میان دختری که از یک رابطه رفته و پسری که رفته زیاد است. سیستم احساسی دختران و پسران الگوریتم متفاوتی دارند. در واقع پردازش احساسی در دختران به این صورت است که در در هفته اول بسیار به عشق خود فکر می کنند و شرایط روحی مناسبی ندارند، و سپس در طول زمان احساس آنها کم تر می شود و زمانی که فراموش کنند امکان بازگشت به رابطه آنها نیز کمتر از پسری که رفته است خواهد بود. چند نکته که باعث آرامش خاصر شما از بازگشت پسری که رفته است.

اما پسری که رفته متفات است در روز های ابتدایی بسیار سرخوش است، احساس آزادی می کند، وقت زیادی را به تفریح و دیدار دوستان می گذراند، این احساس را پیدا می کند که با بودن در رابطه چه چیز هایی را از دست داده است. اما رفته رفته احساس تنهایی و دلتنگی می کند و هر چه بیشتر می گذر شرایط روحی او بدتر می شود. یکی از اهداف بزرگ زنان دیوانه کردن پسری است که آن را دوست دارند، این روش در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم توضیح داده شده است.

نتایج و نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

چقدر احتمال دارد پسری که رفته بر میگرده

دختران رابطه های احساسی خود را راحت تر از پسران فراموش می کنند اما پسری که رفته هر چه زمان بیشتری تنها باشد بیشتر به رابطه قبلی خود فکر می کند.

احتمال برگرداندن پسری که رفته بسیار زیاد است و می توان با ایجاد خلاء های عاطفی و تحریک ناخودآگاه پسر را ترغیب به بازگشت کرد. در هنگام برخورد با افراد خودشیفته و عاشق کردن فرد مغرور باید با سیاست رفتاری بیشتری عمل کرد.

 

انسان ها بر اساس احساسات خود تمام تصمیمات زندگیشان را می گیرند از جمله ادامه یک رابطه و یا بازگشت به رابطه، منشا تمام احساسات انسان ناخودآگاه او است وقتی پسری از یک رابطه رفته باشه دلیلش چیزی جز ناخودآگاه نیست، بله شاید مواردی نیز وجود داشته باشه اما همون موارد هم روی ناخودآگاه فرد تاثیر گذاشتن تا تصمیم رفتن رو بگیرد. بنابر این برای برگرداندن پسری که رفته باید ناخود آگاه او را برنامه ریزی کرد. با راه های برگرداندن عشق از دست رفته بیشتر آشنا بشید. یکی از نکات برگرداندن پسری که رفته این است که دوست پسر خود را عاشق خود کنیم.

 

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

09129305020

مقالات مرتبط:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

جذب مردان و وابسته کردن آنها

2 دیدگاه

  • من چند ماه با یک آقایی در ارتباط بودم که حدود 14 سال ازم بزرگتر بودن و خیلی چیز ها ازش یاد گرفتم و خیلی هوامو داستن هم از لحاظ مالی و هم روحی بعدش آقای دکتر یدفه بخدا در عرض 1 روز از این رو به اون رو شد بهم گفت تو خیلی جوونی و حقته بری با یه پسر جوون. کلی التماسش کردم و خواستم نره اما بعد از این پیامش دیگه ازش خبری نشد بنظرتون بهونه بوده یا اینکه دلیلش چی بود من حقم بود حداقل دلیلشو بدونم. خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید. سایت شما رو از یکی از دوستام گرفتم و شما رو بهم معرفی کردن

    • در پاسخ به زهره
      سلام دوست عزیز یکی از نکاتی که باید با آن آشنا شوید انواع بهانه هایی است که اشخاص برای جدایی به ما می گویند.
      بهانه ها به دو صورت هستند: بهانه هایی که در آن فرد، خود و شرایطش را به عنوان مانعِ ادامه ی ارتباط بیان می کند و یا با سیاست به گونه ای شما را مقصر نشان می دهد که دیگر حرفی برای دفاع از خود نداشته باشید و حتی خود را نیز مقصر فروپاشی رابطه ببینید. گاهی سر یک موضوع کوچک بحثی آغاز می شود و این بحثِ ساده باعث اتمام رابطه می شود (و طرف مقابل شما به سادگی شما را مقصر اتمام رابطه نشان می دهد). بعضی اشخاص وضعیت خود را به عنوان مشکل مطرح می کنند: مثلا مخالفت خانواده، ادامه تحصیل، مشکلات مالی و گاهی نیز افراد بهانه هایی را بیان می کنند که با این بهانه تصمیم دارند رابطه را به صورت دلخواهِ خود ادامه دهند تا به اهدافشان برسند و هیچ مسئولیتی را هم نپذیرند. مثلا می گویند چون در گذشته یک بار عاشق شدند و با مشکل رو برو شدند و شکست عشقی راتجربه کرده اند دید منفی به جنس مخالف پیدا کرده اند و از تعهد می ترسند (گاهی با آوردن این بهانه می خواهند رابطه تمام شود و گاهی فرد از تعهد فرار می کند ولی می خواهد رابطه به صورت دلخواه ادامه پیدا کند).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *